Tauno Palo, Leif Wager ja Pentti Siimes tulevat luoksesi kahville. Mistä juttelet heidän kanssaan?
Mistä saisitte mielenkiintoisimmat keskustelut aikaiseksi?
Kommentit (20)
Ovat olleet täällä jo monta viikkoa kaffeella. Kyllä siinä on sumppia ja pullaa mennytkin!
Pahoittelen sotkua- Jerry Lewis ja Sylvester Stallone lähtivät juuri - ja Taunolla ei sitten ole asiaa saunaan.
Vanhoista leffoista ja näyttelijöistä ja elämästä yleensä. Olis kyllä ihanaa. Leifiä pyytäisin laulamaan Romanssin.
Kysyisin mikä rahkulirohkuli ja youghurttenssi eläkeläisille.👵
Pitäskö mun tuntee teidät jostakin?
Vierailija kirjoitti:
Kahvitarjouksista
😂😂😂😂😂
Tunkisin suuni täyteen pullaa ettei tarvitsisi puhua mistään.
En tiedä, mistä aloittaisin...
Taunon kanssa: Miten työ Ansa Ikosen kanssa sujui ja miten heistä tuli tähtipari. Miten Tauno päätyi näyttelijäksi?
Leif: Mikä oli mieluisin roolisi?
Pentti: Mitä mieltä olit rooleistasi Komisario Palmu elokuvista? Miten onnistuitte niin hyvin Ritva Valkaman kanssa Parempi myöhään sarjassa?
Vierailija kirjoitti:
Kuolleet eivät kahvittele.
Tosikot🤦
Kyselen että mitä ainetta olen ottanut kun näen kuolleita.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, mistä aloittaisin...
Taunon kanssa: Miten työ Ansa Ikosen kanssa sujui ja miten heistä tuli tähtipari. Miten Tauno päätyi näyttelijäksi?
Leif: Mikä oli mieluisin roolisi?
Pentti: Mitä mieltä olit rooleistasi Komisario Palmu elokuvista? Miten onnistuitte niin hyvin Ritva Valkaman kanssa Parempi myöhään sarjassa?
Itse pyytäisin esitelemään minut Ansalle, koska oletan että vuosi ei ole nykyinen vaan kun nuo herrat ovat olleet elossa.
Kyselisin, miten voi näyttelemisen taso romahtaa niin tyystin Suomi-Filmin kulta-ajoista.
Vierailija kirjoitti:
Vanhoista leffoista ja näyttelijöistä ja elämästä yleensä. Olis kyllä ihanaa. Leifiä pyytäisin laulamaan Romanssin.
Muistan, että Leif Wageria näki usein vielä 1990-luvun lopulla Helsingin keskustan Stockalla. Oli kyllä sellainen herrasmiehen, etten sanoisi kreivin, oloinen mies.
Sen verran komeita miehiä, että varmasti jotain kivaa keksittäisiin.
Pentti Siimes oli kyllä loistava, uskon että vitsit lentäisivät puolin ja toisin.