Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jalkapallon MM-kilpailut -Official

Vierailija
30.05.2026 |

Noin pari viikkoa ja sitten mennään. Mikä maa on suosikkisi kisoissa ja keitä pelaajia seuraat?

 

Itsellä suosikit Espanja, Argentiina ja Uruguay. Pelaajista nostaisin esiin Pedrin , Yamalin, Julian Alvarezin ja Nico Pazin

Kommentit (3041)

Vierailija
2781/3041 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on nyt sitten joku b-luokab peli... pyh

Norja varsinkin. Onkohan Mbappé kuitenkin paukuttamassa maaleja 🤔

Vierailija
2782/3041 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiitoisin peli on siis Kap Verden selvitymistaistelun huipennus klo 03 yöllä. Saudi-Arabian kaatoon käy he. Lohkon kolmonen taisi kohdata tyyliin Argentiinan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2783/3041 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku tietokonemallinnus ja suomalainen MM voittajan 10v putkeen oikein ennustanut tyyppi sanoi, että maailmanmestaruuden veisi Hollanti. Olisi kyllä yllätysten yllätys. Mutta onhan kaikki mahdollista.

Vierailija
2784/3041 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiitoisin peli on siis Kap Verden selvitymistaistelun huipennus klo 03 yöllä. Saudi-Arabian kaatoon käy he. Lohkon kolmonen taisi kohdata tyyliin Argentiinan.

Taitaa tasapeli riittää jatkoon jos oikein arvioin. Joten heillä on kyllä erinomaiset mahdollisuudet. 

Vierailija
2785/3041 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tänään Norja saisi antaa Ranskalle kuokkaan 💪 

Luin jostain, että lohkon 2. saa vastaansa pudotuspeleissä Norsunluurannikon, voittaja jonkun kovemman. Jos Norja lohkon 2. jatko näin ollen helpompi. Espanjan lisäksi skandinaavinen Norja ja arjalainen Iran mun suosikkeja. Beiranvanad on lisäksi muinaissuomalainen nimi, ja heimonsakin nimi suomalainen Lak, siis laki. 💪

On sentään jotain noissakin kisoissa. Haalantki haalant.

Mielenkiintoista. Kukahan lohkon ykköselle olisi tulossa vastaan.

Ruotsi varmaan.

Vierailija
2786/3041 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

HS: Saksan ottelussa kentällä nähtiin yhden tuomarifarssin lisäksi myös suomalaisväriä, kun suomalaistaustainen Malick Thiaw vaihdettiin kentälle MM-debyyttiinsä

--

jotenkin erikoisesti yhdistetty asiat

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2787/3041 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko muilla jo pientä kisaväsymystä havaittavissa? Mulla on. Onneksi pian alkaa pudotuspelit ja jokaisessa matsissa on iso panos. Sitten syttyy taas ihan eri tavalla.

Ei todellakaan ole. Suren jo sitä kun loppua kohden matsit vähenevät eikä enää tule kolmea - neljää peliä joka päivä :(

Mulla oli pari taukopäivää, katsoin matseja pintapuolisesti. Tuli vähän päästettyä irti 

Mua potuttaa kun pitää käydä töissä välillä ja yrittää sen vuoksi nukkuakin muutama tunti yöllä.............. muuten valvoisin yöt ja nukkuisin päivät! Ens kisojen aikaan otan loman! 

Vierailija
2788/3041 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli kyllä helvetinmoinen vääryys, kun pelaajaa sai potkaista naamaan rangaistuksetta. Koko kisojen häpeäpilkku! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2789/3041 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se oli kyllä helvetinmoinen vääryys, kun pelaajaa sai potkaista naamaan rangaistuksetta. Koko kisojen häpeäpilkku! 

Erikoista, että var ei puuttunut. Mikähän olisi ollut rangaistus

Vierailija
2790/3041 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se oli kyllä helvetinmoinen vääryys, kun pelaajaa sai potkaista naamaan rangaistuksetta. Koko kisojen häpeäpilkku! 

No, kyllä se Messin törkytemppu oli tosi ikävä myös. Isommat maat ja pelaajat saa anteeksi enemmän. Se on vaan niin.

