Jalkapallon MM-kilpailut -Official
Noin pari viikkoa ja sitten mennään. Mikä maa on suosikkisi kisoissa ja keitä pelaajia seuraat?
Itsellä suosikit Espanja, Argentiina ja Uruguay. Pelaajista nostaisin esiin Pedrin , Yamalin, Julian Alvarezin ja Nico Pazin
Katso lähetysajat : Jalkapallon MM-kilpailut - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (3041)
Mielenkiitoisin peli on siis Kap Verden selvitymistaistelun huipennus klo 03 yöllä. Saudi-Arabian kaatoon käy he. Lohkon kolmonen taisi kohdata tyyliin Argentiinan.
Joku tietokonemallinnus ja suomalainen MM voittajan 10v putkeen oikein ennustanut tyyppi sanoi, että maailmanmestaruuden veisi Hollanti. Olisi kyllä yllätysten yllätys. Mutta onhan kaikki mahdollista.
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiitoisin peli on siis Kap Verden selvitymistaistelun huipennus klo 03 yöllä. Saudi-Arabian kaatoon käy he. Lohkon kolmonen taisi kohdata tyyliin Argentiinan.
Taitaa tasapeli riittää jatkoon jos oikein arvioin. Joten heillä on kyllä erinomaiset mahdollisuudet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänään Norja saisi antaa Ranskalle kuokkaan 💪
Luin jostain, että lohkon 2. saa vastaansa pudotuspeleissä Norsunluurannikon, voittaja jonkun kovemman. Jos Norja lohkon 2. jatko näin ollen helpompi. Espanjan lisäksi skandinaavinen Norja ja arjalainen Iran mun suosikkeja. Beiranvanad on lisäksi muinaissuomalainen nimi, ja heimonsakin nimi suomalainen Lak, siis laki. 💪
On sentään jotain noissakin kisoissa. Haalantki haalant.
Mielenkiintoista. Kukahan lohkon ykköselle olisi tulossa vastaan.
Ruotsi varmaan.
HS: Saksan ottelussa kentällä nähtiin yhden tuomarifarssin lisäksi myös suomalaisväriä, kun suomalaistaustainen Malick Thiaw vaihdettiin kentälle MM-debyyttiinsä
--
jotenkin erikoisesti yhdistetty asiat
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko muilla jo pientä kisaväsymystä havaittavissa? Mulla on. Onneksi pian alkaa pudotuspelit ja jokaisessa matsissa on iso panos. Sitten syttyy taas ihan eri tavalla.
Ei todellakaan ole. Suren jo sitä kun loppua kohden matsit vähenevät eikä enää tule kolmea - neljää peliä joka päivä :(
Mulla oli pari taukopäivää, katsoin matseja pintapuolisesti. Tuli vähän päästettyä irti
Mua potuttaa kun pitää käydä töissä välillä ja yrittää sen vuoksi nukkuakin muutama tunti yöllä.............. muuten valvoisin yöt ja nukkuisin päivät! Ens kisojen aikaan otan loman!
Se oli kyllä helvetinmoinen vääryys, kun pelaajaa sai potkaista naamaan rangaistuksetta. Koko kisojen häpeäpilkku!
Vierailija kirjoitti:
Se oli kyllä helvetinmoinen vääryys, kun pelaajaa sai potkaista naamaan rangaistuksetta. Koko kisojen häpeäpilkku!
Erikoista, että var ei puuttunut. Mikähän olisi ollut rangaistus
Vierailija kirjoitti:
Se oli kyllä helvetinmoinen vääryys, kun pelaajaa sai potkaista naamaan rangaistuksetta. Koko kisojen häpeäpilkku!
No, kyllä se Messin törkytemppu oli tosi ikävä myös. Isommat maat ja pelaajat saa anteeksi enemmän. Se on vaan niin.
Itsekkäistä syistä olen iloinen, että Messi ei saanut punaista korttia.
Perhana, oikein odotin tätä Norjan ja Ranskan kohtaamista ja nyt on ykköstähdet sivussa. Luulisi että olisivat menneet kisoihin pelaamaan eikä säästelemään itseään.
