Tästä syystä tykkään 1/200 miehestä tinderissä
Olen 45v velanainen. Kokeen omaisesti kävin läpi ekat 200 miestä tinderissä samalla kun tein tukkinaisen kirjanpitoa. 200 miehestä laitoin oikealle yhden. Muut menivät hylkäykseen seuraavista syistä (Huom siinä järjestyksessä missä profiilit hylkään, eli monilla varmaan oli useampia syitä, mutta en ala lukea profiilia loppuun jos joku muu deal breaker tulee vastaan ensin):
77 Ei vahvistettua kuvaa tai ei ollenkaan kuvia itsestään tai selkeästi ikivanhat kuvat (tyyliin ikä 47v ja kuvat selkeästi luokkaa 30 vuotiaasta, ja näyttävätkin 15+ vuotta sitten otetun laatuisilta) - - > nämä ovat huijareita tai pettäjiä tai vaan yrittävät piilottaa oikean henkilöllisyytensä. (itsenäni on 6 kuvaa, kaikki vuoden sisältä ja ilman mitään filttereitä)
107 Ei ollenkaan profiilitekstiä tai jokin yksittäin turha tieto kuten pituus tai "kysy lisää" tai "37v nuorimies". - - > en kiinnostu kenestäkään pelkän ulkonäön perusteella, ja jos ei jaksa kertoa itsestään mitään, tuskin kovin tosissaan etsii seuraa. (itselläni on profiili viimeistä merkkiä miten täytetty)
7 kertoo että on lapsia tai haluaa lapsia - - > velana luonnollisesti eivät sovi
7 kuvissa polttaa tupakkaa - - > en voisi pussata tuhkakuppia
1 etsii aivan erityylistä naista mitä itse olen (tatuoitua rokkimimmiä, olen hillitty business casual tyylinen uranainen)
Yhdestä tykkäsin, hänellä oli sentään muutama lause itsestään, vaikkei nekään sen kummempaa mielenkiintoa herättäneet. Mutta jos odottaisin että jollakin on oikeasti mielenkiintoinen profiili, laittaisin oikealle ehkä 1/ 10 000...
Väitän että useimmilla naisilla hyvin alhainen tykkäysprosentti johtuu samanlaisista syistä, ei siitä että mies ei ole "pitkä, komea ja rikas". Mitään tinderin karkkikauppaa naisille en ole vielä löytänyt, kun se on täynnä näitä tyhjiä profiileja tai botteja/huijareita...
Kommentit (144)
Jos etsii syitä hylätä, niitä löytyy aina ja jokaisesta. Vaikka kriteerejä pitää olla, olisi parempi miettiä mitä haluaa kuin mitä ei halua. Ihan siitä syystäkin että ihmismieli alkaa aina näkemään sitä mihin keskittyy.
Eli kun keskityt etsimään syitä miksi et halua jotakin, niitä alkaa näkymään paljon enemmän. Jos keskityt etsimään mitä haluat, sitäkin alkaa huomaamaan paljon enemmän.
Mä olen käyttänyt jostain 2019 ja löytänyt 3 riittävän kuumaa miestä. Pyyhkäisyjen määrä laskettaneen kymmenissä tuhansissa.
Vierailija kirjoitti:
Itsellä ulkonäköseulan läpäisee 30-40v miehissä ehkä 1/200 - 1 /500. Saa swaipata örkkejä pois aika urakalla.
Jos fyysinen olomuoto ei ensin miellytä on turha lukea mitään profiilia sen pidemmälle.
Tämä on naisilla se ainoa oikea syy.
Vierailija kirjoitti:
Itsellä ulkonäköseulan läpäisee 30-40v miehissä ehkä 1/200 - 1 /500. Saa swaipata örkkejä pois aika urakalla.
Jos fyysinen olomuoto ei ensin miellytä on turha lukea mitään profiilia sen pidemmälle.
Oletko itse sitten paremman näköinen kuin 995-998 naista tuhannesta??
Kognitiivinen disonanssi on kyllä iso naisilla.
Yksi ero miehissä ja naisissa on se että nainen etsii syitä miksi hylätä ja mies miksi kelpuuttaa. Miehet ovat paljon suvaitsevaisempia ja laajempi launeuskäsitys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi se ei ole miehillä......paitsi että on.
Vierailija kirjoitti:
Jos etsii syitä hylätä, niitä löytyy aina ja jokaisesta. Vaikka kriteerejä pitää olla, olisi parempi miettiä mitä haluaa kuin mitä ei halua. Ihan siitä syystäkin että ihmismieli alkaa aina näkemään sitä mihin keskittyy.
Eli kun keskityt etsimään syitä miksi et halua jotakin, niitä alkaa näkymään paljon enemmän. Jos keskityt etsimään mitä haluat, sitäkin alkaa huomaamaan paljon enemmän.
No ei ala siksi koska miesten taso siellä on johdonmukaisesti pohjamutaa. Hyvännäköinen mies jolla selkokielinen järkevä profiili ilman kirjoitusvirheitä on samanlainen yksisarvinen kuin joku tähdenlennon näkeminen keskellä yötä satunnaisesti taivaalle vilkaistessa.
Olet mies niin et ymmärrä aiheesta mitään tai siitä millaista järkyttävää paskaa valtaosa tarjonnasta on.
Kaikki swaippaavat naisetko on sitten jotain todellisia kaunottaria? Suurin osa miehistä on tavallisia. Suurin osa naisista on tavallisia.
