Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tästä syystä tykkään 1/200 miehestä tinderissä

Vierailija
07.03.2026 |

Olen 45v velanainen. Kokeen omaisesti kävin läpi ekat 200 miestä tinderissä samalla kun tein tukkinaisen kirjanpitoa. 200 miehestä laitoin oikealle yhden. Muut menivät hylkäykseen seuraavista syistä (Huom siinä järjestyksessä missä profiilit hylkään, eli monilla varmaan oli useampia syitä, mutta en ala lukea profiilia loppuun jos joku muu deal breaker tulee vastaan ensin):

77 Ei vahvistettua kuvaa tai ei ollenkaan kuvia itsestään  tai selkeästi ikivanhat kuvat (tyyliin ikä 47v ja kuvat selkeästi luokkaa 30 vuotiaasta, ja näyttävätkin 15+ vuotta sitten otetun laatuisilta)  - - > nämä ovat huijareita tai pettäjiä tai vaan yrittävät piilottaa oikean henkilöllisyytensä. (itsenäni on 6 kuvaa, kaikki vuoden sisältä ja ilman mitään filttereitä) 

107 Ei ollenkaan profiilitekstiä tai jokin yksittäin turha tieto kuten pituus tai "kysy lisää" tai "37v nuorimies". - - > en kiinnostu kenestäkään pelkän ulkonäön perusteella, ja jos ei jaksa kertoa itsestään mitään, tuskin kovin tosissaan etsii seuraa. (itselläni on profiili viimeistä merkkiä miten täytetty) 

7 kertoo että on lapsia tai haluaa lapsia - - > velana luonnollisesti eivät sovi

7 kuvissa polttaa tupakkaa - - > en voisi pussata tuhkakuppia 

1 etsii aivan erityylistä naista mitä itse olen (tatuoitua rokkimimmiä, olen hillitty business casual tyylinen uranainen) 

Yhdestä tykkäsin, hänellä oli sentään muutama lause itsestään, vaikkei nekään sen kummempaa mielenkiintoa herättäneet. Mutta jos odottaisin että jollakin on oikeasti mielenkiintoinen profiili, laittaisin oikealle ehkä 1/ 10 000...

Väitän että useimmilla naisilla hyvin alhainen tykkäysprosentti johtuu samanlaisista syistä, ei siitä että mies ei ole "pitkä, komea ja rikas". Mitään tinderin karkkikauppaa naisille en ole vielä löytänyt, kun se on täynnä näitä tyhjiä profiileja tai botteja/huijareita... 

Kommentit (884)

Vierailija
281/884 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittaa vanhat naiset täällä, jotka edelleen luulevat olevansa jotain Jumalan lahjoja miehille. Itse en katsele näitä lainkaan näin komeana miehenä, vaan niitä mukavia 18-25-vuotiaita, jotka, ironista kyllä, ovat vähemmän nirsoja kuin vanhat naiset. Saan eniten matcheja juuri hyvännäköisten 18-20 v tyttöjen kanssa. M35

Vierailija
282/884 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tinderissähän on ehkä 20-30% naisia ja loput miehiä, niin tottakai siellä suurin osa miehistä ei saa tykkäyksiä.

Miehet jotenkin kuvittelee, etti siellä olisi naisia yhdelle miehelle yksi nainen, vaikka oikeasti se on jotain 10/50. Tottakai siellä jää siis iso osa miehistä pois. Ja moni nainen lähtee tinderistä nopeasti pois kun eteen tulee se, että puolet miehistä siellä etsii vain seksiä. Ja isolta osalta puuttuu sosiaaliset taidot. Siellähän pyörii pääsäännöllisesti ne miehet, jotka eivät menesty sosiaalisissa suhteissa tai elämässä lainkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/884 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvittaa vanhat naiset täällä, jotka edelleen luulevat olevansa jotain Jumalan lahjoja miehille. Itse en katsele näitä lainkaan näin komeana miehenä, vaan niitä mukavia 18-25-vuotiaita, jotka, ironista kyllä, ovat vähemmän nirsoja kuin vanhat naiset. Saan eniten matcheja juuri hyvännäköisten 18-20 v tyttöjen kanssa. M35

Silti pyörit joka päivä täällä vanhojen naisten palstalla, etkä niiden nuorten kauniiden 18-20v tyttöjen kanssa

Vierailija
284/884 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tinderissähän on ehkä 20-30% naisia ja loput miehiä, niin tottakai siellä suurin osa miehistä ei saa tykkäyksiä.

