Ottaisitteko 9,99snt/kwh 24+12kk sähkösopimuksen Cheapenergy yhtiöltä?
Kommentit (31)
En, kuullut myös omituisuuksista, kierrä kaukaa
Minulla on ollut reilun vuoden Cheap Energyn sopimus, ei ainakaan vielä ole ollut mitään valittamista. Hinta oli silloin toissa kesänä 6,99 snt/kWh.
Vierailija kirjoitti:
Mikä toi plus 12 kk on?
Kuulostaa ved.. eiku viritykseltä.
Vierailija kirjoitti:
Mikä toi plus 12 kk on?
Sopimus on määräaikainen kaksi vuotta, ja siihen saa kolmannen vuoden jos haluaa, mutta ei ole pakko ottaa.
Vierailija kirjoitti:
Mikä toi plus 12 kk on?
Se on 36kk sopimus, joka saa kuitenkin irtisanoa 24kk jälkeen. He sitoutuvat samaan hintaan vielä 12kk ajaksi 24kk jälkeen.
Perusmaksu oli myös kilpailukykyinen 4,99/kk
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä toi plus 12 kk on?
Sopimus on määräaikainen kaksi vuotta, ja siihen saa kolmannen vuoden jos haluaa, mutta ei ole pakko ottaa.
Samalla hinnalla vai joku hintaan +50% jos sitä ei muista irtisanoa, kuten joku Elisa tekee.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on ollut reilun vuoden Cheap Energyn sopimus, ei ainakaan vielä ole ollut mitään valittamista. Hinta oli silloin toissa kesänä 6,99 snt/kWh.
"toissa" Nyt tarkkana, eli milloin?
Aina pitää olla tarkkana. Energiakriisin aikaan meni sähkömyyjiä nurin vaikka kuinka ja sopparit raukesivat. Meilläkin on Cheapin 36kk ollut elokuusta. Sai toukokuussa 7,85 hinnalla.
Näissä epäilyttävissä firmoissa, joilla ei ole omaa tuotantoa on riski mennä kupit nurin, jos energian hinta yllättävästi nousee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"toissa" Nyt tarkkana, eli milloin?
Nyt on lokakuu eli syksy. Viime kesä oli 2026. Toissa kesä oli 2025. Luulisi tämän olevan suomenkieliselle itsestään selvää. Myös siitä, että sanoin että sopimus on ollut reilun vuoden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä toi plus 12 kk on?
Samalla hinnalla vai joku hintaan +50% jos sitä ei muista irtisanoa, kuten joku Elisa tekee.
Luvattu samalla hinnalla, mutta en itsekään usko ennen kuin näen.
https://www.cheapenergy.fi/sahkosopimus/maaraaikainen/maaraaikainen-36k…
Kyllä tässä luvataan hinnan olevan sopimuksen mukainen myös sen kolmannen vuoden.
Veikkaan, että mun pörssisähkön kekskihinta olisi ollut 6-7snt, joten kyllähän tuo sikäli maksaisi enemmän. Mutta eipä edes paljoa...
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan, että mun pörssisähkön kekskihinta olisi ollut 6-7snt, joten kyllähän tuo sikäli maksaisi enemmän. Mutta eipä edes paljoa...
Eipä sillä pösän keskihinnalla paljon virkaa ole jos sähköä tarvitaan lämmitykseen.
Vaikuttaa ihan normaalilta, korkeintaan kaatuu mutta ei siitä ylimääräisiä kuluja tule.
En, koska minulla on toisesta yhtiöstä pari senttiä halvempi sähkö.
En, koska keväällä ne pitkät määräaikaiset kannattaa ottaa, ei koskaan juuri ennen talvea.