Miten feminismiä vastustavat miehet haluavat kasvattaa tyttärensä?
Kertokaa.
Kommentit (417)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kasvatan sillä tavalla että selitän mitä on oikea tasa-arvo
Feminismi ajaa tasa-arvoa. Ymmärtämättömät on vääntäneet siitä miesvastaisuutta.
Väärin. Esimerkki: feministit nostavat kauhean haloon naisiin kohdistuvasta väkivallasta ja naisten itsemurhista ja vaativat yhteiskunnan resursseja juuri niiden asioiden parantamiseksi, vaikka suurin osa väkivallasta kohdistuu miehiin ja suurin osa itsemurhan uhreista on miehiä. Feminismi on kirjaimellisesti naisasialiike.
Niin, feminismi ajaa NAISTEN TASA-ARVOA. Ei siis ylivaltaa miehiin, vaan samoja oikeuksia ja mahdollisuuksia kuin miehilläkin. Samoja velvollisuuksia myös.
Se on kyllä jännä, miten miehiä niin kovin itkettää, jos naiset eivät aja miesten asioita, kun eivät kuitenkaan itse eväänsä hetkauta ihan vaikka sellaisten pienten asioiden suhteen, että koko maailma on lähtökohtaisesti standardisoitu miehille. Ihan vaikkapa jo lääketiede. Ihan valtavan iso osa sairauksista, jotka on naisille tyypillisempiä, on alidiagnosoituja ja alihoidettuja. Puhumattakaan sairauksista, jotka oireilevat eri tavoin miehillä ja naisilla.
Entäpä vaikka kulkuneuvojen turvallisuus? Kenenhän mukaan on käytännössä kaikki maailman törmäystestinuket tehty? Oisko keskikokoisen miehen, sellaisen painolla ja mittasuhteilla. Se vaikuttaa aika paljon kolarista selviämiseen, kenen mukaan turvavarusteet on optimoitu.
Mutta eihän nämä haittaa mitään, vai mitä? Sitten jos alettaisiin vielä vaikka puhumaan ehkäisystä... siitä miksi miesten ehkäisypilleriä ei ole markkinoilla. Ei siksi, ettei se toimisi, vaan siksi, että miesten ei voi odottaa suostuvan kärsimään niistä sivuvaikutuksista, joista naiset on kärsineet 50 vuotta.
Niin. Että jospa sitten vaan ajetaan jokainen omia asioitamme, niinkuin tähänkin asti.Hölöhölö. Suurin osa lääkäreistä on naisia, naistentauteihin erikoistuneista lääkäreistä vielä suurempi osa on naisia.
On olemassa naistestinukkeja autojen turvallisuustesteihin, kuten myös vauva- ja lastenkokoisia.
On helpompi estää yhden sukusolun kehittyminen kuin satojen miljoonien sukusolujen kehittyminen, siksi miesten e-pillerin kehittäminen on vaikeampaa. On myös eettisesti kestämätöntä, että ihmisen pitäisi kestää vaikeita sivuvaikutuksia toisen ihmisen lääketieteellisen tilan estämiseksi.
No tämä. Euro Ncap- perheessä on nukkeja vauvasta kaksimetriseen mieheen. https://www.euroncap.com/want-to-meet-our-family-of-dummies/
Virheellinen väittämä on kopioitu Caroline Criado-Perezin kirjasta, jota feministit mielellään toistavat. Faktantarkistus on toissijaista, pääasia että päästään suuttumaan ja olemaan radikaaleja!
Silläkään ei ole feministille väliä, että sukupuolella ei kolaritilanteessa ole juuri merkitystä, vaan asennolla, selkärangan pituudella ja yksilön iällä. Siksi istuinten ja tyynyjen tulisi toimia tietyllä alueella riittävän hyvin, ja lasten pitää käyttää erillisiä lastenistuimia.
