Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Näin poliitikot juhlistivat äitienpäivää – Minja Koskelalta suorat sanat

Vierailija
10.05.2026 |

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011998055.html

Eikö tuo osaa äitienpäivänäkään olla änkyröimättä ja kiukuttelematta?

Kommentit (117)

Vierailija
101/117 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinänsä mielenkiintoista että tuossa haastattelussa Koskela tosiasiallisesti toteaa että sukupuolia on vain kaksi. 

Freudilainen lipsahdus SETAn puoluelle sanelemassa virallisesta linjasta?


Ehkäpä niin.

Vierailija
102/117 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taitaa olla muutama elämäntaito-oppaita tankkaava incelipoika taas näppikset kuumana.

Tulihan se sieltä.😁👍🤡

Osui ja upposi.

Kuin löysään vassarin lihaan.

Aika huono vertauskuva, mutta jos se helpottaa niin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/117 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huvittavaa miten tuo palstavassariämmä kuvittelee olevansa kovin sivistynyt mutta häviää aina väittelyissä. Kohta varmaan alkaa taas viestien poistattelu ja jankutus :D

Se on mies. Todella feminiininen sellainen. Vinkuja joka ei saa mitään muuta kuin tuhoa aikaan omassa elämässään.

Ai se syrjäytynyt räyhänhenki? Nääh, se on jo niin sekaisin kuin seinäkello.

Vierailija
104/117 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Kun konservatiiviset voimat vahvistuvat, paineet äitiyttä kohtaan lisääntyvät. Äiti ei ole vain lastensa kasvattaja, vaan instituutio, jonka oletetaan kasvattavan tietynlaisia kansalaisia. Samalla lukitaan sukupuolten paikat: Naisen paikka on äitinä, ja äidin paikka on kotona, Koskela sanoo."

Onko äitiys vasemmistolaisille noin vaikeaa? Selvästi kuuntelevat liikaa muita ja liian vähän itseä.

Intersektionaalinen marxilainen ideologia lukitsee naisen paikan mt-potilaaksi. 

Minjan kohdalla pitää paikkansa.

Vierailija
105/117 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huvittavaa miten tuo palstavassariämmä kuvittelee olevansa kovin sivistynyt mutta häviää aina väittelyissä. Kohta varmaan alkaa taas viestien poistattelu ja jankutus :D

Se on mies. Todella feminiininen sellainen. Vinkuja joka ei saa mitään muuta kuin tuhoa aikaan omassa elämässään.

Ai se syrjäytynyt räyhänhenki? Nääh, se on jo niin sekaisin kuin seinäkello.

Uskomattoman huvittavia kommentteja ketjussa kahta viestiäni kohtaan. Kiitän mielenkiinnosta ja toivotan kaikesta huolimatta kaikille hyvää äitienpäivää ja rauhallista loppuiltaa. Sköt om Dig.

Vierailija
106/117 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Kun konservatiiviset voimat vahvistuvat, paineet äitiyttä kohtaan lisääntyvät. Äiti ei ole vain lastensa kasvattaja, vaan instituutio, jonka oletetaan kasvattavan tietynlaisia kansalaisia. Samalla lukitaan sukupuolten paikat: Naisen paikka on äitinä, ja äidin paikka on kotona, Koskela sanoo."

Onko äitiys vasemmistolaisille noin vaikeaa? Selvästi kuuntelevat liikaa muita ja liian vähän itseä.

Intersektionaalinen marxilainen ideologia lukitsee naisen paikan mt-potilaaksi. 

Minjan kohdalla pitää paikkansa.

Tuleeko mieleen joitain kenen kohdalla ei pidä? Vai tekikö mt-tohtori virhediagnoosin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
107/117 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HEIL MINJA! MEIN FÜHRER!

T. Persuista jauhava palstavassari

Fuhrerin


Opetellaan oikeinkirjoitus saksaksi myös

Kerro mitä tarkoittaa fuhrer. Führer tarkoittaa johtajaa. Suosittelen huumeiden käytön vähentämistä.

Koskela on nainen. 

Sanasta johtaja käytetään tuossa yhteydessä silloin feminiinimuotoa saksan kielessä.


Etkö osaa saksan kielen kielioppia?

Ei käytetä. Miksi keksit päästäsi kielioppeja? Sanan Führer feminiinimuoto on Führerin. Kuvitteletko sinä koulupudokas vassari valehtelemalla saavasi jotain aikaan? Sanaa Fuhrer ei saksankieli tunne lainkaan.

Vierailija
108/117 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huvittavaa miten tuo palstavassariämmä kuvittelee olevansa kovin sivistynyt mutta häviää aina väittelyissä. Kohta varmaan alkaa taas viestien poistattelu ja jankutus :D

Se on mies. Todella feminiininen sellainen. Vinkuja joka ei saa mitään muuta kuin tuhoa aikaan omassa elämässään.

Ai se syrjäytynyt räyhänhenki? Nääh, se on jo niin sekaisin kuin seinäkello.

Uskomattoman huvittavia kommentteja ketjussa kahta viestiäni kohtaan. Kiitän mielenkiinnosta ja toivotan kaikesta huolimatta kaikille hyvää äitienpäivää ja rauhallista loppuiltaa. Sköt om Dig.

Vassuressulta loppui argumentit kesken ja pakeni äidin luokse nännille ja juomaan vähän mehkaa ja syömään voikkuleipää :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
109/117 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasemmistoliiton kannattaisi muuttaa nimensä kuvaamaan nasevammin puolueensa todellista luonnetta eli Vihavasemmistoliitto.

