Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tässä pitäisi tehdä että kiinnostaisi naisia?

Vierailija
14.03.2026 |

`Tuntuu et vaikka mitä tänne kirjotan mua mollataan mikään ei ole hyvin ja aina miehessä vika, ihanko naisissa ei ole mitään vikaa. 

Olen 40 v mies ja asun hki ja käyn töissä kyllä, ei ole kovin isot tulot ja olen tehnyt kaikenlaisia virheitä elämässä ja toki vähän oppinut niistä, lapsia ei ole enkä halua, liikun ja lenkkeilyn. Ylipainoa kyllä on ja mahaa mutta en usko että sen pitäisi olla este ja on kaljuuntunut tukka, no ikää tulee ja vanhenee luulis sen monen ymmärtävän, mutta en kiinnosta naisia, tuntuu et naisilla on aina jotain eivätkö halua nähdä.

Kommentit (110)

Vierailija
81/110 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei selviä elämästä etteikö tekisi virheitä. Pääasia, että oppii niistä. Naisetkin kaljuuntuu. Keskity itseesi. Se oikea tulee sitten joskus elämääsi. 

Vierailija
82/110 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ehdottanu 4 naiselle treffejä tai näkemistä niin siihen se jää ja toinen poistaa mut

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/110 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoida ensimmäisenä tuo mt-ongelma kuntoon.

Vierailija
84/110 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu että naiset on niin kiireellisiä nykyää ei heillä ole edes aikaa tavata

Jokaisella on aikaa tehdä sitä mitää haluaa. Kiire on vain tekosyy olla tekemättä sitä mitä ei halua. En minäkään ole kiinnostunut miehestä joka ei ole kiinnostunut mistään.

Vierailija
85/110 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloita joku harrastus, jonka puitteissa tapaat naisia. Vaikka jääkiekon seuraaminen jäähallissa. Fanibussit on naisia pullollaan. 

Olen sitä miettinyt, ei ole mitää harrastusta.

Eli kaiken lisäksi vielä valehtelet. "Käyn lenkillä" - "ei ole mitään harrastuksia"

Mene nyt pois täältä valittamasta ja ala elää sitä elämää! 

EN mä mitää valehtelle, kuule ei mua kiinnosta mitä ajattelet musta, ku tiedän itsekki mitä teen :DD

Sä valehtelet ihan kaikesta.

Vierailija
86/110 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokaisella on aikaa tehdä sitä mitää haluaa. Kiire on vain tekosyy olla tekemättä sitä mitä ei halua. En minäkään ole kiinnostunut miehestä joka ei ole kiinnostunut mistään.

Mitä pitäisi tehdä? käydä museioissa ei saisi juoda alkoholia joka vloppu, pitäs harrastaa jotain vaikka sulkapalloa?

Vierailija
87/110 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hoida ensimmäisenä tuo mt-ongelma kuntoon.

Olen käynyt terapiassa ja syön masennuslääkettä.

Vierailija
88/110 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset eivät halua jotenki nähdä ja aina on jotain kiirettä en ymmärrä, ihmettelen vain, minulla on aina aikaa nähdä nainen olen erilainen, no naiset on muuttunu tai minäkin, ennen ne halus nähdä.

Vierailija
89/110 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen pitää aina muuttaa itseään, että ANSAITSEE naisen. 

Naisen tulee kelvata omana itsenään, tai yhteiskunnan pitää muuttua. 

Vierailija
90/110 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä pitäisi tehdä? käydä museioissa ei saisi juoda alkoholia joka vloppu, pitäs harrastaa jotain vaikka sulkapalloa?

Onhan sulle suositeltu kaikenlaista, mutta kun sua ei kiinnosta mikään. Helsingissä ei ainakaan ole puutetta tapahtumista eikä harrastusmahdollisuuksista.

Vierailija
91/110 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole onnellinen jos eivät kiinnostu,saat olla rauhassa ja kun masturboit kaikki häiriintyneet ajatukset naisista häviää aina joksikin aikaa,kunnes taas masturboit.

Vierailija
92/110 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet oikeassa: Aloita vaikka noista asioista. Alko pois pariksi kuukaudeksi, tutustu museoihin, harrasta vaikka sulkapalloa (se on hauskaa ja painokin putoaa. Katoaa se kaljamaha, kavereitakin voi tulla samalla!) Ovathan nuo asiat paljon parempia kuin joku baarissa istuminen ja naisten kuolaaminen.

Vierailija
93/110 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allu on kyllä palstan säälittävin spämmääjä. Reppana alkaa aina jopa uhitella kun muut argumentit pettävät.

Vierailija
94/110 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina voi vaikka hypätä kaivoon tai juosta seinään.

Vierailija
95/110 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla jykevä penis 😊

Vierailija
96/110 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baarissa istuminen ja naisten kuolaaminen!

Vierailija
97/110 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä ap:tä. Hänelle on ystävällisesti ehdotettu ties mitä minkä yhteydessä hän tapaisi naisia, mutta mikään ei kelpaa. Tuossa hän valittaa ettei hänellä ole harrastuksia. Kysynkin nyt miksi ei ole. Ja vastaan että mikään ei kiinnosta. On selittänyt ettei halua opiskella, koska hänellä on jo työpaikka. Ei tajua että kaikilla kursseilla ja kaikissa yhdistyksissä on naisia joilta voisi lohjeta pillua.

No ennen mä tapasin naiset on karannu mun elämästä ja osa laittanu välit poikki

Kuka nyt kaltaisesi vajaamielisen vammaisen kanssa parisuhteeseen haluaisikaan.

Vierailija
98/110 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen pitää aina muuttaa itseään, että ANSAITSEE naisen. 

Naisen tulee kelvata omana itsenään, tai yhteiskunnan pitää muuttua. 

"Miehen pitää aina muuttaa itseään, että ANSAITSEE naisen. 

Naisen tulee kelvata omana itsenään, tai yhteiskunnan pitää muuttua."

Mene vaan vankilaan silittämään poikien päitä ja laula "koskaan et muuttua saa".

Vierailija
99/110 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä ap:tä. Hänelle on ystävällisesti ehdotettu ties mitä minkä yhteydessä hän tapaisi naisia, mutta mikään ei kelpaa. Tuossa hän valittaa ettei hänellä ole harrastuksia. Kysynkin nyt miksi ei ole. Ja vastaan että mikään ei kiinnosta. On selittänyt ettei halua opiskella, koska hänellä on jo työpaikka. Ei tajua että kaikilla kursseilla ja kaikissa yhdistyksissä on naisia joilta voisi lohjeta pillua.

No ennen mä tapasin naiset on karannu mun elämästä ja osa laittanu välit poikki

Kuka nyt kaltaisesi vajaamielisen vammaisen kanssa parisuhteeseen haluaisikaan.

No ihan sama kuule mitä sä musta ajattelet, hyvää jatkoa sullekkin.

Vierailija
100/110 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet oikeassa: Aloita vaikka noista asioista. Alko pois pariksi kuukaudeksi, tutustu museoihin, harrasta vaikka sulkapalloa (se on hauskaa ja painokin putoaa. Katoaa se kaljamaha, kavereitakin voi tulla samalla!) Ovathan nuo asiat paljon parempia kuin joku baarissa istuminen ja naisten kuolaaminen.

Ei kiinnosta museot, en tiedä harrastuksesta, en ole nyt juonut alkoholia enkä juo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan viisi