Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

hyvä äippäpäivä kun mies kiinni:(

Vierailija
13.05.2007 |

Nyt hyvät neuvot enemmän kuin kalliita!!!!!

Olen pitkään epäillyt kolmivuotisen liittomme vakautta !Tänään päätin testata miehen kun hän töissä ja etin netissä äitienpäiväviestejä mummoille jotka matkoilla.. törmäsin salaviesti palveluun jossa ei näy oma numero ja kirjoitin miehelle olevinani joku ihastus mikä hänen pitää arvata!!

Kas kummaa mies tarttui syötiin ja arvasi nimeä ja kertoi kuinka kauan on odottanut ja toivonut että saa tutustua paremmin!! Kuulemma viime tapaamisesta ja ehdotteli tapaamista ja sähköposti ym.. yhteyksiä ja sanoin että osaa pitää numeron salassa jos saisi sen!!!

Mitä ihmettä tekisin?? Tein kyllä itsekin väärin muttamutta........

meillä 1 ja 3 vuotiaat ihanat lapsoset:(

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
13.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

anna miehen mennä tapaamiseen, ja kun kotiutuu kysele miten peli meni jne? Tarkkaile tilannetta alkaako peleja ym. menoja tulla enemmän. Jos ei niin jatkatte kuten ennenkin, tosin joskus voisit kysäistä mieheltäsi onko hän tyytyväinen liittoonne. Eroa ei kannata suunnitella kun " tilanne on päällä" se on niin suuri asia lapsiperheelle että vaatii todella harkintaa, ei kannata edes uhkailla äkkipikaisuuksissa.

Vaikka miehesi käviskin tapaamassa jotain naista, ei se vielä tarkoita sitä että hän haluaa pettää sinua ja tuhota liittonne.

Luottamuksen voi saada takaisin, jos molemmat sitä haluavat.

Vierailija
2/51 |
13.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulethan kertomaan miten kävi.

Voimia sinulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
13.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo helppohan se on vierestä neuvoa.. jos oma ukko käyttäytyis noin niin kuinkahan moni " unohtais koko jutun" ..? Olipa typerä neuvo.

Vierailija
4/51 |
13.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vielä ihan viattoman näköisenä...

Vierailija
5/51 |
13.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarinan kertoja lisäilee epäuskottavia juonenkäänteitä pitkin tarinaa

Vierailija
6/51 |
13.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ja vielä ihan viattoman näköisenä...

Vierailija
7/51 |
13.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistä ite lähetän :)

ei ap

Vierailija
8/51 |
13.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten käytän?

Vierailija
9/51 |
13.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

54

Vierailija
10/51 |
13.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä aiemmin eikä kukaan tunnu koskaan aiemmin olleen sellaiseen törmännyt...

Vierailija
11/51 |
15.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

http: //www. vauva-lehti. fi/keskustele/tm. asp?m=10317650&t=10317650&appid=&p=&mpage=1&key=voi%2Cei&language=single&tmode=&smode=&s=#10317650

Vierailija
12/51 |
15.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. ja sivulle pääsee, kun ottaa välilyönnit linkistä pois

Vierailija
13/51 |
13.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt lähetti minulle viestin että voisiko mennä huomenna pelaamaan!

Ihan oikeasti tilanne on tosi kamala ja oma olo. En keksi mitä tekisin.

Puhumaan jos alan niin kieltää kaiken ja sanoo juuri tuon että arvasi sen olevan minä!

Vierailija
14/51 |
13.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

et ei ne mitää tajua. Jäi siis kiinni. Hyvä!

Vierailija
15/51 |
13.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nItse kyllä epäilisin jos mulle lähetettäs tollanen teini ihastus salaviesti!! Mut tää tarttu heti koukkuun!!! Nyt vastasin et mee vaan pelaa huomen!!! pitäiskö ottaa mummi vahtii lapset ja mennä itse tähän tapaamiseen ja esitellä itseni tämän ihastuksen nimellä tai yllättyä ja kysyä että eikö sun pitäny pelaamas olla jos sovin ne treffit tänä ihastuksena johonkin julkiselle paikalle mihin tupsahtaisin ??? vai mitä ihmettä??

hemmetti kun koulu kesken ja ei rahallisesti varaa ostaa tota ulos tästä ihanasta talostamme johon yhteinen laina. perk...

Vierailija
16/51 |
13.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja miten pärjään ite jollain kodinhoitotuella .. voi s...tana!!!

mutta itehän tän aiheutin mutta näenpähän miten valmis se on ja sil siis koko ajan ollu joku ihastus vaik menee meil hyvin ja ´mahtavaa seksiäkin oli just. Mut emmä tällästä elämää halua ,en!

Vierailija
17/51 |
13.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sinä olet olevinasi se ihastus. Katso, mitä miehesi selilttää kotona, siis miksi on pois kotoa. Mene sinne sitten ihan oikeasti ja katso, mitä miehesi selittää. Lapset pitäisi kyllä saada siksi aikaa hoitoon johonkin. Ystävälle kenties??

Vierailija
18/51 |
13.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoin et mee vaan ja mummi tulee mukuloita hoitaa:)

Mutta mitä mä sanon siel paikan päällä... voi olla meinaa mies paniikissa kun pelkää et ihastus tulee samaan aikaan ja vaimo sattumalta siellä kanssa.

Mies kirjoitti tälle ihastukselleen eli minulle askön että hän yrittää huomenna päästä kuudelta muka urheilemaan !

Ajatelkaa mun äitienpäivää. Eihän tämmöstä voi tapahtua siis oikeesti ja mulle!!!!!!!!!!!!Meillä just ostettu talo ja lapset ym kaikki hyvin!!!!!Miehelle olin järjestämässä juhlia kesän alussa ym......

Vierailija
19/51 |
13.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

sanoin et mee vaan ja mummi tulee mukuloita hoitaa:)

Mutta mitä mä sanon siel paikan päällä... voi olla meinaa mies paniikissa kun pelkää et ihastus tulee samaan aikaan ja vaimo sattumalta siellä kanssa.

Mies kirjoitti tälle ihastukselleen eli minulle askön että hän yrittää huomenna päästä kuudelta muka urheilemaan !

Ajatelkaa mun äitienpäivää. Eihän tämmöstä voi tapahtua siis oikeesti ja mulle!!!!!!!!!!!!Meillä just ostettu talo ja lapset ym kaikki hyvin!!!!!Miehelle olin järjestämässä juhlia kesän alussa ym......

Mutta onneksi kunnollisiakin miehiä löytyy.

Vierailija
20/51 |
13.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kysyt, että mistä on oikein kysymys ja että teillä taitaa olla nyt keskusteltavaa ja selvitettävää. Ja muista kertoa, että olet vihainen, mutta yritä pysyä rauhallisena.