Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tästä syystä tykkään 1/200 miehestä tinderissä

Vierailija
07.03.2026 |

Olen 45v velanainen. Kokeen omaisesti kävin läpi ekat 200 miestä tinderissä samalla kun tein tukkinaisen kirjanpitoa. 200 miehestä laitoin oikealle yhden. Muut menivät hylkäykseen seuraavista syistä (Huom siinä järjestyksessä missä profiilit hylkään, eli monilla varmaan oli useampia syitä, mutta en ala lukea profiilia loppuun jos joku muu deal breaker tulee vastaan ensin):

77 Ei vahvistettua kuvaa tai ei ollenkaan kuvia itsestään  tai selkeästi ikivanhat kuvat (tyyliin ikä 47v ja kuvat selkeästi luokkaa 30 vuotiaasta, ja näyttävätkin 15+ vuotta sitten otetun laatuisilta)  - - > nämä ovat huijareita tai pettäjiä tai vaan yrittävät piilottaa oikean henkilöllisyytensä. (itsenäni on 6 kuvaa, kaikki vuoden sisältä ja ilman mitään filttereitä) 

107 Ei ollenkaan profiilitekstiä tai jokin yksittäin turha tieto kuten pituus tai "kysy lisää" tai "37v nuorimies". - - > en kiinnostu kenestäkään pelkän ulkonäön perusteella, ja jos ei jaksa kertoa itsestään mitään, tuskin kovin tosissaan etsii seuraa. (itselläni on profiili viimeistä merkkiä miten täytetty) 

7 kertoo että on lapsia tai haluaa lapsia - - > velana luonnollisesti eivät sovi

7 kuvissa polttaa tupakkaa - - > en voisi pussata tuhkakuppia 

1 etsii aivan erityylistä naista mitä itse olen (tatuoitua rokkimimmiä, olen hillitty business casual tyylinen uranainen) 

Yhdestä tykkäsin, hänellä oli sentään muutama lause itsestään, vaikkei nekään sen kummempaa mielenkiintoa herättäneet. Mutta jos odottaisin että jollakin on oikeasti mielenkiintoinen profiili, laittaisin oikealle ehkä 1/ 10 000...

Väitän että useimmilla naisilla hyvin alhainen tykkäysprosentti johtuu samanlaisista syistä, ei siitä että mies ei ole "pitkä, komea ja rikas". Mitään tinderin karkkikauppaa naisille en ole vielä löytänyt, kun se on täynnä näitä tyhjiä profiileja tai botteja/huijareita... 

Kommentit (870)

Vierailija
721/870 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"juoksut juostuna" - iso red flag

Haluat siis naisen, joka yhä juoksentee ympäriinsä? No, tuo on oma valintasi.

PS. Vaikka niin kuvittetkin, juoksut juostuna ei tarkoita sitä että aiemmin olisi hypätty sängystä toiseen.

Vierailija
722/870 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos kukaan ei kelpaa niin sitten pitää tyytyä olemaan yksin, turha sitä täällä on surkutella.

Et ole sitten lukenut ketjua. Ei ole kyse siitä, että miehet siellä olisi kelpaamattomia. Tinderissä olisi paljon enemmän miehiä, jotka voisivat kelvata ap:lle, mutta he jättävät profiilinsta tyhjäksi tai käyttävät vanhoja kuvia, ja sitten ap ohittaa ne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
723/870 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mutta AP mikä tuossa oli ongelmasi? Itselläni on tinderissä maksimissaan kuukauden vanhat täysin filtterittömät kuvat. On esittelyteksti jossa on kaikki merkit käytössä. En minäkään tykkää naisista joilla on pelkät kuvat ilman minkäänlaista esittelytekstiä. Enkä itsekkään tykkäile kuin noin 10/100. Mutta kyllä heistä usein hyvin nopeasti suurin osa tykkää takaisin. 80/100 kertoo tykänneensä juuri siksi että esittelytekstini on niin hyvä, sekä ulkonäkö. Myöskin treffaillaan. En muista koska olisin viimeksi saanut pakit, sensijaan perääni kysellään pitkänkin ajan päästä kysellen olisiko kiinnostanut nähdä, olit tosi kiva. M40

