hyvä äippäpäivä kun mies kiinni:(
Nyt hyvät neuvot enemmän kuin kalliita!!!!!
Olen pitkään epäillyt kolmivuotisen liittomme vakautta !Tänään päätin testata miehen kun hän töissä ja etin netissä äitienpäiväviestejä mummoille jotka matkoilla.. törmäsin salaviesti palveluun jossa ei näy oma numero ja kirjoitin miehelle olevinani joku ihastus mikä hänen pitää arvata!!
Kas kummaa mies tarttui syötiin ja arvasi nimeä ja kertoi kuinka kauan on odottanut ja toivonut että saa tutustua paremmin!! Kuulemma viime tapaamisesta ja ehdotteli tapaamista ja sähköposti ym.. yhteyksiä ja sanoin että osaa pitää numeron salassa jos saisi sen!!!
Mitä ihmettä tekisin?? Tein kyllä itsekin väärin muttamutta........
meillä 1 ja 3 vuotiaat ihanat lapsoset:(
Kommentit (51)
ja että muka tiesi koko ajan sen olevan minä ja halus vaan kattoa mitä teen ja sen jälkeen saisin älyttömät haukut. Vitsit mikä liemi.
taidan kysyä neuvoa vanhemmiltani jos oikeasti heittäisi pellolle.
jos pystyis siihen jollain voimilla.
Vierailija:
onhan se kiva kun ittelle sattu sit paska vaikka muuta luullu viimeset 4vuotta... Ja kaks lasta tehny ja hoitanu ne kotona kun paska luonu uraa. mut teinhän mäkin väärin, jos pidän suuni kiinni ja pysyn tässä .en osaa ja keksi muutakaan enää. 5vuotta ollut kotona, opiskellut tosin samalla... mutta siitä ei vielä apua
jotenkin vielä nielisin jos kännissä virittelisi seksiä vieraan kanssa mutta kun luo suhdetta salaa selvinpäin... :( Ikävä sanoa, mutta tulet pettymään useasti jos jäät tuohon suhteeseen.
vastasi sellaseen netistä katottuun salaviesti numeroon josta nyt tekstailtu, siinä ei näy numeroa vaan se se numero johon vastataan tulee palvelulta. tälläseen törmäsin kun etin aamulla mummoille kuvaviestejä netistä ja tuli päähäni kokeilla miestä kun olen aistinut jotain kummaa. luuletko että kukaan äiti ihminen äitienpäivänä jaksaisi provoilla tämmöstä? Mies on töissä sosiaalialalla ja on tällä hetkellä töissä!
Siinä joku mies soitti naiselle tai nainen miehelle ja huijattavan oma puoliso kuunteli vieressä. Moni idiootti ilmoitti itsensä tuohon ja pettyi kun toinen kiinnostui soittajasta.
Imartelu vain tehoaa sekä miehiin että naisiin ja herättää kiinnostuksen. Oma vika jos haluaa kokeilla tuhoutuuko perhe jos niin tekee.
Jos tämä ei ole provo, niin SAIT MITÄ ANSAITSIT!
oma puolisosi ei osaa sua huomioida tarpeeksi. Kai sallit kumppanillesikin kaiken maailman virittelyt?
sopinut huomiseksi tapaamisen ja minulle on sanonut menevänsä pelamaan.
Ja kuten sanottu mieheni sanoi että on odottanut kauan yhteyden ottoa ja vielä luki että arvaappa kuinka paljon.
Olisiko sinusta oikeasti kiva tietää että jos oikea nainen (IHASTUS) vain osoittaisi kiinnostusta miehesi on heti valmis sopimaan tapaamisen syrjäiseen paikkaan?????ja sanoo menevänsä pelaamaan!!!
Eli liittosi on sillä pohjalle kun miehen pitkäaikainen ihastuminen ei ole lähestynyt!!! Ja mies sanoi ettei ole itse vaan uskaltnut vaikka on halunnut viime tapaamisesta!!!!
a. Mahtaa siellä muija olla toisessa päässä ihan hämillään.
Tuosta voi syntyä poliisijuttu.
Oletko nyt ihan loppuun saakka miettinyt tätä asiaa?
jos mies itse kirjoitti nimen kun kysyin että keneen olet ihastunut , hän kirjoitti että nimi on tämä. No jos poliisit tästä jutun niin siitä vaan. Mistä minua sitten syytetään. aika sama täl hetkel muuten... jos mä huomen meenki paikalle ja mies siel niin varmaan poliisit haastaa kun en ookkaan se oikea ihastus.
ja mies menossa kieli pitkällään tapaamiseen joten mitä luulet onko täs kovinkin harkitseva. Voinhan aina lopettaa jutun kun sanon miehelle tänään et etopäs meekkään pelaamaan ja paljastan itseni
voiko vielä liitto pelastua??? terapiaan mies ei lähde sitä olen ennekin ehdottanut...
