Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tästä syystä tykkään 1/200 miehestä tinderissä

Vierailija
07.03.2026 |

Olen 45v velanainen. Kokeen omaisesti kävin läpi ekat 200 miestä tinderissä samalla kun tein tukkinaisen kirjanpitoa. 200 miehestä laitoin oikealle yhden. Muut menivät hylkäykseen seuraavista syistä (Huom siinä järjestyksessä missä profiilit hylkään, eli monilla varmaan oli useampia syitä, mutta en ala lukea profiilia loppuun jos joku muu deal breaker tulee vastaan ensin):

77 Ei vahvistettua kuvaa tai ei ollenkaan kuvia itsestään  tai selkeästi ikivanhat kuvat (tyyliin ikä 47v ja kuvat selkeästi luokkaa 30 vuotiaasta, ja näyttävätkin 15+ vuotta sitten otetun laatuisilta)  - - > nämä ovat huijareita tai pettäjiä tai vaan yrittävät piilottaa oikean henkilöllisyytensä. (itsenäni on 6 kuvaa, kaikki vuoden sisältä ja ilman mitään filttereitä) 

107 Ei ollenkaan profiilitekstiä tai jokin yksittäin turha tieto kuten pituus tai "kysy lisää" tai "37v nuorimies". - - > en kiinnostu kenestäkään pelkän ulkonäön perusteella, ja jos ei jaksa kertoa itsestään mitään, tuskin kovin tosissaan etsii seuraa. (itselläni on profiili viimeistä merkkiä miten täytetty) 

7 kertoo että on lapsia tai haluaa lapsia - - > velana luonnollisesti eivät sovi

7 kuvissa polttaa tupakkaa - - > en voisi pussata tuhkakuppia 

1 etsii aivan erityylistä naista mitä itse olen (tatuoitua rokkimimmiä, olen hillitty business casual tyylinen uranainen) 

Yhdestä tykkäsin, hänellä oli sentään muutama lause itsestään, vaikkei nekään sen kummempaa mielenkiintoa herättäneet. Mutta jos odottaisin että jollakin on oikeasti mielenkiintoinen profiili, laittaisin oikealle ehkä 1/ 10 000...

Väitän että useimmilla naisilla hyvin alhainen tykkäysprosentti johtuu samanlaisista syistä, ei siitä että mies ei ole "pitkä, komea ja rikas". Mitään tinderin karkkikauppaa naisille en ole vielä löytänyt, kun se on täynnä näitä tyhjiä profiileja tai botteja/huijareita... 

Kommentit (884)

Vierailija
241/884 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tartun tohon botti asiaan:

Toisin kuin väitit, Tinder ei ole täynnä botteja. Tinderin algoritmi on nykypäivänä äärimmäisen taitava erottamaan botit, ja osaa poistaa ne lähes välittömästi. 

Kummasti kuitenkin ne samat Instagram mallit siellä päivystää kymmenillä eri tileillä, aina eri nimellä ja ilman kuvan vahvistusta. Ja päälle kymmenet AI:lla tehdyt kuvat. Olkoot botteja tai ihan vaan huijareita, ei kai sillä ole mitään väliä. Oikeita ihmisiä omien kuvien kanssa ne eivät kuitenkaan ole. 

Ei siellä todellakaan ole mitään kymmeniä AI kuvilla tehtyjä profiileja. Miksi valehtelet?

Olen Tinderin todellinen heavy user, ja ne feikkiprofiilit on vuosien saatossa kadonnut sieltä lähes täysin. 

Joskus 5 vuotta sitten niitä vielä oli paljon, mutta nykyään tinderin tekoäly on jo niin kehittynyt että se paikantaa ja poistaa ne lähes välittömästi sen jälkeen kun feikkiprofiili on luotu. 

Vierailija
242/884 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä luulet todennäköisyyksistä löytää tinderistä ketään? Jos 199 meni hylkyyn, niin en jaksaisi itse edes selata koko sovellusta.

