HS: kun lopetin yhdynnät, ymmärsin mitä suostumus tarkoittaa oikeasti
https://www.hs.fi/elama/art-2000011824420.html
Moni suomalaisnainen suostuu seksiin, joka sattuu...
Tai ei kiinnosta, tunnu hyvältä, tapahtuu epämiellyttävissä olosuhteissa tai tunnelmassa, jne. Itsellä sama juttu, vaati vuosien selibaatin että aloin ymmärtää miten paljon kaikkea sellaista olin tehnyt, mitä en itse halunnut vain siksi, että "niin kuuluu tehdä" tai mies käyttäytyi painostavasti. Myös pari r aiskausta, missä sanoin ei tai olin täysin passiivinen, mahtuu mukaan. Sekä sellaisia keissejä, joissa mies valehtelee jostakin saadakseen käyttää seksuaalisuuttani, joka sekin rinnastuu r aiskaukseen.
Mitä mammat. Ajatuksia?
Kommentit (2457)
Vierailija kirjoitti:
Kuka mies oikeasti enää haluaa tälläisen suomalaisen naisen joka mediaseksikkäästi uhriutuu ihan tavallisesta seksistä?
Mitän uhriutumista tuossa oli? Onko oman totuuden kertominen uhriutumista.
Vierailija kirjoitti:
Seksi vagina yhdynnällä on yleisin syy sille, miksi miehet edes jaksavat minkäänlaista yhteiselämää naisten kanssa. Jos naiset eivät antaisi seksiä miehille niin hyvinkin iso osa miehistä hylkäisi naiset kokonaan elämästään, sitten sinkkumiesten määrät kasvaisivat räjähdysmäisesti nykyistä suuremmaksi.
Väität siis, et miehet "sietävät" naisia vaan siksi, että saavat näitä yhdyntöjä? Vaikka nainen kärsisi niiden vuoksi. Sanoisin, ettei tuollaisella miehellä ole mitään annettavaa naiselle ja hyvä vaan, että sinkkuuntuvat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä on sekin puoli mukana, että jos kivut eivät vaivaa muuten kuin yhdynnässä, niin niitä ei joskus nähdä tarpeelliseksi ratkoa, koska yhdyntä ei ole tärkeää. Varsinkaan jos se tuota nautintoa. Naiselle.
Eli miehellä ei olisi oikeutta haluta yhdyntää? Ymmärrän sen, että ei voi vaatia eikä varsinkaan painostaa saati pakottaa, mutta on mielestäni ihan ok, että sen kumppaninkin seksielämälle annetaan arvoa. Jos yhdyntä on keskeinen osa sitä.
Yhdyntä on tärkeää suurimmalle osalle seksuaalisesti aktiivisia miehiä. Mutta oikeassahan siinä ollaan että moni tämän vuoksi suostuu epämiellyttävään toimintaan. Olisi hienoa jos löydettäisiin enemmän keinoja tehdä siitä nautinnollisempaa jos mahdollista. Sen sijaan että sivutetaan miehen toive yhdynnästä turhana.
Seksi ja miehen orgasmi voidaan toteuttaa ilman yhdyntääkin. Jos naista sattuu yhdyntä, pitää keksiä jotain muuta. Nainen voi hoidella miehen suullaan tai käsillään tai antaa panna vaikka rintojen väliin. Tai sitten mies voi hoidella itseään ja katsella samalla alastonta naistaan ja vaikka hiplata hänen tissejään.
Ei seksiin omaa kumppania tarvita. Nainen (siis se oma kumppani) saa olla osallistumatta.
Eräs maailman vanhimmista ammateista perustuu tuohon.
Aivan, se oma käsi.
seksi treffit piste fi
Harrastan seksiä säännöllisesti, haluaa vaimo tai ei. Jos ei halua, en pakota, en painosta, en edes ehdota pitkään aikaan.
Mutta sen voin sanoa, että olen yhdynnässä nätin, nuoren naisen kanssa.
