Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jalkapallon MM-kilpailut -Official

Vierailija
30.05.2026 |

Noin pari viikkoa ja sitten mennään. Mikä maa on suosikkisi kisoissa ja keitä pelaajia seuraat?

 

Itsellä suosikit Espanja, Argentiina ja Uruguay. Pelaajista nostaisin esiin Pedrin , Yamalin, Julian Alvarezin ja Nico Pazin

Kommentit (3041)

Vierailija
2821/3041 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kauniin valkoihoinen joukkue norjalla

Pahaa pelkään että arjalaiset ottaa nokkaan.

Eihän niillä ole edes parhaat miehet kentällä, eli ilmeisesti aika yhdentekevä peli heille.

Vierailija
2822/3041 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Norjalaisilla pitkä ilta edessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2823/3041 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noni, Ranska iskee jo.

Vierailija
2824/3041 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Barcelona antoi Dembélélle pitkän siiman. Hänen pelaamisessaan oli näyttävyyttä ja nopeutta. Ranskalaisen piti olla täydellinen seuraaja Pariisiin siirtyneelle Neymarille.

Tuittuilijan maine oli vuotanut myös julkisuuteen.

Tarinat toistuvasta myöhästelystä harjoituksissa, seuran kokkien valmistamien aterioiden korvaamisesta roskalla ja levon vaihtamisesta videopeleihin antoivat selityksen sille, että suoritukset kentällä saattoivat olla mitä tahansa maan ja taivaan väliltä.

Vierailija
2825/3041 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

%3D

 

Norjan fanit on just parhaita 😂

todella kauniin valkoihoista

Pohjoismaat on valkoisten asuttamia maita.

oli

Vierailija
2826/3041 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

FC Barcelonan tarjoama neljän kauden mittainen sopimus on El Mundon mukaan taannut Messille 555 237 619 euron suuruiset bruttotulot. Summa koostuu kiinteän palkan ohella erilaisista bonuksista, kuten 115 225 000 euron suuruisesta allekirjoituspalkkiosta.

 

hauskinta kun messi pelaisi vaikka ilmaiseksi

Eikös sillä ollut joku veropetosjuttu Espanjassa 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2827/3041 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Norjalaisilla pitkä ilta edessä.

Valitsevat helpomman reitin jolla pääsevät mahdollisimman pitkälle kisoissa. Ei voi tietysti syyttää tästä.

Vierailija
2828/3041 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äitiitten vauva palstalla jalkapalloo...

Onks joku äijä eksyny:)

Naiset vain virkkaa peräkammarissa ei ne katso fudista?

Minä katson ja suosikit ovat Ranska, Espanja ja Argentiina.

Ranska saattaa voittaa. Olisiko Espanja sitten vastassa? Taitaa täälläkin seuraavat viikot kutimet heilua töllön ääressä. N42

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2829/3041 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irak pelaa yhden miehen vajaalla. Senegal johtaa 1-0

Vierailija
2830/3041 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa sapettaa Haalandia kun joutuu istumaan sormet syyhyten vaihdossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2831/3041 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuolla ranskan faneissa ei näy yhtään tummaihosia. Ne kolmannen polvenki siirtolaiset jossain Pariisis ja Marseilles kannattaa varmaan mielummi Ghanaa, Senegalia ja Norsunluurannikkoa

Ei vaan ne on kentällä ;)

Vierailija
2832/3041 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö Ranskassa pelaa valkoiset ollenkaan jalkapalloa? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2833/3041 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

In July 2021, video footage of Dembélé along with teammate Antoine Griezmann circulated online, in which he was seen making racial comments against the Japanese technicians in their hotel room.[130] As the technicians appeared to be troubleshooting the room's television, Dembélé made comments towards Griezmann in French, stating "All these ugly faces, just so you can play PES, aren't you ashamed?", continuing with "What the fuckin language?" before zooming in on one of the technicians' faces while laughing, mentioning "Are you technologically advanced in your country or not?"

 

 

sitä parempaa rasismia

Vierailija
2834/3041 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mitäköhän shampoota haaland käyttää

En tiiä mutta jollain Norjan joukkueesta on ihan sama hiusmalli mikä Haalandilla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2835/3041 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi Ylellä puhutaan koko ajan Hoolandista? Norjalaisen opetusvideon mukaan nimi lausutaan niinkuin se kirjoitetaan: Haaland.

Selostajatkin sanoo koko ajan åålla. Mutta eikös hän muuttanut nimensä Hålandista Haalandiksi.

Vierailija
2836/3041 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

In July 2021, video footage of Dembélé along with teammate Antoine Griezmann circulated online, in which he was seen making racial comments against the Japanese technicians in their hotel room.[130] As the technicians appeared to be troubleshooting the room's television, Dembélé made comments towards Griezmann in French, stating "All these ugly faces, just so you can play PES, aren't you ashamed?", continuing with "What the fuckin language?" before zooming in on one of the technicians' faces while laughing, mentioning "Are you technologically advanced in your country or not?"

 

 

sitä parempaa rasismia

Kenen mielestä parempaa? En keksi. 

Vierailija
2837/3041 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

%3D

 

Norjan fanit on just parhaita 😂

todella kauniin valkoihoista

Miksi tuommoisella on väliä? Nuo tummaihoiset tienaa enemmän ja maksaa paljon enemmän veroja yhteiskunnalle kuin moni valkoihoinen ihminen. Heidän kohdallaanhan sopeutuminen on onnistunut. Ovat hyviä maahanmuuttajia, mutta teille ei silti kelpaa....

Vierailija
2838/3041 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mitäköhän shampoota haaland käyttää

En tiiä mutta jollain Norjan joukkueesta on ihan sama hiusmalli mikä Haalandilla

Joo, nutturakampaus. Se joka teki maalinkin äsken, mutta nimi meni ohi. 

Vierailija
2839/3041 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

FC Barcelonan tarjoama neljän kauden mittainen sopimus on El Mundon mukaan taannut Messille 555 237 619 euron suuruiset bruttotulot. Summa koostuu kiinteän palkan ohella erilaisista bonuksista, kuten 115 225 000 euron suuruisesta allekirjoituspalkkiosta.

 

hauskinta kun messi pelaisi vaikka ilmaiseksi

Ihan pimeitä summia, ei kukaan yksi ihminen tarvisi tuollaisia.

Vierailija
2840/3041 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Norjan valmentajan on syytä laittaa kyllä ykkösnyrkki kentälle. Tuolla on ihmisiä jotka maksaneet tuhansia lipuista