Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tästä syystä tykkään 1/200 miehestä tinderissä

Vierailija
07.03.2026 |

Olen 45v velanainen. Kokeen omaisesti kävin läpi ekat 200 miestä tinderissä samalla kun tein tukkinaisen kirjanpitoa. 200 miehestä laitoin oikealle yhden. Muut menivät hylkäykseen seuraavista syistä (Huom siinä järjestyksessä missä profiilit hylkään, eli monilla varmaan oli useampia syitä, mutta en ala lukea profiilia loppuun jos joku muu deal breaker tulee vastaan ensin):

77 Ei vahvistettua kuvaa tai ei ollenkaan kuvia itsestään  tai selkeästi ikivanhat kuvat (tyyliin ikä 47v ja kuvat selkeästi luokkaa 30 vuotiaasta, ja näyttävätkin 15+ vuotta sitten otetun laatuisilta)  - - > nämä ovat huijareita tai pettäjiä tai vaan yrittävät piilottaa oikean henkilöllisyytensä. (itsenäni on 6 kuvaa, kaikki vuoden sisältä ja ilman mitään filttereitä) 

107 Ei ollenkaan profiilitekstiä tai jokin yksittäin turha tieto kuten pituus tai "kysy lisää" tai "37v nuorimies". - - > en kiinnostu kenestäkään pelkän ulkonäön perusteella, ja jos ei jaksa kertoa itsestään mitään, tuskin kovin tosissaan etsii seuraa. (itselläni on profiili viimeistä merkkiä miten täytetty) 

7 kertoo että on lapsia tai haluaa lapsia - - > velana luonnollisesti eivät sovi

7 kuvissa polttaa tupakkaa - - > en voisi pussata tuhkakuppia 

1 etsii aivan erityylistä naista mitä itse olen (tatuoitua rokkimimmiä, olen hillitty business casual tyylinen uranainen) 

Yhdestä tykkäsin, hänellä oli sentään muutama lause itsestään, vaikkei nekään sen kummempaa mielenkiintoa herättäneet. Mutta jos odottaisin että jollakin on oikeasti mielenkiintoinen profiili, laittaisin oikealle ehkä 1/ 10 000...

Väitän että useimmilla naisilla hyvin alhainen tykkäysprosentti johtuu samanlaisista syistä, ei siitä että mies ei ole "pitkä, komea ja rikas". Mitään tinderin karkkikauppaa naisille en ole vielä löytänyt, kun se on täynnä näitä tyhjiä profiileja tai botteja/huijareita... 

Kommentit (884)

Vierailija
261/884 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä luulet todennäköisyyksistä löytää tinderistä ketään? Jos 199 meni hylkyyn, niin en jaksaisi itse edes selata koko sovellusta.

Mä sain Tinderissä yli 7000 tykkäystä muutamassa viikossa, joten enköhän mä sieltä löytäisi "jonkun" vaikka yhdessä päivässä, jos haluaisin.

Se että löydänkö mä sieltä sellaista miestä, joka täyttää kaikki vaatimukseni, niin se on sitten toinen kysymys.

Miehet ovat pilanneet treffisovellukset. Mitä järkeä tykätä kaikista vain saadakseen "jonkun", todella epätoivoista. Mitään hyvää ei voi seurata tuolla taktiikalla. Tämä on myös syy miksi naisia on niin vähän treffisovelluksissa verrattuna miehiin. 

Tinderin omien tilastojen mukaan 50% tinderiä käyttävistä miehistä ei saa käytännössä ollenkaan tykkäyksiä naisilta. Tämä tilanne tuhoaa noiden matalatasoisten miesten itseluottamuksen nopeasti, ja he rupeavat vain hysteerisesti spämmäämään tykkäyksiä jokaiselle naisprofiilille, epätoivoisesti yrittäen saada edes jonkun mätsin aikaiseksi. 

Iso osa tinderiä käyttävistä miehistä on aikamoisia ressukoita, jos nyt ihan suoraan sanotaan. Olen jo vuosia ollut sitä mieltä, että Tinderin pitäisi määritellä joku minimi ulkonäköraja miehille, joka heidän kasvojen estetiikan pitää pystyä ylittämään, ennen kuin he edes saisivat perustaa profiilia sinne. 

Olen samaa mieltä, mutta tinder ei tule koskaan tekemään noin, koska ne "matalatasoiset" miehet usein maksavat goldista/Platinumista. Ei tinder maksavia asiakkaita heitä ulos, vaikka kyseiset asiakkaat pilaavatkin koko palvelun, antamalla tykkäyksiä kaikille naisille. 

Vierailija
262/884 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauheaa selittelyä ja puolustelua hypergamialleen, jopa vanhana naisena! 😂

Kysyn jälleen, mitä aiot tehdä tälle "hypergamialle" - soitatko vaikkapa minun miehelleni, että hän on liian "kovatasoinen" minulle, ja hänen tulisi jättää minut?