Naisilla on jännä tapa että he kuvittelevat omistavansa miehen seksualisuuden.
Se on vähän niinkuin avioliiton pointti ja aviorikkojilla on oma tulinen kohtalonsa
No eihän ole. Avioliitto on taloudellinen sopimus. Siinä ei esimerkiksi velvoiteta naarasta yhdyntään.
Se on sopimus jumalan kanssa ja siihen kuuluu myös uskollisuus. Naisille vain jälkeläisen tuottaminen (1kpl).
Jumalaa ei ole olemassakaan. Avioliitto on taloudellinen sopimus, esimerkiksi maistraatissa tai hulluilla jossain uskonnollisessa lahkossa.
Noin sanoo vain kadotuksessa ja helvetissä elävä.
Todista että jumala on olemassa
"Puhdassydämiset saavat nähdä Jumalan."
Onpas vihamielinen ja inhottava ketju. Täällä naiset kitisevät, kuinka vihaavat miehiä eivätkä halua heitä seksuaalisesti lainkaan ja miten on oikein pihdata seksiä kumppaniltaan loppuelo, ja miehet länkyttävät, kuinka kauheita naiset ovat, kun eivät ymmärrä antaa juuri heille ja miten kehtaavat olla sellaisia.
Ihmekös tuo, ettei halut kohtaa eikä nuoret pariudu enää. Onneksi oikea elämä ei ole sellaista kuin tällä palstalla. Ainakin omaan lähipiiriini kuuluu eri ikäisiä ihmisiä, joilla on ihan normaali seksielämä, normaalit halut eivätkä itke traumojaan. Osa on parisuhteessa, osa eronnut jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi että mitä kynnysmattoja te olette. Suostutte seksiin vaikka ette saa siitä mitään irti? Ja samalla riskeeraatte saada seksitauteja, tulla vahingossa raskaaksi, jne. Haiseva alapääkin yleensä johtuu siitä että sinne on päästänyt mälliä säännöllisesti, heittää nimittäin pH:n raiteiltaan. Oletteko te noin tyhmiä?
Höpsö, ei naaraat mihinkään seksiin suostu. Ei naaras tarvitse seksiä kuin lasten hankkimiseen.
Ei tarvita siihenkään, siemenet saa ulos palleista muutenkin. Vaikka skalpelleilla, niinkuin naisista poistetaan nykyään vauvat.
Ymmärtääkseni vauvat poistetaan nykyään omatoimisesti aborttilääkkeellä.
Lähtee liukkaasti vessanpönttöön hukkumaan.
Ja videot snäppiin.
On tehty äärimmäisen helpoksi. Ei houkuttele edes yrittämään sitä perheen perustamista.
Sukupuutto kantasuomalaisille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksi vagina yhdynnällä on yleisin syy sille, miksi miehet edes jaksavat minkäänlaista yhteiselämää naisten kanssa. Jos naiset eivät antaisi seksiä miehille niin hyvinkin iso osa miehistä hylkäisi naiset kokonaan elämästään, sitten sinkkumiesten määrät kasvaisivat räjähdysmäisesti nykyistä suuremmaksi.
Tämä kertoo surullisesti siitä, että naisten ei tosiaan kannata olla miesten kanssa lainkaan. Pelkkä pumpattavan arvottomuus.
Totta. Tämän palstan lukeminen toimii itselleni parhaana ehkäisynä. Niin vastenmielisiä juttuja, ettei seksi miesten kanssa kiinnosta sitäkään vähää kuin näiden lukemista ennen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä kertoo surullisesti siitä, että naisten ei tosiaan kannata olla miesten kanssa lainkaan. Pelkkä pumpattavan arvottomuus.
Totta. Tämän palstan lukeminen toimii itselleni parhaana ehkäisynä. Niin vastenmielisiä juttuja, ettei seksi miesten kanssa kiinnosta sitäkään vähää kuin näiden lukemista ennen.