Ei aloitukseni ollut tarkoitus olla mikään ongelma kuvaus, kunhan halusin antaa realistisen kuvan siitä, mitkä on se todellisuus "tinder on naisten karkkikauppa" väitteen takana. Kertomasi perusteella sä kuulut just siihen top 1%iin miehistä, ja on harmi että teitä on niin vähän jotka osaa ja viitsii kertoa itsestään ja panostaa vuorovaikutukseen. 

Ap

Tiedän tämän kyllä että kuulun siihen aika pieneen joukkoon. Treffailen juurikin kaltaisiasi. Mutta eikös myöskin ole hyvä että on ne kriteerit ja sinullakin on, sehän on vain hyvä asia että se joku mies etsii sitä tatuoitua hevimuijaa ja sinä et ole se. Enhän minäkään vastaavaa kajehdi. 

Mutta mikään ei häiritse niin paljon kuin naisten aivan älyttömät ennakkoluulot ja mielikuvitukset siitä että miehillähän ei ole koskaan mikään muu mielessä kuin seksi. Sitten kun asia huomataan toisin nii yhtäkkiä ollaankin "kaikki muut miehet ovat si.koja mutta sinä olet herrasmies, ei tuollaisia miehiä ole olemassakaan" jotenkin ei miehenä naisesta tarvitse koskaan ajatella tuolla tavalla, vaan päinvastoin "olet täyden kympin nainen kunnes toisin mainitaan". M40

Eihän me naiset olla koskaan millään tavalla lähtökohtaisesti kymppi.

Ennenkuin edes päästään sanomaan mitään, meidät on arvioitu  pituuden, painon, naaman, rintojen, vaatteiden, iän jne. perusteella.

Seuraavaksi pähkäily mahdollisista lapsista. Montako, ja minkä ikäisiä? (Jos siis on.)

Tähän vielä päälle raha-asiat. Onko luottotiedot, auto? 

Mikä koulutus ja työ? Onko matkusteltava, tai oltava sukulaisten kanssa tekemisissä? Saako seksiä riittävästi? Ei kai tarvitse osallistua paljon kotitöihin? Onkohan paljon exien kanssa tekemisissä? Saanko edelleen käydä poikien kanssa kaljalla, jos tästä tulee jotain?

Listaa voisi jatkaa loputtomiin. Ihan loputtomiin.

Nainen ei todellakaan ole miesten mielestä lähtökohtaisesti 10. Miten ihmeessä joku voi edes ajatella noin.

Ei. Vaan nimenomaan on kympin nainen kunnes toisin mainitaan. Ja sinä ihan itse alat niitä asioita tuossa luettelemaan. Luettelet myös todella paljon asioita joilla ei juurikaan ole mitään merkitystä. Kun taas naiset näkevät miehet, me kysytytkin jotka pärjäämme naisten kanssa aina niin että tuo lista on lueteltu jo valmiiksi, alinta kastia siis ja sieltä noustaan ylöspäin. M40

Vierailija
724/870 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa aika erikoiselta toiminnalta, että käy läpi 200 profiilia, ja tykkää vain yhdestä. Miten tuollaisella toiminnalla voi saada mitään järkeviä tuloksia aikaan? Saako noin toimimalla yhtään matchia, tai yhtäkään järkevää keskustelua? 

Mietitäänpä hetki tätä "1 tykkäys per 200 miestä" -taktiikkaa: 

- Jos svaippaat läpi 5000 miesprofiilia, annat silloin yhteensä 25 tykkäystä. 

