Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tästä syystä tykkään 1/200 miehestä tinderissä

Vierailija
07.03.2026 |

Olen 45v velanainen. Kokeen omaisesti kävin läpi ekat 200 miestä tinderissä samalla kun tein tukkinaisen kirjanpitoa. 200 miehestä laitoin oikealle yhden. Muut menivät hylkäykseen seuraavista syistä (Huom siinä järjestyksessä missä profiilit hylkään, eli monilla varmaan oli useampia syitä, mutta en ala lukea profiilia loppuun jos joku muu deal breaker tulee vastaan ensin):

77 Ei vahvistettua kuvaa tai ei ollenkaan kuvia itsestään  tai selkeästi ikivanhat kuvat (tyyliin ikä 47v ja kuvat selkeästi luokkaa 30 vuotiaasta, ja näyttävätkin 15+ vuotta sitten otetun laatuisilta)  - - > nämä ovat huijareita tai pettäjiä tai vaan yrittävät piilottaa oikean henkilöllisyytensä. (itsenäni on 6 kuvaa, kaikki vuoden sisältä ja ilman mitään filttereitä) 

107 Ei ollenkaan profiilitekstiä tai jokin yksittäin turha tieto kuten pituus tai "kysy lisää" tai "37v nuorimies". - - > en kiinnostu kenestäkään pelkän ulkonäön perusteella, ja jos ei jaksa kertoa itsestään mitään, tuskin kovin tosissaan etsii seuraa. (itselläni on profiili viimeistä merkkiä miten täytetty) 

7 kertoo että on lapsia tai haluaa lapsia - - > velana luonnollisesti eivät sovi

7 kuvissa polttaa tupakkaa - - > en voisi pussata tuhkakuppia 

1 etsii aivan erityylistä naista mitä itse olen (tatuoitua rokkimimmiä, olen hillitty business casual tyylinen uranainen) 

Yhdestä tykkäsin, hänellä oli sentään muutama lause itsestään, vaikkei nekään sen kummempaa mielenkiintoa herättäneet. Mutta jos odottaisin että jollakin on oikeasti mielenkiintoinen profiili, laittaisin oikealle ehkä 1/ 10 000...

Väitän että useimmilla naisilla hyvin alhainen tykkäysprosentti johtuu samanlaisista syistä, ei siitä että mies ei ole "pitkä, komea ja rikas". Mitään tinderin karkkikauppaa naisille en ole vielä löytänyt, kun se on täynnä näitä tyhjiä profiileja tai botteja/huijareita... 

Kommentit (226)

Vierailija
221/226 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei kertokaa mihin dating appiin pitäisi liittyä jos tykkää itseään nuoremmista miehistä? Olen 50+ mutten tykkää ikäisistäni yhtään.. siksi en ole Tinderissä. Kaikki miehet olen luonnosta tähän asti löytänyt... Nyt kuitenkin muutto pienemmälle paikkakunnalle sai ajatuksen Tinderistä taas nousemaan. Jos löytyisi lähistön kaupungeista joku. 

Pääsevätkö nuoret miehet Tinder55+:aan tai missä apissä voivat puumat ja puumanmetsästäjät kohdata?

Oisko MYLFDCUP mitään

Tinderissä ikä niin alas kuin huvittaa. Kyllä tulee kiinnostuneita yli 50v naiselle. Ainakin itselleni, joka olen ihan hyvässä kuosissa vielä. En supermissi tietenkään, mutten pöhöttynyt pönäkkä tätikään. 

Oot ns. helppo low hangin fruit jota nuoremmat miehet nussii helppouden takia salaa. :D Toi ei ole oikeesti mikään ylpeilyn aihe. Ihan hyvä sulle jos nuori muna maistuu, mutta älä nolaa itteäs kehumalla tommosella. 

