Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisille ei kelpaa tavallinen duunari

Vierailija
11.03.2026 |

Varisinkin keski ikäinen 40 v vähän ylipainoa kaljamaha ja velkaantunut

Kommentit (324)

Vierailija
321/324 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä yritin Allu soittaa sulle tuohon numeroasi minkä annoit. Olen siis nainen. Mutta et vastaa. Siksi ihmettelenkin että mitä tarkoitat sillä, että olet yrittänyt kaikkesi naisen saamiseen, jos et edes puhelimeen vastaa? Pelkäänkö sinä meitä naisia? Kerroit meille ettet uskalla meille tulla juttelemaan- kyllä sun pitää ihan oikeasti hankkia apua. 

Vierailija
322/324 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä yritin Allu soittaa sulle tuohon numeroasi minkä annoit. Olen siis nainen. Mutta et vastaa. Siksi ihmettelenkin että mitä tarkoitat sillä, että olet yrittänyt kaikkesi naisen saamiseen, jos et edes puhelimeen vastaa? Pelkäänkö sinä meitä naisia? Kerroit meille ettet uskalla meille tulla juttelemaan- kyllä sun pitää ihan oikeasti hankkia apua. 

Olet kyllä kovan luokan masokisti, jos Allulle soittelit :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/324 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallinen duunari kelpaa todellakin. 

Vierailija
324/324 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko pakko nostaa tämä ketju taas? Sinulla on pakkomielle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kahdeksan