Mitä tässä pitäisi tehdä että kiinnostaisi naisia?
`Tuntuu et vaikka mitä tänne kirjotan mua mollataan mikään ei ole hyvin ja aina miehessä vika, ihanko naisissa ei ole mitään vikaa.
Olen 40 v mies ja asun hki ja käyn töissä kyllä, ei ole kovin isot tulot ja olen tehnyt kaikenlaisia virheitä elämässä ja toki vähän oppinut niistä, lapsia ei ole enkä halua, liikun ja lenkkeilyn. Ylipainoa kyllä on ja mahaa mutta en usko että sen pitäisi olla este ja on kaljuuntunut tukka, no ikää tulee ja vanhenee luulis sen monen ymmärtävän, mutta en kiinnosta naisia, tuntuu et naisilla on aina jotain eivätkö halua nähdä.
Kommentit (108)
tarkotan tuolla mitä olen tehnyt virheitä niin velkaantunut pahasti
Mutta joo yritän mennä tässä eteenpäin, joo miksi mun pitäs olla täydellinen alfa koska en tule koskaan olemaan?
Valita vauvapalstalla joka päivä, jankkaa koko ajan samaa asiaa, valita ja uhriudu. Kyllä varmasti naiset kiinnostuu!
Myöskään ei naisetkaan ole täydellisiä missejä ja hyvän näkösiä kaikki, ihan sama asia.
Vierailija kirjoitti:
Valita vauvapalstalla joka päivä, jankkaa koko ajan samaa asiaa, valita ja uhriudu. Kyllä varmasti naiset kiinnostuu!
miksen saisi valittaa ja uhriutua miksen saisi?
Aloita joku harrastus, jonka puitteissa tapaat naisia. Vaikka jääkiekon seuraaminen jäähallissa. Fanibussit on naisia pullollaan.
Vierailija kirjoitti:
Aloita joku harrastus, jonka puitteissa tapaat naisia. Vaikka jääkiekon seuraaminen jäähallissa. Fanibussit on naisia pullollaan.
Olen sitä miettinyt, ei ole mitää harrastusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko siitä ollut hyötyä tämän 10 vuoden aikana? Niinpä.
Käyn paljo kahviloissa mut naiset on sielä omas seuras tai poikaystävienkaa ei sielä tutustu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko siitä ollut hyötyä tämän 10 vuoden aikana? Niinpä.
No ehkä ihminen muuttuu, no sillon vielä sain naisia, enää en saa.
Vierailija kirjoitti:
Mutta joo yritän mennä tässä eteenpäin, joo miksi mun pitäs olla täydellinen alfa koska en tule koskaan olemaan?
Miksi uskot miesasiamiesten paskan ja kusetuksen etkä meitä naisia?
Mietipä uudestaan. Olisitko ehkä homo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole niin. Hanki harrastus, pölvästi.
Vierailija kirjoitti:
Käyn paljo kahviloissa mut naiset on sielä omas seuras tai poikaystävienkaa ei sielä tutustu.
Sovi TREFFIT. Äläkä sössötä siellä naisvihaa tai vongu pillua. Käyttäydy.
Tiedät kyllä, miten herrasmies toimii.
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaa heittää tikkaa Allun otsaan.
N
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaa heittää tikkaa Allun otsaan.
N
Tule sanomaa naama eteen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole niin. Hanki harrastus, pölvästi.
Ei kaikilla ole tajuatko sitä.m
Vierailija kirjoitti:
Myöskään ei naisetkaan ole täydellisiä missejä ja hyvän näkösiä kaikki, ihan sama asia.
Niin, eivätkä naiset ulise täällä yhdettätoista vuotta siitä, miten miehet ei enää kiinnostu.
Ei kellään ole velvollisuutta kiinnostua kenestäkään.
Jos sulle joku lupasi että isona pääset panemaan niin SE OLI ISO VALE
Vierailija kirjoitti:
Tisseistä huolimatta ne on miehiä. Sen huomaa esim parrasta ja kaljusta
Aha, olet taas täällä