Minua kiinnostaa suunnattomasti nämä feminismiä kannattavat muta tasa-arvoa vastustavat naiset? Mikä siinä tasa-arvosta on pahasta, se että kouluissa huolestuttaisiin myös poikien koulumenestyksestä? Se, että miehet halutaan alistaa kostona menneiden vuosisatojen vääryyden vuoksi? Miksi tasa-arvo on feministeille niin kauhea asia, että siitä ei saa puhua ääneen, keskustelusta poistetaan tätä asiaa pohtivat viestit armotta, onko tämä tasa-arvoa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan ihan sellaiseksi vakaaksi ja tasa-arvoiseksi yhteiskunnan jäseneksi, joka tajuaa, että miehillä on miesten ongelmia ja naisilla naisten ongelmia ja molempia kannattaa ratkaista niin kaikki voittaa. Ei siitä elämästä tarvitse tehdä mitään näytelmää siitä, että kuka on jossain kuvitellussa uhrin asemassa missäkin.
Kovin ironisesti päätit kuitenkin tulla itse tänne uhrautumaan?
Taitaa aika monella feminstillä olla vaikeuksia uhritumiskäsitteen kanssa. Ihan alkuun, jos ihminen on eri mieltä sinun kanssa, hän ei uhriudu.
Koska totuus on tietysti että uhriutumista on se että joku on eri mieltä Sinun kanssasi. /S
-ohis
Vierailija kirjoitti:
Minua kiinnostaa suunnattomasti nämä feminismiä kannattavat muta tasa-arvoa vastustavat naiset? Mikä siinä tasa-arvosta on pahasta, se että kouluissa huolestuttaisiin myös poikien koulumenestyksestä? Se, että miehet halutaan alistaa kostona menneiden vuosisatojen vääryyden vuoksi? Miksi tasa-arvo on feministeille niin kauhea asia, että siitä ei saa puhua ääneen, keskustelusta poistetaan tätä asiaa pohtivat viestit armotta, onko tämä tasa-arvoa?
Ei kai tuollaisia olekaan? Enemmän minua hämmentävät ihmiset jotka sanovat kannattavansa tasa-arvoa mutta eivät muka ole feministejä. Se on kuin kieltäytyisi syömästä lihaa ja kalaa mutta kiistäisi olevansa kasvissyöjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Feminismi ajaa tasa-arvoa. Ymmärtämättömät on vääntäneet siitä miesvastaisuutta.
Väärin. Esimerkki: feministit nostavat kauhean haloon naisiin kohdistuvasta väkivallasta ja naisten itsemurhista ja vaativat yhteiskunnan resursseja juuri niiden asioiden parantamiseksi, vaikka suurin osa väkivallasta kohdistuu miehiin ja suurin osa itsemurhan uhreista on miehiä. Feminismi on kirjaimellisesti naisasialiike.
Niin, feminismi ajaa NAISTEN TASA-ARVOA. Ei siis ylivaltaa miehiin, vaan samoja oikeuksia ja mahdollisuuksia kuin miehilläkin. Samoja velvollisuuksia myös.
Se on kyllä jännä, miten miehiä niin kovin itkettää, jos naiset eivät aja miesten asioita, kun eivät kuitenkaan itse eväänsä hetkauta ihan vaikka sellaisten pienten asioiden suhteen, että koko maailma on lähtökohtaisesti standardisoitu miehille. Ihan vaikkapa jo lääketiede. Ihan valtavan iso osa sairauksista, jotka on naisille tyypillisempiä, on alidiagnosoituja ja alihoidettuja. Puhumattakaan sairauksista, jotka oireilevat eri tavoin miehillä ja naisilla.
Entäpä vaikka kulkuneuvojen turvallisuus? Kenenhän mukaan on käytännössä kaikki maailman törmäystestinuket tehty? Oisko keskikokoisen miehen, sellaisen painolla ja mittasuhteilla. Se vaikuttaa aika paljon kolarista selviämiseen, kenen mukaan turvavarusteet on optimoitu.
Mutta eihän nämä haittaa mitään, vai mitä? Sitten jos alettaisiin vielä vaikka puhumaan ehkäisystä... siitä miksi miesten ehkäisypilleriä ei ole markkinoilla. Ei siksi, ettei se toimisi, vaan siksi, että miesten ei voi odottaa suostuvan kärsimään niistä sivuvaikutuksista, joista naiset on kärsineet 50 vuotta.
Niin. Että jospa sitten vaan ajetaan jokainen omia asioitamme, niinkuin tähänkin asti.Hölöhölö. Suurin osa lääkäreistä on naisia, naistentauteihin erikoistuneista lääkäreistä vielä suurempi osa on naisia.
