Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten feminismiä vastustavat miehet haluavat kasvattaa tyttärensä?

Vierailija
25.05.2026 |

Kertokaa. 

Kommentit (417)

Vierailija
381/417 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua kiinnostaa suunnattomasti nämä feminismiä kannattavat muta tasa-arvoa vastustavat naiset? Mikä siinä tasa-arvosta on pahasta, se että kouluissa huolestuttaisiin myös poikien koulumenestyksestä? Se, että miehet halutaan alistaa kostona menneiden vuosisatojen vääryyden vuoksi? Miksi tasa-arvo on feministeille niin kauhea asia, että siitä ei saa puhua ääneen, keskustelusta poistetaan tätä asiaa pohtivat viestit armotta, onko tämä tasa-arvoa?

Ei kai tuollaisia olekaan? Enemmän minua hämmentävät ihmiset jotka sanovat kannattavansa tasa-arvoa mutta eivät muka ole feministejä. Se on kuin kieltäytyisi syömästä lihaa ja kalaa mutta kiistäisi olevansa kasvissyöjä.

Kannatan tasa-arvoa, en feminismiä eli feministien käsitystä tasa-arvosta tai feministien keinoja pyrkiä tasa-arvoon. Ymmärrän kyllä miksi feministit yrittävät omia tasa-arvon käsitteen itselleen: rahan ja vallan vuoksi. 

On ihan ok jos et vain halua nimittää tasa-arvoa feminismiksi. 

Pääasia että kannatat naisten ja miesten tasa-arvoa töissä, opiskellessa, palkka-asioissa, töihin palkkaamisessa, johtajiksi palkkaamisessa, äänestät naisia ja miehiä tasa-arvoisesti jne jne. Lopputulos on sama.

Kyllä. Kannatan yhtäläisiä velvollisuuksia ja mahdollisuuksia. Siksi esim. itsellisten naisten hedelmöityshoidot julkisella sektorilla tulisi lakkauttaa. 

Vierailija
382/417 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet on maailman rakentaneet sodat sotineet. Istuu vankilassa. Naisilla ei ole stressitilaa.

Haaveilen nuoresta alistuvasta aasialaisesta maaalaistytöstä joka palvelee miestään eikä urputa. Pienikokoisesta sellaisesta. Riisipellon kasvatista.  

Kuka oikeasti haluaa jakaa kotitöitä tai imuroida. Kuka haluaa pyytää lupaa seksiin? Kuka haluaa että vaimolla on miespuolisia "ystäviä" joita tapaa. Kaikkeen tollaiseen mies joutuu tasa-arvo landiassa alistumaan. Onneksi minä en. Monet rikkaat kuten minä hankkii vaimon jostain ei tasa-arvo maasta koska ei halua urputusta. Ei ketään tarttee alistaa tai kiusata mut luonnonlaki mies on se joka määrää kuten aina ollut täytyy toteutua. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/417 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei meillä vihata feministejä, koska tyttäreni sanoo, ettei saisi vammaisia kiusata. likka kuitenkin itse niistä keksii kaikkea hauskaa kerrottavaa. on nenärenkaita, erivärisiä hiuksia ja valtava kirjo mielenterveyteen liittyviä tapauksia. tämän päivän feministi on  valtava komiikan lähde. ei sellaista voi vihata.

Vierailija
384/417 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kasvatan lapseni niin, että tajuavat että kaikkein pahinta on iljrttävät törkeät rikokset ja konkteettiset pahanteot. Niissä ei kyse edes tasa-arvosta. Ideologiat tai hienosaadöt mie,ioiteissä ja käytöksessä ovat ihan viimeisenä. Hassua miten jotkut jotka huolissaan. tasa-arvosta tai eriarvoisuudesta,  ovat itse syyllistyneet jopa yllyttämiseen tekoihin, joita voi pitää pahoina  ja inhottavina tekoina ihan kenelle vaan. Oksennus! 

Vierailija
385/417 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan munan vaimoni pilluun sillon kun on pakko saada. Olen siis raiskannut 10000 kertaa? 

Kun on pieniä lapsia ei ole aikaa millekään lämmittelylle tai romantiikalle joko teet noin kun vaimolla on vielä energiaa ennenkuin nukkuu tai et saa seksiä. En petä ja olen mielestäni hyvä mies. Mitä tähänkin feministi tuumaa?

Vierailija
386/417 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitan munan vaimoni pilluun sillon kun on pakko saada. Olen siis raiskannut 10000 kertaa? 