Mitä toi tarkoittaa että nussii helppouden takia salaa? Onko ne niitä surkimuksia jotka ehdottaa treffejä johonkin salaiseen paikkaan ettei kukaan näe 😂 ja panostaa tapaamisiin tasan nolla euroa koska ajattelevat saavansa halvalla. No kertoo enemmän noiden miesten huonosta tasosta ja en usko että juuri kukaan nainen, nuori tai vanha tuollaisia low effort miehiä enää deittaa. Mieluummin on yksin kun tyytyy johonkin surkimukseen joka kohtelee naisia ylenkatseellisesti. 

Sitä ettei näistä "puumista" puhuta eteenpäin, ei kehuskella kuten nuorista ja tasokkaista naisista. Jep panotreffit sovitaan mieluusti naisen kämpille ja missään tapauksessa ei näyttäydytä yhdessä julkisilla paikolla jne. "Puumille" voi myös ehdotella mitä vain pervoiluja, koska jos kieltäytyvät on pilvin pimein korvaajia tarjolla. Miehet ovat usein tasokkaita ja nimenomaan nuorempia jotka saavat tasokkaita ja nuoriakin naisia, mutta se vaatii panostusta toisin kuin "puumat". Ei kyse ole mistään varsinaisesta deittailusta vaan helposta ja halvasta seksistä puolin ja toisin. Miehet tietävät tasan tarkkaan missä tuossa kuviossa mennään ja suurin osa vanhemmista naisistakin. Ongelmia tulee joskus kun joku Kaija Koon voimaannuttama tantta kuvittelee oikeasti olevansa jotenkin harvinaisen vetävä tapaus ja siksi houkuttaa nuoria miehiä heh. Ilmiö on myös ikivanha ja siitä tulee sanonnat tyyliin: "onhan se jo vanha, mutta kelpaa pikkupojille harjoitteluun..". :D

Vierailija
222/226 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisilla on varaa tuollaiseen ronklaukseen. Jos miehet tykkäisi myös 1/200 naisesta, niin match tulisi 0,050,05x100= 0,25% todennäköisyydellä ja näin.

Niin no miksi sen matsin pitäisikään syntyä helpommin? Kumppanin valintahan on elämän tärkein päätös, joten ainoastaan fiksua olla mahdollisimman tarkka sen suhteen kenet huolii elämäänsä.

Alhaisen tason miehet eivät pidä siitä, että naisilla on standardeja, koska he eivät itse kykene täyttämään niitä. Sen sijaan, että he myöntäisivät omat puutteensa, he kritisoivat naisia nirsoilusta, vaikka totuus on se, että nainen voi halutessaan saada paljon parempaakin seuraa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/226 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehenä tinderiä selatessa tuli paljon sarjadeittailevia naisia vastaan. Profiilissa lukee heillä usein jotain tällaista:

"älä kysy mitä kuuluu" - eli ovat olleet tinderissä ikuisuuden ja sen vuoksi kaikki tavalliset avaukset tulevat jo korvista ulos. Jos ei olisi siellä roikkunut pitkään niin varmasti hymyilyttäisi se että unelmamies kysyy mitä kuuluu. Varmaan mies rakastuu heti tällaiseen Justiinaan jota sadat miehet ovat polkeneet jo.

"en ole etsimässä kirjekaveria" - eli miljoona kertaa jo käyty treffeillä ja hän ajattelee että toiset miljoona miestä pitää käydä läpi. Ei ehdi juttelemaan, eikä varmaan meikkaamaan sinne treffeille. Joku arkinen vaatekappale niskaan ja naama mutrussa katsomaan täyttääkö mies kriteerit.

"vie heti jalat alta" - eli jotain superkomeaa supliikkia kai hakemassa, kun heti pitää rakkauden leimahtaa ensisilmäyksellä. Eiköhän näitä olekin jo tullut vastaan jotka vei jalat alta, tyhjensi kassit ja sen jälkeen koko tyyppiä ei näkynyt missään.

