Näin poliitikot juhlistivat äitienpäivää – Minja Koskelalta suorat sanat
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011998055.html
Eikö tuo osaa äitienpäivänäkään olla änkyröimättä ja kiukuttelematta?
Kommentit (117)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla muutama elämäntaito-oppaita tankkaava incelipoika taas näppikset kuumana.
Tulihan se sieltä.😁👍🤡
Osui ja upposi.
Kuin löysään vassarin lihaan.
Aika huono vertauskuva, mutta jos se helpottaa niin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huvittavaa miten tuo palstavassariämmä kuvittelee olevansa kovin sivistynyt mutta häviää aina väittelyissä. Kohta varmaan alkaa taas viestien poistattelu ja jankutus :D
Se on mies. Todella feminiininen sellainen. Vinkuja joka ei saa mitään muuta kuin tuhoa aikaan omassa elämässään.
Ai se syrjäytynyt räyhänhenki? Nääh, se on jo niin sekaisin kuin seinäkello.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Kun konservatiiviset voimat vahvistuvat, paineet äitiyttä kohtaan lisääntyvät. Äiti ei ole vain lastensa kasvattaja, vaan instituutio, jonka oletetaan kasvattavan tietynlaisia kansalaisia. Samalla lukitaan sukupuolten paikat: Naisen paikka on äitinä, ja äidin paikka on kotona, Koskela sanoo."
Onko äitiys vasemmistolaisille noin vaikeaa? Selvästi kuuntelevat liikaa muita ja liian vähän itseä.
Intersektionaalinen marxilainen ideologia lukitsee naisen paikan mt-potilaaksi.
Minjan kohdalla pitää paikkansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huvittavaa miten tuo palstavassariämmä kuvittelee olevansa kovin sivistynyt mutta häviää aina väittelyissä. Kohta varmaan alkaa taas viestien poistattelu ja jankutus :D
Se on mies. Todella feminiininen sellainen. Vinkuja joka ei saa mitään muuta kuin tuhoa aikaan omassa elämässään.
Ai se syrjäytynyt räyhänhenki? Nääh, se on jo niin sekaisin kuin seinäkello.
Uskomattoman huvittavia kommentteja ketjussa kahta viestiäni kohtaan. Kiitän mielenkiinnosta ja toivotan kaikesta huolimatta kaikille hyvää äitienpäivää ja rauhallista loppuiltaa. Sköt om Dig.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Kun konservatiiviset voimat vahvistuvat, paineet äitiyttä kohtaan lisääntyvät. Äiti ei ole vain lastensa kasvattaja, vaan instituutio, jonka oletetaan kasvattavan tietynlaisia kansalaisia. Samalla lukitaan sukupuolten paikat: Naisen paikka on äitinä, ja äidin paikka on kotona, Koskela sanoo."
Onko äitiys vasemmistolaisille noin vaikeaa? Selvästi kuuntelevat liikaa muita ja liian vähän itseä.
Intersektionaalinen marxilainen ideologia lukitsee naisen paikan mt-potilaaksi.
Minjan kohdalla pitää paikkansa.
Tuleeko mieleen joitain kenen kohdalla ei pidä? Vai tekikö mt-tohtori virhediagnoosin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HEIL MINJA! MEIN FÜHRER!
T. Persuista jauhava palstavassari
Fuhrerin
Opetellaan oikeinkirjoitus saksaksi myösKerro mitä tarkoittaa fuhrer. Führer tarkoittaa johtajaa. Suosittelen huumeiden käytön vähentämistä.
Koskela on nainen.
Sanasta johtaja käytetään tuossa yhteydessä silloin feminiinimuotoa saksan kielessä.
Etkö osaa saksan kielen kielioppia?
Ei käytetä. Miksi keksit päästäsi kielioppeja? Sanan Führer feminiinimuoto on Führerin. Kuvitteletko sinä koulupudokas vassari valehtelemalla saavasi jotain aikaan? Sanaa Fuhrer ei saksankieli tunne lainkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huvittavaa miten tuo palstavassariämmä kuvittelee olevansa kovin sivistynyt mutta häviää aina väittelyissä. Kohta varmaan alkaa taas viestien poistattelu ja jankutus :D
Se on mies. Todella feminiininen sellainen. Vinkuja joka ei saa mitään muuta kuin tuhoa aikaan omassa elämässään.
Ai se syrjäytynyt räyhänhenki? Nääh, se on jo niin sekaisin kuin seinäkello.
Uskomattoman huvittavia kommentteja ketjussa kahta viestiäni kohtaan. Kiitän mielenkiinnosta ja toivotan kaikesta huolimatta kaikille hyvää äitienpäivää ja rauhallista loppuiltaa. Sköt om Dig.
Vassuressulta loppui argumentit kesken ja pakeni äidin luokse nännille ja juomaan vähän mehkaa ja syömään voikkuleipää :D
Vasemmistoliiton kannattaisi muuttaa nimensä kuvaamaan nasevammin puolueensa todellista luonnetta eli Vihavasemmistoliitto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huvittavaa miten tuo palstavassariämmä kuvittelee olevansa kovin sivistynyt mutta häviää aina väittelyissä. Kohta varmaan alkaa taas viestien poistattelu ja jankutus :D
Se on mies. Todella feminiininen sellainen. Vinkuja joka ei saa mitään muuta kuin tuhoa aikaan omassa elämässään.