- Oletetaan että joka kolmas noista antaa tykkäyksen takaisin, jolloin syntyy 8 matchia

- Lähetät avausviestin kaikille 8:lle, joista 4 vastaa sinulle

- Noista 4:stä kahden kanssa viestittely etenee muutamaa viestiä pidemmälle

- Toisen kanssa noista kahdesta saat treffit sovittua

Ei helvetti :D 

Eli tällä päästä keksitylllä matematiikallani 5000 profiilin läpikäyminen tuottaisi siis yhdet treffit :D 

Niin, sehän on yksiselitteisesti hyvä asia, ainakin minulle. Treffeillä käyminen vie aikaa ja energiaa. Yhdet ensitreffit viikossa olivat minulle maksimi Tinder-aikoinani. 

Huolellinen seulonta etukäteen tarkoitti, että lähes kaikkien tapaamieni tinderdeittien kanssa oli vähintäänkin mukavaa. Yksi hieman puuduttava tapaus oli, muttei hänkään esim. ilkeä tai vaarallinen. 

Tykkäilin ainakin alkuun hieman liberaalimmin kuin esim. ap. Viimeistään viestinvaihdossa se karsinta kuitenkin tapahtui, tai siinä, ettei viestejä koskaan vaihdettu. Useimmat (minulle) epäsopivat sain helposti selville viestivaiheessa. 

N

Mielestäsi on hyvä asia käydä ensin läpi 5000 profiilia, ja sen urakan jälkeen käydä yhden(!) miehen kanssa treffeillä?? 

OK, kuulostaa aivan mielisairaalta toiminnalta minun korviini, mutta mikä minä olen mitään sanomaan. You do you, girl!

Mitä hyödyttäisi käydä treffeillä ihmisten kanssa jotka eivät ole itselle sopivia, tai joiden kanssa ei ole minkäänlaista yhteyttä? 

Miten pystyt eden muodostamaan "yhteyttä" jonkun sovelluksen chatin perusteella?  Kyllä se livenä tulee jos on tullakseen.

Sitä yhteyttä ei tule takuuvarmasti syntymään siellä treffeilläkään, jos:

- En viehäty henkilön ulkonäöstä.

- Hän etsii täysin eri asioita kuin minä (esim. hän on vela, kun minä haaveilen lapsista tulevaisuudessa).

- Hänen viestit eivät ole kiinnostavia, tällainen mies on takuuvarmasti tylsä myös livenä.

- Profiilissa ja viesteissä on jatkuvasti kirjoitusvirheitä, mikä kertoo tyhmyydestä.

- Hänen kiinnostuksen kohteensa ovat täysin erilaiset kuin minun. Haluan kumppanin, jonka kanssa voi jakaa yhteisiä juttuja.

- Hänen arvomaailmansa on erilainen kuin minun.

Vierailija
725/870 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa aika erikoiselta toiminnalta, että käy läpi 200 profiilia, ja tykkää vain yhdestä. Miten tuollaisella toiminnalla voi saada mitään järkeviä tuloksia aikaan? Saako noin toimimalla yhtään matchia, tai yhtäkään järkevää keskustelua? 

- Oletetaan että joka kolmas noista antaa tykkäyksen takaisin, jolloin syntyy 8 matchia

Eli tällä päästä keksitylllä matematiikallani 5000 profiilin läpikäyminen tuottaisi siis yhdet treffit :D 

Niin, sehän on yksiselitteisesti hyvä asia, ainakin minulle. Treffeillä käyminen vie aikaa ja energiaa. Yhdet ensitreffit viikossa olivat minulle maksimi Tinder-aikoinani. 

Huolellinen seulonta etukäteen tarkoitti, että lähes kaikkien tapaamieni tinderdeittien kanssa oli vähintäänkin mukavaa. Yksi hieman puuduttava tapaus oli, muttei hänkään esim. ilkeä tai vaarallinen. 

Tykkäilin ainakin alkuun hieman liberaalimmin kuin esim. ap. Viimeistään viestinvaihdossa se karsinta kuitenkin tapahtui, tai siinä, ettei viestejä koskaan vaihdettu. Useimmat (minulle) epäsopivat sain helposti selville viestivaiheessa. 

N

Mielestäsi on hyvä asia käydä ensin läpi 5000 profiilia, ja sen urakan jälkeen käydä yhden(!) miehen kanssa treffeillä?? 

OK, kuulostaa aivan mielisairaalta toiminnalta minun korviini, mutta mikä minä olen mitään sanomaan. You do you, girl!

Mielestäni mielisairasta on treffailla ihmisiä, joista ei ole pätkääkään kiinnostunut. Laatu on minulle määrää huomattavasti tärkeämpää. Etsin kumppania myös Tinderin ulkopuolelta, mutta en ole niin läheisriippuvainen, että tarvitsisin suhteen vain sen vuoksi, etten pysty olemaan yksin. 

Vierailija
726/870 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Todellakin naiset jakaa persettä komeille kusipäille ja toivoo, että siitä kehkeytyisi parisuhde. Itsekin olen nähnyt tuon aivan saman monta kertaa elämäni varrella. Sitten tuomitaan kaikki miehet että ovat kusipäitä. Naiset kun ei tajua, että ei häntäheikki-mies harrasta seksiä tunnepohjalta vaan puhtaasti kylmästä panetuksesta. Nainen on hänelle elävä barbara."

Yritäpä nyt ymmärtää, että kaikki komeat miehet eivät ole kusipäitä, eikä kaikki vaatimattoman näköiset ole automaattisesti kivoja, rehellisiä tyyppejä.

Vierailija
727/870 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N

5000 profiilia selaa lävitse muutamassa tunnissa. Usein näkee jo sekunnin sisällä jos tyyppi ei kiinnosta. Sen sijaan treffeillä sellaisen kumppanin kanssa, joka ei edes alunperin kiinnosta sua tuhlautuu vaan sitä sun aikaa ja on muutenkin turhauttavaa.

Vierailija
728/870 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mutta AP mikä tuossa oli ongelmasi? Itselläni on tinderissä maksimissaan kuukauden vanhat täysin filtterittömät kuvat. On esittelyteksti jossa on kaikki merkit käytössä. En minäkään tykkää naisista joilla on pelkät kuvat ilman minkäänlaista esittelytekstiä. Enkä itsekkään tykkäile kuin noin 10/100. Mutta kyllä heistä usein hyvin nopeasti suurin osa tykkää takaisin. 80/100 kertoo tykänneensä juuri siksi että esittelytekstini on niin hyvä, sekä ulkonäkö. Myöskin treffaillaan. En muista koska olisin viimeksi saanut pakit, sensijaan perääni kysellään pitkänkin ajan päästä kysellen olisiko kiinnostanut nähdä, olit tosi kiva. M40

Ei aloitukseni ollut tarkoitus olla mikään ongelma kuvaus, kunhan halusin antaa realistisen kuvan siitä, mitkä on se todellisuus "tinder on naisten karkkikauppa" väitteen takana. Kertomasi perusteella sä kuulut just siihen top 1%iin miehistä, ja on harmi että teitä on niin vähän jotka osaa ja viitsii kertoa itsestään ja panostaa vuorovaikutukseen. 

Ap

Tiedän tämän kyllä että kuulun siihen aika pieneen joukkoon. Treffailen juurikin kaltaisiasi. Mutta eikös myöskin ole hyvä että on ne kriteerit ja sinullakin on, sehän on vain hyvä asia että se joku mies etsii sitä tatuoitua hevimuijaa ja sinä et ole se. Enhän minäkään vastaavaa kajehdi. 

Mutta mikään ei häiritse niin paljon kuin naisten aivan älyttömät ennakkoluulot ja mielikuvitukset siitä että miehillähän ei ole koskaan mikään muu mielessä kuin seksi. Sitten kun asia huomataan toisin nii yhtäkkiä ollaankin "kaikki muut miehet ovat si.koja mutta sinä olet herrasmies, ei tuollaisia miehiä ole olemassakaan" jotenkin ei miehenä naisesta tarvitse koskaan ajatella tuolla tavalla, vaan päinvastoin "olet täyden kympin nainen kunnes toisin mainitaan". M40

Eihän me naiset olla koskaan millään tavalla lähtökohtaisesti kymppi.