Vierailija
110/117 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huvittavaa miten tuo palstavassariämmä kuvittelee olevansa kovin sivistynyt mutta häviää aina väittelyissä. Kohta varmaan alkaa taas viestien poistattelu ja jankutus :D

Se on mies. Todella feminiininen sellainen. Vinkuja joka ei saa mitään muuta kuin tuhoa aikaan omassa elämässään.

Ai se syrjäytynyt räyhänhenki? Nääh, se on jo niin sekaisin kuin seinäkello.

Uskomattoman huvittavia kommentteja ketjussa kahta viestiäni kohtaan. Kiitän mielenkiinnosta ja toivotan kaikesta huolimatta kaikille hyvää äitienpäivää ja rauhallista loppuiltaa. Sköt om Dig.

Vassuressulta loppui argumentit kesken ja pakeni äidin luokse nännille ja juomaan vähän mehkaa ja syömään voikkuleipää :D

Kiitos infosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
111/117 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatananpalvoja Karl Marx vihasi kristinuskoa ja länsimaista kulttuuria, hän halusi tanssia sen tuhkan päällä. Kommunismi pani käytäntöön tuon vihan ja uhreja tuli 100 miljoonaa. Viha kristinuskoa ja länsimaista eetosta kohtaan elää ja voi hyvin intersektionaalisessa ideologiassa. 

Vierailija
112/117 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HEIL MINJA! MEIN FÜHRER!

T. Persuista jauhava palstavassari

Fuhrerin


Opetellaan oikeinkirjoitus saksaksi myös

Kerro mitä tarkoittaa fuhrer. Führer tarkoittaa johtajaa. Suosittelen huumeiden käytön vähentämistä.

Koskela on nainen. 

Sanasta johtaja käytetään tuossa yhteydessä silloin feminiinimuotoa saksan kielessä.


Etkö osaa saksan kielen kielioppia?

Ei käytetä. Miksi keksit päästäsi kielioppeja? Sanan Führer feminiinimuoto on Führerin. Kuvitteletko sinä koulupudokas vassari valehtelemalla saavasi jotain aikaan? Sanaa Fuhrer ei saksankieli tunne lainkaan.

Puhuttiin samasta asiasta. En vain laittanut u-kirjaimen päälle pisteitä,

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
113/117 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huvittavaa miten tuo palstavassariämmä kuvittelee olevansa kovin sivistynyt mutta häviää aina väittelyissä. Kohta varmaan alkaa taas viestien poistattelu ja jankutus :D

Se on mies. Todella feminiininen sellainen. Vinkuja joka ei saa mitään muuta kuin tuhoa aikaan omassa elämässään.

Ai se syrjäytynyt räyhänhenki? Nääh, se on jo niin sekaisin kuin seinäkello.

Uskomattoman huvittavia kommentteja ketjussa kahta viestiäni kohtaan. Kiitän mielenkiinnosta ja toivotan kaikesta huolimatta kaikille hyvää äitienpäivää ja rauhallista loppuiltaa. Sköt om Dig.

Vassuressulta loppui argumentit kesken ja pakeni äidin luokse nännille ja juomaan vähän mehkaa ja syömään voikkuleipää :D

Kiitos infosta.

Sun piti lähteä kun toivotit jo hyvää iltaakin. Eikö vassari saanutkaan kikultaan pysyttyä poissa? :D

Vierailija
114/117 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saatananpalvoja Karl Marx vihasi kristinuskoa ja länsimaista kulttuuria, hän halusi tanssia sen tuhkan päällä. Kommunismi pani käytäntöön tuon vihan ja uhreja tuli 100 miljoonaa. Viha kristinuskoa ja länsimaista eetosta kohtaan elää ja voi hyvin intersektionaalisessa ideologiassa. 

Länsimaisen demokratian ja sananvapauden he haluavat tuhota.


Silmät kiiluen täälläkin palstalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
115/117 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HEIL MINJA! MEIN FÜHRER!

T. Persuista jauhava palstavassari

Fuhrerin


Opetellaan oikeinkirjoitus saksaksi myös

Kerro mitä tarkoittaa fuhrer. Führer tarkoittaa johtajaa. Suosittelen huumeiden käytön vähentämistä.

Koskela on nainen. 

Sanasta johtaja käytetään tuossa yhteydessä silloin feminiinimuotoa saksan kielessä.


Etkö osaa saksan kielen kielioppia?

Ei käytetä. Miksi keksit päästäsi kielioppeja? Sanan Führer feminiinimuoto on Führerin. Kuvitteletko sinä koulupudokas vassari valehtelemalla saavasi jotain aikaan? Sanaa Fuhrer ei saksankieli tunne lainkaan.

Puhuttiin samasta asiasta. En vain laittanut u-kirjaimen päälle pisteitä,

Ei puhuttu. Sinä puhuit jostain fuhrerista mitä ei ole olemassakaan. Yhtä hyvin voidaan ruveta huutamaan että herra Juha Föhrer!

Vierailija
116/117 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen Uhriutujien puolueen trollitehtaan urheat työntekijät jälleen joukkouhriutumassa. Tällä kertaa yhden äidin "väärästä" äitienpäivän somepostauksesta. Voimia!

Vierailija
117/117 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomen Uhriutujien puolueen trollitehtaan urheat työntekijät jälleen joukkouhriutumassa. Tällä kertaa yhden äidin "väärästä" äitienpäivän somepostauksesta. Voimia!

Ja sinähän et koskaan aloita uhriutumista yksittäisestä postauksesta. Vääristelleen ja jopa väärennellen. 😉