hyvä äippäpäivä kun mies kiinni:(
Nyt hyvät neuvot enemmän kuin kalliita!!!!!
Olen pitkään epäillyt kolmivuotisen liittomme vakautta !Tänään päätin testata miehen kun hän töissä ja etin netissä äitienpäiväviestejä mummoille jotka matkoilla.. törmäsin salaviesti palveluun jossa ei näy oma numero ja kirjoitin miehelle olevinani joku ihastus mikä hänen pitää arvata!!
Kas kummaa mies tarttui syötiin ja arvasi nimeä ja kertoi kuinka kauan on odottanut ja toivonut että saa tutustua paremmin!! Kuulemma viime tapaamisesta ja ehdotteli tapaamista ja sähköposti ym.. yhteyksiä ja sanoin että osaa pitää numeron salassa jos saisi sen!!!
Mitä ihmettä tekisin?? Tein kyllä itsekin väärin muttamutta........
meillä 1 ja 3 vuotiaat ihanat lapsoset:(
Kommentit (51)
kirjoitti tälle naiselle johon sanoi olevansa ihastunut ja jota on odottanut ym.. joten sen naisen pitäisi olla juuri tuo. Nyt mietin missä mieheni on tavannut tämän koska puhui että olen ollut viimeisestä tapaamisestamme asti ihastunut viimeistään siitä!!!
Varmaan joku opiskelukaveri kun opiskelee työn ohella.. muuta en keksi.
Ja ystäväs vois sitten pyyttä niinku anteeksi, että esiintyi sinä naisena kehen miehes on ihastunut. Hän vaan halusi niin epätoivoisesti kahdenkeskiseen tapaamiseen. Ja sitten ne olis kuitenkin samassa veneessä, eli ystäväs ei vois kertoa sulle siitä toisesta naisesta, koska jäis ite kiinni, että on pettäny tsun luottamuksen, siis yritti vokotella sun miestäs muka..
eli ystäväs siis otti oma-alotteisesti miehees yhteyden siinä palvelimella ja sitten esiintyi muuna henkilönä, kun huomas miehes olvan jo johonkin ihastunut...
mutta meen kuiteskin ite jos edes koko tapaamista tulee tai sit saa mies lähteä muka pelaamaan ja pyöriä yksin tapaamispaikalla... en tiedä vielä.
sisko kohta soittaa skypellä niin ehkä saan näkökulmaa. Täältä eo hirveesti ainakaan tukea saa.... Mutta kiitos vastanneille ja teille jotka uskotte tarinan. niin uskomatonta mutta kun nyt vaan on totta.
Yrititkö viestittää, että ketjusi on provo vai mitä oikein sekoilet noiden vuosien kanssa?
ja lapsi kolme ja puol 3
neljä vuotta olen ollut kotona. sori kämmäykset.
lähdet vasta sitten. sanoitko, että koulu on kesken. käyt koulusi loppuun ja varmistat oman taloudellisen tilanteesi kuntoon, lähdet vasta sitten.
miehesi tuski tulee muuttumaan.
googlella: http :// www . suositut . net / salaviesti . php
Tämä 35:n ehdotus (ks. alla) oli mielestäni ehdottomasti oikein, juuri noin se pitää hoitaa! Eli ymmärsinkö oikein, että " tapaaminen" on määrä olla tänään 14. päivä klo 18? Mene sinne, ja pistä ukko koville! Tee selväksi, että seuraavasta hairahduksesta se on ero välittömästi, ilman selityksiä.
Jos olisin sinä, laittaisin viestin että nähdään sitten siellä ja siellä, vaikka kahvilassa tai ravintolassa. Menisin itse samaiseen ravintolaan ennen kuin mieheni tulisi, jonnekin vähän syrjään, ettei hän huomaisi minua lainkaan. Antaisin hieman odotella, että olisi jo hieman hermostunu, tuleeko se ihastus vai ei.
Sitten saapuisin itse paikalle, ja olisin että kas, miehenihän se tässä, yllättävää, miten satuimmekaan samaan paikaan. Kysyisin, että eikös sun pitänyt olla pelaamassa. Itse tulin kaverin kanssa tms kahville. Istuisin samaan pöytään ja katselisin mieheni reagtioita. Voisi vähän pää vilkuilla sinne ja tänne hermostuneena että apua, ihastus saapuu pian, ja vaimo on tässä.
Kunnes pienen ajan kuluttua, kysyisin että mitä mies siinä oikeasti tekee. Kuuntelisin vastauksen, ja antaisin hieman aikaa todellakin kertoa, että mikä olisi se vastaus minulle. Paljastaisin sitten että se ihastus olin oikeasti minä. Tietty mies siinä alkaisi sopertelemaan että kyllähän minä sen tiesin. Mutta kun mies olisi ollut hivenen jännityksessä, tiedät ITSE onko hän odottanut sinua vai ihastusta. Siinä ei auta enää miehen valheet.
Jos nimittäin mukamas tietäisi ihan alusta asti että oletkin sinä, eikä ihastus, hän naureskelisi iloisesti heti sinut nähtyään, että ihanaa rakas minkä uuden kiehtovan leikin keksit.
pitäkää muut huoli toisistanne! ennenkun tilanne tämä. Lapset viattomina kärsii seuraukset ja meillä on aivan ihanat lapset joille en haluaisi eron tuskaa aiheuttaa!!!!
Rankkaa on ollu kun esikoinen sairastu viime talvena ja 1vuotias on kärsinyt koliikit ja korvatulehdukset kerran kuussa ja muutimme hänen ollessa 3kuinen ym.. mutta se ei oikeuta tälläistä käytöstä suhteessa siltikään!!!!