Naisille ei kelpaa tavallinen duunari
Varisinkin keski ikäinen 40 v vähän ylipainoa kaljamaha ja velkaantunut
Kommentit (324)
Vierailija kirjoitti:
Ei kelpaakaan. Senkun hilaat itses kiikkuun, niin pääset tuskistasi.
Esti haluan kourasta lihavan naisen pyllyä
Mun mies on yli 40v,kaljuuntunut kaljamahainen ja velkaa on. Mut velkaa maksetaan yhdessä talosta. Ei se mies vaihtamalla parane. Tiedän oman tasoni. Heti kun sen parikymppisenä tiesin,niin löytyi mies jonka kanssa on nyt talsittu yli 20 vuotta yhdessä.
Vaikka itse en ole lihava en silti kelpaa mua lihavammalle. Naiset on nirsoja
Vierailija kirjoitti:
Mun mies on yli 40v,kaljuuntunut kaljamahainen ja velkaa on. Mut velkaa maksetaan yhdessä talosta. Ei se mies vaihtamalla parane. Tiedän oman tasoni. Heti kun sen parikymppisenä tiesin,niin löytyi mies jonka kanssa on nyt talsittu yli 20 vuotta yhdessä.
Outoa että päälle 30 miehenä en kelpaa 38 v ei enää kelpaa naisille vaikka ei ole ruma
Vierailija kirjoitti:
En vaaa tajua kun nainen väitti ihan kivan näkönen olen, mutta ei naiset kiinnostu
Osaatko jutella?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kelpaakaan. Senkun hilaat itses kiikkuun, niin pääset tuskistasi.
Esti haluan kourasta lihavan naisen pyllyä
Ei tipu eikä lirise. Suorita se omaehtoinen eutanasia nyt vaan.
En vain hitto ymmärrä mitä naiset meinaa ja luulee itestää liikoja!!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En vaaa tajua kun nainen väitti ihan kivan näkönen olen, mutta ei naiset kiinnostu
Osaatko jutella?
Osaan muutakin kun jankuttaa
Niin, haussa on elämänkumppani eikä mikään työukko remonttihommiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osaatko jutella?
Kilinpaskanvitut sä mitään muuta osaa. Se on nähty.
Olen itsekin duunarinainen, ja jos tuossa on oikeasti kaikki mitä osaat itsestäsi kertoa niin ei tuo riitä kyllä sytyttämään kiinnostusta. Itsellä on lukuisia harrastuksia ja talous reilusti plussalla, töissä olen vain 8 h päivässä ja sinne jää se duunarius.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osaatko jutella?
Tule vaikka katsomaan?
Vierailija kirjoitti:
Olen itsekin duunarinainen, ja jos tuossa on oikeasti kaikki mitä osaat itsestäsi kertoa niin ei tuo riitä kyllä sytyttämään kiinnostusta. Itsellä on lukuisia harrastuksia ja talous reilusti plussalla, töissä olen vain 8 h päivässä ja sinne jää se duunarius.
Sä et olekkaan ottanut velkaa ja sössiny asioita. Mulla ei ole harrastuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä et olekkaan ottanut velkaa ja sössiny asioita. Mulla ei ole harrastuksia.
On mullaki nyt satasia rahaa. Mutta siitä menee jo 450 e pois.
Tuon ikäinen duunari kyllä kelpaa, mutta ylipaino, kaljan kiittaaminen ja raha-asioiden sössiminen ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osaatko jutella?
Tule vaikka katsomaan?
Suksi vittun pystyyn.. Olet jankannut täällä jo ihan riittävän moneen kertaan tuota "osaamistasi"..
Vierailija kirjoitti:
Tuon ikäinen duunari kyllä kelpaa, mutta ylipaino, kaljan kiittaaminen ja raha-asioiden sössiminen ei kiinnosta.
Asia selvä. Etsin sitte samanlaisen naisen