Ennenkuin edes päästään sanomaan mitään, meidät on arvioitu  pituuden, painon, naaman, rintojen, vaatteiden, iän jne. perusteella.

Seuraavaksi pähkäily mahdollisista lapsista. Montako, ja minkä ikäisiä? (Jos siis on.)

Tähän vielä päälle raha-asiat. Onko luottotiedot, auto? 

Mikä koulutus ja työ? Onko matkusteltava, tai oltava sukulaisten kanssa tekemisissä? Saako seksiä riittävästi? Ei kai tarvitse osallistua paljon kotitöihin? Onkohan paljon exien kanssa tekemisissä? Saanko edelleen käydä poikien kanssa kaljalla, jos tästä tulee jotain?

Listaa voisi jatkaa loputtomiin. Ihan loputtomiin.

Nainen ei todellakaan ole miesten mielestä lähtökohtaisesti 10. Miten ihmeessä joku voi edes ajatella noin.

Ei. Vaan nimenomaan on kympin nainen kunnes toisin mainitaan. Ja sinä ihan itse alat niitä asioita tuossa luettelemaan. Luettelet myös todella paljon asioita joilla ei juurikaan ole mitään merkitystä. Kun taas naiset näkevät miehet, me kysytytkin jotka pärjäämme naisten kanssa aina niin että tuo lista on lueteltu jo valmiiksi, alinta kastia siis ja sieltä noustaan ylöspäin. M40

Tässä on sen verran perää, että valitettavasti maailma on opettanut minut ja monen muun naisen selvittämään, onko ennalta kokonaan tuntematon mies uhka. Todennäköisyys, että kohtaa jeesusteippi-jätesäkkiharrastajan, on pieni, mutta riskiä en kuitenkaan halua ottaa. En halua päätyä edes tilanteeseen, jossa deittikumppani kahvilatreffeillä huutaa ja uhkailee, kun en halua tavata uudelleen. Tämän olen nuorena kokenut. 

Sovelluksissa tämä korostuu livedeittailuun verrattuna. On ihan eri asia tavata kokonaan tuntematon mies kuin vaikka kollega Jari, joka on aiemmin tehnyt yhteistyötä tyokaverini Sarin kanssa ja jonka tapasin ohimennen viisi vuotta sitten konferenssissa. 

N47

Vierailija
729/870 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi välitön turnoff on muutes se, kun miehellä on oikean ikäisen näköisiä kuvia, mutta sitten myös sotkettu sekaan 10-20v nuoremman itsen kuvia. Miksi??? Siis esim osassa kuvia on lähes täysin harmaantunut herra 48v jolla on myös vatsaa, mutta joukossa on myös kuvia samasta miehestä täysin tummilla karvoilla ja selvästi vähintään 10v nuorempi, jopa enemmänkin. Parhaimmillaan armeijakuva 30 vuoden takaa. 

Tulee välitön yäk, ihan kuin hän joko a) luulisi oikeasti vielä näyttävänsä samalta tai B) yrittäisi huijata näyttävänsä siltä (pahimmilla on kaikki paitsi yksi kuvista vanhoja, ja sitten 1 kaukaa otettu / sumea kuva jossa näkyykin nuo ikääntymisen merkit). 

Tätä en  vaan käsitä, kun tekosyynä ei voi olla edes "kun mulla ei ole uudempia kuvia", kun niitäkin kuitenkin profiilissa on. Vanhojen kuvien kaivelusta on enemmän vaivaa, kuin siitä ettei niitä laittaisi mukaan, ja en usko olevani ainoa nainen jotka ne karkoittaa. Ihmeellistä omaan keskijalkaan ampumista. 