Kyllähän siinä muutama ilta menee vasemmalle swaippaillessa. Sitten odotellaan mitä tapahtuu sen kourallisen kanssa, jotka vedettiin oikealle. Onnistumiseen ei kuitenkaan tarvitse kuin yhden kunnollisen osuman. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/884 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin biseksuaalina täytyy todeta, että kaikilla on hyviä ja ei-niin hyviä ilmoituksia. Naisilla huomattavasti tylsempiä ja keskinkertaisempia ihan kuin maailmassa olisi vain parikymmentä matkakohdetta ja harrastusta josta valita. Miehillä harrastukset yms. leviävät kuin hauliparvi hyvässä ja pahassa. :D Tietysti naiset ovat laumasieluisempia muutenkin.

No miesten harrastukset on

Ruoka

Viini

Extremeurheilu

Anime ja Japani

Näihin mahtuu 95%. En sanoisi että kovin mahtavaa hajontaa. Toki voihan se olla että naisilla on vain 2 vaihtoehtoa. 

Kuntosali, pallopelit, instrumentin x soittaminen, musiikin tekeminen tietokoneella, matkustelu, lukeminen, korkeakulttuuri, kamppailulajit, autot, ohjelmointi, penkkiurheilu, vapaaehtoistyö. Unohdin varmasti vielä jotain, mutta onhan noita.

eri

Vierailija
244/884 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä luulet todennäköisyyksistä löytää tinderistä ketään? Jos 199 meni hylkyyn, niin en jaksaisi itse edes selata koko sovellusta.

Mä sain Tinderissä yli 7000 tykkäystä muutamassa viikossa, joten enköhän mä sieltä löytäisi "jonkun" vaikka yhdessä päivässä, jos haluaisin.

Se että löydänkö mä sieltä sellaista miestä, joka täyttää kaikki vaatimukseni, niin se on sitten toinen kysymys.

Vierailija
245/884 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toisin kuin väitit, Tinder ei ole täynnä botteja. Tinderin algoritmi on nykypäivänä äärimmäisen taitava erottamaan botit, ja osaa poistaa ne lähes välittömästi. 

Kummasti kuitenkin ne samat Instagram mallit siellä päivystää kymmenillä eri tileillä, aina eri nimellä ja ilman kuvan vahvistusta. Ja päälle kymmenet AI:lla tehdyt kuvat. Olkoot botteja tai ihan vaan huijareita, ei kai sillä ole mitään väliä. Oikeita ihmisiä omien kuvien kanssa ne eivät kuitenkaan ole. 

Ei siellä todellakaan ole mitään kymmeniä AI kuvilla tehtyjä profiileja. Miksi valehtelet?

Olen Tinderin todellinen heavy user, ja ne feikkiprofiilit on vuosien saatossa kadonnut sieltä lähes täysin. 

Joskus 5 vuotta sitten niitä vielä oli paljon, mutta nykyään tinderin tekoäly on jo niin kehittynyt että se paikantaa ja poistaa ne lähes välittömästi sen jälkeen kun feikkiprofiili on luotu. 

Jaa, no enpä voi tuohon muuta sanoa kuin että mulle niitä tulee vastaan jatkuvalla syötöllä, ei nyt ehkä ihan 10% profiileista mutta varmasti lähempänä sitä kuitenkin. En keksi miksi valehtelisin tässä asiassa. 

Vierailija
246/884 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa, no enpä voi tuohon muuta sanoa kuin että mulle niitä tulee vastaan jatkuvalla syötöllä, ei nyt ehkä ihan 10% profiileista mutta varmasti lähempänä sitä kuitenkin. En keksi miksi valehtelisin tässä asiassa. 

En usko tuosta sanaakaan. Minä svaippailen joka ikinen päivä, eikä niitä feikkejä tule nykyään vastaan kuin äärimmäisen harvoin. 

Ennen niitä oli paljon. Mutta ei ole enää nykyään.

Vierailija
247/884 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä sain Tinderissä yli 7000 tykkäystä muutamassa viikossa, joten enköhän mä sieltä löytäisi "jonkun" vaikka yhdessä päivässä, jos haluaisin.

Se että löydänkö mä sieltä sellaista miestä, joka täyttää kaikki vaatimukseni, niin se on sitten toinen kysymys.