Hei kertokaa mihin dating appiin pitäisi liittyä jos tykkää itseään nuoremmista miehistä? Olen 50+ mutten tykkää ikäisistäni yhtään.. siksi en ole Tinderissä. Kaikki miehet olen luonnosta tähän asti löytänyt... Nyt kuitenkin muutto pienemmälle paikkakunnalle sai ajatuksen Tinderistä taas nousemaan. Jos löytyisi lähistön kaupungeista joku.
Pääsevätkö nuoret miehet Tinder55+:aan tai missä apissä voivat puumat ja puumanmetsästäjät kohdata?
Vierailija kirjoitti:
Haluan miehen joka uskaltaa olla omilla, ajanmukaisilla kuvillaan deittiapissa huolimatta siitä miltä näyttää, ja joka tuntee itsensä niin hyvin että osaa kertoa itsestään usealla lauseella. Haluan tupakoimattoman, lapsivapaan miehen.
Tuollainen "keskity siihen mitä haluat eikä siihen mitä et halua" on typerää saivartelua, etkä ymmärtänyt pointtia ollenkaan. Se että samat asiat kääntää "pitää olla" muotoon ei muuta lukuja mihinkään suuntaan, olisi tehnyt listasta vaan hyvin tylsän ja mitään kertomattoman:
1 mies joka on lapseton, tupakoimaton, jolla on kuvat ja profiiliteksti
99 muut jolla näitä ominaisuuksia ei ollut.
Ei tämä lisäisi yhtään sopivia profiileita nähtävilleni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu on aivan turhaan lässyttää profiili tekstistä kun sillä ei ole mitään merkitystä kun suurin osa menee hylsyyn ulkonäön perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko itse sitten paremman näköinen kuin 995-998 naista tuhannesta??
Kognitiivinen disonanssi on kyllä iso naisilla.
Ei oma ulkonäkö vaikuta preferensseihin mitenkään. Itse olen nykyään ylipainoinen mutta edelleen tykkään samanlaisista miehistä kuin 16v:nä, 26v:nä tai 36v:nä eli atleettisista ja nättikasvoisista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kummasti et uskoa minua (aloittaja) joka näki vaivaa listata syyt, mutta uskot parin sanan kommentoijaa joka nyt vaan sattuu vahvistamaan sen mitä haluat uskoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin? Onko siinä jotain väärää? En itsekään kiinnostu naisesta, joka ei heti ulkomuodollaan jotenkin säväytä, sama miten kiva tyyppi muuten olisi. Ainakin myöntää, on täältä välillä saanut lukea miten vakuutellaan ettei naiset edes katso miesten kuvia vaan pelkällä profiilitekstillä on merkitystä, sillä eiväthän naiset ole pinnallisia!
Vierailija kirjoitti:
Kaikki swaippaavat naisetko on sitten jotain todellisia kaunottaria? Suurin osa miehistä on tavallisia. Suurin osa naisista on tavallisia.
Tavallisen naisen markkina-arvo ei ole lähelläkään tavallista miestä etenkin mitä irtoseksiin tulee. Johtuu jo ihan siitä että biologisesti munasolu on hyvin rajattu resurssi ja raskaus potentiaalisesti kuolemanriski,
siittiöt ovat käytännössä rajaton resurssi ja itsessään täysin arvottomia elleivät ne tule todella hyvät fyysiset geenit omaavalta mieheltä.
Jep jep, miehet kääntää tämän heti ulkonäkökysymykseksi ja ohittaa täysin ne syyt mitä aloituksessani listasin. Joista YKSIKÄÄN EI LIITTYNYT ULKONÄKÖÖN.
Toivotonta, mutta yritinpä ainakin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Hei kertokaa mihin dating appiin pitäisi liittyä jos tykkää itseään nuoremmista miehistä? Olen 50+ mutten tykkää ikäisistäni yhtään.. siksi en ole Tinderissä. Kaikki miehet olen luonnosta tähän asti löytänyt... Nyt kuitenkin muutto pienemmälle paikkakunnalle sai ajatuksen Tinderistä taas nousemaan. Jos löytyisi lähistön kaupungeista joku.
Pääsevätkö nuoret miehet Tinder55+:aan tai missä apissä voivat puumat ja puumanmetsästäjät kohdata?
Olen ollut oikeastaan vain OKCupidissa, ja sieltä kyllä saanut nuorempien miesten huomiota. Päädyin yhteen vanhemman kanssa. Huonosti kävi :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tavallisen naisen markkina-arvo ei ole lähelläkään tavallista miestä etenkin mitä irtoseksiin tulee. Johtuu jo ihan siitä että biologisesti munasolu on hyvin rajattu resurssi ja raskaus potentiaalisesti kuolemanriski,
siittiöt ovat käytännössä rajaton resurssi ja itsessään täysin arvottomia elleivät ne tule todella hyvät fyysiset geenit omaavalta mieheltä.
Toki jos haluat tarjota itseäsi ilmaiseen prostituutioon, sulla on ihan hyvät markkinat naisena. Moni nainenhan saa elantonsa siitä että myy itseään ja kun laitat itsesi alennusmyyntiin ilmaiseksi niin kyllähän niitä tykkäyksiä tulee.
Mutta jos parisuhde kiinnostaa niin se onkin sitten vaikeampi rasti. Ei enää olekaan tuhatta kiinnostunutta miestä ja paljon omaa tasoa komeampia jonossa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä?
Jos haluan miehen, joka on lapseton, komea ja työssäkäyvä ja löydän miehen, joka näiden hyvien ominaisuuksien lisäksi inhoaa matkailua, tupakoi ja äänestää persuja, niin eivät ne hyvät ominaisuudet kumoa huonoja ominaisuuksia.