Ap

Vierailija
730/870 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä vaatimukset ovat niin keinotekoisia. Laitetaan vasemmalle koska toinen ei tykkää matkustelusta yhtä paljon kuin sinä? Entä jos hän on rakastava, tekee paljon sun eteen, hänellä on tosi hyvä huumorintaju, näyttää sun silmiin hyvältä. Hitonko väliä niillä matkoilla on? Mutta kun olet jo lukkiutunut että hänen pitää tykätä matkustelusta niin sitten vedetään sen mukaan kaikki potentiaaliset pois. Lopulta itketään ettei ole yhtään hyvää miestä koko maailmassa kun sun kriteerit ei täyty.

Kuvitellaan, että menet yhteen tällaisen naisen kanssa, joka rakastaa matkailua, vaikka sinä vihaat matkustelua. Miten toimit kun hän haluaa, joka kuukausi pitkälle viikonloppureissulle Eurooppaan, kesälomalle hän suunnittelee kuukauden reissua jollekin toiselle mantereelle ja pääsiäisenä hän ehdottaa Madeiralle menemistä. Talvilomalla tietysti laskettelemaan Alpeille.

Sanotko:

A) Toki kulta. Mennään vaan. Maksan mielelläni myös oman osuuden näistä matkoista.

B) Mene yksin kulta. Ei haittaa, että me emme koskaan vietä aikaa yhdessä.

Vierailija
731/870 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"En halua päätyä edes tilanteeseen, jossa deittikumppani kahvilatreffeillä huutaa ja uhkailee, kun en halua tavata uudelleen. Tämän olen nuorena kokenut." 

Yritin kertoa kokemuksistani kun vielä läksin matalammalla kynnyksellä tapaamisiin. Se jäi sensuurin piiriin, joten jokainen ymmärtäkööt itse millaisista kokemuksista puhutaan. 

Ne miehet jotka valittaa naisten varovaisuudesta (sen sijaan että osoittaisivat paheksuntansa niitä miehiä kohtaan jotka varovaisuuden ovat aiheuttaneet) osoittavat erittäin suurta empatian puutetta, ja joutavat suoraan roskiin. 

Ap. 

Vierailija
732/870 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun naisten mielestä treffeillä on kemiaa, niin se tarkoittaa, että mies on livenä riittävän komea ja kelpaa toisille treffeille. Jos taas nainen antaa miehelle pakit ja sanoo kemian puutteen olleen syynä pakkeihin, niin miehen ulkonäkö ei tällöin riittänyt jatkoon.

Miehille riittää mainiosti, että nainen on mukava ja miellyttää ulkonäöllisesti vain häntä itseään. Mutta naisen kumppaniehdokkaan taasen tulee herättää etenkin ulkonäöllisesti kateutta koko hänen naiskaverijoukossaan.

Mutta ei siinä mitään, sillä ne pelaa, kellä on liituu..

Vierailija
733/870 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun naisten mielestä treffeillä on kemiaa, niin se tarkoittaa, että mies on livenä riittävän komea ja kelpaa toisille treffeille. Jos taas nainen antaa miehelle pakit ja sanoo kemian puutteen olleen syynä pakkeihin, niin miehen ulkonäkö ei tällöin riittänyt jatkoon.

Miehille riittää mainiosti, että nainen on mukava ja miellyttää ulkonäöllisesti vain häntä itseään. Mutta naisen kumppaniehdokkaan taasen tulee herättää etenkin ulkonäöllisesti kateutta koko hänen naiskaverijoukossaan.

Mä olen mies, ja olen antanut pakit noin 20 naiselle parin viime vuoden aikana. Muutamaa poikkeusta lukuun ottamatta pakkien syy oli aina naisen ulkonäkö, tai ehkä tarkemmin sanottuna tietynlainen seksikkyyden puute. Viisari ei siis värähtänyt, joten en nähnyt tarvetta toisille treffeille.