On olemassa naistestinukkeja autojen turvallisuustesteihin, kuten myös vauva- ja lastenkokoisia.
On helpompi estää yhden sukusolun kehittyminen kuin satojen miljoonien sukusolujen kehittyminen, siksi miesten e-pillerin kehittäminen on vaikeampaa. On myös eettisesti kestämätöntä, että ihmisen pitäisi kestää vaikeita sivuvaikutuksia toisen ihmisen lääketieteellisen tilan estämiseksi.
No tämä. Euro Ncap- perheessä on nukkeja vauvasta kaksimetriseen mieheen. https://www.euroncap.com/want-to-meet-our-family-of-dummies/
Virheellinen väittämä on kopioitu Caroline Criado-Perezin kirjasta, jota feministit mielellään toistavat. Faktantarkistus on toissijaista, pääasia että päästään suuttumaan ja olemaan radikaaleja!
Silläkään ei ole feministille väliä, että sukupuolella ei kolaritilanteessa ole juuri merkitystä, vaan asennolla, selkärangan pituudella ja yksilön iällä. Siksi istuinten ja tyynyjen tulisi toimia tietyllä alueella riittävän hyvin, ja lasten pitää käyttää erillisiä lastenistuimia.
Siis viisi erilaista miesnukkea ja yksi naisnukke, kokoa small female. Onhan siinä tasa-arvoa kerrakseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai tuollaisia olekaan? Enemmän minua hämmentävät ihmiset jotka sanovat kannattavansa tasa-arvoa mutta eivät muka ole feministejä. Se on kuin kieltäytyisi syömästä lihaa ja kalaa mutta kiistäisi olevansa kasvissyöjä.
Feminismi nähdään usein myös liikkeenä. Minä kannatan tasa-arvoa, mutta olen niin introvertti ja lievästi autistinen etten tee koskaan mitään asian hyväksi. Kutsuisitko minua feministiksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ihan. Kyllä tämä feminismin vastaisuus on ihan harkittu äärioikeistolainen vastaisku naisten oikeuksia vastaan. On alkanut USA:ssakin jo 1980-luvulla ja siitä Susan Faludi kirjoitti jo vuonna 1991 kirjan, jonka nimi on Vastaisku, ja siinä puhutaan sodasta amerikkalaisia naisia kohtaan. Ihan samanlaista poliittista sotaa meitä suomalaisia naisia kohtaan käydään nytkin äärioikeiston toimesta.
Tuntuu todellakin siltä, että aina kun naiset ovat saavuttaneet jotain oikeuksia, alkaa tiettyjen tahojen toimesta vastaisku naisia vastaan. Näin iäkkäänä ihmisenä olen nähnyt useita kertoja tämän tilanteen, jossa naisten asema paranee kaksi askelta eteenpäin, ja sitten vastaiskun takia siirrymme taas askeleen taaksepäin. Tuntuu siltä, että koko elämäni ajan naisten oikeudet ovat olleet hyökkäyksen kohteena. Ja edelleen sota jatkuu...
Tämä
Niin totta.
Kyllä tämä moderni äärikonservatismi on ihan selvästi ideologinen hyökkäys naisten oikeuksia vastaan.
Usa:ssa jo purkavat niitä vaivalla saavutettuja oikeuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannatan tasa-arvoa, en feminismiä eli feministien käsitystä tasa-arvosta tai feministien keinoja pyrkiä tasa-arvoon. Ymmärrän kyllä miksi feministit yrittävät omia tasa-arvon käsitteen itselleen: rahan ja vallan vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Tasa-arvon kannattajaksi.
No nimenomaan päinvastoin!!
Kasvattavat siis lapsensa kannattamaan eriarvoisuutta ja alistumaan naisina miessukulaisten tahtoon.
Päälle muut kivat kuten ei saa mennä kouluun, ei saa kulkea paljain päin, ei saa mennä töihin, ei saa samaa palkkaa miesten kanssa jne. Hauskalta kuulostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannatan tasa-arvoa, en feminismiä eli feministien käsitystä tasa-arvosta tai feministien keinoja pyrkiä tasa-arvoon. Ymmärrän kyllä miksi feministit yrittävät omia tasa-arvon käsitteen itselleen: rahan ja vallan vuoksi.
