Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten feminismiä vastustavat miehet haluavat kasvattaa tyttärensä?

Vierailija
25.05.2026 |

Kertokaa. 

Kommentit (417)

Vierailija
401/417 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi olen ihan normaali mies ja en sinänsä vastusta feminismiä..

Mutta kysyn, mitenkä normaalit äidit kasvattavat poikansa? 

Jos alakouluikäistä poikaasi(yli 10v)  epäiltäisiin seksuaalisesta ahdistelusta(intiimialueiden koskettelua vaatteiden päältä) niin miten suhtautuisit? 

Rikosilmoitusta ei se toinen vanhempi ihan huvikseen tee...

Tämähän se on juurikin ongelma kun miehet ei kasvata poikia, eivätkä ole koskaan niin tehneet, alistaneet vain.

Sekin on totta. 

Mutta kuinka moni äiti vieraannuttaa isän pois pojan elämästä.. 

Keinoja on monia, kauniitakin ja niistä ei heti selviä että kyseessä on selkeä vieraannuttaminen..

Ei äiti voi pakottaa lapsen isää olemaan yhteydessä lapseensa, jos isä ei halua. 

Minkä ihmeen takia tehdä lapsi miehen kanssa joka ei isyyteen ole sitoutuva???

ai niin mutta ku se oli sen ekat kuukaudet niiiin ihana...

Vierailija
402/417 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vastusta feminismiä, mutta yritän kasvattaa tytärtäni niin, että hän pitää aina puolensa, eikä suostu koskaan mihin tahansa miehen tai pojan vaatimuksiin. Että on mieluummin yksin, kuin jonkun pskan jätkän kanssa. Että voi aina soittaa tai tulla juttelemaan minulle, jos joku poika on kohdellut häntä huonosti. Että puolustan häntä aina ja kaikissa tilanteissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
403/417 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vastusta feminismiä, en tiedä ketään joka vastustaisi feminismiä. Mutta suhtaudun kriittisesti tähän feminismin neljänteen aaltoon. 

Kasvatan tyttäreni olemaan toimija, ei uhri. Hän ei ole sukupuolensa vuoksi mikään uhri, vaan hän voi vaikuttaa omaan elämäänsä. Olla ahkera, valita seuransa hyvin, olla tekemättä typeriä päätöksiä ja hän voi menestyä ja pärjätä elämässä juuri niin mainiosti kuin itse haluaa. 

En siis opeta tytärtäni vinkumaan ja valittamaan joka asiasta. Vaan tekemään elämänsä eteen niitä asioita jotka ovat hänelle tärkeitä! 

Vastasinko kysymykseen? 

Vierailija
404/417 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alistuviksi edustusvaimoiksi, joiden ei pidä kuvitella olevansa yhtään mitään.

Juu juu, ihana provo oli. Tämä oli jonkun vihervassarin päiväuni siitä mitä jotkut miehet ajattelee 

Vierailija
405/417 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kysyi miehiltä jotka eivät ole feministejä kysymyksen ja luettuani ekat sivut ketjusta näin vain äärifeministejä riehumassa 😅

Vierailija
406/417 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeaa tasa-arvoa kannattavaksi naiseksi eikä vain naisten etuoikeuksia, uhriutumispropagandaa ja miesvihaa ajavaksi ihmisraunioksi.

Tämä on hyvä pointti. Samaan aikaan kun äärifeministinen toiminta nousee niin naisten pahoinvointi, ahdistus ja masennus on lisääntynyt. Naiset popsivat mielialalääkkeitä enemmän kuin koskaan! 

Vierailija
407/417 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En vastusta feminismiä, mutta yritän kasvattaa tytärtäni niin, että hän pitää aina puolensa, eikä suostu koskaan mihin tahansa miehen tai pojan vaatimuksiin. Että on mieluummin yksin, kuin jonkun pskan jätkän kanssa. Että voi aina soittaa tai tulla juttelemaan minulle, jos joku poika on kohdellut häntä huonosti. Että puolustan häntä aina ja kaikissa tilanteissa.

Tuo puolensa pitäminen tuntuu olevan kauhistus juurikin feministeissä. Että vaativat oikeuksiaan.