Ne muutamat tapaukset joissa nainen kyllä todellakin sytytti myös vöytärön alapuolella, mutta annoin silti pakit, oli sellaisia että heillä oli sen verran voimakkaita mt-ongelmia, että ne näkyi suoraan päälle päin jo 10 minuutin juttelun jälkeen. Totesin että parempi olla sekaantumatta, vaikka mieli teki.

M38

Vierailija
734/870 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Värittynyttä paskaa.

Ja sun liitu-kommenttikin oli pielessä. Sillä PIIRRETÄÄN, ei pelata.

Vierailija
735/870 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N

5000 profiilia selaa lävitse muutamassa tunnissa. Usein näkee jo sekunnin sisällä jos tyyppi ei kiinnosta. Sen sijaan treffeillä sellaisen kumppanin kanssa, joka ei edes alunperin kiinnosta sua tuhlautuu vaan sitä sun aikaa ja on muutenkin turhauttavaa.

Eli et siis edes katso niitä profiileita toisinkuin miehet. Itseäni ei ainakaan juurikaan kiinnosta ne filtteröidyt naisten kuvat, toisin kuin naiset luulevat niin jos ei ole mitään muuta kuin ne kuvat ilman minkäänlaista esittelytekstiä niin aina heti vasuriin. Kuvista ei selviä vähääkään niitä tärkeimpiä asioita kuten onko mitään yhteisiä kiinnostuksen kohteita, luonteenpiirteitä jne. Myöskin toisin kuin suurin osa naisista ajattelee että miehiä kiinnostaa vain se seksi niin eihän 19/20 kanssa edes puhuta seksistä ollenkaan, jos niin enemmänkin ohimennen voidaan kysyä että onko fyysinen yhteys kuinka tärkeää ja yhdessä todetaan että on yksi niistä tärkeimmistä asioista, mutta sitten puhutaan jo seuraavasta aiheesta, esim vaikka että ne halut syntyvät esim turvallisuuden tunteesta ja luottamuksesta, sekä yhdessä todetaan että tottakai ulkonäöllä on merkitystä myös. Saan ulkonäöstäni paljon kehuja (useita kertoja viikossa, viimeksi eilen yksi nainen kommentoi kuvaani että näytät ihan sairaan hyvältä, mutta kyllä se positiivinen vaikutus tehdään juurikin sisäisellä fiksuudella, se että kun treffaillaan nainen on se joka pyytää uusia treffejä tai todella pitkänkin ajan päästä kyselee että nähtäiskö, olit tosi kiva. M40

Vierailija
736/870 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Nämä vaatimukset ovat niin keinotekoisia. Laitetaan vasemmalle koska toinen ei tykkää matkustelusta yhtä paljon kuin sinä? Entä jos hän on rakastava, tekee paljon sun eteen, hänellä on tosi hyvä huumorintaju, näyttää sun silmiin hyvältä. Hitonko väliä niillä matkoilla on? Mutta kun olet jo lukkiutunut että hänen pitää tykätä matkustelusta niin sitten vedetään sen mukaan kaikki potentiaaliset pois. Lopulta itketään ettei ole yhtään hyvää miestä koko maailmassa kun sun kriteerit ei täyty."

Miksi ei täyttyisi? Kyllä maailmasta löytyy paljon kivoja miehiä, jotka tykkää matkustella. Ja jos en tähän hätään kumppania löydä, niin sitten lähden vaikka yksin matkalle. Ehkäpä juuri siellä Balin matkalla ilmoittaudun surffaustunnille ja tapaan siinä samassa kivan australialaisen surffausopettajan,  ja vietämme elämämme onnellisena loppuun yhdessä matkustellen.

Vierailija
737/870 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen mies, ja olen antanut pakit noin 20 naiselle parin viime vuoden aikana. Muutamaa poikkeusta lukuun ottamatta pakkien syy oli aina naisen ulkonäkö, tai ehkä tarkemmin sanottuna tietynlainen seksikkyyden puute. Viisari ei siis värähtänyt, joten en nähnyt tarvetta toisille treffeille.

