Naisille ei kelpaa tavallinen duunari
Varisinkin keski ikäinen 40 v vähän ylipainoa kaljamaha ja velkaantunut
Kommentit (324)
Pitäs varmaa etsiä parempia kavereitakin.
En jaksa enää näitä mun juoppokavereita.
Vierailija kirjoitti:
Pitäs varmaa etsiä parempia kavereitakin.
No mitäs vittua, eikö ne olleetkaan pitkiä ja komeita?
https://www.vauva.fi/keskustelu/6430594/miksei-pitkat-ja-komeat-kaverin…
Nainen haluaa miehen, joka osaa keskustella, on mukava, älykäs, huumorintajuinen, luotettava. En itse katso kovin paljon ulkonäköä, jos muuten synkkaa. Sinulla ei näytä olevan mitään muuta mielessä kuin seksi. Ajatuksesi jankkaa vaan ulkonäköä, esittelet itsesi aina möhömahaiseksi ja puhut naisista kovin halventavasti. "Minulle kelpaisi lihava ja mahakas" ym. Jotta kelpaisit naislle, sinun pitäisi olla mykkä. Kukaan ei jaksa kuunnella itsekeskeistä marinaasi. " minä en kelpaa kenellekään, minä haluan , minä haluan, miksi en kelpaa kenellekään naiselle". Tämä levy soi tauotta tälläkin palstalla. Onko sama tauoton levy päällä myös live-elämässä, Tinderissä, kenties ekoilla treffeillä? Osta oma pumpattava Barbara, hän on uskollinen tyttöystävä, Nykyään jopa kauniskin.
Vierailija kirjoitti:
Nainen haluaa miehen, joka osaa keskustella, on mukava, älykäs, huumorintajuinen, luotettava. En itse katso kovin paljon ulkonäköä, jos muuten synkkaa. Sinulla ei näytä olevan mitään muuta mielessä kuin seksi. Ajatuksesi jankkaa vaan ulkonäköä, esittelet itsesi aina möhömahaiseksi ja puhut naisista kovin halventavasti. "Minulle kelpaisi lihava ja mahakas" ym. Jotta kelpaisit naislle, sinun pitäisi olla mykkä. Kukaan ei jaksa kuunnella itsekeskeistä marinaasi. " minä en kelpaa kenellekään, minä haluan , minä haluan, miksi en kelpaa kenellekään naiselle". Tämä levy soi tauotta tälläkin palstalla. Onko sama tauoton levy päällä myös live-elämässä, Tinderissä, kenties ekoilla treffeillä? Osta oma pumpattava Barbara, hän on uskollinen tyttöystävä, Nykyään jopa kauniskin.
Mitähän sä meinaat tuo ei ole ihan totta. Naisessa on muutakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitähän sä meinaat tuo ei ole ihan totta. Naisessa on muutakin.
Sunko mielestä kaikki miehet on älykkäitä?
Vierailija kirjoitti:
Totta, mutta eihän miehetkään valitse puolisoa ammatin mukaan, vaan kyllä elämänkumppani valitaan muilla kriteereillä, kuten arvot, sosiaaliset taidot, huumorintaju käytöstavat, toisten kunnioittaminen ja luottamus jne.
Ei ap etsi elämänkumppania vaan panoseuraa. Hän paskat haistattaa kriteereilläsi.
Allu, se johtuu kehitysvammastasi.
Vierailija kirjoitti:
Allu, se johtuu kehitysvammastasi.
Psykiatri on tutkinut mut. Mulla ei ole kehitysvammaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta, mutta eihän miehetkään valitse puolisoa ammatin mukaan, vaan kyllä elämänkumppani valitaan muilla kriteereillä, kuten arvot, sosiaaliset taidot, huumorintaju käytöstavat, toisten kunnioittaminen ja luottamus jne.
Ei ap etsi elämänkumppania vaan panoseuraa. Hän paskat haistattaa kriteereilläsi.
Tottakai olen seksiå vaillam
Ap mene välillä ylilautaan, ehkä sieltä saat apua ongelmaasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta kukaan ei ole sitä sinulta vailla.
ALLU! Taasko sä oot täällä nillittämässä. Eikö se riitä, että käyt chätissä kertomassa miten lihavana alkoholiongelmaisena miehenä kauniiden nuorten naisten pitäisi haluta juuri sinua??
Kannattaa kaikkien muistaa, että Allulla on (omien sanojensa mukaan) kehityshäiriö. Siksi hän jankkaa loppumattomiin. Ja siksi mikään vastaus ei kelpaa.
Aah tekis mieli puristaa naisen peppua. Olen puutteessa haluan naista
Vierailija kirjoitti:
ALLU! Taasko sä oot täällä nillittämässä. Eikö se riitä, että käyt chätissä kertomassa miten lihavana alkoholiongelmaisena miehenä kauniiden nuorten naisten pitäisi haluta juuri sinua??
Miksi ette tajua en halua nuorta ja kaunista. Kelpaa 40v tavis pullukka
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta kukaan ei ole sitä sinulta vailla.
Kourin väkisin lihavan naisen peppua
Unelma olisi lihavan farkkupyllyn peppua puristaa aah aah aah
SUURIN OSA NAISISTA ON DUUNARIMIEHIEN KANSSA JA OIKEINKIN ONNELLISIA, JOTEN VOITKO LOPETTAA JATKUVAN PASKAN JAUHANNAN! KIITOS!
Ja tuo valittaminen ei helpota tilannettasi ollenkaan, mutta ethän sinä sitä ymmärrä.