Onneksi tämä ei ole koko totuus. Tämä palsta vaan vetää puoleensa miehiä, joilla paha olla.
Monilla vulvodyniaa sairastavilla on aivan ihana mies ja ihana seksielämä ilman yhdyntää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"joissa mies valehtelee jostakin saadakseen käyttää seksuaalisuuttani, joka sekin rinnastuu r aiskaukseen."
Kuulostaa kyllä ihan transaktionaaliselta toiminnolta molempien osapuolten kesken, jonka maksu kuitenkin siis laiminlyödään. Eihän tuo mikään raiskaus ole vaan petos. Talousrikos mahdollisesti.
Jos vaihdat jotain toiseen niin ei silloin ole kyse suostumuksen puutteesta, suostumushan vaihtokauppaan selkeästi on.
Nyt vedät mutkat suoriksi ja teet käytännössä juuri tuon huonojen naisten pelikirjan perättömän raiskaus syytöksen.Kyllä se on r aiskaus jos se sisältää yhdyntää. Petos olisi kyseessä jos olisi kyse jostain muusta kuin yhdynnästä.
Suostumusta ei voida antaa jos pohjatiedot ovat valheelliset.
Aika moni palstalainen siis ilmeisesti r aiskaa valehtelemalla ja huijaamalla naisia.
Suomen lain mukaan ei ole, joten äläpä valehtele.
Kyllä on. Suostumus kun ei päde jos se perustuu valheeseen.
Ei pidä paikkaansa. Mitään tuollaista kohtaa et laista löydä.
Miksi hyväksyt raiskaukset?
Rikosoikeudellinen luonne: Suomessa kondomin salaa pois ottaminen muuttaa vapaaehtoisesti aloitetun seksin seksuaaliseksi väkivallaksi. Se täyttää raiskauksen tai seksuaalisen hyväksikäytön tunnusmerkistön.
Suostumus: Suostumus on aina tilannekohtaista ja ehdollista. Jos seksi sovitaan kondomin kanssa, sen poistaminen rikkoo suostumuksen.
Sama pätee e-pillereihin. Jos seksi sovitaan pillereiden kanssa, pillerittömyys rikkoo suostumuksen.
Ei päde, tampio.
Tää on parhautta. Naiset hyväksymässä rais kaukset kun suostumus iskee niihin.
Ei tässä ole kyse siitä, mitä naiset hyväksyy, vaan siitä miten asia lain silmissä on. Pillereistä valehteleminen ei altista toista sukupuolitaudeille samalla tavoin kuin kondomin poistaminen salaa, ja tämä varmaan vaikuttaa lain näkemykseen.
Laissa ei puhuta mitään sukupuolitaudeista eikä se ole relevanttiakaan. Oleellista on itsemääräämisoikeus joka ei toteudu valheellisissa olosuhteissa.
Ei kannata kieltää tehneensä väärin vaan hyväksyä se ja ottaa opiksi, tehdä parannus.
Aivan varmasti lain silmissä on relevanttia, jos altistaa toisen sukupuolitaudeille. Sukupuolitaudin tietoinen levittäminenhän on itsessään rikos.
Sinä olet nyt vaan väärässä. Moraalisesti ehkäisystä valehteleminen on tietenkin väärin, mutta se ei tee seksistä lain silmissä raiskausta. Niin kuin ei tee sekään, jos väittää olevansa vaaleahiuksinen, vaikka oikeasti on vaan värjännyt hiuksensa. Tai se, että väittää olevansa upporikas, vaikka oikeasti on rutiköyhä.
Kyllä se on jos näillä perustellaan sopimuksen tekemistä, esim. Seksistä. Ja sitä ei voi tehdä ilman suostumusta sen olematta r aiskaus. Jollekin hiusten väri voi olla kynnyskysymys, esimerkiksi jos tehdään lapsia.