Itsekkäistä syistä olen iloinen, että Messi ei saanut punaista korttia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2791/3041 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perhana, oikein odotin tätä Norjan ja Ranskan kohtaamista ja nyt on ykköstähdet sivussa. Luulisi että olisivat menneet kisoihin pelaamaan eikä säästelemään itseään.

Vierailija
2792/3041 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun insta on nyt täynnä Messin taikatemppuja ja Mbappén hauskoja hetkiä. Vekkuli velikulta. Tänään nauroin ääneen kun videossa Mbappé oli motkottamassa tuomarille jotain aikaan liittyvää ja nappaa tuomaria kädestä ja kääntää kellotaulun tuomarin nähtäväksi. Toinen hauska on, kun silloin kun Ranskan peli keskeytettiin kaatosateen vuoksi, Mbappé oli neuvomassa kentän kuivaajia mistä pitää kuivata ja kätteli yhtä niistä sadeasun uumenista pilkistävää työntekijää. 

Osaa nauraa myös itselleen. Mahtava tyyppi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2793/3041 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

alkusarjan pelit on viihdyttäviä kun viidakon pojat juoksee ja sekoilee

Tämä alkulohkojen aika on parasta aikaa siinä mielessä että kun on vielä niin monia joukkueita mukana niin näkee niin monien joukkueiden otteluita. Tulevista otteluista kivempi seurata esim ennemmin Kap Verden ja Saudi-Arabian ottelua kuin Espanjan ja Uruguayn ottelua.

Vierailija
2794/3041 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perhana, oikein odotin tätä Norjan ja Ranskan kohtaamista ja nyt on ykköstähdet sivussa. Luulisi että olisivat menneet kisoihin pelaamaan eikä säästelemään itseään.

Merkityksettömiä pelejä. Molemmat jatkossa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2795/3041 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ecuadorissa on tänään kansallinen vapaapäivä eilisen voiton kunniaksi :D

Vierailija
2796/3041 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perhana, oikein odotin tätä Norjan ja Ranskan kohtaamista ja nyt on ykköstähdet sivussa. Luulisi että olisivat menneet kisoihin pelaamaan eikä säästelemään itseään.

Merkityksettömiä pelejä. Molemmat jatkossa. 

Tiedän,mutta onhan se tylsää katsoa, kun ei olla tosissaan.

Vierailija
2797/3041 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ecuadorissa on tänään kansallinen vapaapäivä eilisen voiton kunniaksi :D

Valmentajalta olisi lähtenyt henki ilman voittoa. Ärhäkkää porukkaa.

Vierailija
2798/3041 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ecuadorissa on tänään kansallinen vapaapäivä eilisen voiton kunniaksi :D

Koskahan Suomessa ymmärretään myöntää kansallinen vapaapäivä jonkun urheilusaavutuksen takia? On tullut hiihtomitalia, mäkihyppymitalia, keihäsmitalia ja vaikka mitä ja perkele täällä pitää aina mennä TÖIHIN! Olemme ikäviä ryppyotsaisia tosikoita täällä! 

Vierailija
2799/3041 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perhana, oikein odotin tätä Norjan ja Ranskan kohtaamista ja nyt on ykköstähdet sivussa. Luulisi että olisivat menneet kisoihin pelaamaan eikä säästelemään itseään.

Merkityksettömiä pelejä. Molemmat jatkossa. 

Tiedän,mutta onhan se tylsää katsoa, kun ei olla tosissaan.

En voinut olla eilen miettimättä, että Saksa antoi Equadorin voittaa, koska heille sillä ei ollut jatkon suhteen väliä. Neuer tökkyröi niin typerästi, että ei voinut olla täysillä mukana pelissä. 

Vierailija
2800/3041 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi vapaaehtoistyöntekijä esitteli mitä kaikkea saavat työpanosta vastaan. Adidaksen lenkkari MM teemalla, pari addun paitaa, vyölaukku, shortsit, verkkarit, tuulitakki, axea ja vaikka mitä kivaa. Naisten MM kisoista oli saanut vastaavan setin. Täytyy yrittää ilmoittautua vapaaehtoiseksi naisten kisoihin, Puolassa on vissiin seuraavat. 

Miesten MM järjestää Portugali, Espanja ja Marokko seuraavaksi