Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tässä pitäisi tehdä että kiinnostaisi naisia?

Vierailija
14.03.2026 |

`Tuntuu et vaikka mitä tänne kirjotan mua mollataan mikään ei ole hyvin ja aina miehessä vika, ihanko naisissa ei ole mitään vikaa. 

Olen 40 v mies ja asun hki ja käyn töissä kyllä, ei ole kovin isot tulot ja olen tehnyt kaikenlaisia virheitä elämässä ja toki vähän oppinut niistä, lapsia ei ole enkä halua, liikun ja lenkkeilyn. Ylipainoa kyllä on ja mahaa mutta en usko että sen pitäisi olla este ja on kaljuuntunut tukka, no ikää tulee ja vanhenee luulis sen monen ymmärtävän, mutta en kiinnosta naisia, tuntuu et naisilla on aina jotain eivätkö halua nähdä.

Kommentit (108)

Vierailija
41/108 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vain idiootti toistaa koko ajan samaa ja odottaa eri lopputulosta. 

Sori mulla ei ole kehitysvammaa

On, olet sukurutsainen kaljupää, matalalla äo:lla

Okei tuu tappelemaan. Nii lyön ja lujaa

Osoitit taas kerran matalan äo:si sekä selvän sukurutsaisuutesi. Onnea siitä. 

Vierailija
42/108 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo en jaksa enää sekopäitä. Menkää hoitoon.

Hyvä. Suksi sit vttuun täältä ja PYSY POISSA!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/108 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuu sanoo naama eteen. Lyön ja lujaa

Vierailija
44/108 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vain idiootti toistaa koko ajan samaa ja odottaa eri lopputulosta. 

Sori mulla ei ole kehitysvammaa

On, olet sukurutsainen kaljupää, matalalla äo:lla

Okei tuu tappelemaan. Nii lyön ja lujaa

Vain yläasteella oleva kersa puhuu noin, kuvittelee olevansa isokin "mies". Aikuinen ei puhu noin jos on mieleltään vakaa.

Vierailija
45/108 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ni soita jos uskallat

0466189045

Vierailija
46/108 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta asennettasi. Itse en esim. jaksa valittavia ja kateellisia ihmisiä. Jos joku valittaa ja haukkuu koko ajan muita, niin vaihdan seuraa välittömästi. Jos joku on kateellinen ja ruikuttaa jatkuvasti, miten kaikki on epäreilua, niin vaihdan seuraa. Elämä on valintoja. Mieluummin vietän aikaani kivan tyypin seurassa, joka kannustaa ja kehuu minua, kuin ihmisen kanssa, joka haukkuu ja painaa alas. 

Ihan ensimmäisenä lähtisin etsimään sitä kadonnutta itsetuntoa. Olisiko mahdollista alkaa liikkua, hankkia uusi kehittävä harrastus, opiskella, hankkia parempipalkkainen työ, jolla velat saa maksettua. Sinun itsetunnosta kaikki lähtee ja siitä miten elämään suhtaudut. Jos näkee kaikessa vain huonon ja pimeän puolen, niin elämä on kurjaa. Valoa kohti. 

Vierailija
47/108 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heii... On niin helppoo olla onnellinen
Heii... Ja tyytyy siihen mitä on 

Vierailija
48/108 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ni soita jos uskallat

0466189045

Todella fiksua jaella puhelinnumeroa täällä, mikä voi olla ihan kenen tahansa numero.

Vierailija
49/108 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuta asennettasi. Itse en esim. jaksa valittavia ja kateellisia ihmisiä. Jos joku valittaa ja haukkuu koko ajan muita, niin vaihdan seuraa välittömästi. Jos joku on kateellinen ja ruikuttaa jatkuvasti, miten kaikki on epäreilua, niin vaihdan seuraa. Elämä on valintoja. Mieluummin vietän aikaani kivan tyypin seurassa, joka kannustaa ja kehuu minua, kuin ihmisen kanssa, joka haukkuu ja painaa alas. 