Deal with it
Sori, mutta sä et päätä, mitä Suomen laissa lukee. Suomen lain mukaan pillereitten poisjättäminen ei ole raiskaus
Ei taideväärennösten tekeminen ja aitoina myyminenkään ole raiskaus.
Vierailija kirjoitti:
Mies on epätäydellinen nainen, kävelevä surkastuma, geenitasolla tehty abortti. ’Olla mies’ tarkoittaa olla vajavainen, tunteellisesti rajoittunut; miehuus on rajoittava sairaus ja miehet ovat emotionaalisesti rampoja. Mies on täysin itsekeskeinen, loukussa itsensä sisällä, kykenemätön empatiaan tai samastumaan toisiin, kykenemätön rakkauteen, ystävyyteen, hellyydenosoituksiin. Hän on vankina hämärällä alueella, ihmisen ja apinan puolivälissä. Hänen asemansa on vielä paljon huonompi kuin apinoiden, sillä, toisin kuin apinat, hän on kykenevä laajaan valikoimaan negatiivisia tunteita.
-Saara Särmä, vasemmistoliiton kannatuslehden blogissaan
Ennen tätä ketjua Saara Särmä täysin tuntematon suuruus.
Hänen tuollaisiin kirjoitelmiin päätymistänsä tekee ehkä osittain ymmärrettäväksi se että on viihtynyt kai vasemmistolaisissa piireissä (siinä määrin nähtävästi että vaikuttaisi johtaneen kupliutumiseen).
- Hänestä löytyi kuvakin joka kertoo että pula-aikoja varten tuntuu kerryttäneen mukana kuljetettavia energiavarastoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka mies oikeasti enää haluaa tälläisen suomalaisen naisen joka mediaseksikkäästi uhriutuu ihan tavallisesta seksistä?
Mitän uhriutumista tuossa oli? Onko oman totuuden kertominen uhriutumista.
Meillä kaikilla on "oma totuutemme"
Vierailija kirjoitti:
Mä oon näitä asioita nyt 35 vuotiaan vasta alkanut miettimään..mulla on ollut 3 pitkää parisuhdetta ja kaikissa niistä seksi on ollut vaan miehen tyydyttämistä varten..
Suhteiden alussa on tietenkin mun tarpeet otettu myös huomioon,mut kun aikaa kulunu niin unohdettu ne täysin.
Esileikki on ollu aikalailla sitä että mä otan mieheltä suihin ja samalla hieron itseeni.. Sit muutaman minuutin jyystö ja tyytyväinen mies. Mä oon sit aina jääny runkkaa sänkyyn kun mies menee pesulle.
Mä oon kertonut siis monesti mikä mua kiihottaa,tuntuu hyvältä jne. mutta ei se oo mitään auttanut.Ehkä pari kertaa vuodessa sai semmosta kunnon seksiä,jossa mutkin tyydytettiin.Sit kiukuteltiin kun mä en pitkän päivän jälkeen aina jaksanu seksiä,koska tiesin etten saa siitä ite nautintoa juurikaan.Seksistä tuli pakko ja rasite.
Oon ollu 2 vuotta nyt yksin,ja käytän vaan omaa kättäni tarpeideni tyydyttämiseen.Tosin näinhän se oli suhteissakin,ite oon orgasmini hommannut..Kerran harrastin seksiä puoli vuotta sitten,pitkän tauon jälkeen.Mies oli mukava huomaavainen tyyppi,ja oltiin tunnettu jo hetken aikaa.Vähän "vahingossa" päädyttiin sänkyyn,pienessä huppelissa.Se oli kauheeta.Miehellä oli järkyttävän iso,eikä se lämmitellyt mua oikeestaan mitenkään.Melkeen tuli itku kun se jyysti siinä,ilmeisesti kuulematta mitä yritin sanoa tai näkemättä että mä en todellakaan voihkinu nautinnosta.
En halunnu nähä sitä tyyppiä enää enkä varmaan uskalla enää kenenkään kanssa näitten kaikkien kokemusten jälkeen..
