Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisille ei kelpaa tavallinen duunari

Vierailija
11.03.2026 |

Varisinkin keski ikäinen 40 v vähän ylipainoa kaljamaha ja velkaantunut

Kommentit (86)

Vierailija
81/86 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
82/86 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mhin sä haluut jotain hikistä naista? Tiedoksi, ne ei ole sitä mitä netistä näät. 

Sul ei kantti kestä, jos joskus tapaat oikeen naisen yökerhossa hikoillun illan jälkeen ja alat esittään matkarakastajaa. Jumakaut ku jysähtää se dunkkis sellureisistä ja vessapaperin riekaleet roikkuu pjyllystä. Siinä stankissa menee tekijältäkin sormi suuhun. Sit vielä laskuhumalaista tyhjää kikatusta siihen, ni ei päivää.

Pysy kaljan parissa vaan, et missaa mitään. Hyvät paukut siihen, ni unohtuu hiivaviiva ja revá.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/86 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jassoo. Mun mies oli kaikki luettelemasi ja kaljuuntunutkin kun tavattiin. On nykyään velaton ja maha on kutistunut niin että uniapnea sekä diabetes 2 on muisto vain.

Vierailija
84/86 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miks pitäisi lihavan ja haisevan ottaa?

En mä ole lihava

Oikeastaan laiha kaljamahainen on vielä luotaantyöntävämpi mies. Hänet kun arvioi aliravituksi alkoholistiksi.

Vierailija
85/86 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kelpais kaljamahalla varustettu nainen

Vierailija
86/86 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mhin sä haluut jotain hikistä naista? Tiedoksi, ne ei ole sitä mitä netistä näät. 

Sul ei kantti kestä, jos joskus tapaat oikeen naisen yökerhossa hikoillun illan jälkeen ja alat esittään matkarakastajaa. Jumakaut ku jysähtää se dunkkis sellureisistä ja vessapaperin riekaleet roikkuu pjyllystä. Siinä stankissa menee tekijältäkin sormi suuhun. Sit vielä laskuhumalaista tyhjää kikatusta siihen, ni ei päivää.

Pysy kaljan parissa vaan, et missaa mitään. Hyvät paukut siihen, ni unohtuu hiivaviiva ja revá.

Tässä toinen Allun tasoinen mies. Kyllä naisten on todellakin syytä olla nirsoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kahdeksan