Vierailija
408/417 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvatan tyttäreni käyttämään omaa järkeään. Olen jo nyt selittänyt miten sairasta pelleilyä on kun nainen kuvittelee olevansa mies ja päinvastoin. Hän ymmärtää myös, että kehopositiivisuus on vain lihavien vastuunpakenemista ja haluttomuutta edes yrittää laihtua kunnolla. Hän ei tule myöskään äänestämään demareita, ei vihreitä, eikä vasemmistoliittoa. Hänestä kasvaa upea konservatiivinen nainen, joka tietää arvonsa.

Vierailija
409/417 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap kysyi miehiltä jotka eivät ole feministejä kysymyksen ja luettuani ekat sivut ketjusta näin vain äärifeministejä riehumassa 😅

Ap:n pitäisi varmaan mennä miesten palstalle kyselemään. Yksikään mies ei ole vielä antanut kunnollista perusteltua vastausta. Pääasiassa kaikki kasvattaisi tyttärestään perusfeministiä eli tasa-arvoista yhteiskunnan jäsentä.

Vierailija
410/417 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kasvatan tyttäreni käyttämään omaa järkeään. Olen jo nyt selittänyt miten sairasta pelleilyä on kun nainen kuvittelee olevansa mies ja päinvastoin. Hän ymmärtää myös, että kehopositiivisuus on vain lihavien vastuunpakenemista ja haluttomuutta edes yrittää laihtua kunnolla. Hän ei tule myöskään äänestämään demareita, ei vihreitä, eikä vasemmistoliittoa. Hänestä kasvaa upea konservatiivinen nainen, joka tietää arvonsa.

Lisään vielä, että hän tulee välttelemään feministejä.

Vierailija
411/417 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moderni feminismi on syvältä!

Kasvatan tyttäreni käyttämään omia aivojaan. Hänen ei tarvitse mennä pässinä narussa kaikkien muoti-ilmiöiden perässä. Vaan voi oikeasti miettiä itse. Hän oppii olevansa fiksu ja osaava.

Kasvatan tyttäreni kunnioittamaan lähtökohtaisesti kaikkia ihmisiä, en vihaamaan ketään. Opetan erottamaan toksiset naiset ja toksiset miehet joukosta. 

Opetan tyttäreni olemaan ahkera, ja tekemään hommia sen eteen mitä haluaa. Opetan, että jos joku mies on menestynyt niin se ei ole häneltä pois. Opetan myös, että hänen arvoaan ihmisenä ei mitata titteleissä ja palkoissa.  

Opetan ettei elämä ole itsekästä oman navan tuijottelua vaan itsemme rakastamisen lisäksi, meidän on hyvä rakastaa myös muita ja saada rakkautta muilta. Koska se on elämän tarkoitus. 

Kasvatan tyttäreni niin, että hänestä tulee lainkuuliainen ja onnellinen. 

Vierailija
412/417 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap:n pitäisi varmaan mennä miesten palstalle kyselemään. Yksikään mies ei ole vielä antanut kunnollista perusteltua vastausta. Pääasiassa kaikki kasvattaisi tyttärestään perusfeministiä eli tasa-arvoista yhteiskunnan jäsentä.

Eihän se jos ei kannata tätä neljännen aallon feminismiä tarkoita etteikö lapsestaan kasvattaisi tasa-arvoista. 

Neljännen aallon feminismi on pelkkää naisasiaa eikä se ole enää tasa-arvoa. 

Eli jos saisimme vastauksia miten neljännen aallon feministit kasvattavat tyttärensä niin sitten näkisimme sitä epätasa-arvoista ajatusta. 

Siellä opetetaan että elämäntehtävä naisena on näyttää miehille ja pärjätä paremmin kuin miehet. Olla boss lady. Siellä opetetaan vihaamaan miehiä.  Miesten pitäisi heidän mukaansa hyvitellä ikuisesti kaikkea sitä mitä ennen heidän syntymäänsä on maailmassa tapahtunut. 

Samaan aikaan miesten pitäisi kuitenkin edelleen olla ainoa sukupuoli joka puolustaa maata aseellisesti sodassa. He opettavat, että miesten kuuluu heidän mielestään maksaa kaikki laskut, mutta silti hoitaa koti ja perhe siinä missä naisenkin, ehkä vähän enemmänkin. Miehen pitää olla yli-ihminen ja silti se on aina vääränlainen. 

He opettavat tyttärensä vihaamaan, voimaan huonosti ja valittamaan sekä uhrautumaan kaikesta! 