On se jo korkea aika ymmärtää että VIINA VIE JÄRJEN.
Vierailija kirjoitti:
Jos miehistäkin tuntuisi täysin samalta yhdyntä kuin naisista, he eivät haluaisi sitä ikinä.
Sinua paljon isompi, karvainen ja ruma mies tulee päälle, et voi kunnolla hengittää. Se mies painaa paljon ja hikoilee siinä ja puskee sitä elintään sisällesi...
Sitten vielä pitäisi saada orgasmi. Sitä vain toivoo, että mies tulisi pian ja pääsisi itse siitä tilanteesta pois.
Ei mies suostuisi tähän, toista varten noin konkreettisesti olemiseen ja kärsimiseen. Onneksi nuo ajat ovat jo itseltäni ohi.
Siis monikossa ajat.
Hieman ihmetellen kyselen mielessäni miten noihin tuollaisiin aikoihin joutuminen on tapahtunut.
Aloitus ei koske mua, koska naiset ei mulle pesää anna.
Vierailija kirjoitti:
Usein suostun vain, että toinen lopettaa kinuamisen. Vähempi vaiva ja kestää pari minsaa. Hyvää seksiä on turha odottaa joten ei kiinnosta itseä. Toinen tietää ettei mua kiinnosta ja tekee silti, onhan se paska fiilis.
Miksi annat käyttää itseäsi spermaämpärinä? Eikö sua ällötä?
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä. Kauhuissani katsoin kurssini naista, joka meni naimisiin myöhäisellä iällä, alle 4-kymppisenä. Oli lestadiolainen, samoin sulhasensa. Pitelivät kädestä seurusteluaikana. Tekisi mieleni kysyä "miten kävi" mutta en ole häntä enää nähnyt, opiskelut loppuivat.
Itsestäni voin sanoa että ikää on ja kokemusta on, olin nuorena varsin aktiivinen itseni etsijä seksin saralla. Sadasta ehkä neljä kumppania on saanut minut tyydytettyä hyvin ja heidän kohdalleen olen myös useammiksi vuosiksi pysähtynyt. Miten lestadiolaistuttuni kävi, sitä en tiedä, ja vaikka tulisi vastaan, en voisi kysyä. Kauheaa lukea täältä näistä pakkotouhuista avo/avioliiton sisällä. Älkää naiset moiseen suostuko!
Älä turhaan ole huolissasi. Enemmän olisin huolissani sinun mielen vakaudesta kokeilujesi jälkeen.
Seksin eli tietynlaisen kokemuksen tärkeys korostaa, jos mitään muuta ei ole tarjolla.
Kyse on siitä, että naisten ja miesten seksuaalisuus on erilaista.
Naisen seksuaalisuus kohdistuu sisäänpäin kohti itseä ja toisia naisia. Miehen rooli tuossa on vahvistaa naiselle tämän viehättävyys, olla aloitteellinen ja viedä nainen seikkailuille ilman, että naisen tarvitsee olla aktiivinen toimija.
Miehen seksuaalisuus taas kohdistuu ulospäin naisia kohti, mutta se ei tarkoita sitä, että naisen katsominen ja koskeminen olisi kaikki kaikessa ihan samaan tapaan kuin työpaikalla esim. sairaanhoitajalle fysioterapeutin ihailu ei täytä kaikkia tarpeita, vaikka pitäisikin fysioterapeuteista. Se sairaanhoitajakin haluaa tuntea itsensä halutuksi ammattilaiseksi ja mies seksuaalisesti kiinnostavaksi, salaperäiseksi ja upeaksi.
On keksitty naisten selustan turvaavaa populaaripsykologiaa, jossa "mies kiihottuu silmillään" ja "nainen korvillaan". Nuo ovat epätarkkoja ja suorastaan vääriä esityksiä, joilla kierretään sitä, että naiset eivät pidä miehistä hirveän paljon. Tietenkin nainen pitää siitä, että hänet kehutaan maasta taivaisiin, mutta se, että mies pysyy hengissä ilman kehuja ei tarkoita sitä, että pelkkä katsomaan ja koskettamaan pääseminen on optimi.
On ironista, että naiset valittavat kálùkuvista ja tämmöisestä enkä sano, etteikö saisi valittaa, mutta todennäköisesti tämä on seurausta tästä ilmiöstä, missä mies voi tuntea itsensä mieheksi vain koskettamisen kautta. Jos mies saisi säännöllisesti muutakin tunnustusta, hän ei ehkä tarvitsisi seksiä niin paljon.
Naiset, jotka kerskailevat epäseksuaalisuudellaan ja miten hyvin pärjäävät ilman seksiä eivät ota huomioon sitä, että näillä naisilla on halutun henkilön identiteetti, kun taas miehellä on torjutun identiteetti. Samaan tapaan joku, joka on päässyt lääkikseen ja valmistunut lääkäriksi ja menettänyt lupansa huumerikoksen takia omaa eri identiteetin kuin joku, joka on käynyt vain peruskoulun. Hänellä on jonkinlainen itsetuntoa ja merkitystä tuova ammatillinen identiteetti ja todennäköisesti tilaisuuksia saada edelleen tunnustusta ja kiitosta, vaikka ei voisikaan enää tehdä lääkärin töitä perinteisessä mielessä. Sama juttu miten naisilla on valtavasti muistoja kaikista kehuista ja lähestymisistä, kun taas näin miehenä jos menen Facebookkiin, sieltä tulee feedissä joku naiskoomikon stand-up esitys, missä nauretaan lyhyille miehille, miehen orgasminaamalle tai miten rumat kivespussit ovat.
Naisten heteroseksuaalisuus on performatiivista ja autogynefiliaa. Siihen sekoittuu taistelullinen "potkaisen haaroihin" asenne, kun taas miehillä on "nuolen pillua koko yön" asenne. Naiset voimaantuvat taistelullisuudesta, miehet voimaantuvat palvelusta, mutta he voisivat paljon paremmin, jos naiset yrittäisivät ylevöittää heitä eikä repiä heitä alas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies on epätäydellinen nainen, kävelevä surkastuma, geenitasolla tehty abortti. ’Olla mies’ tarkoittaa olla vajavainen, tunteellisesti rajoittunut; miehuus on rajoittava sairaus ja miehet ovat emotionaalisesti rampoja. Mies on täysin itsekeskeinen, loukussa itsensä sisällä, kykenemätön empatiaan tai samastumaan toisiin, kykenemätön rakkauteen, ystävyyteen, hellyydenosoituksiin. Hän on vankina hämärällä alueella, ihmisen ja apinan puolivälissä. Hänen asemansa on vielä paljon huonompi kuin apinoiden, sillä, toisin kuin apinat, hän on kykenevä laajaan valikoimaan negatiivisia tunteita.
-Saara Särmä, vasemmistoliiton kannatuslehden blogissaan
Ennen tätä ketjua Saara Särmä täysin tuntematon suuruus.
Hänen tuollaisiin kirjoitelmiin päätymistänsä tekee ehkä osittain ymmärrettäväksi se että on viihtynyt kai vasemmistolaisissa piireissä (siinä määrin nähtävästi että vaikuttaisi johtaneen kupliutumiseen).
- Hänestä löytyi kuvakin joka kertoo että pula-aikoja varten tuntuu kerryttäneen mukana kuljetettavia energiavarastoja.
Ehkä minun on syytä hieman vetää takaisin päätelmäänl kupliutumisesta kun käy ilmi että harhautetusti on pistetty toisen henkilön ajatuksia Saara Särmän nimiin.
Kukaan ei tietenkään halua naista, jolla on alapään ongelmia. Seksin ei pitäisi sattua. Terveitäkin naisia on. Voisit sentään osoittaa empatiaa emätinongelmaisille. Ei sinun tarvitse seurustella heidän kanssaan kuitenkaan.