Näin poliitikot juhlistivat äitienpäivää – Minja Koskelalta suorat sanat
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011998055.html
Eikö tuo osaa äitienpäivänäkään olla änkyröimättä ja kiukuttelematta?
Kommentit (128)
Kuka sen Minjan nyt sitten on pakottanut jäämään kotiin, vaikka Minja ei olisi halunnut? Vai olisiko oikeasti halunnut, mutta ei ollut pokkaa? Vai mistä tuossa purkauksessa on kysymys?
Tuo lausunto on julkaistu sen verran väärään aikaan ja väärään paikkaan, että herättää kysymyksen, että mistä Minjan katkeruuden taustalla on.
Vierailija kirjoitti:
Kuka sen Minjan nyt sitten on pakottanut jäämään kotiin, vaikka Minja ei olisi halunnut? Vai olisiko oikeasti halunnut, mutta ei ollut pokkaa? Vai mistä tuossa purkauksessa on kysymys?
Tuo lausunto on julkaistu sen verran väärään aikaan ja väärään paikkaan, että herättää kysymyksen, että mistä Minjan katkeruuden taustalla on.
Minunkin käsittääkseni Minja on varsin hyvätuloinen kansanedustaja ja puolueensa puheenjohtaja. Mistä moinen katkeruus hänellä kumpuaa?
Vierailija kirjoitti:
Laitavasemmistolaisten käytöksessä ilmentyy jatkuva vihamielisyys ja katkeruus nykyistä yhteiskuntaa kohtaan.
Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Kun konservatiiviset voimat vahvistuvat, paineet äitiyttä kohtaan lisääntyvät. Äiti ei ole vain lastensa kasvattaja, vaan instituutio, jonka oletetaan kasvattavan tietynlaisia kansalaisia. Samalla lukitaan sukupuolten paikat: Naisen paikka on äitinä, ja äidin paikka on kotona, Koskela sanoo."
Onko äitiys vasemmistolaisille noin vaikeaa? Selvästi kuuntelevat liikaa muita ja liian vähän itseä.
Koskelan ennustus käy silloin toteen jos väestörakenne vaihtuu tarpeeksi.
Silloin lukitaan naiset kotiin.
Sitäkö Koskela haluaa Suomeen?
Koska nykyisen väestön enemmistö ei sitä halua.
SEO = Se on eri asia.
Vierailija kirjoitti:
No on kyllä hassu postaus. Muilla on kepeä, hyväntuulinen äitienpäivätoivotus, joka levittää iloa ihmisille. Ja tällä yhdellä on sitten pitkä poliittinen paasaus jostain aikaa sitten muodista menneestä naisasiasta.
Herää kysymys että onko Minjan elämässä koskaan mitään iloista ja positiivista vai onko kaikki vaan yhtä politiikkaa ja uhriutumista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minunkin käsittääkseni Minja on varsin hyvätuloinen kansanedustaja ja puolueensa puheenjohtaja. Mistä moinen katkeruus hänellä kumpuaa?
Koska hän julkaisi katkeruutensa äitienpäivänä, niin voi olettaa, että katkeruus kumpuaa lapsuudesta ja äitisuhteesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laitavasemmistolaisten käytöksessä ilmentyy jatkuva vihamielisyys ja katkeruus nykyistä yhteiskuntaa kohtaan.
Miksi?
Koska se yhteiskunta ei ole se mitä laitavasemmistolaine haluaa, eli yhteiskunta mitä Marx kuvasi ajatusleikkinä jossain filosofisessa teoksessaan missä leikitteli ihanneyhteiskunnalla. Marx itse tiesi ettei se ole mahdollinen vaan eräänlainen fantasia ja unelma, mutta nämä ottavat sen tosissaan ilmeisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No on kyllä hassu postaus. Muilla on kepeä, hyväntuulinen äitienpäivätoivotus, joka levittää iloa ihmisille. Ja tällä yhdellä on sitten pitkä poliittinen paasaus jostain aikaa sitten muodista menneestä naisasiasta.
Herää kysymys että onko Minjan elämässä koskaan mitään iloista ja positiivista vai onko kaikki vaan yhtä politiikkaa ja uhriutumista?
Olisiko tuo voinut edes äitienpäivänä kunnioittaa sitä, että muut täällä haluavat viettää juhlapäivää.
Minja on mahtanut olla teininä varsin hulvatonta seuraa hauskanpidossa muiden nuorten kanssa :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska hän julkaisi katkeruutensa äitienpäivänä, niin voi olettaa, että katkeruus kumpuaa lapsuudesta ja äitisuhteesta.
Tuollainen katkeruus johtaa vihan politiikkaan.
Ja sen nyky-Vasemmistoliitto kyllä osaa mutta ei muuta osaakaan.