Kun on pieniä lapsia ei ole aikaa millekään lämmittelylle tai romantiikalle joko teet noin kun vaimolla on vielä energiaa ennenkuin nukkuu tai et saa seksiä. En petä ja olen mielestäni hyvä mies. Mitä tähänkin feministi tuumaa?

Oikein teet.

Noin on tehty vuosituhannet eikä siitä ole kukaan vielä suuttunut tai loukkaantunut. 

Vierailija
387/417 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pikkulapsiaika on vaikeaa, mutta kuulostaa siltä, että vaimosi tarvitsee apua lasten- ja kodinhoidossa, jotta jaksaa harrastaa seksiä omasta halustaan. Ei ole kohtuullista, että hänen tehtäväksi jää kaiken muun lisäksi toimiminen sinun seksileluna.

Vierailija
388/417 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ei meillä vihata feministejä, koska tyttäreni sanoo, ettei saisi vammaisia kiusata. likka kuitenkin itse niistä keksii kaikkea hauskaa kerrottavaa. on nenärenkaita, erivärisiä hiuksia ja valtava kirjo mielenterveyteen liittyviä tapauksia. tämän päivän feministi on  valtava komiikan lähde. ei sellaista voi vihata.

Minkä ikäinen tytär sinulla on?

Vierailija
389/417 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näköjään et tee kotona yhtään mitään. Veikkaan, että yllätyt, kun vaimosi väsymys helpottaa.

Vierailija
390/417 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kasvatan sillä tavalla että selitän mitä on oikea tasa-arvo

Mitä se on? Mies on mies ja nainen on nainen ja molemmilla omat roolit? Se on luonnonmukaista

Netin käyttö ei ole luonnonmukaista. :) Jos haluat maailman olevan luonnonmukainen, niin lopeta nyt ensin se netin käyttö, samoin sähkö, juokseva vesi, auto, asunto, jne. Tulehtuiko hammas? Ei ole luonnonmukaista mennä hammaslääkäriin. Odota, se joko irtoaa tai kuolet, luonto hoitaa.

Vierailija
391/417 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olen ihan normaali mies ja en sinänsä vastusta feminismiä..

Mutta kysyn, mitenkä normaalit äidit kasvattavat poikansa? 

Jos alakouluikäistä poikaasi(yli 10v)  epäiltäisiin seksuaalisesta ahdistelusta(intiimialueiden koskettelua vaatteiden päältä) niin miten suhtautuisit? 

Rikosilmoitusta ei se toinen vanhempi ihan huvikseen tee...

Vierailija
392/417 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos alakouluikäistä poikaasi(yli 10v)  epäiltäisiin seksuaalisesta ahdistelusta(intiimialueiden koskettelua vaatteiden päältä) niin miten suhtautuisit? 

En kyllä osaa sanoa. Ensin tietenkin juttelen lapsen kanssa. Itse opetin lapsille, mihin kohtaan kukaan ulkopuolinen ei saa koskea lasta ja samoin, että hänkään ei saa koskea toisia. 

Vierailija
393/417 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivopesun uhri toi olematon likka. Ja sulavati sekottaa asiat.

Vierailija
394/417 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämähän se on juurikin ongelma kun miehet ei kasvata poikia, eivätkä ole koskaan niin tehneet, alistaneet vain.

Vierailija
395/417 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisiksi. 

Luin vain otsikon

Vierailija
396/417 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisiksi. 

Luin vain otsikon

Lisäys: itsenäisiksi ja puolensa pitäviksi, mutta naisiksi. Miehet ovat miehiä ja naiset naisia.

Vierailija
397/417 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämähän se on juurikin ongelma kun miehet ei kasvata poikia, eivätkä ole koskaan niin tehneet, alistaneet vain.

Sekin on totta. 

Mutta kuinka moni äiti vieraannuttaa isän pois pojan elämästä.. 

Keinoja on monia, kauniitakin ja niistä ei heti selviä että kyseessä on selkeä vieraannuttaminen..

Vierailija
398/417 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästä voisi vetää johtopäätöksen että nainen ei osaa kasvattaa poikaa ilman miestä.

Näinhän se todella usein onkin.

-case closed-

Vierailija
399/417 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tietysti tottelemaan jokaisen miehen jokaista mielijohdetta ilman omaa tahtoa ja mahdollisuutta vaikuttaa mihinkään.

Vierailija
400/417 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sekin on totta. 

Mutta kuinka moni äiti vieraannuttaa isän pois pojan elämästä.. 

Keinoja on monia, kauniitakin ja niistä ei heti selviä että kyseessä on selkeä vieraannuttaminen..

Ei äiti voi pakottaa lapsen isää olemaan yhteydessä lapseensa, jos isä ei halua.