Miehet jotenkin kuvittelee, etti siellä olisi naisia yhdelle miehelle yksi nainen, vaikka oikeasti se on jotain 10/50. Tottakai siellä jää siis iso osa miehistä pois. Ja moni nainen lähtee tinderistä nopeasti pois kun eteen tulee se, että puolet miehistä siellä etsii vain seksiä. Ja isolta osalta puuttuu sosiaaliset taidot. Siellähän pyörii pääsäännöllisesti ne miehet, jotka eivät menesty sosiaalisissa suhteissa tai elämässä lainkaan.

"No tinderissähän on ehkä 20-30% naisia ja loput miehiä, niin tottakai siellä suurin osa miehistä ei saa tykkäyksiä"

Ok, olet varmaan oikeassa. Mutta kysyn edelleen: miksi se osuus miehistä, joka ei saa tykkäyksiä, edelleen pyörii siellä Tinderissä massatykkäämässä naisista, ja pilaamassa koko paikan? Miksei ne miehet häivy, ja jätä tilaa vapaaksi niille miehille, joista naiset pitävät? Miksi pitää pilata koko homma kaikille?

Vierailija
285/884 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silti pyörit joka päivä täällä vanhojen naisten palstalla, etkä niiden nuorten kauniiden 18-20v tyttöjen kanssa

Enkä pyöri. Kuuluuko harrastuksiisi oletukset tuntemattomien ihmisten elämistä?

Vierailija
286/884 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pianon soittoa, lukemista, kuntosalia ja sulkapalloa harrastava lapseton lukion lehtori. Tykkään myös matkailusta kulttuurikohteissa, baletista ja taidenäyttelyistä. Haaveena olisi joskus päästä Wienin uuden vuoden konserttiin. Arkeen iloa tuo uusien asioiden oppiminen ja itämainen keittiö. Arvostan fiksua, sivistynyttä ja huumorintajuista naista, joka suhtautuu tulevaisuuteen innolla ja avoimin mielin.

Ap ja muut naiset: Mikä tuossa profiilitekstissä tökkii, kun matcheja ei tule?

Ei välttämättä mikään. Onko kuvapuoli kunnossa? Näkyvätkö silmät yhdessäkään kuvassa, onko irvistystä, kuvaa puukosta iskettynä jonkin pehmeän läpi (kuulostaa järjettömältä, mutta olen nähnyt kuvan metsästysveitsestä iskettynä salaattikastikepullon läpi aivan täyspäisen tekstin yhteydessä) tai aseista? Onko mitä etsit kohdassa (jos sellainen vielä on), vihje lyhytsuhteista?

Voi myös vain olla, ettei Tinder näytä sinua kulttuurista kiinnostuneille naisille. Se hyötyy siitä, ettet pariudu. 

Kuvat ovat naispuolisten ystävieni ottamia ja valitsemia ja vaihtelen niitä aina välillä. Kaikki kuvat ovat asiallisia. Yhdessäkään ei ole kaljalaatikkoa päässä tai muuta typerää. Ei ole mitään vihjeitä lyhytsuhteista. Ihmettelin vain kritiikkiä miesten huonoja tinder-profiileita kohtaan, kun oma profiilini on mielestäni ihan hyvä ja ajatuksella laadittu, mutta lopputuleman perusteella sen pitäisi olla aivan siellä pohjalla. Toki voi olla myös niin kuten ehdotitkin, että tinder ei näytä profiiliani sopiville naisille, jotta maksaisin lisäpalveluista.

Naiset valitsevat miehiä lähinnä ulkonäön perusteella. Ketju on vain täynnä valehtelua ja yksinkertaisen asian kiistämistä, koska naiset eivät halua vaikuttaa pinnallisilta. Siksi valehtelu biotekstien yms. puuttumisesta. 

Projosoit vaan nyt itse sitä mitä sinä teet, ja kuvittelet, että muutkin tekevät niin.