Eri, vanha nainen 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/884 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ymmärtäisit lukemaasi, huomaisit että en vaadi yhtään mitään mitä en itse tarjoa (lapseton, savuton, omat kuvat, profiiliteksti). Ei kai se ole hypergamiaa jos etsii saman tasoista kuin itse on? 

Eli luulet olevasi 200 naisesta se paras? Epäilenpä ettei pidä paikkaansa. Jännästi kaikki muutkin naiset ajattelevat itsestään samoin kun swaippaavat oikealle vain 1/200 miehestä. Jännä tosiaan.

Vierailija
264/884 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pianon soittoa, lukemista, kuntosalia ja sulkapalloa harrastava lapseton lukion lehtori. Tykkään myös matkailusta kulttuurikohteissa, baletista ja taidenäyttelyistä. Haaveena olisi joskus päästä Wienin uuden vuoden konserttiin. Arkeen iloa tuo uusien asioiden oppiminen ja itämainen keittiö. Arvostan fiksua, sivistynyttä ja huumorintajuista naista, joka suhtautuu tulevaisuuteen innolla ja avoimin mielin.

Ap ja muut naiset: Mikä tuossa profiilitekstissä tökkii, kun matcheja ei tule?

No ei ainakaan mulla töki mikään. Jos kuvat olisi selkeitä ja todellisia, laittaisin oikealle. Jos siis olet edes suunnilleen +-10v omaa ikäluokkaa, etkä tupakoi ja olet järkevän etäisyyden päässä, ja siis olet pysyvästi lapseton. Jos ilmoitat haluavasi lapsia tai miettiväsi vielä, sitten ei tietenkään oltaisi yhteensopivia. 

Ap

Vierailija
265/884 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ymmärtäisit lukemaasi, huomaisit että en vaadi yhtään mitään mitä en itse tarjoa (lapseton, savuton, omat kuvat, profiiliteksti). Ei kai se ole hypergamiaa jos etsii saman tasoista kuin itse on? 

Ei ole hypergamiaa tuo. Lokeroit ihmisiä "tasoille". Veikkaan että ulkonäkö tärkeimpänä kriteerinä?

Vierailija
266/884 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pianon soittoa, lukemista, kuntosalia ja sulkapalloa harrastava lapseton lukion lehtori. Tykkään myös matkailusta kulttuurikohteissa, baletista ja taidenäyttelyistä. Haaveena olisi joskus päästä Wienin uuden vuoden konserttiin. Arkeen iloa tuo uusien asioiden oppiminen ja itämainen keittiö. Arvostan fiksua, sivistynyttä ja huumorintajuista naista, joka suhtautuu tulevaisuuteen innolla ja avoimin mielin.

Minua kiinnostaisi, jos olisin Tinderissä ja jos olisin sinkku.

Vierailija
267/884 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli luulet olevasi 200 naisesta se paras? Epäilenpä ettei pidä paikkaansa. Jännästi kaikki muutkin naiset ajattelevat itsestään samoin kun swaippaavat oikealle vain 1/200 miehestä. Jännä tosiaan.

Ei paras vaan itselle sopiva. 

eri

Vierailija
268/884 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en tietenkään ajattele olevani "paras". Mitä hittoa. Ajattelen olevani minä, jolla on ominaisuuksia jotka on jollekin epäsopivia ja jollekin sopivia. En etsi "parasta" miestä, etsin sopivaa miestä. Sopiva on sellainen joka sopii minulle - en vaadi panostamaan johonkin jota en itse tarjoa. Toki en olisi paras vaikka sellaiselle joka haluaa lapsia tai haluaa naisen joka rakastaa kokkaamista, koska näitä en ole. 

Ap

Ps jos parhauden tekee hyvin täytetty persoonallinen profiili, niin ehkä mä sitten olen paras. Miehethän valittaa että naisillakin on tyhjät profiilit joissa toistuu samat asiat, ja tunnistamattomaksi muokatut kuvat. Siihen nähden saatan siis ollakin myös top 0.5%ssa!

Vierailija
269/884 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei paras vaan itselle sopiva. 

eri

Minullekin sopivin on 18 v huippumalli. <3 -Pena 58 v

Vierailija
270/884 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei välttämättä mikään. Onko kuvapuoli kunnossa? Näkyvätkö silmät yhdessäkään kuvassa, onko irvistystä, kuvaa puukosta iskettynä jonkin pehmeän läpi (kuulostaa järjettömältä, mutta olen nähnyt kuvan metsästysveitsestä iskettynä salaattikastikepullon läpi aivan täyspäisen tekstin yhteydessä) tai aseista? Onko mitä etsit kohdassa (jos sellainen vielä on), vihje lyhytsuhteista?

