Naisille ei kelpaa tavallinen duunari
Varisinkin keski ikäinen 40 v vähän ylipainoa kaljamaha ja velkaantunut
Kommentit (86)
Mhin sä haluut jotain hikistä naista? Tiedoksi, ne ei ole sitä mitä netistä näät.
Sul ei kantti kestä, jos joskus tapaat oikeen naisen yökerhossa hikoillun illan jälkeen ja alat esittään matkarakastajaa. Jumakaut ku jysähtää se dunkkis sellureisistä ja vessapaperin riekaleet roikkuu pjyllystä. Siinä stankissa menee tekijältäkin sormi suuhun. Sit vielä laskuhumalaista tyhjää kikatusta siihen, ni ei päivää.
Pysy kaljan parissa vaan, et missaa mitään. Hyvät paukut siihen, ni unohtuu hiivaviiva ja revá.
Jassoo. Mun mies oli kaikki luettelemasi ja kaljuuntunutkin kun tavattiin. On nykyään velaton ja maha on kutistunut niin että uniapnea sekä diabetes 2 on muisto vain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miks pitäisi lihavan ja haisevan ottaa?
En mä ole lihava
Oikeastaan laiha kaljamahainen on vielä luotaantyöntävämpi mies. Hänet kun arvioi aliravituksi alkoholistiksi.
Mulle kelpais kaljamahalla varustettu nainen
Vierailija kirjoitti:
Mhin sä haluut jotain hikistä naista? Tiedoksi, ne ei ole sitä mitä netistä näät.
Sul ei kantti kestä, jos joskus tapaat oikeen naisen yökerhossa hikoillun illan jälkeen ja alat esittään matkarakastajaa. Jumakaut ku jysähtää se dunkkis sellureisistä ja vessapaperin riekaleet roikkuu pjyllystä. Siinä stankissa menee tekijältäkin sormi suuhun. Sit vielä laskuhumalaista tyhjää kikatusta siihen, ni ei päivää.
Pysy kaljan parissa vaan, et missaa mitään. Hyvät paukut siihen, ni unohtuu hiivaviiva ja revá.
Tässä toinen Allun tasoinen mies. Kyllä naisten on todellakin syytä olla nirsoja.
Tommonen kyl kelpais
https://fi.stripchat.com/Camilleturn18/videos