Tunnetteko ammatillisesti menestyneitä, kouluttautuneita miehiä, jotka ovat kuitenkin aina yksin?
Ei liiku kavereiden kanssa missään, viettää kaiken vapaa-aikansa yksikseen, omissa oloissa. Harrastukset yksin tehtäviä juttuja. Naissuhteitakaan ei ole koskaan ollutkaan.
Voisi kuvitella, että tämä on yhteiskunnasta syrjäytyneiden ongelma, mutta entäpä sitten taloudellisesti menestyneet miehet?
Kommentit (39)
Tunnen. En tiedä onko oma valinta vai onko jotain saamattomuutta sillä saralla.
Vierailija kirjoitti:
Mun eksä on ikisinkku, mutta hänellä on kyllä harrastuksia ja kavereita. Pilasin varmaan hänen uskonsa rakkauteen ja parisuhteisiin.
Eihän se ole ikisinkku, jos se on jonkun exä. Miten tarkkaan sä muten tiedät exäsi naiskuviot?
Tunnen pari tuollaista, mutta ei se heille mikään ongelma ole. Eikä kellekään muullekaan. Kyllä ihminen saa viihtyä itsekseen ihan rauhassa. Jotkut vaan on ääripään introverttejä eikä halua juurikaan sosiaalista elämää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun eksä on ikisinkku, mutta hänellä on kyllä harrastuksia ja kavereita. Pilasin varmaan hänen uskonsa rakkauteen ja parisuhteisiin.
Eihän se ole ikisinkku, jos se on jonkun exä. Miten tarkkaan sä muten tiedät exäsi naiskuviot?
On ikisinkku, kun on kohta 10 vuotta ollut yksin. Ja tiedän hänen parisuhdestatuksensa kyllä, koska olemme päivittäin yhteydessä.
Autistit ja muut nepsyt on tuollaisia koulutuksesta ja työmenestyksestä riippumatta
Kun tulee tiettyyn ikään huomaa, että sosiaalisuus on usein aika raskasta. Vaimon ja perheen kanssa on mukava olla, joskus voi käydä syömässä kaverin kanssa tai baarissa, mutta en kyllä toisi vieraita miehiä omaan luolaan tai toisinpäin. Sellainen kaveri touhu on nuoruuden juttuja.
Länkkäritermein kyseessä on ns. lonely rider, mies joka vaeltaa ja nauttii elämästä.
Tunnen, itseni. Olen johtavassa asemassa mutta todella kranttu seuran suhteen. Harrastuksina on liikunta (13h/vko) ja lukeminen. En ole homo, olen pannut naisia paljonkin mutta en enää.
Jos viihtyy omissa oloissa, se ei välttämättä tarkoita että on yksinäinen. Toisaalta joku, jolla on paljonkin ihmissuhteita voi kokea itsensä yksinäiseksi. Sitä ei aina näe päältäpäin eikä voi tehdä oletuksia, jos ei tunne ihmistä.
Vierailija kirjoitti:
Autistit ja muut nepsyt on tuollaisia koulutuksesta ja työmenestyksestä riippumatta
Mutta minä tiedän nepsyjä, joilla on nainen. Mitä helvettiä?
ap
Täysin erakkona yksin eläminen, ei vaimoa ei perhettä ei naissuhteita on heteromiehelle lähestulkoon aina jonkinlainen luovutus tai MT-ongelmasta kertova juttu. Aikuinen ei kaverisuhteilla voi paikata parisuhdetta ja mies on sinkku vain jos vientiä riittää vapaaehtoisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta minä tiedän nepsyjä, joilla on nainen. Mitä helvettiä?
ap
Montako naisteonta normoa tiedät?
Kaapissa ovat, harrastuksissa käyvät jossain levikkeellä, eli tykkäävät liikkua luonnossa, tosin liike on n.10cm nytkytystä.
Eikö "johtava asema" tuollainen elämäntapa heijastu itsetuntoon ja ärsytä runkata. Ei mun mielestä aikuisen miehen kuulu elää runkkarina. Tai en itse suostuisi.
Vierailija kirjoitti:
Täysin erakkona yksin eläminen, ei vaimoa ei perhettä ei naissuhteita on heteromiehelle lähestulkoon aina jonkinlainen luovutus tai MT-ongelmasta kertova juttu. Aikuinen ei kaverisuhteilla voi paikata parisuhdetta ja mies on sinkku vain jos vientiä riittää vapaaehtoisesti.
Tämä on stereotypia, jos on myös työelämästä täysin syrjäytynyt.
Mutta entäpä johtaja-asemassa työelämässä oleva, vuositulot sen verran reippaasti että joutuu maksamaan kateusveroa.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen itsenäinen sinkku enkä kaipaa kavereita. Varallisuutta on merkittävästi, mutta haluan nauttia siitä yksin ja matkustelen paljon. Käyn silloin tällöin maksullisissa naisissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On ikisinkku, kun on kohta 10 vuotta ollut yksin. Ja tiedän hänen parisuhdestatuksensa kyllä, koska olemme päivittäin yhteydessä.
No nyt on kyllä outo kuvio.
V-ttuakos niillä tuloilla jos ei ole ketään jonka kanssa elämää jakaa. Olen tuntenut näitä pystyynkuolleita tyyppejä tyyliin koodareita ei mitään karismaa säästöjä monta sataa tonnia ja sit vaan yksin runkkaillaan ja sisältöä elämään antaa joku lautapelikerho tms. jos olisin nainen niin en tollaisesta mitenkään pystyisi syttymään joten ymmärrän että miksi on jääty yksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No nyt on kyllä outo kuvio.
Ehkä vähän. Itse olen ollut myös sinkkuna meidän erosta lähtien ja varmaan olen koko loppuelämänikin.