Ne muutamat tapaukset joissa nainen kyllä todellakin sytytti myös vöytärön alapuolella, mutta annoin silti pakit, oli sellaisia että heillä oli sen verran voimakkaita mt-ongelmia, että ne näkyi suoraan päälle päin jo 10 minuutin juttelun jälkeen. Totesin että parempi olla sekaantumatta, vaikka mieli teki.

M38

Mutta kuinka ihmeessä se ulkonäkö selvisi vasta treffeillä? Kyllä ymmärrän, että joillain voi olla vanhat kuvat, mutta jos lähes parikymmentä naista näyttää ihan erilaisilta kuin kuvissa niin tuo on jo aika erikoista.

Vierailija
738/870 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N

Eli et siis edes katso niitä profiileita toisinkuin miehet. Itseäni ei ainakaan juurikaan kiinnosta ne filtteröidyt naisten kuvat, toisin kuin naiset luulevat niin jos ei ole mitään muuta kuin ne kuvat ilman minkäänlaista esittelytekstiä niin aina heti vasuriin. Kuvista ei selviä vähääkään niitä tärkeimpiä asioita kuten onko mitään yhteisiä kiinnostuksen kohteita, luonteenpiirteitä jne. Myöskin toisin kuin suurin osa naisista ajattelee että miehiä kiinnostaa vain se seksi niin eihän 19/20 kanssa edes puhuta seksistä ollenkaan, jos niin enemmänkin ohimennen voidaan kysyä että onko fyysinen yhteys kuinka tärkeää ja yhdessä todetaan että on yksi niistä tärkeimmistä asioista, mutta sitten puhutaan jo seuraavasta aiheesta, esim vaikka että ne halut syntyvät esim turvallisuuden tunteesta ja luottamuksesta, sekä yhdessä todetaan että tottakai ulkonäöllä on merkitystä myös. Saan ulkonäöstäni paljon kehuja (useita kertoja viikossa, viimeksi eilen yksi nainen kommentoi kuvaani että näytät ihan sairaan hyvältä, mutta kyllä se positiivinen vaikutus tehdään juurikin sisäisellä fiksuudella, se että kun treffaillaan nainen on se joka pyytää uusia treffejä tai todella pitkänkin ajan päästä kyselee että nähtäiskö, olit tosi kiva. M40

No sen kuvan perusteella näen tosi äkkiä, onko sellainen, jonka koen seksuaalisesti viehättäväksi. Jos en koe, niin ei tietenkään mene jatkoon, koska en etsi kaverisuhdetta vaan kumppania. Jos on kuvassa tupakka, kuollut kala tai kaljapullo kädessä niin ei myöskään jatkoon. Samaten jos profiili on tyhjä, niin se menee saman tien ohi. Niistä, jotka ulkonäön perusteella miellyttävät silmää, päätän sitten profiilin perusteella, meneekö jatkoon vai ei.

Vierailija
739/870 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos näin on, niin aika urpoja naisia deittailet. 

Oma mieheni on mielestäni maailman ihanin, mutta tuskinpa kaverini hänen alle 170 cm kroppaansa ja kaljua päätään kadehtivat. Hyviä juttuja kenties :)

Vierailija
740/870 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M38

Mutta kuinka ihmeessä se ulkonäkö selvisi vasta treffeillä? Kyllä ymmärrän, että joillain voi olla vanhat kuvat, mutta jos lähes parikymmentä naista näyttää ihan erilaisilta kuin kuvissa niin tuo on jo aika erikoista.

Some ja todellisuus on melko eri. Väki tykkää tehdä itsestään kuvissa niin hyvännäköisiä kuin vain mahdollista.
Filttereillä, valaistuksella ja meikillä voi saada ihmeitä aikaan, kun todellisuudessa sitten kohtaa niin voi olla käytännössä ihan eri ihminen vastassa.

(Koettu useaan otteeseen ensitreffeillä, jotka joka kerta jäi lyhyeeksi)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme neljä