Mitä tässä pitäisi tehdä että kiinnostaisi naisia?
`Tuntuu et vaikka mitä tänne kirjotan mua mollataan mikään ei ole hyvin ja aina miehessä vika, ihanko naisissa ei ole mitään vikaa.
Olen 40 v mies ja asun hki ja käyn töissä kyllä, ei ole kovin isot tulot ja olen tehnyt kaikenlaisia virheitä elämässä ja toki vähän oppinut niistä, lapsia ei ole enkä halua, liikun ja lenkkeilyn. Ylipainoa kyllä on ja mahaa mutta en usko että sen pitäisi olla este ja on kaljuuntunut tukka, no ikää tulee ja vanhenee luulis sen monen ymmärtävän, mutta en kiinnosta naisia, tuntuu et naisilla on aina jotain eivätkö halua nähdä.
Kommentit (108)
En kyllä jotenkin ymmärrä ja tajua naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valita vauvapalstalla joka päivä, jankkaa koko ajan samaa asiaa, valita ja uhriudu. Kyllä varmasti naiset kiinnostuu!
Kiinnostaa heittää tikkaa Allun otsaan.
N
Tule sanomaa naama eteen?
Opettele kirjoittamaan suomea
Vierailija kirjoitti:
Vain idiootti toistaa koko ajan samaa ja odottaa eri lopputulosta.
Sori mulla ei ole kehitysvammaa
Vierailija kirjoitti:
Et sinä ymmärrä mitään muutakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valita vauvapalstalla joka päivä, jankkaa koko ajan samaa asiaa, valita ja uhriudu. Kyllä varmasti naiset kiinnostuu!
Kiinnostaa heittää tikkaa Allun otsaan.
N
Tule sanomaa naama eteen?
Opettele kirjoittamaan suomea
Soita jos uskallat sanoa puhelimessa.
0466189045
Eli noin 10 vuotta olet valittanut täällä, onko se auttanut mitään? Ei. Teetkö tilanteellesi jotain muuta? Et.
Silti täällä valittaminen ei edelleenkään tule auttamaan tai muuttamaan tilannettasi, sillä muutos lähtee aina itsestä ja halusta tehdä muutos. Mitä todella olen alkanut epäillä, että et oikeasti halua muutosta elämääsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On, olet sukurutsainen kaljupää, matalalla äo:lla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et sinä ymmärrä mitään muutakaan.
Tuu tappelemaan naama etee, työnantaja just kehui minua ku olen hyvä työssä ja palkka nousee
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okei tuu tappelemaan. Nii lyön ja lujaa
Opettele uimaan ja mene uuniin!
Ketään ei kiinnosta pakkomielteisesti samaa jankkaava yhteiskunna loppusijoitussaasta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloita joku harrastus, jonka puitteissa tapaat naisia. Vaikka jääkiekon seuraaminen jäähallissa. Fanibussit on naisia pullollaan.
Olen sitä miettinyt, ei ole mitää harrastusta.
Ei ole niin. Hanki harrastus, pölvästi.
Ei kaikilla ole tajuatko sitä.m
Ymmärrätkö sanan "hankkia" merkityksen?
Vierailija kirjoitti:
Eli noin 10 vuotta olet valittanut täällä, onko se auttanut mitään? Ei. Teetkö tilanteellesi jotain muuta? Et.
Silti täällä valittaminen ei edelleenkään tule auttamaan tai muuttamaan tilannettasi, sillä muutos lähtee aina itsestä ja halusta tehdä muutos. Mitä todella olen alkanut epäillä, että et oikeasti halua muutosta elämääsi.
Velka lyhenee en juo. Haluan kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okei tuu tappelemaan. Nii lyön ja lujaa
Haha l äski uhoaa😂😂🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
miksen saisi valittaa ja uhriutua miksen saisi?
Koska et enää ole 5-vuotias. Aikuisella tuo on ällöttävää ja vähäjärkistä käytöstä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Velka lyhenee en juo. Haluan kyllä.
Sinulla on ollut koko tuo 10 vuotta aikaa tehdä muutos, silti olet käyttänyt aikasi täällä valittamiseen.
Joo en jaksa enää sekopäitä. Menkää hoitoon.