Voi myös vain olla, ettei Tinder näytä sinua kulttuurista kiinnostuneille naisille. Se hyötyy siitä, ettet pariudu. 

Vierailija
271/884 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun olin tinderissä niin aikalailla samalla tavalla meni itselläni, tosin itselleni vasemmalle meni 60% profiileista, jossa oli pienikin maininta FwB tai siitä että etsii myös sellaista. Tai jotain kaksi mielistä.

Sitten 20% meni, jos kuvissa oli alkoholia tai tupakkaa, tai muuten mies näytti jotenkin vihaiselta / väkivaltaiselta kuvassa tai muuten pelottavalta.

Siellä taisi myös olla 5% jotenkin omituisia. Muistan yhden profiilin, jossa mies oli kirjoittanut "olen 5 lapsen isä, mutta haluaisin lisää lapsia ;) tehdäänkö niitä yhdessä?" ja olin vaan että hyi. Yhdessä profiilissa yksi mies hoki jatkuvasti sitä miten naisen tulee ehdottomasti olla hoikka eikä mitään muuta hyväksy. Kolmannessa valitti vaan naisista, ettei häntä kukaan kuitenkaan hyväksy joten tinderi on ihan turhaa.

Voisin sanoa, että niillä miehillä joilla on ongelmaa tinderin kansa niin 90% varmuudella ongelma on heidän profiilissa.

Vierailija
272/884 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole hypergamiaa tuo. Lokeroit ihmisiä "tasoille". Veikkaan että ulkonäkö tärkeimpänä kriteerinä?

Veikkaan että et lukenut aloitusta. Ulkonäkö ei ole ollenkaan kriteerilistalla.

Vierailija
273/884 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki swaippaavat naisetko on sitten jotain todellisia kaunottaria? Suurin osa miehistä on tavallisia. Suurin osa naisista on tavallisia.

Tavallisen naisen markkina-arvo ei ole lähelläkään tavallista miestä etenkin mitä irtoseksiin tulee. Johtuu jo ihan siitä että biologisesti munasolu on hyvin rajattu resurssi ja raskaus potentiaalisesti kuolemanriski,

siittiöt ovat käytännössä rajaton resurssi ja itsessään täysin arvottomia elleivät ne tule todella hyvät fyysiset geenit omaavalta mieheltä.

Juuri tästä syystä nainen saa nimenomaan irtoseksiä todella helposti.

Vierailija
274/884 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei välttämättä mikään. Onko kuvapuoli kunnossa? Näkyvätkö silmät yhdessäkään kuvassa, onko irvistystä, kuvaa puukosta iskettynä jonkin pehmeän läpi (kuulostaa järjettömältä, mutta olen nähnyt kuvan metsästysveitsestä iskettynä salaattikastikepullon läpi aivan täyspäisen tekstin yhteydessä) tai aseista? Onko mitä etsit kohdassa (jos sellainen vielä on), vihje lyhytsuhteista?

Voi myös vain olla, ettei Tinder näytä sinua kulttuurista kiinnostuneille naisille. Se hyötyy siitä, ettet pariudu. 

Kuvat ovat naispuolisten ystävieni ottamia ja valitsemia ja vaihtelen niitä aina välillä. Kaikki kuvat ovat asiallisia. Yhdessäkään ei ole kaljalaatikkoa päässä tai muuta typerää. Ei ole mitään vihjeitä lyhytsuhteista. Ihmettelin vain kritiikkiä miesten huonoja tinder-profiileita kohtaan, kun oma profiilini on mielestäni ihan hyvä ja ajatuksella laadittu, mutta lopputuleman perusteella sen pitäisi olla aivan siellä pohjalla. Toki voi olla myös niin kuten ehdotitkin, että tinder ei näytä profiiliani sopiville naisille, jotta maksaisin lisäpalveluista.

Vierailija
275/884 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellä ulkonäköseulan läpäisee 30-40v miehissä ehkä 1/200 - 1 /500. Saa swaipata örkkejä pois aika urakalla.

Jos fyysinen olomuoto ei ensin miellytä on turha lukea mitään profiilia sen pidemmälle.

Mistä tämä kummallinen ITSELLÄ on oikein tullut?? Sano että MINULLA!

Vierailija
276/884 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvat ovat naispuolisten ystävieni ottamia ja valitsemia ja vaihtelen niitä aina välillä. Kaikki kuvat ovat asiallisia. Yhdessäkään ei ole kaljalaatikkoa päässä tai muuta typerää. Ei ole mitään vihjeitä lyhytsuhteista. Ihmettelin vain kritiikkiä miesten huonoja tinder-profiileita kohtaan, kun oma profiilini on mielestäni ihan hyvä ja ajatuksella laadittu, mutta lopputuleman perusteella sen pitäisi olla aivan siellä pohjalla. Toki voi olla myös niin kuten ehdotitkin, että tinder ei näytä profiiliani sopiville naisille, jotta maksaisin lisäpalveluista.

