Areenassa Luojan lapset (v-lestadiolaisista) vol 3.1
Areenassa Luojan lapset (v-lestadiolaisista) vol 3. Keskustelu on poistettu.
Mikä tekee tästä aiheesta maailman sensuroidumman?
Kommentit (6467)
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen, miten jonkun ihmisen elämän sisällöksi voi riittää yhden ihmisryhmän vihaaminen. Luulisi, että siinä vain myrkyttää oman mielensä.
Uhriutumiseen näyttää riittävän kuviteltu viha😉
Se video kannattaa kaikkien katsoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska en ollut katsonut videota itse, en voinut ohjata tekoälyä niin täsmällisiin ohjeisiin. Joka ikinen ohjeen kohta on tarkistettu poliisi.fi sivulta.
Tämä pätee mihin tahansa videoon:Jos videolla esitetään vakavia väitteitä nimetyistä henkilöistä (esimerkiksi lapsiin kohdistuneista seksuaalirikoksista tai eläinrääkkäyksestä), katsoja ei yleensä voi tietää väitteiden paikkansapitävyyttä pelkän videon perusteella. Siksi on edelleen järkevää suhtautua niihin väitteinä eikä varmoina tosiasioina ennen kuin niille löytyy muuta näyttöä.
Olithan sinä katsonut, kun kerroit asioita, mitä täällä ei oltu kerrottu.
Sille videolle en tule antamaan yhtään mäyttökertaa, enkä ole katsonut sekuntiakaan. Teidän valheenne (?) videosta olen tästä ketjusta lukenut. Nyt ne on jo kiireellä poistettu, se on sentään järkevää teiltä.
Sitä ei kannata kenenkään turhaan katsoa. Täydellinen rimanalitus sen tekijöiltä. Olen pettynyt tekijöihin, etteivät tehneet taustatyötä yhtään ennen kuin aloittivat kuvauksen.
Hakee vain julkisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Kirja myös tulossa häneltä.
Jo alkukuusta tullut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai tänne on taas pesiytynyt tämä lestavihaaja, joka makaa kaiket päivät aamusta iltaan tässä ketjussa. Tosin nyt taitaa pitää kiirettä, kun on toi suviseuraketjukin haukuttavana.
Joo, hällä pitää nyt kiirettä!
Luulisi, että tulee jo nälkä tolla tahdilla. Kahdessa ketjussa spämmää tauotta.
Kukahan on se lestavihaaja, minä en sellaista ole havainnut tässä ketjussa?
Ainoastaan olen havainnut uhriutujan, joka haluaa kokea kaiken vihana.
Eikä edes kiinnosta lukea suviseuraketjua.
Olen ainoastaan jakanut oikeaa tietoa.
😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen, miten jonkun ihmisen elämän sisällöksi voi riittää yhden ihmisryhmän vihaaminen. Luulisi, että siinä vain myrkyttää oman mielensä.
Uhriutumiseen näyttää riittävän kuviteltu viha😉
Voi, et tajua olevasi itse se uhri
Sitä ei kannata kenenkään turhaan katsoa. Täydellinen rimanalitus sen tekijöiltä. Olen pettynyt tekijöihin, etteivät tehneet taustatyötä yhtään ennen kuin aloittivat kuvauksen.