Nämä ovat minusta noiden mieskatkeroiden vastinkappaleita - varoitusmerkki on, että sylkevät deittailun aiheuttaman turhautumisensa seuraavan mahdollisen kumppanin silmille. Vasemmalle vain. 

Tuo oletuksesi, että ovat ottaneet kenet tahansa tyhjentämään kassit itseensä, on kuitenkin tympeä. 

N

Vierailija
224/226 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laittakaaa hyvät ihmiset jotain täkyä sinne profiiliin joko kuvien tai tekstin muodossa, josta voi edes yrittää tehdä mielenkiintoista keskustelunavausta muutakin kuin "moi" tai "miten menee". Nämä puuttuu tosi monelta kun profiilit ovat niin hirveän geneerisiä ja ympäripyöreitä - niistä ei saa mitään irti joten mielenkiintokin kuolee nopeasti.

Toisena juttuna, usein keskustelutaitoja hakevat eivät itse osaa tai viitsi ylläpitää keskusteluja eli vaikka millaisia avauksia tekisi ihan ajatuksella niin eivät joko osaa/viitsi vastata. Isoin ongelma on ettei osata viedä keskustelua itse eteenpäin vaan tulee vaan "entä sä" kun kysyt jotain eli koitetaan päästä helpolla sen sijaan, että kysyttäisiin vaikka väliin joku itseä kiinnostava asia.

Esim mulla on kuvia useammasta eri oudosta näyttelystä, sotalaivan kannelta, ja urheilemassa. Tekstissä olen käyttänyt kaikki merkit ja täyttänyt kaikki promptit, enkä käytä yhtäkään Kliseetä. Olen todellakin panostanut siihen että profiilini näyttää ja kuulostaa Juuri Minulta. 

90+% saamistani viesteistä on täysin geneerisiä copy pasteja jotka voisi lähettää kenelle tahansa. Kun kysyn mikä profiilissani herätti kiinnostuksen, on vastaus lähes aina jotain ulkonäkööni liittyvää. Se on hyvin lannistavaa, vielä tässäkin iässä olen vain nätti naama (vaikka kommentoijien mielestä olenkin vanha kurppa), eikä persoonallani näytä olevan mitään väliä. 

Ap

Ja juuri tästä samasta syystä ei niihin profiileihin kukaan jaksakaan panostaa. Aina tuoreet tinderöijät jaksaa hetken panostaa ja sitten huomaavat, ettei se mihinkään vaikuta. Ei se sama perusruma muuksi muutu oli kuvat vaikka maailman ääristä ja biot täynnä runoiluja. Algoritmin armoilla on ja sen ensimmäisen pärstäkuvansa.

Vierailija
225/226 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei kertokaa mihin dating appiin pitäisi liittyä jos tykkää itseään nuoremmista miehistä? Olen 50+ mutten tykkää ikäisistäni yhtään.. siksi en ole Tinderissä. Kaikki miehet olen luonnosta tähän asti löytänyt... Nyt kuitenkin muutto pienemmälle paikkakunnalle sai ajatuksen Tinderistä taas nousemaan. Jos löytyisi lähistön kaupungeista joku. 

Pääsevätkö nuoret miehet Tinder55+:aan tai missä apissä voivat puumat ja puumanmetsästäjät kohdata?

Oisko MYLFDCUP mitään

Tinderissä ikä niin alas kuin huvittaa. Kyllä tulee kiinnostuneita yli 50v naiselle. Ainakin itselleni, joka olen ihan hyvässä kuosissa vielä. En supermissi tietenkään, mutten pöhöttynyt pönäkkä tätikään. 

Oot ns. helppo low hangin fruit jota nuoremmat miehet nussii helppouden takia salaa. :D Toi ei ole oikeesti mikään ylpeilyn aihe. Ihan hyvä sulle jos nuori muna maistuu, mutta älä nolaa itteäs kehumalla tommosella. 