Ihan ensimmäisenä lähtisin etsimään sitä kadonnutta itsetuntoa. Olisiko mahdollista alkaa liikkua, hankkia uusi kehittävä harrastus, opiskella, hankkia parempipalkkainen työ, jolla velat saa maksettua. Sinun itsetunnosta kaikki lähtee ja siitä miten elämään suhtaudut. Jos näkee kaikessa vain huonon ja pimeän puolen, niin elämä on kurjaa. Valoa kohti. 

Ei pysty ei mistään saa töitå missä.on 3000 palkka

Vierailija
50/108 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on velan maksu 700 e kk ja rahaa ei ole. Ei pysty asialle yhtää mitää

Vierailija
51/108 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten vielä sormi suussa ja toinen perseessä ihmettelet, mikseivät naiset kiinnostu... 

Kokeilehan vaihtaa sormien paikkaa... jos vaikka välähtäis... 

Vtun säälittävä ja nolo väkivaltaan taipuvainen elämänkallu... 

Vierailija
52/108 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itsellä ongelma näin 50v on varmaan että kiinnostun tyliin 35-45 naisista,olen ihan hyvässä kunnossa ja vapaat oman ikäiseni naiset ovat melko märäntyneitä,toki on poikkeuksia mutta chadit vie ne.Mutta en edes jaksa enää etsiä,tulee jos tulee....lapset jo aikuisia  ja ei mitään pakottavaa tarvetta suhteeseen.

Vierailija
53/108 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Masennus ja elåmä vaikeeta. Romi auto. Velkaa 47 tuhatta

Vierailija
54/108 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kyllä jotenkin ymmärrä ja tajua naisia.

Et sinä ymmärrä mitään muutakaan. 

Tuu tappelemaan naama etee, työnantaja just kehui minua ku olen hyvä työssä ja palkka nousee

Ei kehunut. Ei nouse. Lopeta valehtelu. Lajittelet paketteja Postilla- JOS sulla nyt on se duuni- kun palstalla jankutat jatkuvasti. 

Vierailija
55/108 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No itsellä ongelma näin 50v on varmaan että kiinnostun tyliin 35-45 naisista,olen ihan hyvässä kunnossa ja vapaat oman ikäiseni naiset ovat melko märäntyneitä,toki on poikkeuksia mutta chadit vie ne.Mutta en edes jaksa enää etsiä,tulee jos tulee....lapset jo aikuisia  ja ei mitään pakottavaa tarvetta suhteeseen.

"Chad".. mikä vtun "chad", tuo incelien mielikuvituksen tuotoksena syntynyt miehen kuva josta ovat itse obsessoituneita. Tulkaa rohkeasti sieltä kaapista pois, on ihan ok olla homo nykypäivänä.

Vierailija
56/108 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän niitä kukaan muukaan vain "saa". Sinun pitää opiskella ja tehdä hitosti töitä sen eteen. Sitten saat.

Vierailija
57/108 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kyllä jotenkin ymmärrä ja tajua naisia.

Et sinä ymmärrä mitään muutakaan. 

Tuu tappelemaan naama etee, työnantaja just kehui minua ku olen hyvä työssä ja palkka nousee

Ei kehunut. Ei nouse. Lopeta valehtelu. Lajittelet paketteja Postilla- JOS sulla nyt on se duuni- kun palstalla jankutat jatkuvasti. 

Tuu sanoo naama etee???

Vierailija
58/108 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oikee ymmärrä nykyää naisia, mut ei sille voi mitään

Vierailija
59/108 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei ymmärrä ajat on niin muuttunut, mut sitähän se on joo

Vierailija
60/108 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Okei. Eli sinulle märähtyneelle 50-vuotiaalle papparaiselle ei kelpaa 15 vuotta nuorempi märähtynyt nainen. No, oikeasti en usko, että ne naiset huolisivat sinuakaan, että win-win -tilanne. Välillä vain ihmettelen näiden vanhojen piikojen ja poikien vaatimuslistoja, kun parisuhteessa se ihmisen LUONNE ja arvomaailma ovat paljon tärkeämpiä kuin pepun kiinteys tai vatsamakkarat. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yhdeksän