Naisille ei kelpaa tavallinen duunari
Varisinkin keski ikäinen 40 v vähän ylipainoa kaljamaha ja velkaantunut
Kommentit (324)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En vaaa tajua kun nainen väitti ihan kivan näkönen olen, mutta ei naiset kiinnostu
Osaatko jutella?
Osaan muutakin kun jankuttaa
Kilinpaskanvitut sä mitään muuta osaa. Se on nähty.
Tule vaikka katsomaan?
Suksi vittun pystyyn.. Olet jankannut täällä jo ihan riittävän moneen kertaan tuota "osaamistasi"..
Tule sanomaa naama eteen??
Vierailija kirjoitti:
Ohojaa. Joko taas?
Ainakin kolmas sama aloitus tänään mun laskujen mukaan. On saattanut mennä joitakin muita multa näistä ohitse.
Ei muakaa kiinnosta liian koulutettu statusnainen jolla on 1000€ isompi palkka ja uus bemari
Mieheni on varastoduunari, tienaa ihan hyvin 3500e brutto. Kelpaa minulle, saan häneltä kaiken mitä tarvitsen, rakkautta, turvaa ja tukea. Olemme onnellisia yhdessä. Toki hän on myös komea ja kroppa kuin kreikkalainen veistos, silti duunari.
Mistä löytyy tavallisia naisia jotka juo ovat käyneet amiksen jne tai ovat työttömiä ja veloissa?
Vierailija kirjoitti:
Mieheni on varastoduunari, tienaa ihan hyvin 3500e brutto. Kelpaa minulle, saan häneltä kaiken mitä tarvitsen, rakkautta, turvaa ja tukea. Olemme onnellisia yhdessä. Toki hän on myös komea ja kroppa kuin kreikkalainen veistos, silti duunari.
Mulla yli 2000 ja velkaa 48 tonnia lähemmäs. Maksan velkaa. Elän omilla rahoilla. Juon alkoholia ja en näytä kelpaavan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla yli 2000 ja velkaa 48 tonnia lähemmäs. Maksan velkaa. Elän omilla rahoilla. Juon alkoholia ja en näytä kelpaavan
Asiat on kääntyny elämässä. Nyt vakiduuni ja menee iha ok mut ei kelpaa enää
Vierailija kirjoitti:
Mistä löytyy tavallisia naisia jotka juo ovat käyneet amiksen jne tai ovat työttömiä ja veloissa?
Minä olen työtön ja veloissa, tosin olen melko kaunis ja akateeminen. Käytän tiukkoja farkkuja mutta olen hyvin hoikka. Luen kirjoja, seuraan uutisia, kykenen keskusteluun. Pelottava ajatus että esim. baarissa joku Allun kaltainen väkivaltainen kii mansa sokaisema keh a ri tulisi lähistölle kyyläämään kuten usein tekee ilmeisesti Vantaan Tulisuudelmassa.
Ehkä mun pakko hoitaa asiani oon jo 41 v ja marssia terapiaan ja vähentää valittamista
Allu
Onnistut parinhaussa paremmin kun menet ulos, etsit sopivan kiven ja alat hakata otsaasi siihen.
Olet 10 vuotta jankannut yhtä ja samaa pääsemättä kenenkään sänkyyn, joten kokeile kivimenetelmää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En vaaa tajua kun nainen väitti ihan kivan näkönen olen, mutta ei naiset kiinnostu
Osaatko jutella?
Tule vaikka katsomaan?
Suksi vittun pystyyn.. Olet jankannut täällä jo ihan riittävän moneen kertaan tuota "osaamistasi"..
En halua nähdä sysirumaa olemustasi enkä oksentaa kaiken viimeisen 10v vuoden aikana syödyn ulos. Se riittää, että esittelet yrjötystä aiheuttavaa sisustasi täällä.
Toki, jos satut vastaan tulemaan, niin sanon paljon enemmänkin päin naamaasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen työtön ja veloissa, tosin olen melko kaunis ja akateeminen. Käytän tiukkoja farkkuja mutta olen hyvin hoikka. Luen kirjoja, seuraan uutisia, kykenen keskusteluun. Pelottava ajatus että esim. baarissa joku Allun kaltainen väkivaltainen kii mansa sokaisema keh a ri tulisi lähistölle kyyläämään kuten usein tekee ilmeisesti Vantaan Tulisuudelmassa.
Mua ei kiinnosta mitä sä ajattelet. Miten sut huolii joku olet työtön? Mä käyn töissä enkä ole väkivaltainen
Vierailija kirjoitti:
Ei muakaa kiinnosta liian koulutettu statusnainen jolla on 1000€ isompi palkka ja uus bemari
Eiköhän niillä status-naisilla ole 5000 euroa isompi palkka kuin sulla...
Vierailija kirjoitti:
Naiset nokka pystys kävelee tuola hienon laukunkaa 20 tonnin bemari oottaa pihassa. Joo mulla on 40 tonnin velat ja romu auto
Romuhan tuo Bemarikin on.Kunhan nyt vaan on kalliimpi.
Vierailija kirjoitti:
Allu
Onnistut parinhaussa paremmin kun menet ulos, etsit sopivan kiven ja alat hakata otsaasi siihen.
Olet 10 vuotta jankannut yhtä ja samaa pääsemättä kenenkään sänkyyn, joten kokeile kivimenetelmää.
Soita jos uskallat
0466189045
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän niillä status-naisilla ole 5000 euroa isompi palkka kuin sulla...
Ihan sama vaikka ois 1000000 ei kiinnosta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Allu
Soita jos uskallat
0466189045
Voidaan painia tuola ulkona sit
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osaatko jutella?
Tule vaikka katsomaan?
En halua nähdä sysirumaa olemustasi enkä oksentaa kaiken viimeisen 10v vuoden aikana syödyn ulos. Se riittää, että esittelet yrjötystä aiheuttavaa sisustasi täällä.
Toki, jos satut vastaan tulemaan, niin sanon paljon enemmänkin päin naamaasi.
Hahahahah
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua ei kiinnosta mitä sä ajattelet. Miten sut huolii joku olet työtön? Mä käyn töissä enkä ole väkivaltainen
Voi Allu, olet vajaa, todistetusti väkivaltainen ja suojatyöpaikkasi naiset pelkäävät sinua ja ke ha rivoimiasi yhdistettynä heikkoon impulssikontrolliisi. Läheisesi inhoavat sinua, naisterapeuttisi haki lähestymiskieltoa. Olet varsinainen pohjalima, oikea paska kengänpohjassa.
Minä haluan juoda ja makselen velkaani