Joudun paksusuolen tähystykseen
Kommentit (38)
Kannattaa pyytää heti alussa tarjotut lääkkeet.
Juoma kannattaa juoda jääkaappikylmänä. Itse sekoitin sen Light-Spriteen.
Kivuliainta on jos pyyhit vessapaperilla. Neuvon varaamaan siis vauvojen kosteuspyyhkeitä, käsisuihkun ja mahdollisimman pehmeitä pyyhkeitä pyyhkimistä varten. Pehmeinkin vessapaperi voi hangata ihon rikki.
Kantsii ajatella että "pääset" tähystykseen ja sillä sipuli. Muutama minuutti elämästä.
No, hirveen pieni huoli vaikka just Navalnyin kohtaloon verrattuna. Ihan tavallinen toimenpide.
Hyviä lääkkeitä saatavilla. Ei tarvitse jännittää. Suoleen tuupataan hiilidioksidia, joten jos kipua tuntuu, johtuu suolen laajenemisesta. Pieret kuin Osuuskaupan hevonen. Tämä tiedoksesi.
Vierailija kirjoitti:
Kantsii ajatella että "pääset" tähystykseen ja sillä sipuli. Muutama minuutti elämästä.
"Hyvin valmisteltu tutkimus kestää osaavan tähystäjän tekemänä 1545 minuuttia ja onnistuu useimmiten ilman kipulääkitystä".
Ihan helvetin tuskallinen toimenpide vaikka mitä sanoittais.
Lääkäri sitten kommentoi peräreikäsi ulkonäköä ennen aloitusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Hyvin valmisteltu tutkimus kestää osaavan tähystäjän tekemänä 1545 minuuttia ja onnistuu useimmiten ilman kipulääkitystä".
Ihan helvetin tuskallinen toimenpide vaikka mitä sanoittais.
Lainaamani kommentti: Siis kesto on 15 - 45 min.
Ja sattuu - voin kertoa.
Otat sen tarjotun fentanyylin ennen tutkimusta niin ei tunnu missään.
Suolen tyhjentäminen käy kyllä työstä kun juokset vessaan 30 kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Otat sen tarjotun fentanyylin ennen tutkimusta niin ei tunnu missään.
Suolen tyhjentäminen käy kyllä työstä kun juokset vessaan 30 kertaa.
Jaa että otat? Ei niitä noin vaan anneta. Oletus on, että kaikki sen pystyy kestämään.
Ap jatkaa vielä:
Lisäksi minua vaivaa peräsuolen laskeuma.
Ap
Kannattaa hoitaa Usassa, siellä saa kunnon lääkkeet, tai Briteissä yksityisellä
Vierailija kirjoitti:
Ap jatkaa vielä:
Ap
Ja vielä mikä muukin?
Ei mitään huolta. Lääkityksen ja osaavan henkilökunnan suorittamana oli suorastaan positiivinen elämys.
Itselleni annettiin joskus kolonoskopiaa varten ohjeet valmistautumiseen ja aloitinkin olla syömättä tiettyjä ruoka-aineita (siemeniä ym.), kunnes lääkäri soitti ja kertoi, että väärään tutkimukseen olin menossa. Piti mennä gastroskopiaan ja se ei ollut ollenkaan paha.
Tapauskohtaista. Mulla ei tuntunut oikein missään, kaverilla oli tosi kivulias. Ilmeisesti ainakin jos on tulehdusta suolessa, voi tehdä kipeää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap jatkaa vielä:
Ap
Ja vielä mikä muukin?
Pakkomielle peräsuolen laskeumasta, jota pitää tuoda esiin vaikka keskustelu koskisi ruokareseptejä.
- mummo -
Ei ole. Hankalinta on juoda sitä tyhjennysnestettä. Alussa se maistuu ja lopussa viimeinen litra on työlästä. Tutkimusta voit seurata tv-ruudusta jos haluat alusta loppuun.