Niinpä, vaatimuksesi. 😅

Vierailija
248/884 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet ovat pilanneet treffisovellukset. Mitä järkeä tykätä kaikista vain saadakseen "jonkun", todella epätoivoista. Mitään hyvää ei voi seurata tuolla taktiikalla. Tämä on myös syy miksi naisia on niin vähän treffisovelluksissa verrattuna miehiin. 

Vierailija
249/884 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisilla on varaa tuollaiseen ronklaukseen. Jos miehet tykkäisi myös 1/200 naisesta, niin match tulisi 0,050,05x100= 0,25% todennäköisyydellä ja näin.

Niin no miksi sen matsin pitäisikään syntyä helpommin? Kumppanin valintahan on elämän tärkein päätös, joten ainoastaan fiksua olla mahdollisimman tarkka sen suhteen kenet huolii elämäänsä.

Alhaisen tason miehet eivät pidä siitä, että naisilla on standardeja, koska he eivät itse kykene täyttämään niitä. Sen sijaan, että he myöntäisivät omat puutteensa, he kritisoivat naisia nirsoilusta, vaikka totuus on se, että nainen voi halutessaan saada paljon parempaakin seuraa.

Onko mies joka on top 20% muttei top 1% alhaisen tason mies? Koska sitähän se vaatii että olisi jotain menestystä naisten kanssa nykyisin. (Ulkkareille toki eri säännöt)

Vierailija
250/884 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"että he myöntäisivät omat puutteensa, he kritisoivat naisia nirsoilusta,"

Koska sehän että myöntää olevansa alle 185cm ja tavis, muuttaa asioita miten? Miksi ilmiselviä asioita edes tarvitsisi myöntää?

Vierailija
251/884 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisilla on varaa tuollaiseen ronklaukseen. Jos miehet tykkäisi myös 1/200 naisesta, niin match tulisi 0,050,05x100= 0,25% todennäköisyydellä ja näin.

Niin no miksi sen matsin pitäisikään syntyä helpommin? Kumppanin valintahan on elämän tärkein päätös, joten ainoastaan fiksua olla mahdollisimman tarkka sen suhteen kenet huolii elämäänsä.

Alhaisen tason miehet eivät pidä siitä, että naisilla on standardeja, koska he eivät itse kykene täyttämään niitä. Sen sijaan, että he myöntäisivät omat puutteensa, he kritisoivat naisia nirsoilusta, vaikka totuus on se, että nainen voi halutessaan saada paljon parempaakin seuraa.

Onko mies joka on top 20% muttei top 1% alhaisen tason mies? Koska sitähän se vaatii että olisi jotain menestystä naisten kanssa nykyisin. (Ulkkareille toki eri säännöt)

Aloittajan top 1%in pääsee sillä että on omat selkeät kuvat ja osaa kirjoittaa itsestään. Miksi se tuntuu olevan niin hirveän vastenmielistä miehille? Etenkin kun aina valitatte siitä, kuinka se top 1% vie kaikki naiset. Sinne olisi noin helppo päästä "viemään kaikki naiset" mutta silti ette viitsi? 

Vierailija
252/884 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet ovat pilanneet treffisovellukset. Mitä järkeä tykätä kaikista vain saadakseen "jonkun", todella epätoivoista. Mitään hyvää ei voi seurata tuolla taktiikalla. Tämä on myös syy miksi naisia on niin vähän treffisovelluksissa verrattuna miehiin. 

Miehiä on ollut seuranhaussa enemmän kuin naisia  jo sanomalehtien pikkuilmoitusten aikoihin. 

Asialle ei oikein voi mitään. Jos itse olisin sinkkumies, tekisin kaikkeni laajentaakseni sosiaalisia piirejäni elävässä elämässä, siellä sukupuolijakauma on sentään tasainen. 

