Jalkapallon MM-kilpailut -Official
Noin pari viikkoa ja sitten mennään. Mikä maa on suosikkisi kisoissa ja keitä pelaajia seuraat?
Itsellä suosikit Espanja, Argentiina ja Uruguay. Pelaajista nostaisin esiin Pedrin , Yamalin, Julian Alvarezin ja Nico Pazin
Katso lähetysajat : Jalkapallon MM-kilpailut - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (3041)
Jordanian valmentaja taisi olla kisojen parhaiten palkattu valmentaja.
mitäköhän shampoota haaland käyttää
ei voi kun ihailla mertsin selostusta potkupallossakin
Miksi Ylellä puhutaan koko ajan Hoolandista? Norjalaisen opetusvideon mukaan nimi lausutaan niinkuin se kirjoitetaan: Haaland.
Voiko olla, että lähdetään häviämään tahallaan? Ettei tulisi Saksa vastaan jatkossa?
Vierailija kirjoitti:
Miksi Ylellä puhutaan koko ajan Hoolandista? Norjalaisen opetusvideon mukaan nimi lausutaan niinkuin se kirjoitetaan: Haaland.
Haalandin sukunimihän on ollut alunperin Håland, muutti sen Haalandiksi, jotta se olisi helpompi, kun hän siirtyi pelaamaan ulkomaille.
Miksei tässä puida qatarin ihmisoikeustilannetta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas tuo ärsyttävä akka kommentoimassa.
Parempi kuin tuo sössöttävä "Niklas-neiti".
Kaikki nää kommentaattorit on ihan perseestä paitsi Mika Nurmela
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
alkusarjan pelit on viihdyttäviä kun viidakon pojat juoksee ja sekoilee
Tämä alkulohkojen aika on parasta aikaa siinä mielessä että kun on vielä niin monia joukkueita mukana niin näkee niin monien joukkueiden otteluita. Tulevista otteluista kivempi seurata esim ennemmin Kap Verden ja Saudi-Arabian ottelua kuin Espanjan ja Uruguayn ottelua.
Omalla tavallaan, mutta liian paljon huonoja pelejä
Mitä se Marke höpötti Griezmannista Ranskan keskikentällä? Että Ranska voi laittaa Griezmannin keskikentälle? Eihän se ole enää maajoukkuessa.
Joku norjalaispossu (yleisössä) ei saanut edes kansallislaulua laulettua ilman että haukkasi eväspullasta... mums mums ja nöfis nöfis...
Vierailija kirjoitti:
Joku norjalaispossu (yleisössä) ei saanut edes kansallislaulua laulettua ilman että haukkasi eväspullasta... mums mums ja nöfis nöfis...
Se oli vaan hooland
Norjan fanit on just parhaita 😂
Vierailija kirjoitti:
Joku tietokonemallinnus ja suomalainen MM voittajan 10v putkeen oikein ennustanut tyyppi sanoi, että maailmanmestaruuden veisi Hollanti. Olisi kyllä yllätysten yllätys. Mutta onhan kaikki mahdollista.
Itse toivon kovasti, että Hollanti voittaisi maailmanmestaruuden. Ja uskon ja luotan siihen myös todella paljon.
Äkkiseltään ei ihan Ranska tuu mieleen kun katsoo Ranskan futisjoukkuetta.. Norjan joukkueesta taas tulee hyvin mieleen norjalaiset
FC Barcelonan tarjoama neljän kauden mittainen sopimus on El Mundon mukaan taannut Messille 555 237 619 euron suuruiset bruttotulot. Summa koostuu kiinteän palkan ohella erilaisista bonuksista, kuten 115 225 000 euron suuruisesta allekirjoituspalkkiosta.
hauskinta kun messi pelaisi vaikka ilmaiseksi
On tullut katsottua pitkästä aikaa, tosin ei kovin myöhäiseen aikaan.
Latviassa pressa antoi vapaapäivän jääkiekkopronssin takia 😅
Mitenkähän tuo toimii käytännössä, tuollainen vapaapäivä extempore.