Paitsi että minä vain raportoin, mitä naiset ovat itse ketjussa sanoneet. :D

Vierailija
287/884 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"No tinderissähän on ehkä 20-30% naisia ja loput miehiä, niin tottakai siellä suurin osa miehistä ei saa tykkäyksiä"

Ok, olet varmaan oikeassa. Mutta kysyn edelleen: miksi se osuus miehistä, joka ei saa tykkäyksiä, edelleen pyörii siellä Tinderissä massatykkäämässä naisista, ja pilaamassa koko paikan? Miksei ne miehet häivy, ja jätä tilaa vapaaksi niille miehille, joista naiset pitävät? Miksi pitää pilata koko homma kaikille?

Koska miehille opetetaan, että kun tykkäät 100 naisesta niin kyllä yksi sieltä sanoo kyllä jossain vaiheessa

Vierailija
288/884 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enkä pyöri. Kuuluuko harrastuksiisi oletukset tuntemattomien ihmisten elämistä?

Yhä sinä olet täällä vanhojen naisten luona, etkä niiden 18-20v kanssa.

Vierailija
289/884 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska miehille opetetaan, että kun tykkäät 100 naisesta niin kyllä yksi sieltä sanoo kyllä jossain vaiheessa

Ok. Jos näin, niin jatkossa meidän olisi syytä opettaa miehet toisin. 

Vierailija
290/884 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauheaa selittelyä ja puolustelua hypergamialleen, jopa vanhana naisena! 😂

Kysyn jälleen, mitä aiot tehdä tälle "hypergamialle" - soitatko vaikkapa minun miehelleni, että hän on liian "kovatasoinen" minulle, ja hänen tulisi jättää minut?

Eri, vanha nainen 

Sun mies nimenomaan ei ole liian kovatasoinen sulle, koska sä olet saanut hänet sitoutumaan sinuun. 

Jos tämä mies vain roikottaisi sinua jossain fwb virityksessä, ja sinä alistuisit siihen vaikka haluaisit enemmän, niin SILLOIN voitaisiin sanoa että mies on liian korkeatasoinen sinulle. 

Vierailija
291/884 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pianon soittoa, lukemista, kuntosalia ja sulkapalloa harrastava lapseton lukion lehtori. Tykkään myös matkailusta kulttuurikohteissa, baletista ja taidenäyttelyistä. Haaveena olisi joskus päästä Wienin uuden vuoden konserttiin. Arkeen iloa tuo uusien asioiden oppiminen ja itämainen keittiö. Arvostan fiksua, sivistynyttä ja huumorintajuista naista, joka suhtautuu tulevaisuuteen innolla ja avoimin mielin.

Ap ja muut naiset: Mikä tuossa profiilitekstissä tökkii, kun matcheja ei tule?

Ei välttämättä mikään. Onko kuvapuoli kunnossa? Näkyvätkö silmät yhdessäkään kuvassa, onko irvistystä, kuvaa puukosta iskettynä jonkin pehmeän läpi (kuulostaa järjettömältä, mutta olen nähnyt kuvan metsästysveitsestä iskettynä salaattikastikepullon läpi aivan täyspäisen tekstin yhteydessä) tai aseista? Onko mitä etsit kohdassa (jos sellainen vielä on), vihje lyhytsuhteista?

Voi myös vain olla, ettei Tinder näytä sinua kulttuurista kiinnostuneille naisille. Se hyötyy siitä, ettet pariudu. 

Kuvat ovat naispuolisten ystävieni ottamia ja valitsemia ja vaihtelen niitä aina välillä. Kaikki kuvat ovat asiallisia. Yhdessäkään ei ole kaljalaatikkoa päässä tai muuta typerää. Ei ole mitään vihjeitä lyhytsuhteista. Ihmettelin vain kritiikkiä miesten huonoja tinder-profiileita kohtaan, kun oma profiilini on mielestäni ihan hyvä ja ajatuksella laadittu, mutta lopputuleman perusteella sen pitäisi olla aivan siellä pohjalla. Toki voi olla myös niin kuten ehdotitkin, että tinder ei näytä profiiliani sopiville naisille, jotta maksaisin lisäpalveluista.

Viimeisimpänä ehdottamasi selitys on minusta todennäköisin. Ehkäpä menestyisit paremmin elävässä elämässä, toki itsekin työssäkäyvänä tiedän miten harvassa ne uuden ihmisen mahdollisuudet ovat arjessa. 

