Jalkapallon MM-kilpailut -Official
Noin pari viikkoa ja sitten mennään. Mikä maa on suosikkisi kisoissa ja keitä pelaajia seuraat?
Itsellä suosikit Espanja, Argentiina ja Uruguay. Pelaajista nostaisin esiin Pedrin , Yamalin, Julian Alvarezin ja Nico Pazin
Katso lähetysajat : Jalkapallon MM-kilpailut - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (9221)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi mielenkiintoista nähdä Japani ja Brasilia vastakkain. Ei minulla kyllä ole vielä oikein mitään tuntumaa minkälainen se Japani oikeasti on. On siellä taitoa kyllä. Ilmeisesti maalivahti on tosi hyvä.
Japanin maalit tulee ainakin keskivertoa useammin kaukolaukauksesta. Siistejä maaleja kieltämättä kyllä, mutta samalla kertoo että hennoilla aasialaisilla ei ole niinkään kykyä paljon murtautua boksiin, joista nykyään monet maalin tekee.
Todella rasistinen kommentti. Taidanpa tehdä rikosilmoituksen.
Keskipituus on Japanilaisilla jotain yli 181 senttiä, joka ei paljon ole ale keskipituudesta, josta ei ole suoria tilastoja tietääkseni.
Tilastoilla ja rasismilla ei ole tekemistä toistensa kanssa. Koska Japanissa pärjätty aivan oikeasti hyvin.
Mä olen näissä kisoissa herännyt tajuamaan kuinka hyvän näköisiä japanilaiset miehet voivatkaan olla. Olen aina pitänyt heitä pieninä ja hintelinä vaan onhan siellä tosiaan lihaksikkaita pitkiäkin miehiä! Kasvot ovat heillä todella komeita.
Itse mietin ihan samaa muuten, että on noissa aasialaisissa komeitakin miehiä.
ENG Reece James loukkaantunut
EGYPTI Mo Salah loukkaantunu
Vozinhan market value Portugalin 2. tason liigassa 50K. Saa nähdä nouseeko tuosta vielä vähän ylemmäs. Isoimmat rahat tulee todennäköisimmin yhteistöistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viime yön pelissä Irakin pelaajalle vihellettin punainen, kun kaatoi vastustajan paidasta repimällä rangaistusalueen ulkopuolella ja tilanteesta olisi muuten näyttänyt voivan tulla vastustajalle maalintekopaikka. Onko tämä joku uusi sääntö? Itse teko ei näyttänyt niin rajulta, että siitä olisi muuten tullur edes keltaista, selvä vapaapotkun paikka tpki.
Itsekin mietin että yleensä tullut keltainen tuollasesta. Maalivahdit on joskus saanut punaisia kun kampanneet varmasta maalipaikasta.
Jos sanalla ”yleensä” tarkoitat vuosien 1979 ja 1990 välistä aikaa, niin ihan oikeassa olet. Jos siis kansainvälisistä otteluista puhutaan.
Kun tunnut tietävän säännöt niin kysymys: Kulmapotkun jälkitilanteesta on kaveri pääsemässä yksin läpi. Vastapelaaja kaatanut sen jossain puolessakentässä. Tuloksena keltainen. Onko tällöin tuomari tulkinnut vuoden 1990 sääntöä väärin? Olen nimittäin nähnyt vastaavan tilanteen monta kertaa. Ja kyse siis ihan viime vuosien kansainvälisistä otteluista.
Mahdoton sanoa näkemättä tilannetta. Jos on syytä olettaa että puolustaja ehtisi kuitenkin vielä tilanteeseen, kuten todennäköisesti puolesta kentästä ehtisikin, niin ihan oikein vihelletty.
Eli vähän tulkinnan varainen sääntö. Sitähän ei voi tietää että ehtiikö sinne joku vai ei. Sen ymmärrän että maalivahti kamppaa varmassa maalitilanteessa ja saa punaisen. Tai kenttäpelaaja torjuu kädellä ja saa punaisen. Tämä ei ehkä ole niin selkeä.
kuumimmat nimet:
dempele
pappe
messi
CR7
kane
jamal
hååland
depruin
modric
neymar
Ei edelleenkään lähde nämä maikkarin studiot. Kiireessä sähläämistä, käsillä huitomista. Esiteltiin maalipörssiä jossa Haalandilla vain kolme maalia, kun on tehnyt neljä…
Vierailija kirjoitti:
kuumimmat nimet:
dempele
pappe
messi
CR7
kane
jamal
hååland
depruin
modric
neymar
Miksi neymar?
litti mertsi rautiainen ja mietaa studioon niin kyllä lähtee
93 min neppailua ja 2 min peliä.
Onpas melkoisen urheilullista?
Olisikohan paikallaan pohtia vielä kerran tuota ottelukaaviota ja montako joukkuetta on turnauksessa?
Ja miten jatkopeliparit muodostuu? Olisiko joku väliarvonta paikallaan?
Tässä ei ole mitään järkeä, että pelataan näitä sopuisia merkityksettömiä pelejä.
Vaikka tämä ALG-AUT päättyikin jännästi.
Viitsisitkö maksaa tällaisesta tuhansia ja mennä kauas paikan päälle?
Ihan täyttä paskaa.
No onneksi nämä kisat alkavat vasta nyt.
Kaksi parasta jatkoon lohkostaan, ei mitään parhaita kolmosia.
Ja parit arvotaan ykkösistä ja kakkosista. Ei sopupelejä.
Tai sitten kaikki pelit pelataan ratkaisuun asti, eikä tasureita.
Englanti ei saa oikein peliään kuntoon. Hyvää on, mutta Panama pelaa aika aggressiivisesti. Lyhyin lisäaika näissä peleissä jonka olen nähnyt, vain 3 min. Eka puoliaika nyt lopussa.
Oletteko huomannu kane ei koskaan hymyile? Tai muutenkaan kasvot ilmennä mitään tunteita.
50 min jälkeen Panama alkaa tehdä virheitä, mutta niin kyllä Englantikin. Melko tylsä peli. Kane on aika hyvä mun mielestä silti kunhan pääsee palloon kiinni oikeassa paikassa.
maali pörsseissä pitäisi eritellä peli tilanne maalit ja rangaistus potku maalit
En voi kuunnella tuota Tuomas Virkkusen järkyttävän kamalaa ääntä ja typerää jatkuvaa huutamista, katson kaikki hänen selostamansa ottelut ilman ääntä. Hänellä on sietämätön puhetapa, miten voi olla tuolla huutamassa?
Ei näy nyt englannille ilkkujia ku ne voitti 2-0.
Kyllä tuossa mielestäni ihan selkeästi puhutaan timanteista.