Naiset valitsevat miehiä lähinnä ulkonäön perusteella. Ketju on vain täynnä valehtelua ja yksinkertaisen asian kiistämistä, koska naiset eivät halua vaikuttaa pinnallisilta. Siksi valehtelu biotekstien yms. puuttumisesta. 

Vierailija
277/884 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset valitsevat miehiä lähinnä ulkonäön perusteella. Ketju on vain täynnä valehtelua ja yksinkertaisen asian kiistämistä, koska naiset eivät halua vaikuttaa pinnallisilta. Siksi valehtelu biotekstien yms. puuttumisesta. 

Projosoit vaan nyt itse sitä mitä sinä teet, ja kuvittelet, että muutkin tekevät niin.

Vierailija
278/884 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toki matchien vähyys voi johtua siitäkin, kenestä itse tykkäät. Jos laitat oikealle ihan eri tyyppisiä naisia kuin itse olet, esim jotain salimirkkuja, niin ei ne varmaan kulttuuriharrastuksia paljon arvosta. 

Kuten kerroin aiemmin, niin minäkin saan paljon tykkäyksiä esim lapsia haluavilta tai omaavilta miehiltä. Ne tykkäykset menee ihan hukkaan, kun en tietenkään tykkää takaisin vaikka profiili olisi muuten miten hyvä tahansa. Ja käsittääkseni algoritmi luokittelee ihmisen "alemmas" jos hän ei saa vastakaikua tykkäyksilleen. Kannattaa siis olla niissä huolellinen, eikä turhaan tykätä ihmisistä jotka ei itselle kuitenkaan sopisi (tai joille ei itse sopisi). 

Ap

Vierailija
279/884 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä luulet todennäköisyyksistä löytää tinderistä ketään? Jos 199 meni hylkyyn, niin en jaksaisi itse edes selata koko sovellusta.

Mä sain Tinderissä yli 7000 tykkäystä muutamassa viikossa, joten enköhän mä sieltä löytäisi "jonkun" vaikka yhdessä päivässä, jos haluaisin.

Se että löydänkö mä sieltä sellaista miestä, joka täyttää kaikki vaatimukseni, niin se on sitten toinen kysymys.

Miehet ovat pilanneet treffisovellukset. Mitä järkeä tykätä kaikista vain saadakseen "jonkun", todella epätoivoista. Mitään hyvää ei voi seurata tuolla taktiikalla. Tämä on myös syy miksi naisia on niin vähän treffisovelluksissa verrattuna miehiin. 

Tinderin omien tilastojen mukaan 50% tinderiä käyttävistä miehistä ei saa käytännössä ollenkaan tykkäyksiä naisilta. Tämä tilanne tuhoaa noiden matalatasoisten miesten itseluottamuksen nopeasti, ja he rupeavat vain hysteerisesti spämmäämään tykkäyksiä jokaiselle naisprofiilille, epätoivoisesti yrittäen saada edes jonkun mätsin aikaiseksi. 

Iso osa tinderiä käyttävistä miehistä on aikamoisia ressukoita, jos nyt ihan suoraan sanotaan. Olen jo vuosia ollut sitä mieltä, että Tinderin pitäisi määritellä joku minimi ulkonäköraja miehille, joka heidän kasvojen estetiikan pitää pystyä ylittämään, ennen kuin he edes saisivat perustaa profiilia sinne. 

Brutaalia. Eli ei riitä, että epäviehättävät miehet voi yksinkertaista sivuuttaa swaippaamalla vasemmalle, sinua jo loukkaa näiden yksinkertainen olemassaolonsa ja verkkokalvoillesi piirtyminen. Tässäpä tämä pähkinänkuoressa. 

Tosin tiedoksi vain, Tinderissä on algoritmi, joka näyttää sinulle suunnilleen tasoistasi seuraa. Eli jos sinulle näkyy liuta rumia miehiä, se kielii siitä, että tuskin itsekään olet kummoisen näköinen.

Vierailija
280/884 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllä oli puhetta miehistä, jotka ei saa ollenkaan matcheja, mutta jotka hakkaa tykkäyksiä kaikille. 

Nuo miehet oikeasti pilaavat Tinderin ihan täysin! He eivät itse saa palvelusta mitään, monesti jopa maksavat itse Tinderille, ja kaupan päälle vielä tukkivat naisten tilit täyteen ei-toivottuja tykkäyksiä. 

Miksei näitä miehiä saada pois sieltä? Miksi he eivät itse ymmärrä että ovat ei-toivottuja, ja häivy?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yksi