Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jalkapallon MM-kilpailut -Official

Vierailija
30.05.2026 |

Noin pari viikkoa ja sitten mennään. Mikä maa on suosikkisi kisoissa ja keitä pelaajia seuraat?

 

Itsellä suosikit Espanja, Argentiina ja Uruguay. Pelaajista nostaisin esiin Pedrin , Yamalin, Julian Alvarezin ja Nico Pazin

Kommentit (3041)

Vierailija
2801/3041 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ecuadorissa on tänään kansallinen vapaapäivä eilisen voiton kunniaksi :D

Koskahan Suomessa ymmärretään myöntää kansallinen vapaapäivä jonkun urheilusaavutuksen takia? On tullut hiihtomitalia, mäkihyppymitalia, keihäsmitalia ja vaikka mitä ja perkele täällä pitää aina mennä TÖIHIN! Olemme ikäviä ryppyotsaisia tosikoita täällä! 

Latviassa pressa antoi vapaapäivän jääkiekkopronssin takia 😅

Mitenkähän tuo toimii käytännössä, tuollainen vapaapäivä extempore. 

Vierailija
2802/3041 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jordanian valmentaja taisi olla kisojen parhaiten palkattu valmentaja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2803/3041 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitäköhän shampoota haaland käyttää

Vierailija
2804/3041 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei voi kun ihailla mertsin selostusta potkupallossakin

Vierailija
2805/3041 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Ylellä puhutaan koko ajan Hoolandista? Norjalaisen opetusvideon mukaan nimi lausutaan niinkuin se kirjoitetaan: Haaland.

Vierailija
2806/3041 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko olla, että lähdetään häviämään tahallaan? Ettei tulisi Saksa vastaan jatkossa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2807/3041 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi Ylellä puhutaan koko ajan Hoolandista? Norjalaisen opetusvideon mukaan nimi lausutaan niinkuin se kirjoitetaan: Haaland.

Haalandin sukunimihän on ollut alunperin Håland, muutti sen Haalandiksi, jotta se olisi helpompi, kun hän siirtyi pelaamaan ulkomaille.

Vierailija
2808/3041 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä PAULUS?????

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2809/3041 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei tässä puida qatarin ihmisoikeustilannetta?

Vierailija
2810/3041 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas tuo ärsyttävä akka kommentoimassa. 

Parempi kuin tuo sössöttävä "Niklas-neiti". 

Kaikki nää kommentaattorit on ihan perseestä paitsi Mika Nurmela

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2811/3041 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

alkusarjan pelit on viihdyttäviä kun viidakon pojat juoksee ja sekoilee

Tämä alkulohkojen aika on parasta aikaa siinä mielessä että kun on vielä niin monia joukkueita mukana niin näkee niin monien joukkueiden otteluita. Tulevista otteluista kivempi seurata esim ennemmin Kap Verden ja Saudi-Arabian ottelua kuin Espanjan ja Uruguayn ottelua.

Omalla tavallaan, mutta liian paljon huonoja pelejä 

Vierailija
2812/3041 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ranska pöllyttää 3-1.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2813/3041 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se Marke höpötti Griezmannista Ranskan keskikentällä? Että Ranska voi laittaa Griezmannin keskikentälle? Eihän se ole enää maajoukkuessa. 

Vierailija
2814/3041 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku norjalaispossu (yleisössä) ei saanut edes kansallislaulua laulettua ilman että haukkasi eväspullasta... mums mums ja nöfis nöfis...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2815/3041 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku norjalaispossu (yleisössä) ei saanut edes kansallislaulua laulettua ilman että haukkasi eväspullasta... mums mums ja nöfis nöfis...

Se oli vaan hooland

Vierailija
2816/3041 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

%3D

 

Norjan fanit on just parhaita 😂

Vierailija
2817/3041 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku tietokonemallinnus ja suomalainen MM voittajan 10v putkeen oikein ennustanut tyyppi sanoi, että maailmanmestaruuden veisi Hollanti. Olisi kyllä yllätysten yllätys. Mutta onhan kaikki mahdollista.

Itse toivon kovasti, että Hollanti voittaisi maailmanmestaruuden. Ja uskon ja luotan siihen myös todella paljon. 

Vierailija
2818/3041 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äkkiseltään ei ihan Ranska tuu mieleen kun katsoo Ranskan futisjoukkuetta.. Norjan joukkueesta taas tulee hyvin mieleen norjalaiset

Vierailija
2819/3041 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

FC Barcelonan tarjoama neljän kauden mittainen sopimus on El Mundon mukaan taannut Messille 555 237 619 euron suuruiset bruttotulot. Summa koostuu kiinteän palkan ohella erilaisista bonuksista, kuten 115 225 000 euron suuruisesta allekirjoituspalkkiosta.

 

hauskinta kun messi pelaisi vaikka ilmaiseksi

Vierailija
2820/3041 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tullut katsottua pitkästä aikaa, tosin ei kovin myöhäiseen aikaan.