Ai se syrjäytynyt räyhänhenki? Nääh, se on jo niin sekaisin kuin seinäkello.
Uskomattoman huvittavia kommentteja ketjussa kahta viestiäni kohtaan. Kiitän mielenkiinnosta ja toivotan kaikesta huolimatta kaikille hyvää äitienpäivää ja rauhallista loppuiltaa. Sköt om Dig.
Vassuressulta loppui argumentit kesken ja pakeni äidin luokse nännille ja juomaan vähän mehkaa ja syömään voikkuleipää :D
Kiitos infosta.
Saatananpalvoja Karl Marx vihasi kristinuskoa ja länsimaista kulttuuria, hän halusi tanssia sen tuhkan päällä. Kommunismi pani käytäntöön tuon vihan ja uhreja tuli 100 miljoonaa. Viha kristinuskoa ja länsimaista eetosta kohtaan elää ja voi hyvin intersektionaalisessa ideologiassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HEIL MINJA! MEIN FÜHRER!
T. Persuista jauhava palstavassari
Fuhrerin
Opetellaan oikeinkirjoitus saksaksi myösKerro mitä tarkoittaa fuhrer. Führer tarkoittaa johtajaa. Suosittelen huumeiden käytön vähentämistä.
Koskela on nainen.
Sanasta johtaja käytetään tuossa yhteydessä silloin feminiinimuotoa saksan kielessä.
Etkö osaa saksan kielen kielioppia?Ei käytetä. Miksi keksit päästäsi kielioppeja? Sanan Führer feminiinimuoto on Führerin. Kuvitteletko sinä koulupudokas vassari valehtelemalla saavasi jotain aikaan? Sanaa Fuhrer ei saksankieli tunne lainkaan.
Puhuttiin samasta asiasta. En vain laittanut u-kirjaimen päälle pisteitä,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huvittavaa miten tuo palstavassariämmä kuvittelee olevansa kovin sivistynyt mutta häviää aina väittelyissä. Kohta varmaan alkaa taas viestien poistattelu ja jankutus :D
Se on mies. Todella feminiininen sellainen. Vinkuja joka ei saa mitään muuta kuin tuhoa aikaan omassa elämässään.
Ai se syrjäytynyt räyhänhenki? Nääh, se on jo niin sekaisin kuin seinäkello.
Uskomattoman huvittavia kommentteja ketjussa kahta viestiäni kohtaan. Kiitän mielenkiinnosta ja toivotan kaikesta huolimatta kaikille hyvää äitienpäivää ja rauhallista loppuiltaa. Sköt om Dig.
Vassuressulta loppui argumentit kesken ja pakeni äidin luokse nännille ja juomaan vähän mehkaa ja syömään voikkuleipää :D
Kiitos infosta.
Sun piti lähteä kun toivotit jo hyvää iltaakin. Eikö vassari saanutkaan kikultaan pysyttyä poissa? :D
Vierailija kirjoitti:
Saatananpalvoja Karl Marx vihasi kristinuskoa ja länsimaista kulttuuria, hän halusi tanssia sen tuhkan päällä. Kommunismi pani käytäntöön tuon vihan ja uhreja tuli 100 miljoonaa. Viha kristinuskoa ja länsimaista eetosta kohtaan elää ja voi hyvin intersektionaalisessa ideologiassa.
Länsimaisen demokratian ja sananvapauden he haluavat tuhota.
Silmät kiiluen täälläkin palstalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HEIL MINJA! MEIN FÜHRER!
T. Persuista jauhava palstavassari
Fuhrerin
Opetellaan oikeinkirjoitus saksaksi myösKerro mitä tarkoittaa fuhrer. Führer tarkoittaa johtajaa. Suosittelen huumeiden käytön vähentämistä.
Koskela on nainen.
Sanasta johtaja käytetään tuossa yhteydessä silloin feminiinimuotoa saksan kielessä.
Etkö osaa saksan kielen kielioppia?Ei käytetä. Miksi keksit päästäsi kielioppeja? Sanan Führer feminiinimuoto on Führerin. Kuvitteletko sinä koulupudokas vassari valehtelemalla saavasi jotain aikaan? Sanaa Fuhrer ei saksankieli tunne lainkaan.
Puhuttiin samasta asiasta. En vain laittanut u-kirjaimen päälle pisteitä,
Ei puhuttu. Sinä puhuit jostain fuhrerista mitä ei ole olemassakaan. Yhtä hyvin voidaan ruveta huutamaan että herra Juha Föhrer!
Suomen Uhriutujien puolueen trollitehtaan urheat työntekijät jälleen joukkouhriutumassa. Tällä kertaa yhden äidin "väärästä" äitienpäivän somepostauksesta. Voimia!
Vierailija kirjoitti:
Suomen Uhriutujien puolueen trollitehtaan urheat työntekijät jälleen joukkouhriutumassa. Tällä kertaa yhden äidin "väärästä" äitienpäivän somepostauksesta. Voimia!
Ja sinähän et koskaan aloita uhriutumista yksittäisestä postauksesta. Vääristelleen ja jopa väärennellen. 😉
Sinänsä mielenkiintoista että tuossa haastattelussa Koskela tosiasiallisesti toteaa että sukupuolia on vain kaksi.
Freudilainen lipsahdus SETAn puoluelle sanelemassa virallisesta linjasta?
Ehkäpä niin.