Vierailija kirjoitti:
Ihan hyvä näkökulma äitiyteen Koskelalta. "Riikka" sen sijaan julkaisi kuvan villikukista - ilmeisesti hörhön päivän ateria ja viinanaama toivotti äitienpäivää poliiseille ja hätäkeskuksiin, ei kuitenkaan hoitajille ja lääkäreille.
Mikä on viinanaama? Jos tarkoitat alkoholistin pöhöttynyttä naamaa niin sellaista ei Riikka Purralla ole. Taidat olla täysin kyvytön mihinkään vähänkään älyä vaativaan keskusteluun kun aina ensimmäisenä alat haukkumaan toisten ulkonäköä ja vielä ihan valheellisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan hyvä näkökulma äitiyteen Koskelalta. "Riikka" sen sijaan julkaisi kuvan villikukista - ilmeisesti hörhön päivän ateria ja viinanaama toivotti äitienpäivää poliiseille ja hätäkeskuksiin, ei kuitenkaan hoitajille ja lääkäreille.
Oletko vihervassukkamulkvisti avo-vai pakkohoidossa?
Ei kummassakaan. Tuo hullu ei ole mielenterveysongelmiinsa saanut apua milloinkaan ja sen kyllä huomaa.
Saanut vääränlaista apua. Siinä hoidossa hänestä kaivettu kaikki iljettävyys esiin. Parantumaton tapaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisiko tuo voinut edes äitienpäivänä kunnioittaa sitä, että muut täällä haluavat viettää juhlapäivää.
Tilannetajun puutetta.
"Koskela haluaa olla hyvä äiti eli kasvaa lapsensa kanssa ja olla kiinnostunut lapsensa jutuista. Hän uskoo olevansa monella tavalla samanlainen kuin muut äidit."
Entä jos lapsi ei olekaan kiinnostunut Minjan jutuista? Suuttuuko taas ja alkaa sättimään? Saahan sitä uskoa olevansa vaikka miten monella tapaa samanlainen kuin muut äidit mutta ei yksikään minun tuntemani äiti ole äitiyttään tuolla tavalla politisoinut ja yrittänyt sillä uhriutua.
Vierailija kirjoitti:
"Koskela haluaa olla hyvä äiti eli kasvaa lapsensa kanssa ja olla kiinnostunut lapsensa jutuista. Hän uskoo olevansa monella tavalla samanlainen kuin muut äidit."
Entä jos lapsi ei olekaan kiinnostunut Minjan jutuista? Suuttuuko taas ja alkaa sättimään? Saahan sitä uskoa olevansa vaikka miten monella tapaa samanlainen kuin muut äidit mutta ei yksikään minun tuntemani äiti ole äitiyttään tuolla tavalla politisoinut ja yrittänyt sillä uhriutua.
Koskela käyttää siis lastaan politiikkansa välineenä saadakseen huomiota?
Hyi s**tana!
Tiedän yhden äärivassarin joka on tuon tapaisella toiminnalla pilannut vanhemmuutensa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi s**tana!
Tiedän yhden äärivassarin joka on tuon tapaisella toiminnalla pilannut vanhemmuutensa.
Muut politiikkoäidit: "hyvää äitienpäivää kaikille äideille" Minja: "Minä minä minä konservatiivien vaatimukset minä minä minä mutku konservatiivit minä minä minä! Minä olen hyvä äiti"
Vierailija kirjoitti:
Minja haluaa kasvaa lapsensa kanssa. Mutta kyllä äidin pitäisi olla kasvanut jo vähän ennen lasta.
Tuollaista lapsellista se sitten on, kun kasvetaan vasta lapsen kanssa yhtä tahtia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi s**tana!
Tiedän yhden äärivassarin joka on tuon tapaisella toiminnalla pilannut vanhemmuutensa.Muut politiikkoäidit: "hyvää äitienpäivää kaikille äideille" Minja: "Minä minä minä konservatiivien vaatimukset minä minä minä mutku konservatiivit minä minä minä! Minä olen hyvä äiti"
Koskela rikkoi lapsensa perheen.
Vierailija kirjoitti:
Minja on mahtanut olla teininä varsin hulvatonta seuraa hauskanpidossa muiden nuorten kanssa :D
Eipä ole taidettu tuollaista hapannaamaa kauheasti mihinkään kotibileisiin kutsua tunnelmaa pilaamaan. Siitäkin lienee katkeroitunut lisää kun ei huomaa vikaa itsessään.
"Kun konservatiiviset voimat vahvistuvat, paineet äitiyttä kohtaan lisääntyvät. Äiti ei ole vain lastensa kasvattaja, vaan instituutio, jonka oletetaan kasvattavan tietynlaisia kansalaisia. Samalla lukitaan sukupuolten paikat: Naisen paikka on äitinä, ja äidin paikka on kotona, Koskela sanoo."
Onko äitiys vasemmistolaisille noin vaikeaa? Selvästi kuuntelevat liikaa muita ja liian vähän itseä.