Näin poliitikot juhlistivat äitienpäivää – Minja Koskelalta suorat sanat
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011998055.html
Eikö tuo osaa äitienpäivänäkään olla änkyröimättä ja kiukuttelematta?
Kommentit (117)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HEIL MINJA! MEIN FÜHRER!
T. Persuista jauhava palstavassari
Fuhrerin
Opetellaan oikeinkirjoitus saksaksi myös
Kerro mitä tarkoittaa fuhrer. Führer tarkoittaa johtajaa. Suosittelen huumeiden käytön vähentämistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HEIL MINJA! MEIN FÜHRER!
T. Persuista jauhava palstavassari
Fuhrerin
Opetellaan oikeinkirjoitus saksaksi myös
"Mein Führer" on saksankielinen fraasi, joka tarkoittaa "minun johtajani" ja on historiallisesti Adolf Hitlerin titteli (1933–1945), joka signaloi ehdotonta kuuliaisuutta."
-eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan hyvä näkökulma äitiyteen Koskelalta. "Riikka" sen sijaan julkaisi kuvan villikukista - ilmeisesti hörhön päivän ateria ja viinanaama toivotti äitienpäivää poliiseille ja hätäkeskuksiin, ei kuitenkaan hoitajille ja lääkäreille.
Osaatko sinä kirjoittaa yhtään asiallista viestiä? Kaikki viestisi ovat tuollaisia uhoavia viestejä missä solvataan ihmisiä. Eikö sinun äitisi opettanut sinulle mitään ihmistapoja?
Miten sinä kehtaat puhua tuollaista paskaa osallistumalla vihanlietsontaa aloittaneen ap:n ketjuun, tuomitsematta ap:tä alhaisimpaan helvettiin? Oletko vajaa?
Millä tavalla minä lietsoin vihaa? Minä kerroin miten sinun idolisi äitienpäivänäkin levittää vihaansa ja aatteensa paloa, samalla kun muut poliitikot toivottivat äideille hyvää äitienpäivää. Onko teillä siellä vasemmalla laidalla jokin kovin huonosti kun pelkkä vihaa ja riitaa haluatte joka paikassa? Eikö vasemmistolaisen elämässä ole muuta kuin katkeruus ja viha?
ap
On niillä muutakin: kateus
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HEIL MINJA! MEIN FÜHRER!
T. Persuista jauhava palstavassari
Fuhrerin
Opetellaan oikeinkirjoitus saksaksi myösKerro mitä tarkoittaa fuhrer. Führer tarkoittaa johtajaa. Suosittelen huumeiden käytön vähentämistä.
Koskela on nainen.
Sanasta johtaja käytetään tuossa yhteydessä silloin feminiinimuotoa saksan kielessä.
Etkö osaa saksan kielen kielioppia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan hyvä näkökulma äitiyteen Koskelalta. "Riikka" sen sijaan julkaisi kuvan villikukista - ilmeisesti hörhön päivän ateria ja viinanaama toivotti äitienpäivää poliiseille ja hätäkeskuksiin, ei kuitenkaan hoitajille ja lääkäreille.
Osaatko sinä kirjoittaa yhtään asiallista viestiä? Kaikki viestisi ovat tuollaisia uhoavia viestejä missä solvataan ihmisiä. Eikö sinun äitisi opettanut sinulle mitään ihmistapoja?
Koulutus ja sivistyneisyys ei ole koskaan kuulunut punikkien elämään.
Siellä taas joku taloudenhoitajapuolueen tarkkailuluokkalainen osoittaa itsekritiikin täydellistä puuttumista.
Punakapina Venäjän avustuksella 1918. Ei silloin ollut aikaa sivistää itseään, kun vallankumous odotti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vassarit on kyräilijöitä. Päätalo jossakin Iijoki-sarjan kirjassa kertoi eräästä kommunistista tukkikämpällä, että tämä oli kyräilijä.
Kaiketi siitä, mikäli jollain oli terävämpi kirves. Tai peräti hevonen. Oikea riistoporvari.
Sitä olen sanonut monesti, väitän että vasemmisto on pohjimmiltaan kateellinen ja katkera oikeistolle
Moni laitavassari ei saa Päätalon Iijoki-sarjaa luettua. Vaikka aikaa loisiessa olisi ollut.
Vasemmisto on niin jäätävän raskasta porukkaa. Aina valitetaan, ollaan katkeria ja halutaan ottaa muilta pois. Hyvät asiat heikommista huolehtimiseen liittyen jäävät marmatuksen ja syyllistämisen varjoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HEIL MINJA! MEIN FÜHRER!
