Käsittämätöntä miten media ei kysy mitään Sofia Virran suvaitsemattomuudesta!
Miten itse saa kontrolloida narratiivia eikä legacy media pyydä siitä irtisanoutumaan, mitä heti tekisivät oikeistopoliitikon kanssa ja se paljastaakin merkittävän eron median suhtautumisessa.
Aivan samoin kuin ainut media joka kirjoitti viime kesän ruisrock kohelluksestaan oli seiska, kun taas Multalan humalatilasta kertoi käytännössä koko media. Erikoista huomioiden, että vain Virta ahdisteli miehiä kännissä, ei suinkaan Multala.
Kommentit (42)
Miksi media selittää kuin Sofia Virta on uhri eikä se suvaitsematon itse? Entäs jos seuraavaksi pelattaisiin Jesse-paidoissa?
Vierailija kirjoitti:
Mistä suvaitsemattomuudesta?
Siitä, että tukee asiassa setaa joka halusi kieltää pelaamisen.
Vierailija kirjoitti:
Miksi media selittää kuin Sofia Virta on uhri eikä se suvaitsematon itse? Entäs jos seuraavaksi pelattaisiin Jesse-paidoissa?
Eihän selitä etkö osaa lukea. Olihan siitä juttua ett suvaitseva pitää olla kumpaankin suuntaan. Laittoi pelipaidan tai ei, kumpikin on ok
Onko tosiaan yllätys että media on asenteellinen?
Aika erikoista että nämä valtamedia ym. dissailiat ei edes ymmärrä lukemaansa mutta heti ollaan jo kirjoittamassa palstoille
Media on itsekin 95-prosenttisesti vihervassuja, niin eipä paljon nappaa kysellä liian vaikeita...
Aika noloa, että persutrollien työpäivä alkaa sillä samalla jankkauksella missä meni koko eilinen.
Ettekö oikeasti keksi mitään uutta? Mistä te oikein saatte palkkanne?
Niin ne arvot on että kaikkien pitää olla "with the program", muuten suljetaan ulos.
Tässä hän on taas "vastuunkantaja"
No jos ylehesarit ovat täynnä kaikenmaailman eräiidoja, niin mitä voit päätellä?
Legacy media? Missä olen kuullutkaan sen aiemmin? Ai niin, venäläisten trollien viesteissä.
Eli venäläiset haukkuvat kahta vihaamaansa yhtä aikaa: vihreitä ja mediaa. Ekat ei halua venäläistä öljyä ja tokat kertoo liikaa totuuksia.
On niin kuvottavaa millaista valkopesua ja vastuunpakoilua sallitaan naisille. Heti kun aiheuttaa kohun aiheesta, vedotaan sukupuoleen selityksenä. Tosiasiahan on että Sofia Virrankin maski jälleen putosi ja alta paistoi vihan ja syrjijän kasvot.
Vierailija kirjoitti:
On niin kuvottavaa millaista valkopesua ja vastuunpakoilua sallitaan naisille. Heti kun aiheuttaa kohun aiheesta, vedotaan sukupuoleen selityksenä. Tosiasiahan on että Sofia Virrankin maski jälleen putosi ja alta paistoi vihan ja syrjijän kasvot.
Indeed.
Ei pahantahtoisuuttaan, vaan koska ovat niin pihalla
Olen itse huomannut saman puolueellisuuden.
Jos joku vihervassari ns. mokaa jotain niin asiasta ei tehdä haloota.
Jos joku perussuomalainen ns. mokaa jotain niin asiasta tehdään valtava haloo ja se jatkuu viikkoja tai kuukausia.
Jos pelaaja olisi maahan muuttanut muslimi olisi Homo-merkin poistaminen ollut Sofialle ja Setalle Fine.
Vierailija kirjoitti:
Jos pelaaja olisi maahan muuttanut muslimi olisi Homo-merkin poistaminen ollut Sofialle ja Setalle Fine.
Muslimi- ja Pride kysymyksissä Seta ja sen poliittinen siipi Vihreät ajavat kaksilla rattailla.
Vierailija kirjoitti:
Näin se agenda toimii. Olisi oltu ihan hys hys Hesaria myöten...
Vierailija kirjoitti:
Niin ne arvot on että kaikkien pitää olla "with the program", muuten suljetaan ulos.
Tässä hän on taas "vastuunkantaja"
Voi jumalauta
Suomessa on vastuullinen, luotettava ja täysin puolueeton media. Joka toista väittää on Putinin trolli. Näin se vain on.