On ihan ok jos et vain halua nimittää tasa-arvoa feminismiksi.
Pääasia että kannatat naisten ja miesten tasa-arvoa töissä, opiskellessa, palkka-asioissa, töihin palkkaamisessa, johtajiksi palkkaamisessa, äänestät naisia ja miehiä tasa-arvoisesti jne jne. Lopputulos on sama.
Ei sillä ole mitään väliä mitä ongelmia naisilla ja miehillä on, kaikilla ihmisillä on ongelmia.
Mun mielestä on ylipäätään omituista, että ihmiset erottelevat toistensa arvoa ihmisenä sukupuolen mukaan.
Ihminen mikä ihminen, ihan sama mikä lisääntymisvärkki jalkovälissä on.
Ihmisten pitäisi olla tasa-arvoisia aina ihan lähtökohtaisesti, niin ettei kellään kävisi edes mielessä, että tuo ihminen on huonompi ihminen kuin tuo toinen, koska toisella on haaroissa reikä ja toisella roikkuu sieltä tavaraa. Jos jonkun ylipäätään pitäisi jollain lailla olla arvokkaampi ihmisenä, niin toki naiset jotka tekevät itsensä sisällä uusia ihmisiä, sehän on tärkeintä ihmiskunnan säilymiselle. Toki miehet siittää (vielä), mutta se ei ole kovin kummoinen homma, kun taas naisten osalta se on hengenvaarallista ja äärimmäisen kova rasitus sekä fyysisesti että psyykkisesti.
Mutta minä pidän miehiä yhtä arvokkaina ihmisenä kuin naisiakin, koska kyllä miehetkin tekee jotain seuraavien sukupolvien hyväksi, yleensä.
Normaalisti ilman uskontoja, aatteita tai ismejä. Opettaisin myös aina näkemään kolikon molemmat puolet, tarkistamaan faktat ja ottamaan toiset huomioon. Loput on sitten tukemista ja kevyttä eteenpäin tuuppimista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä se on? Mies on mies ja nainen on nainen ja molemmilla omat roolit? Se on luonnonmukaista
Kertoisitko mikä on se miehen rooli ja mikä naisen rooli? Siis sen lisäksi, että yleensä biologinen nainen on se, joka synnyttää ja imettää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä.
Feminismi on laaja aatesuunta, ja sen sisällä on lukuisia eri koulukuntia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä se on? Mies on mies ja nainen on nainen ja molemmilla omat roolit? Se on luonnonmukaista
Kertoisitko mikä on se miehen rooli ja mikä naisen rooli? Siis sen lisäksi, että yleensä biologinen nainen on se, joka synnyttää ja imettää.
Miksi on siis niin vaikea tunnustaa kuinka erilaisia miehet ja naiset ovat? Miksi on niin vaikea tunnustaa, että kummallakin sukupuolella on oma tärkeä tehtävä ja kumpaakin tarvitaan. Onko siis niin kamalan väärin sanoutua irti radikaalista feminismistä ja pyrkiä todelliseen tasa-arvoon, siis kummankin sukupuolen tasa-arvoon?
Radikaalit feministit ajavat vapaata sukupuolen valintaa ilmoitusmenettelynä. Lisäksi he vaativat ja ovat saaneet koulukirjoihin sukupuolineutraalia materiaalia, naispareille hedelmättömyyshoitoja ja isyyden salaamista. Miehen/isän oikeuksista ei ole siis mitään väliä. Mies on vain välttämätön paha heidän käsityksen mukaisessa evoluutioketjussa, ilman tasa-arvoa. Kaikella tällä innokkuudella he kuitenkin tunnustavat tosiasian, on olemassa kaksi sukupuolta nimittäin mies ja nainen.
Ei juhlita eikä poljeta. Jos mies on maannut vaikkapa tuhannen prostituoidun kanssa, se ei nosta hänen asemaansa millään tavoin, päin vastoin.
Nyanssieroja on, koska miehillä täytyy olla jokin haluttava ominaisuus seksiä saadakseen, naiset saavat seksiä todella paljon helpommin, koska kysynnän ja tarjonnan epäsuhta on niin suuri.