T. Persuista jauhava palstavassari
Fuhrerin
Opetellaan oikeinkirjoitus saksaksi myösKerro mitä tarkoittaa fuhrer. Führer tarkoittaa johtajaa. Suosittelen huumeiden käytön vähentämistä.
Koskela on nainen.
Sanasta johtaja käytetään tuossa yhteydessä silloin feminiinimuotoa saksan kielessä.
Etkö osaa saksan kielen kielioppia?
Ei käytetä. Hitlerin nimitys oli Führer ja samaan asemaan Minja pyrkii. Ei ole olemassakaan mitään suuren johtajan feminiinimuotoa.
Vierailija kirjoitti:
Ei osaa. Sellaista päivää ei olekaan etteikö vihervasemmisto pahoittaisi mieltään.
Varmaan joku äitinsä hylkäämä katkeroitunut. Sopii täydellisesti Vasemmistoliiton kotimaata vihaavaan politiikkaan.
Vierailija kirjoitti:
Huvittavaa miten tuo palstavassariämmä kuvittelee olevansa kovin sivistynyt mutta häviää aina väittelyissä. Kohta varmaan alkaa taas viestien poistattelu ja jankutus :D
Se on mies. Todella feminiininen sellainen. Vinkuja joka ei saa mitään muuta kuin tuhoa aikaan omassa elämässään.
Taitaa olla muutama elämäntaito-oppaita tankkaava incelipoika taas näppikset kuumana.
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla muutama elämäntaito-oppaita tankkaava incelipoika taas näppikset kuumana.
Tulihan se sieltä.😁👍🤡
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HEIL MINJA! MEIN FÜHRER!
T. Persuista jauhava palstavassari
Fuhrerin
Opetellaan oikeinkirjoitus saksaksi myösKerro mitä tarkoittaa fuhrer. Führer tarkoittaa johtajaa. Suosittelen huumeiden käytön vähentämistä.
Koskela on nainen.
Sanasta johtaja käytetään tuossa yhteydessä silloin feminiinimuotoa saksan kielessä.
Etkö osaa saksan kielen kielioppia?Ei käytetä. Hitlerin nimitys oli Führer ja samaan asemaan Minja pyrkii. Ei ole olemassakaan mitään suuren johtajan feminiinimuotoa.
Suuri johtajatar. Polvistu.
Vierailija kirjoitti:
"Kun konservatiiviset voimat vahvistuvat, paineet äitiyttä kohtaan lisääntyvät. Äiti ei ole vain lastensa kasvattaja, vaan instituutio, jonka oletetaan kasvattavan tietynlaisia kansalaisia. Samalla lukitaan sukupuolten paikat: Naisen paikka on äitinä, ja äidin paikka on kotona, Koskela sanoo."
Onko äitiys vasemmistolaisille noin vaikeaa? Selvästi kuuntelevat liikaa muita ja liian vähän itseä.
Intersektionaalinen marxilainen ideologia lukitsee naisen paikan mt-potilaaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla muutama elämäntaito-oppaita tankkaava incelipoika taas näppikset kuumana.
Tulihan se sieltä.😁👍🤡
Osui ja upposi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vasemmisto on niin jäätävän raskasta porukkaa. Aina valitetaan, ollaan katkeria ja halutaan ottaa muilta pois. Hyvät asiat heikommista huolehtimiseen liittyen jäävät marmatuksen ja syyllistämisen varjoon.
Tähän kun yhdistetään syvä epärehellisyys ja valheellisuus yksityiselämän puolella niin toksinen vasemmistococktail on valmis.
Vain oma totuus on se oikea, kaikki väännetään ja käännetään ja vaikka sensuroidaan kun ei kuulosta omaan korvaan hyvälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla muutama elämäntaito-oppaita tankkaava incelipoika taas näppikset kuumana.
Tulihan se sieltä.😁👍🤡
Osui ja upposi.
Kuin löysään vassarin lihaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Kun konservatiiviset voimat vahvistuvat, paineet äitiyttä kohtaan lisääntyvät. Äiti ei ole vain lastensa kasvattaja, vaan instituutio, jonka oletetaan kasvattavan tietynlaisia kansalaisia. Samalla lukitaan sukupuolten paikat: Naisen paikka on äitinä, ja äidin paikka on kotona, Koskela sanoo."
Onko äitiys vasemmistolaisille noin vaikeaa? Selvästi kuuntelevat liikaa muita ja liian vähän itseä.
Intersektionaalinen marxilainen ideologia lukitsee naisen paikan mt-potilaaksi.
Edes 1970-luvun Taistolaisuus ei ollut noin sakeaa.
Koskelan nihilismi ja ihmisviha on todella kammottavaa.
Joo, ja kaikki jotka arvostelevat Trumpia eivät rakasta häntä, eikä hän tykkää heistä. Nyyh.