En osaa järkevästi ajatella...shokissa. lapset nukkuu onneksi
sanoin miehelle että onko valmis (ihastuksena siis) menemään pitkälle niin sanoin että voisi olla ja ottaa mukaan tapaamiseen mitä tarvii ja sanoin että ota suojia niin sanoi okei! Ja lupasi ettei mitään viatonta ystävyytt' vain ole hänen puoleltaan. kiva idioootto mulla
Sitä ennen läppäset kasvoille kaiken, mitä on sinulle viestinyt ja kysyt selvitystä. Minä en katsoisi tuollaista hetkeäkään.
Voi pelastua.
Mitä pelastumisella nyt sitten tarkoitetaankin.
Ihminen, joka pettää kerran, VOI pettää toistekin, mutta ei se aina mene niin. Myös ihmine, joka ei ole pettänyt koskaan, voi pettää sen ensimmäisen ja viimeisen kerran.
Olennainen kysymys lienee, voitko SINÄ enää luottaa mieheesi? Tuletko muistamaan ja muistuttamaan ko. tapauksesta? KÄyttämään sitä riidassa asenna?
Tai onko sinulle mitään syytä enää luottaa mieheesi?
Mikäli päätät jatkaa, asia on kuitenkin syytä selvittää oikeasti kunnolla, esim. terapeutilla. Jos miehellä ei ole tämän jälkeen huono omatunto tai hän ei koe tehneensä mitään väärin, niin sitten niin. Mutta jos taas on, hänen olisi kyllä syytä mennä kanssasi sinne terapiaan.
Miehesi on todennäköisesti etsimässä sivusäätöä siksi, että kokee suhteenne jollain tavalla epätyydyttäväksi. Kerroit, että olet ollut itsekin epäileväinen suhteenne laadusta. Jos kummatkin ovat epätyytyväisiä suhteeseen, se epätyytyväisyyden syy lienee syytä selvittää myös, mikäli haluat/haluatte jatkaa.
Eli voitko vielä joskus luottaa mieheesi?
Haluatko luottaa?
Haluatko jatkaa?
Rakastatko miestäsi?
Itse en eroaisi ihan tällaisen tapauksen takia, mutta olenkin valmis ottamaan sen riskin, että mies tekee saman toistekin.
Vierailija:
voiko vielä liitto pelastua??? terapiaan mies ei lähde sitä olen ennekin ehdottanut...En osaa järkevästi ajatella...shokissa. lapset nukkuu onneksi
sanoin miehelle että onko valmis (ihastuksena siis) menemään pitkälle niin sanoin että voisi olla ja ottaa mukaan tapaamiseen mitä tarvii ja sanoin että ota suojia niin sanoi okei! Ja lupasi ettei mitään viatonta ystävyytt' vain ole hänen puoleltaan. kiva idioootto mulla
Kyllä suhteesi Voi pelastua.
Mitä pelastumisella nyt sitten tarkoitetaankin.
Ihminen, joka pettää kerran, VOI pettää toistekin, mutta ei se aina mene niin. Myös ihmine, joka ei ole pettänyt koskaan, voi pettää sen ensimmäisen ja viimeisen kerran.
Olennainen kysymys lienee, voitko SINÄ enää luottaa mieheesi? Tuletko muistamaan ja muistuttamaan ko. tapauksesta? KÄyttämään sitä riidassa asenna?
Tai onko sinulle mitään syytä enää luottaa mieheesi?
Mikäli päätät jatkaa, asia on kuitenkin syytä selvittää oikeasti kunnolla, esim. terapeutilla. Jos miehellä ei ole tämän jälkeen huono omatunto tai hän ei koe tehneensä mitään väärin, niin sitten niin. Mutta jos taas on, hänen olisi kyllä syytä mennä kanssasi sinne terapiaan.
Miehesi on todennäköisesti etsimässä sivusäätöä siksi, että kokee suhteenne jollain tavalla epätyydyttäväksi. Kerroit, että olet ollut itsekin epäileväinen suhteenne laadusta. Jos kummatkin ovat epätyytyväisiä suhteeseen, se epätyytyväisyyden syy lienee syytä selvittää myös, mikäli haluat/haluatte jatkaa.
Eli voitko vielä joskus luottaa mieheesi?
Haluatko luottaa?
Haluatko jatkaa?
