Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naisille ei kelpaa tavallinen duunari

Vierailija
11.03.2026 |

Varisinkin keski ikäinen 40 v vähän ylipainoa kaljamaha ja velkaantunut

Kommentit (324)

Vierailija
101/324 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tasaisesti aloittelet näitä valitusketjujasi aamuisin ennen klo 8. Ja vielä päivittäin.

Siksi valitan ku ennen sain naisia.

Ja tuo valittaminen ei helpota tilannettasi ollenkaan, mutta ethän sinä sitä ymmärrä.

Vierailija
102/324 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäs varmaa etsiä parempia kavereitakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/324 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa enää näitä mun juoppokavereita.

Vierailija
104/324 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäs varmaa etsiä parempia kavereitakin.

No mitäs vittua, eikö ne olleetkaan pitkiä ja komeita?

https://www.vauva.fi/keskustelu/6430594/miksei-pitkat-ja-komeat-kaverin…

Vierailija
105/324 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen haluaa miehen, joka osaa keskustella, on mukava, älykäs, huumorintajuinen, luotettava. En itse katso kovin paljon ulkonäköä, jos muuten synkkaa. Sinulla ei näytä olevan mitään muuta mielessä kuin seksi. Ajatuksesi jankkaa vaan ulkonäköä, esittelet itsesi aina möhömahaiseksi ja puhut naisista kovin halventavasti. "Minulle kelpaisi lihava ja mahakas"  ym.  Jotta kelpaisit naislle, sinun pitäisi olla mykkä. Kukaan ei jaksa kuunnella itsekeskeistä marinaasi. " minä en kelpaa kenellekään, minä haluan , minä haluan, miksi en kelpaa kenellekään naiselle". Tämä levy soi tauotta tälläkin palstalla. Onko sama tauoton levy päällä myös live-elämässä, Tinderissä, kenties ekoilla treffeillä? Osta oma pumpattava Barbara, hän on uskollinen tyttöystävä, Nykyään jopa kauniskin.

Vierailija
106/324 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen haluaa miehen, joka osaa keskustella, on mukava, älykäs, huumorintajuinen, luotettava. En itse katso kovin paljon ulkonäköä, jos muuten synkkaa. Sinulla ei näytä olevan mitään muuta mielessä kuin seksi. Ajatuksesi jankkaa vaan ulkonäköä, esittelet itsesi aina möhömahaiseksi ja puhut naisista kovin halventavasti. "Minulle kelpaisi lihava ja mahakas"  ym.  Jotta kelpaisit naislle, sinun pitäisi olla mykkä. Kukaan ei jaksa kuunnella itsekeskeistä marinaasi. " minä en kelpaa kenellekään, minä haluan , minä haluan, miksi en kelpaa kenellekään naiselle". Tämä levy soi tauotta tälläkin palstalla. Onko sama tauoton levy päällä myös live-elämässä, Tinderissä, kenties ekoilla treffeillä? Osta oma pumpattava Barbara, hän on uskollinen tyttöystävä, Nykyään jopa kauniskin.

Mitähän sä meinaat tuo ei ole ihan totta. Naisessa on muutakin.

Vierailija
107/324 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitähän sä meinaat tuo ei ole ihan totta. Naisessa on muutakin.

Sunko mielestä kaikki miehet on älykkäitä?

Vierailija
108/324 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta, mutta eihän miehetkään valitse puolisoa ammatin mukaan, vaan kyllä elämänkumppani valitaan muilla kriteereillä, kuten arvot, sosiaaliset taidot, huumorintaju  käytöstavat, toisten kunnioittaminen ja luottamus jne. 

Ei ap etsi elämänkumppania vaan panoseuraa. Hän paskat haistattaa kriteereilläsi.

Vierailija
109/324 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allu, se johtuu kehitysvammastasi.

Vierailija
110/324 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Allu, se johtuu kehitysvammastasi.

Psykiatri on tutkinut mut. Mulla ei ole kehitysvammaa.

Vierailija
111/324 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta, mutta eihän miehetkään valitse puolisoa ammatin mukaan, vaan kyllä elämänkumppani valitaan muilla kriteereillä, kuten arvot, sosiaaliset taidot, huumorintaju  käytöstavat, toisten kunnioittaminen ja luottamus jne. 

Ei ap etsi elämänkumppania vaan panoseuraa. Hän paskat haistattaa kriteereilläsi.

Tottakai olen seksiå vaillam

Vierailija
112/324 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap mene välillä ylilautaan, ehkä sieltä saat apua ongelmaasi.

Vierailija
113/324 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta kukaan ei ole sitä sinulta vailla.

Vierailija
114/324 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

ALLU! Taasko sä oot täällä nillittämässä. Eikö se riitä, että käyt chätissä kertomassa miten lihavana alkoholiongelmaisena miehenä kauniiden nuorten naisten pitäisi haluta juuri sinua??

Vierailija
115/324 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa kaikkien muistaa, että Allulla on (omien sanojensa mukaan) kehityshäiriö. Siksi hän jankkaa loppumattomiin. Ja siksi mikään vastaus ei kelpaa. 

Vierailija
116/324 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aah tekis mieli puristaa naisen peppua. Olen puutteessa haluan naista

Vierailija
117/324 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ALLU! Taasko sä oot täällä nillittämässä. Eikö se riitä, että käyt chätissä kertomassa miten lihavana alkoholiongelmaisena miehenä kauniiden nuorten naisten pitäisi haluta juuri sinua??

Miksi ette tajua en halua nuorta ja kaunista. Kelpaa 40v tavis pullukka

Vierailija
118/324 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta kukaan ei ole sitä sinulta vailla.

Kourin väkisin lihavan naisen peppua

Vierailija
119/324 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unelma olisi lihavan farkkupyllyn peppua puristaa aah aah aah

Vierailija
120/324 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

SUURIN OSA NAISISTA ON DUUNARIMIEHIEN KANSSA JA OIKEINKIN ONNELLISIA, JOTEN VOITKO LOPETTAA JATKUVAN PASKAN JAUHANNAN! KIITOS!