Mitä toi tarkoittaa että nussii helppouden takia salaa? Onko ne niitä surkimuksia jotka ehdottaa treffejä johonkin salaiseen paikkaan ettei kukaan näe 😂 ja panostaa tapaamisiin tasan nolla euroa koska ajattelevat saavansa halvalla. No kertoo enemmän noiden miesten huonosta tasosta ja en usko että juuri kukaan nainen, nuori tai vanha tuollaisia low effort miehiä enää deittaa. Mieluummin on yksin kun tyytyy johonkin surkimukseen joka kohtelee naisia ylenkatseellisesti. 

Sitä ettei näistä "puumista" puhuta eteenpäin, ei kehuskella kuten nuorista ja tasokkaista naisista. Jep panotreffit sovitaan mieluusti naisen kämpille ja missään tapauksessa ei näyttäydytä yhdessä julkisilla paikolla jne. "Puumille" voi myös ehdotella mitä vain pervoiluja, koska jos kieltäytyvät on pilvin pimein korvaajia tarjolla. Miehet ovat usein tasokkaita ja nimenomaan nuorempia jotka saavat tasokkaita ja nuoriakin naisia, mutta se vaatii panostusta toisin kuin "puumat". Ei kyse ole mistään varsinaisesta deittailusta vaan helposta ja halvasta seksistä puolin ja toisin. Miehet tietävät tasan tarkkaan missä tuossa kuviossa mennään ja suurin osa vanhemmista naisistakin. Ongelmia tulee joskus kun joku Kaija Koon voimaannuttama tantta kuvittelee oikeasti olevansa jotenkin harvinaisen vetävä tapaus ja siksi houkuttaa nuoria miehiä heh. Ilmiö on myös ikivanha ja siitä tulee sanonnat tyyliin: "onhan se jo vanha, mutta kelpaa pikkupojille harjoitteluun..". :D

Kova viha vanhempia naisia kohtaan, eihän se ole sulta pois mitä ne tekee? 

Vierailija
226/226 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pyytäkää joskus miespuoleisia tuttujanne näyttämään miten luokattomia profiileita naisilla on. :D Tietysti se on ihan sama kun tykkäyksiä satelee joka tapauksessa.

Miksi miehet antavat tykkäyksiä luokattoman huonoille naisten profiileille?

Koska miehillä ei ole muuta mahdollisuutta, jos haluavat saada edes jonkun naisen. Netti on täynnä sosiaalisia kokeita naisten ja miesten deittailun eroista. Ei miehillä ole mitään varaa ryhtyä ronkeleiksi.

Ja siksi naisten pitää olla yhä ronkelimpeja, ettei joutuisi vahingossa kimppaan tuollaisen tyytyjän kanssa. 

Kyllä niistä matcheista sitten raakataan kenet blokataan, keneltä koitetaan pimpsaa ja kenen kanssa voisi jotain muutakin puuhata. Ei mies saa yhtään matchia jos alkaa arpomaan kuten naiset. Naiset eivät edes tajua miten helpolla pääsevät tinderöinnissäkin. Koko tuon alkukarsinnan voi ohittaa, koska matcheja tulee joka tapauksessa.

Miten niin voi ohittaa, ei me haluta niitä epäsopivia matcheja. Näyttää siltä että miehet ei millään voi ymmärtää tätä, että naiset eivät tee matchien lukumäärällä yhtään mitään, vaan etsivät yhteensopivuutta, eivät määrää. Ja niiden yhteensopivien etsiminen on sekin todella vaikeaa ja aikaa vievää, ja siinä altistaa itsensä samalla kaiken maailman möröille ja aggressiivisille tyypeille. Ei se ole millään lailla helppoa. 

Ap

Ei kaikessa ole kyse siitä mitä naiset haluaa. Katso edes joku alkeellisin dokumentti siitä miten Tinderin homomiesten Grindr:stä kopioitu algoritmi toimii. Mies joka ei swaippaile tarpeaksi oikealle ja/tai maksa Tinder-goldista putoaa niin alas algoritmissa, ettei suurin osa naisista edes näe ikinä profiiliaan.