Minun insta on nyt täynnä Messin taikatemppuja ja Mbappén hauskoja hetkiä. Vekkuli velikulta. Tänään nauroin ääneen kun videossa Mbappé oli motkottamassa tuomarille jotain aikaan liittyvää ja nappaa tuomaria kädestä ja kääntää kellotaulun tuomarin nähtäväksi. Toinen hauska on, kun silloin kun Ranskan peli keskeytettiin kaatosateen vuoksi, Mbappé oli neuvomassa kentän kuivaajia mistä pitää kuivata ja kätteli yhtä niistä sadeasun uumenista pilkistävää työntekijää.
Osaa nauraa myös itselleen. Mahtava tyyppi.
Vierailija kirjoitti:
alkusarjan pelit on viihdyttäviä kun viidakon pojat juoksee ja sekoilee
Tämä alkulohkojen aika on parasta aikaa siinä mielessä että kun on vielä niin monia joukkueita mukana niin näkee niin monien joukkueiden otteluita. Tulevista otteluista kivempi seurata esim ennemmin Kap Verden ja Saudi-Arabian ottelua kuin Espanjan ja Uruguayn ottelua.
Vierailija kirjoitti:
Perhana, oikein odotin tätä Norjan ja Ranskan kohtaamista ja nyt on ykköstähdet sivussa. Luulisi että olisivat menneet kisoihin pelaamaan eikä säästelemään itseään.
Merkityksettömiä pelejä. Molemmat jatkossa.
Ecuadorissa on tänään kansallinen vapaapäivä eilisen voiton kunniaksi :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perhana, oikein odotin tätä Norjan ja Ranskan kohtaamista ja nyt on ykköstähdet sivussa. Luulisi että olisivat menneet kisoihin pelaamaan eikä säästelemään itseään.
Merkityksettömiä pelejä. Molemmat jatkossa.
Tiedän,mutta onhan se tylsää katsoa, kun ei olla tosissaan.
Vierailija kirjoitti:
Ecuadorissa on tänään kansallinen vapaapäivä eilisen voiton kunniaksi :D
Valmentajalta olisi lähtenyt henki ilman voittoa. Ärhäkkää porukkaa.
Vierailija kirjoitti:
Ecuadorissa on tänään kansallinen vapaapäivä eilisen voiton kunniaksi :D
Koskahan Suomessa ymmärretään myöntää kansallinen vapaapäivä jonkun urheilusaavutuksen takia? On tullut hiihtomitalia, mäkihyppymitalia, keihäsmitalia ja vaikka mitä ja perkele täällä pitää aina mennä TÖIHIN! Olemme ikäviä ryppyotsaisia tosikoita täällä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perhana, oikein odotin tätä Norjan ja Ranskan kohtaamista ja nyt on ykköstähdet sivussa. Luulisi että olisivat menneet kisoihin pelaamaan eikä säästelemään itseään.
Merkityksettömiä pelejä. Molemmat jatkossa.
Tiedän,mutta onhan se tylsää katsoa, kun ei olla tosissaan.
En voinut olla eilen miettimättä, että Saksa antoi Equadorin voittaa, koska heille sillä ei ollut jatkon suhteen väliä. Neuer tökkyröi niin typerästi, että ei voinut olla täysillä mukana pelissä.
Yksi vapaaehtoistyöntekijä esitteli mitä kaikkea saavat työpanosta vastaan. Adidaksen lenkkari MM teemalla, pari addun paitaa, vyölaukku, shortsit, verkkarit, tuulitakki, axea ja vaikka mitä kivaa. Naisten MM kisoista oli saanut vastaavan setin. Täytyy yrittää ilmoittautua vapaaehtoiseksi naisten kisoihin, Puolassa on vissiin seuraavat.
Miesten MM järjestää Portugali, Espanja ja Marokko seuraavaksi
Norja varsinkin. Onkohan Mbappé kuitenkin paukuttamassa maaleja 🤔