Vierailija
253/884 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tinderin omien tilastojen mukaan 50% tinderiä käyttävistä miehistä ei saa käytännössä ollenkaan tykkäyksiä naisilta. Tämä tilanne tuhoaa noiden matalatasoisten miesten itseluottamuksen nopeasti, ja he rupeavat vain hysteerisesti spämmäämään tykkäyksiä jokaiselle naisprofiilille, epätoivoisesti yrittäen saada edes jonkun mätsin aikaiseksi. 

Iso osa tinderiä käyttävistä miehistä on aikamoisia ressukoita, jos nyt ihan suoraan sanotaan. Olen jo vuosia ollut sitä mieltä, että Tinderin pitäisi määritellä joku minimi ulkonäköraja miehille, joka heidän kasvojen estetiikan pitää pystyä ylittämään, ennen kuin he edes saisivat perustaa profiilia sinne. 

Vierailija
254/884 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheaa selittelyä ja puolustelua hypergamialleen, jopa vanhana naisena! 😂

Vierailija
255/884 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tinderin omien tilastojen mukaan 50% tinderiä käyttävistä miehistä ei saa käytännössä ollenkaan tykkäyksiä naisilta. Tämä tilanne tuhoaa noiden matalatasoisten miesten itseluottamuksen nopeasti, ja he rupeavat vain hysteerisesti spämmäämään tykkäyksiä jokaiselle naisprofiilille, epätoivoisesti yrittäen saada edes jonkun mätsin aikaiseksi. 

Iso osa tinderiä käyttävistä miehistä on aikamoisia ressukoita, jos nyt ihan suoraan sanotaan. Olen jo vuosia ollut sitä mieltä, että Tinderin pitäisi määritellä joku minimi ulkonäköraja miehille, joka heidän kasvojen estetiikan pitää pystyä ylittämään, ennen kuin he edes saisivat perustaa profiilia sinne. 

Paljon hyödyllisempi olisi pakollinen tietyn mittainen profiiliteksti, jossa on myös sisältöä. Nykyään tällaisen tarkistuksen voi tehdä AI:lla helposti. Lisäksi pakollinen kuvavahvistus ja tykköysten määrän rajoittaminen esim 50% profiileista tietyllä aikavälillä. Parantaisi tilannetta aivan hirveästi. 

Tai edes laittaisivat maksuttomaksi ne hakuehdot joilla voi karsia pois tyhjät ja vahvistamattomat profiilit. 

Ap

Vierailija
256/884 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen varmaan sitten vähän chad, kun saan päivittäin useamman matchin. Yleensä kivan näköisiä naisia myös, lähinnä 18-22-vuotiaita. M35

Vierailija
257/884 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pianon soittoa, lukemista, kuntosalia ja sulkapalloa harrastava lapseton lukion lehtori. Tykkään myös matkailusta kulttuurikohteissa, baletista ja taidenäyttelyistä. Haaveena olisi joskus päästä Wienin uuden vuoden konserttiin. Arkeen iloa tuo uusien asioiden oppiminen ja itämainen keittiö. Arvostan fiksua, sivistynyttä ja huumorintajuista naista, joka suhtautuu tulevaisuuteen innolla ja avoimin mielin.

Ap ja muut naiset: Mikä tuossa profiilitekstissä tökkii, kun matcheja ei tule?

Vierailija
258/884 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parempi ehdotus olisi, että kaikkien pitäisi täyttää profiili myös tekstin osalta ennen profiilin hyväksymistä. Sovellus kuitenkin tekee voittoa niillä tyhjän profiilin reppanoillakin. Tinderin etu on, että sieltä ei löydä kumppania. Se kannattaa muistaa. 

Vierailija
259/884 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauheaa selittelyä ja puolustelua hypergamialleen, jopa vanhana naisena! 😂

Jos ymmärtäisit lukemaasi, huomaisit että en vaadi yhtään mitään mitä en itse tarjoa (lapseton, savuton, omat kuvat, profiiliteksti). Ei kai se ole hypergamiaa jos etsii saman tasoista kuin itse on? 

Vierailija
260/884 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on suunnilleen sama oikealle pyyhkäisytahti kuin aloittajalla, tosin en vaadi naiselta mitään, tutustua haluaisin jos jokin profiilissa herättää mielenkiintoni.

-mies.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yksi