Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisille ei kelpaa tavallinen duunari

Vierailija
11.03.2026 |

Varisinkin keski ikäinen 40 v vähän ylipainoa kaljamaha ja velkaantunut

Kommentit (324)

Vierailija
161/324 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä löytyy tavallisia naisia jotka juo ovat käyneet amiksen jne tai ovat työttömiä ja veloissa?

Minä olen työtön ja veloissa, tosin olen melko kaunis ja akateeminen. Käytän tiukkoja farkkuja mutta olen hyvin hoikka. Luen kirjoja, seuraan uutisia, kykenen keskusteluun. Pelottava ajatus että esim. baarissa joku Allun kaltainen väkivaltainen kii mansa sokaisema keh a ri tulisi lähistölle kyyläämään kuten usein tekee ilmeisesti Vantaan Tulisuudelmassa.

Mua ei kiinnosta mitä sä ajattelet. Miten sut huolii joku olet työtön? Mä käyn töissä enkä ole väkivaltainen

Voi Allu, olet vajaa, todistetusti väkivaltainen ja suojatyöpaikkasi naiset pelkäävät sinua ja ke ha rivoimiasi yhdistettynä heikkoon impulssikontrolliisi. Läheisesi inhoavat sinua, naisterapeuttisi haki lähestymiskieltoa. Olet varsinainen pohjalima, oikea paska kengänpohjassa.

Hanki lääkitys?

Vierailija
162/324 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kelpaa pitkä, sporttinen, komea ja raitis sekä velaton toimitusjohtajakaan vieläpä lojaalikin. Onse kumma kun ei soi ovikello.

Tj50

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/324 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki muu käy, ei kalja.

Vierailija
164/324 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallinen suomalainen duunarimies kelpaa oikein hyvin. Sun kaltainen mielenvikainen, vähä-älyinen, aggressiivinen, pelivelkainen, jankuttava juoppo ei kelpaa. Sä olet kaukana tavallisesta. Sun kanssa nainen voi päästä hengestään.

Vierailija
165/324 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavallinen suomalainen duunarimies kelpaa oikein hyvin. Sun kaltainen mielenvikainen, vähä-älyinen, aggressiivinen, pelivelkainen, jankuttava juoppo ei kelpaa. Sä olet kaukana tavallisesta. Sun kanssa nainen voi päästä hengestään.

Eikä seksikään ole tuon kanssa ihan varmasti kovin kummoista.

Vierailija
166/324 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tutkittu Allun liikkeet Vantaan postinjakajanaisen surman aikaan?

Vierailija
167/324 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäisikö antaa poliisille vihje?

Vierailija
168/324 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi helvetti! Mielummin olisin koko loppuelämän ilman seksiä kuin alentuisin Allun kaltaiseen saastaan.

Vierailija
169/324 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En vaaa tajua kun nainen väitti ihan kivan näkönen olen, mutta ei naiset kiinnostu

Osaatko jutella?

Osaan muutakin kun jankuttaa

Kilinpaskanvitut sä mitään muuta osaa. Se on nähty. 

Tule vaikka katsomaan?

Suksi vittun pystyyn.. Olet jankannut täällä jo ihan riittävän moneen kertaan tuota "osaamistasi".. 

Tule sanomaa naama eteen??

Ilomielin sanon, jos ja kun, jossain törmätään. 
Sinä voisit vaihteen vuoksi mennä jankuttamaan ja vinkumaan vaikka keskelle toria noita samoja ulinoitas, mitä täällä päivät pitkät. 
Kuinkakohan kauan kestäisi, ennenkuin ensimmäinen sanoisi samat asiat sinulle päin näköäsi, mitä täällä useammat ovat sanoneet? 

Vierailija
170/324 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katoaa halut sen siliän tien🤮 

Ainoa hyvä puoli olisi, että seksituokio tuon oksetuksen kanssa olisi hyvin nopeasti ohi: nosto, pisto, ravistus. Edellyttäen, että se saa hilattua kalunsa pystyyn. 

Vierailija
171/324 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallinen duunarimies on ihan paras! Rehti, reipas, rehellinen. Arvostaa itseään, työtään ja muita, osaa huomioida, pilkettä silmäkulmassa.

Hyvät jutut,  pitää seuraelämästä, suvustaan, osaa käyttäytyä, on luotettava. 

Ei välttämättä hölötä, mutta riittää, että 40 v sitten on sanonut rakastavansa. Näillä mennään!

Vierailija
172/324 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En vaaa tajua kun nainen väitti ihan kivan näkönen olen, mutta ei naiset kiinnostu

Osaatko jutella?

Tule vaikka katsomaan?

Suksi vittun pystyyn.. Olet jankannut täällä jo ihan riittävän moneen kertaan tuota "osaamistasi".. 

Sinä voisit vaihteen vuoksi mennä jankuttamaan ja vinkumaan vaikka keskelle toria noita samoja ulinoitas, mitä täällä päivät pitkät. 
Kuinkakohan kauan kestäisi, ennenkuin ensimmäinen sanoisi samat asiat sinulle päin näköäsi, mitä täällä useammat ovat sanoneet? 

Sä et tunne mua mä oon erilainen livenä

Vierailija
173/324 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi helvetti! Mielummin olisin koko loppuelämän ilman seksiä kuin alentuisin Allun kaltaiseen saastaan.

Mua ei sori kiinnosta

Vierailija
174/324 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sori mä en juo enää ja pelaa

Vierailija
175/324 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osaatko jutella?

Tule vaikka katsomaan?

Sä et tunne mua mä oon erilainen livenä

Tuskin olet. 
Ehkä omasta ja äitisi mielestä, mutta meille olet "esitellyt" itseäsi aivan tarpeeksi. 

Vierailija
176/324 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua ei sori kiinnosta

Luojan kiitos. Olisi pelottavaa jos tuollainen hullu olisi musta kiinnostunut!

Vierailija
177/324 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua ei sori kiinnosta

Luojan kiitos. Olisi pelottavaa jos tuollainen hullu olisi musta kiinnostunut!

Taidat itse olla

Vierailija
178/324 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneks mun ei tarvi ottaa työtöntä naista

Vierailija
179/324 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavallinen duunarimies on ihan paras! Rehti, reipas, rehellinen. Arvostaa itseään, työtään ja muita, osaa huomioida, pilkettä silmäkulmassa.

Hyvät jutut,  pitää seuraelämästä, suvustaan, osaa käyttäytyä, on luotettava. 

Ei välttämättä hölötä, mutta riittää, että 40 v sitten on sanonut rakastavansa. Näillä mennään!

Duunarimies on paras, monet tosi komeita ja urheilullisia, ovat käteviä käsistään ja taipuvat moneen eri alan hommiin, niin kotona kuin töissä. Reiluja. Osaavat kotona duunata kaikkea. Duunarimiestä ei tarvitse hävetä. Kerran bussiin tuli nuori mies jolla keltaiset haalarit, jäi pois bussista teknillisen opiston kohdalla. En ole moneen vuoteen nähnyt niin komeaa miestä. Nuori parrakas. En tiedä oliko harjoittelija, opiskelija, työssä käyvä.

Vierailija
180/324 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä samaa paskaa tuhansissa eri paketeissa.