Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tässä pitäisi tehdä että kiinnostaisi naisia?

Vierailija
14.03.2026 |

`Tuntuu et vaikka mitä tänne kirjotan mua mollataan mikään ei ole hyvin ja aina miehessä vika, ihanko naisissa ei ole mitään vikaa. 

Olen 40 v mies ja asun hki ja käyn töissä kyllä, ei ole kovin isot tulot ja olen tehnyt kaikenlaisia virheitä elämässä ja toki vähän oppinut niistä, lapsia ei ole enkä halua, liikun ja lenkkeilyn. Ylipainoa kyllä on ja mahaa mutta en usko että sen pitäisi olla este ja on kaljuuntunut tukka, no ikää tulee ja vanhenee luulis sen monen ymmärtävän, mutta en kiinnosta naisia, tuntuu et naisilla on aina jotain eivätkö halua nähdä.

Kommentit (108)

Vierailija
61/108 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloita joku harrastus, jonka puitteissa tapaat naisia. Vaikka jääkiekon seuraaminen jäähallissa. Fanibussit on naisia pullollaan. 

Olen sitä miettinyt, ei ole mitää harrastusta.

Eli kaiken lisäksi vielä valehtelet. "Käyn lenkillä" - "ei ole mitään harrastuksia"

Mene nyt pois täältä valittamasta ja ala elää sitä elämää! 

Vierailija
62/108 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloita joku harrastus, jonka puitteissa tapaat naisia. Vaikka jääkiekon seuraaminen jäähallissa. Fanibussit on naisia pullollaan. 

Eli kaiken lisäksi vielä valehtelet. "Käyn lenkillä" - "ei ole mitään harrastuksia"

EN mä mitää valehtelle, kuule ei mua kiinnosta mitä ajattelet musta, ku tiedän itsekki mitä teen :DD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/108 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskanaamainen rotta se jaksaa vinkua

Vierailija
64/108 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu jatkuu vuosi vuodelta..

Vierailija
65/108 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flirttaile enemmän huumorimielessä😄 Ei ne sua kotoa tule hakemaan.

Vierailija
66/108 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatii asenteen muutosta. Kukaan ei halua alati valittavaa riippakiveä riesakseen. 

Vierailija
67/108 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaako joku palstan miehistä tavata ap:n tänään? Mihin sovitaan tärskyt?

Vierailija
68/108 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

EN mä mitää valehtelle, kuule ei mua kiinnosta mitä ajattelet musta, ku tiedän itsekki mitä teen :DD

Ethän sä tiedä mitä teet.

Vierailija
69/108 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaako joku palstan miehistä tavata ap:n tänään? Mihin sovitaan tärskyt?

Kaikki palstan naisetkin haluavat tavata ap:n tänään.

Vierailija
70/108 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita pullistumma kullin kohtaan ja jalkoihisi korokekengät, pyri vaikuttamaan varakkaalta.

Vierailija
71/108 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä ap:tä. Hänelle on ystävällisesti ehdotettu ties mitä minkä yhteydessä hän tapaisi naisia, mutta mikään ei kelpaa. Tuossa hän valittaa ettei hänellä ole harrastuksia. Kysynkin nyt miksi ei ole. Ja vastaan että mikään ei kiinnosta. On selittänyt ettei halua opiskella, koska hänellä on jo työpaikka. Ei tajua että kaikilla kursseilla ja kaikissa yhdistyksissä on naisia joilta voisi lohjeta pillua.

Vierailija
72/108 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkääkö toiset pojat yleensä röllityypeistä? Ehkä vaihtelee sen mukaan, miten paljon siihen käyttää (sosialisoimiselta säästynyttä) aikaa? Millaiset pojat ap:tä kiinnostaa? Kerran taisi kehua päässeensä "menevien" porukkaan. Ei taida vähä olla mitään tässäkään.

Vierailija
73/108 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä varmaa sitten tarvin uuden terapeutin ja pitää mennä elämäs eteenpäin.

Vierailija
74/108 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä ap:tä. Hänelle on ystävällisesti ehdotettu ties mitä minkä yhteydessä hän tapaisi naisia, mutta mikään ei kelpaa. Tuossa hän valittaa ettei hänellä ole harrastuksia. Kysynkin nyt miksi ei ole. Ja vastaan että mikään ei kiinnosta. On selittänyt ettei halua opiskella, koska hänellä on jo työpaikka. Ei tajua että kaikilla kursseilla ja kaikissa yhdistyksissä on naisia joilta voisi lohjeta pillua.

No mä käyn baareissa, sielä ei tutustu enää naisiin

Vierailija
75/108 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mä varmaa sitten tarvin uuden terapeutin ja pitää mennä elämäs eteenpäin.

Eikö nykyinen terapeuttisi pysty auttamaan sinua, vai etkö kuuntele häntä? 

Vierailija
76/108 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ennen mä tapasin naiset on karannu mun elämästä ja osa laittanu välit poikki

Vierailija
77/108 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mä käyn baareissa, sielä ei tutustu enää naisiin

Älä sitten saatana käy enää baareissa. Juominen ei selvästikään ole harrastus josta voisit löytää itsellesi seuraa. Kokeile jotain muuta.

Vierailija
78/108 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Flirttaile enemmän huumorimielessä😄 Ei ne sua kotoa tule hakemaan.

Yhellä muijalla oli kerran niin kova vauvakuume että tuli sirkkelin kanssa ovesta läpi.

Vierailija
79/108 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu että naiset on niin kiireellisiä nykyää ei heillä ole edes aikaa tavata

Vierailija
80/108 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ennen mä tapasin naiset on karannu mun elämästä ja osa laittanu välit poikki

Ennen oli ennen. Nyt sun on keksittävä jotain muuta. Mieti mitä elämäsi on 50-vuotiaana, 60-vuotiaana, 70-vuotiaana... Silloin mahdollisuutesi hankkia nainen noilla spekseillä ovat vieläkin heikommat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi seitsemän