Rakastatko miestäsi?
Itse en eroaisi ihan tällaisen tapauksen takia, mutta olenkin valmis ottamaan sen riskin, että mies tekee saman toistekin.
yritin normaalisti käyttäytyä ja lähti lasten kans puistoon.
en tiedä paljastanko itteni meenkö tapaamiseen, eroanko jos niin miten hitossa pärjään ym.. ym.. ja en kestä sitä riitaa mikä tulee jos paljastan kun saan ittelleni syyt ym...
soitin siskolleni ja kun hän soittaa puhun hänen kanssaan. pyörin täällä kotona nyt yksin ja tuntuu että kohta sekoaa....
Jos olisin sinä, laittaisin viestin että nähdään sitten siellä ja siellä, vaikka kahvilassa tai ravintolassa. Menisin itse samaiseen ravintolaan ennen kuin mieheni tulisi, jonnekin vähän syrjään, ettei hän huomaisi minua lainkaan. Antaisin hieman odotella, että olisi jo hieman hermostunu, tuleeko se ihastus vai ei.
Sitten saapuisin itse paikalle, ja olisin että kas, miehenihän se tässä, yllättävää, miten satuimmekaan samaan paikaan. Kysyisin, että eikös sun pitänyt olla pelaamassa. Itse tulin kaverin kanssa tms kahville. Istuisin samaan pöytään ja katselisin mieheni reagtioita. Voisi vähän pää vilkuilla sinne ja tänne hermostuneena että apua, ihastus saapuu pian, ja vaimo on tässä.
Kunnes pienen ajan kuluttua, kysyisin että mitä mies siinä oikeasti tekee. Kuuntelisin vastauksen, ja antaisin hieman aikaa todellakin kertoa, että mikä olisi se vastaus minulle. Paljastaisin sitten että se ihastus olin oikeasti minä. Tietty mies siinä alkaisi sopertelemaan että kyllähän minä sen tiesin. Mutta kun mies olisi ollut hivenen jännityksessä, tiedät ITSE onko hän odottanut sinua vai ihastusta. Siinä ei auta enää miehen valheet.
Jos nimittäin mukamas tietäisi ihan alusta asti että oletkin sinä, eikä ihastus, hän naureskelisi iloisesti heti sinut nähtyään, että ihanaa rakas minkä uuden kiehtovan leikin keksit.
Avioerosta sinun itse pitää päätää. Kukaan muu ei voi auttaa siinä. Mutta luulen ettei sitä luottoa koskaan saa takaisin.
eli mennä paikalle, mutta jotenkin nyt tuntuu että ei musta oo siihen, jänistän itse.
on niin lamautunut olo. Huomenna olisi pitänyt olla ihana hääpäivä.
Taidan paljastaa itteni illal kun en pysty ehkä pitämään salassa. Tai menen paikalle enkä puhu mitään.
Tuntuu että jos käytännön asiat saa jotenkin järkättyä niin saa tuo mies häipyä. Meillä nimittäin oli joku aika sitten kauhea kriisi ja puhuttiin jo että sivusuhteita voi alkaa tulla jos ei kotoota saa arvoastusta tms.. sitten kauhea riita joka sovittiin ja kerrottiin kaikki (tai niin luulin, ja itse tein) sen jälkeen menikin tosi hyvin ja oli läheisyyttä tms.. kuin alkuaikoina mutta sitten yhtenä iltana kun halailtiin nukkumaan käydessä tuli miehelle joku tekstari ja luin sen. Oli joltain chattityypiltä jolle yövuoroissaan kirjotellut kuulemma silloin kun meil meni huonosti. sen jälkeen jäny epäilys koska mies välil etäinen ja ei suostu pariterapiaan vaikka oon pyytänyt koska meil yleisesti ottaen on hyvä suhde ja menee hyvin yhdessä mutta tuntuu että ollaan liikaa riidelty ym...
Siksi päätin testata miehen ja näin kävi.
toisaalta jopa helpotus tietä hänen oikea asenteensa suhdettamme kohtaan.
mutta paskalta tuntuu silti.
tapaamiseen ja esittämään olevansa ihastunut mieheesi. Siinä näkis luotettavasti mikä miehes on.
onhan se kiva kun ittelle sattu sit paska vaikka muuta luullu viimeset 4vuotta... Ja kaks lasta tehny ja hoitanu ne kotona kun paska luonu uraa. mut teinhän mäkin väärin, jos pidän suuni kiinni ja pysyn tässä .en osaa ja keksi muutakaan enää. 5vuotta ollut kotona, opiskellut tosin samalla... mutta siitä ei vielä apua