Mitä tässä pitäisi tehdä että kiinnostaisi naisia?
`Tuntuu et vaikka mitä tänne kirjotan mua mollataan mikään ei ole hyvin ja aina miehessä vika, ihanko naisissa ei ole mitään vikaa.
Olen 40 v mies ja asun hki ja käyn töissä kyllä, ei ole kovin isot tulot ja olen tehnyt kaikenlaisia virheitä elämässä ja toki vähän oppinut niistä, lapsia ei ole enkä halua, liikun ja lenkkeilyn. Ylipainoa kyllä on ja mahaa mutta en usko että sen pitäisi olla este ja on kaljuuntunut tukka, no ikää tulee ja vanhenee luulis sen monen ymmärtävän, mutta en kiinnosta naisia, tuntuu et naisilla on aina jotain eivätkö halua nähdä.
Kommentit (110)
En ymmärrä naisia, pysyn yksin.
Menenpä kysyy naisilta suoraa livenä olenko ruma.
Hei AP! Millaista naista etsit? Millaisia kriteerejä sinulla on kumppanille?
Minusta tuntuu, että nämä miehet, jotka valittavat sitä, etteivät kelpaa naisille, tarkoittavat oikeasti sitä, että he eivät kelpaa upeille ja kauniille missin näköisille ja kokoisille. Tavallinen pullukkanainen ei kelpaa näille miehille.
Itse ainakin olen viime vuosina tavannut Tinderin kautta 58 miestä ja heistä 2/3 antoi minulle pakit joko heti ensitreffien jälkeen tai viimeistään muutaman kuukauden tapailun jälkeen. Näistäkin miehistä tosi moni oli ihan tavallinen mies. Ja sitten niistä miehistä, joille minä annoin pakit, moni oli kiinnostunut vain mun pil*lusta eikä parisuhteesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu että naiset on niin kiireellisiä nykyää ei heillä ole edes aikaa tavata
Jokaisella on aikaa tehdä sitä mitää haluaa. Kiire on vain tekosyy olla tekemättä sitä mitä ei halua. En minäkään ole kiinnostunut miehestä joka ei ole kiinnostunut mistään.
Mitä pitäisi tehdä? käydä museioissa ei saisi juoda alkoholia joka vloppu, pitäs harrastaa jotain vaikka sulkapalloa?
Olet oikeassa: Aloita vaikka noista asioista. Alko pois pariksi kuukaudeksi, tutustu museoihin, harrasta vaikka sulkapalloa (se on hauskaa ja painokin putoaa. Katoaa se kaljamaha, kavereitakin voi tulla samalla!) Ovathan nuo asiat paljon parempia kuin joku baarissa istuminen ja naisten kuolaaminen.
Ei kiinnosta museot, en tiedä harrastuksesta, en ole nyt juonut alkoholia enkä juo.
No miksi hitossa palstalla vingut apua ja neuvoja kun sinua ei kiinnosta, et jaksa, et halua, et viitsi??!
Tekstisi perusteella en ihmettele, ettei naisia kiinnosta. Mieluummin yksin kuin sinun kanssasi.
Jos nyt pitäisi jotain lähteä muuttamaan, niin sanoisin, että koko elämänasenteesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain idiootti toistaa koko ajan samaa ja odottaa eri lopputulosta.
Sori mulla ei ole kehitysvammaa
On, olet sukurutsainen kaljupää, matalalla äo:lla
Okei tuu tappelemaan. Nii lyön ja lujaa
Noin törkeitä kirjoittelevaan ei kannata aikaa eikä vaivaa tuhlata.
Mikäs kehitysvamma sinulla on, Allu?
Kannattaako juoda lääkkeiden kanssa?