Vierailija
413/417 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exäni ei tulisi koskaa julkisesti kertomaan, miten suhtautuu naisiin. Tietää, että jopa miehet hämmästyisivät luolamiehen ajatuksiaan. Siksi esittää muuta, kuin ajattelee. 

Vierailija
414/417 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti, suurinosa naisista 25-40v väliltä on seurustulukelvottomia. Sinkkumarkkinoilla vapaat.

Syy siihen: on lapsi ja epäonnistunut liitto. On ollut paljon kumppaneita. Asenne miehiä kohtaan se, että etsitään jotain mitä ei edes ole olemassa eikä itse mietitä mitä tuo itse siihen suhteeseen. Pitkin hampain lähdetään edes treffeille. Sitten on koira ja tatuointeja, harva lukenut juurikaan mitään. Ei mitään mielenkiintoista annettavaa. Hyvät naiset on suhteissa tuossa iässä, vaikea oikeasti löytää mitään laadukasta se aika menee 19-24 vuosina löytää kumppani jolla ei ole kamalaa taakkaa elämässä. Jo silloin tietysti näkee ketkä opiskelupaikkojen naisista keskittyy vaan hupiin ja ketkä on niitä jotka keskittyy muihin asioihin ja rauhassa odottaa että joku niistä kiinnostunut haluaisi parisuhteeseen ja avioliittoon.

Nämä feministi naiset on kamalia. Kuka niiden kanssa haluaa olla.  Pomottaa huutaa räyhää ja kiukuttelee vaikka itse ovat ennen olleet usein kamalia lorttoja.  Sieltä se niiden miesviha tulee - jakaneet liikaa persettä ja vanhemmalla iällä se tuntuu inhottavalta taakalta joten projisoivat sen voimautumisena ja miesvihana. 

Vierailija
415/417 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi kyllä kiva, jos kommentteihin laitettaisiin tyttären ikä.

Jos sinun tyttö on vasta esimurrosiässä tai nuorempi, hänelle tulee tuollaisten kommenttien seurauksena syömishäiriö. Mutta sehän ei haittaa, pääasia, että tyttö on laiha.

Sitten, kun tyttösi muuttaa omilleen, hänestä tulee sellainen millainen hän itse haluaa olla. Hän voi olla vihreitä äänestävä, violettitukkainen lesbo, etkä sinä sille voi mitään.

Vierailija
416/417 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi olen ihan normaali mies ja en sinänsä vastusta feminismiä..

Mutta kysyn, mitenkä normaalit äidit kasvattavat poikansa? 

Jos alakouluikäistä poikaasi(yli 10v)  epäiltäisiin seksuaalisesta ahdistelusta(intiimialueiden koskettelua vaatteiden päältä) niin miten suhtautuisit? 

Rikosilmoitusta ei se toinen vanhempi ihan huvikseen tee...

Tämähän se on juurikin ongelma kun miehet ei kasvata poikia, eivätkä ole koskaan niin tehneet, alistaneet vain.

Sekin on totta. 

Mutta kuinka moni äiti vieraannuttaa isän pois pojan elämästä.. 

Keinoja on monia, kauniitakin ja niistä ei heti selviä että kyseessä on selkeä vieraannuttaminen..

Ei äiti voi pakottaa lapsen isää olemaan yhteydessä lapseensa, jos isä ei halua. 

Minkä ihmeen takia tehdä lapsi miehen kanssa joka ei isyyteen ole sitoutuva???

ai niin mutta ku se oli sen ekat kuukaudet niiiin ihana...

Kerrohan meille tyhmille, miten miehen sitoutumisen isyyteen voi selvittää etukäteen? Minä en onnistunut selvittämään sitä edes seitsemässä vuodessa.

Kiitos jo etukäteen.

Vierailija
417/417 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi kyllä kiva, jos kommentteihin laitettaisiin tyttären ikä.

Jos sinun tyttö on vasta esimurrosiässä tai nuorempi, hänelle tulee tuollaisten kommenttien seurauksena syömishäiriö. Mutta sehän ei haittaa, pääasia, että tyttö on laiha.

Sitten, kun tyttösi muuttaa omilleen, hänestä tulee sellainen millainen hän itse haluaa olla. Hän voi olla vihreitä äänestävä, violettitukkainen lesbo, etkä sinä sille voi mitään.

Turhaan toivot.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kaksi