Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset pilaavat parisuhteensakkin puhelimen ja somen takia!

Vierailija
13.09.2026 |

Vaimolle on vuosikausia yritetty kovasti puhua että seksi ja läheisyys kuuluu myös parisuhteeseen ja tehty selväksi että ilman niitä tulee mies hulluksi. Sitä nainen lupaa, mutta todellisuudessa ei edes yritä hakeutua tilanteisiin joissa sitä vois olla. On lapsia, kun itse huolehdin lapset nukkumaan hyvissä ajoin ja itse sänkyyn, vaimo valitsee puhelimen ja somen. 

Kun sitten mies on tullut jo hulluksi, kumppani on alkanut tuntua sietämättömältä on jo uudet tuulet mielessä. Siinä vaiheessa alkaa nainen tajuta että mies on poissaoleva ja ollaan kuin liimattuna kiinni vaatimassa läheisyyttä, yhdessä tekemistä ja olemista. "Lyödään sitä haavoittunutta lisää" tavalla jota ei ainakaan halua. 

Miksi siitä kumppanista ei pidetä huolta silloin kun hän pyytää jos kerran on kuitenkin niin tärkeä että ei eroonkaan haluta? 

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"ilman niitä tulee mies hulluksi"

Ja miehet kertovat olevansa se vahvempi sukupuoli :D

Vierailija
2/5 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, mies voisi miettiä, miksi jopa luuri menee hänen munansa edelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, mies voisi miettiä, miksi jopa luuri menee hänen munansa edelle.

Miksi ihmeessä pitäisi miettiä sellaista kun kyseessä on parisuhde jossa molemmat osapuolet osallistuvat kaikkeen. Enemmänkin naisen pitäisi miettiä miksi ihmeessä miehen pitäisi alistua vuosikausia siihen että häntä käytetään vain hyväkseen. Naisille tuntuu olevan usein perus edellytys että mies kyllä pysyy kohteli häntä miten tykkää. 

Miehenä ja isänä sitä on ajatellut että kun olen itse omin käsin rakentanut meille uuden kodin, siksi että lapsilla ja vaimolla on hyvä olla, käyn töissä sen eteen, uhraan siis paljon siihen että muilla on hyvä olla. Teen kotitöitä paljon sen eteen että ne eivät jäisi yhden tehtäväksi. 

Nainen taas ei arvosta näitä vähääkään vaan vain oma itsensä kiinnostaa. 

Vasta siinä vaiheessa kun mies on alkanut katsella muita maisemia herää nainen. Kun on menossa se koti, on menossa lasten koulu, ystävät, aivan kaikki. 

Vierailija
4/5 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"ilman niitä tulee mies hulluksi"

Ja miehet kertovat olevansa se vahvempi sukupuoli :D

Ja on edelleen vahvempi. Mutta seksi vain sattuu olemaan jokseenkin perustarve

Vierailija
5/5 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset