Jalkapallon MM-kilpailut -Official
Noin pari viikkoa ja sitten mennään. Mikä maa on suosikkisi kisoissa ja keitä pelaajia seuraat?
Itsellä suosikit Espanja, Argentiina ja Uruguay. Pelaajista nostaisin esiin Pedrin , Yamalin, Julian Alvarezin ja Nico Pazin
Katso lähetysajat : Jalkapallon MM-kilpailut - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (3041)
Norjalaisilla pitkä ilta edessä.
Barcelona antoi Dembélélle pitkän siiman. Hänen pelaamisessaan oli näyttävyyttä ja nopeutta. Ranskalaisen piti olla täydellinen seuraaja Pariisiin siirtyneelle Neymarille.
Tuittuilijan maine oli vuotanut myös julkisuuteen.
Tarinat toistuvasta myöhästelystä harjoituksissa, seuran kokkien valmistamien aterioiden korvaamisesta roskalla ja levon vaihtamisesta videopeleihin antoivat selityksen sille, että suoritukset kentällä saattoivat olla mitä tahansa maan ja taivaan väliltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
%3D
Norjan fanit on just parhaita 😂
todella kauniin valkoihoista
Pohjoismaat on valkoisten asuttamia maita.
oli
Vierailija kirjoitti:
FC Barcelonan tarjoama neljän kauden mittainen sopimus on El Mundon mukaan taannut Messille 555 237 619 euron suuruiset bruttotulot. Summa koostuu kiinteän palkan ohella erilaisista bonuksista, kuten 115 225 000 euron suuruisesta allekirjoituspalkkiosta.
hauskinta kun messi pelaisi vaikka ilmaiseksi
Eikös sillä ollut joku veropetosjuttu Espanjassa
Vierailija kirjoitti:
Norjalaisilla pitkä ilta edessä.
Valitsevat helpomman reitin jolla pääsevät mahdollisimman pitkälle kisoissa. Ei voi tietysti syyttää tästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äitiitten vauva palstalla jalkapalloo...
Onks joku äijä eksyny:)
Naiset vain virkkaa peräkammarissa ei ne katso fudista?
Minä katson ja suosikit ovat Ranska, Espanja ja Argentiina.
Ranska saattaa voittaa. Olisiko Espanja sitten vastassa? Taitaa täälläkin seuraavat viikot kutimet heilua töllön ääressä. N42
Irak pelaa yhden miehen vajaalla. Senegal johtaa 1-0
Taitaa sapettaa Haalandia kun joutuu istumaan sormet syyhyten vaihdossa.
Vierailija kirjoitti:
Tuolla ranskan faneissa ei näy yhtään tummaihosia. Ne kolmannen polvenki siirtolaiset jossain Pariisis ja Marseilles kannattaa varmaan mielummi Ghanaa, Senegalia ja Norsunluurannikkoa
Ei vaan ne on kentällä ;)
Eikö Ranskassa pelaa valkoiset ollenkaan jalkapalloa?
In July 2021, video footage of Dembélé along with teammate Antoine Griezmann circulated online, in which he was seen making racial comments against the Japanese technicians in their hotel room.[130] As the technicians appeared to be troubleshooting the room's television, Dembélé made comments towards Griezmann in French, stating "All these ugly faces, just so you can play PES, aren't you ashamed?", continuing with "What the fuckin language?" before zooming in on one of the technicians' faces while laughing, mentioning "Are you technologically advanced in your country or not?"
sitä parempaa rasismia
Vierailija kirjoitti:
mitäköhän shampoota haaland käyttää
En tiiä mutta jollain Norjan joukkueesta on ihan sama hiusmalli mikä Haalandilla
Vierailija kirjoitti:
Miksi Ylellä puhutaan koko ajan Hoolandista? Norjalaisen opetusvideon mukaan nimi lausutaan niinkuin se kirjoitetaan: Haaland.
Selostajatkin sanoo koko ajan åålla. Mutta eikös hän muuttanut nimensä Hålandista Haalandiksi.
Vierailija kirjoitti:
In July 2021, video footage of Dembélé along with teammate Antoine Griezmann circulated online, in which he was seen making racial comments against the Japanese technicians in their hotel room.[130] As the technicians appeared to be troubleshooting the room's television, Dembélé made comments towards Griezmann in French, stating "All these ugly faces, just so you can play PES, aren't you ashamed?", continuing with "What the fuckin language?" before zooming in on one of the technicians' faces while laughing, mentioning "Are you technologically advanced in your country or not?"
sitä parempaa rasismia
Kenen mielestä parempaa? En keksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
%3D
Norjan fanit on just parhaita 😂
todella kauniin valkoihoista
Miksi tuommoisella on väliä? Nuo tummaihoiset tienaa enemmän ja maksaa paljon enemmän veroja yhteiskunnalle kuin moni valkoihoinen ihminen. Heidän kohdallaanhan sopeutuminen on onnistunut. Ovat hyviä maahanmuuttajia, mutta teille ei silti kelpaa....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mitäköhän shampoota haaland käyttää
En tiiä mutta jollain Norjan joukkueesta on ihan sama hiusmalli mikä Haalandilla
Joo, nutturakampaus. Se joka teki maalinkin äsken, mutta nimi meni ohi.
Vierailija kirjoitti:
FC Barcelonan tarjoama neljän kauden mittainen sopimus on El Mundon mukaan taannut Messille 555 237 619 euron suuruiset bruttotulot. Summa koostuu kiinteän palkan ohella erilaisista bonuksista, kuten 115 225 000 euron suuruisesta allekirjoituspalkkiosta.
hauskinta kun messi pelaisi vaikka ilmaiseksi
Ihan pimeitä summia, ei kukaan yksi ihminen tarvisi tuollaisia.
Norjan valmentajan on syytä laittaa kyllä ykkösnyrkki kentälle. Tuolla on ihmisiä jotka maksaneet tuhansia lipuista
Eihän niillä ole edes parhaat miehet kentällä, eli ilmeisesti aika yhdentekevä peli heille.