Vierailija
292/884 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysyn jälleen, mitä aiot tehdä tälle "hypergamialle" - soitatko vaikkapa minun miehelleni, että hän on liian "kovatasoinen" minulle, ja hänen tulisi jättää minut?

Eri, vanha nainen 

Sun mies nimenomaan ei ole liian kovatasoinen sulle, koska sä olet saanut hänet sitoutumaan sinuun. 

Jos tämä mies vain roikottaisi sinua jossain fwb virityksessä, ja sinä alistuisit siihen vaikka haluaisit enemmän, niin SILLOIN voitaisiin sanoa että mies on liian korkeatasoinen sinulle. 

Hmm. Itse kuvailemassasi tilanteessa sanoisin, että miehellä on ongelma persoonallisuutensa tai elämäntilanteensa kanssa, ja itse olisin kipeästi intervention, vaikkapa lyhytpsykoterapian tarpeessa, jos roikkuminen jatkuisi muutamaa viikkoa tai kuukautta kauemmin. Maailmankuvissa on eroja. 

Sama

Vierailija
293/884 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä. Itse matkailen paljon aasiassa ja lattareissa koska suuri ikäero ei siellä ole mikään tabu joka herättää paheksuntaa. Ja vaikka suomessa saisinkin jonkun nuoren ja kauniin, niin ei hän ole mukava, eikä hän ole lattarikaunottaren näköinen. Joten suomessa häviää silloinkin kuin "voittaa". Ei sellaista peliä kannata pelata.

Vierailija
294/884 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, jos tykkää sadasta itseä mahdollisesti kiinnostavasta naisesta, esim. sadasta naisesta tuhannessa. 

Vierailija
295/884 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki swaippaavat naisetko on sitten jotain todellisia kaunottaria? Suurin osa miehistä on tavallisia. Suurin osa naisista on tavallisia.

Ai vain kaunottaren on järkevä etsiä miestä, jolla lukee profiilissa jotakin ja jonka kuva esittää tunnistettavasti kyseistä miestä?

Vierailija
296/884 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos etsii syitä hylätä, niitä löytyy aina ja jokaisesta. Vaikka kriteerejä pitää olla, olisi parempi miettiä mitä haluaa kuin mitä ei halua. Ihan siitä syystäkin että ihmismieli alkaa aina näkemään sitä mihin keskittyy.

Eli kun keskityt etsimään syitä miksi et halua jotakin, niitä alkaa näkymään paljon enemmän. Jos keskityt etsimään mitä haluat, sitäkin alkaa huomaamaan paljon enemmän.

No ei ala siksi koska miesten taso siellä on johdonmukaisesti pohjamutaa. Hyvännäköinen mies jolla selkokielinen järkevä profiili ilman kirjoitusvirheitä on samanlainen yksisarvinen kuin joku tähdenlennon näkeminen keskellä yötä satunnaisesti taivaalle vilkaistessa.

Olet mies niin et ymmärrä aiheesta mitään tai siitä millaista järkyttävää paskaa valtaosa tarjonnasta on.

Tuostahan oli tutkimus.
Miehet rankkaavat naisten ulkonäön Gaussin käyrän mukaisesti.
Naisten silmissä 80% miehistä on keskkivertoa rumempia ja alle 1% hyvännäköisiä.
Joku niistä "örkeistä" on ulkonäöllisesti samalla tasolla kuin sinä.

Vierailija
297/884 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eri, vanha nainen 

Hmm. Itse kuvailemassasi tilanteessa sanoisin, että miehellä on ongelma persoonallisuutensa tai elämäntilanteensa kanssa, ja itse olisin kipeästi intervention, vaikkapa lyhytpsykoterapian tarpeessa, jos roikkuminen jatkuisi muutamaa viikkoa tai kuukautta kauemmin. Maailmankuvissa on eroja. 

Sama

Oli niin tai näin, niin selkeästi miehesi ei ole sinulle liian korkeatasoinen, kun hän kerran valitsi sinut elämänkumppanikseen. 

Vierailija
298/884 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei ainakaan näin keski-ikäisenä naisena ole mitään harhoja siitä, että olen iän myötä vähemmän kiinnostava suurelle osalle miehistä. Se ei kuitenkaan tarkoita, että olisin kiinnostunut esim. hygieniansa laiminlyövistä tai persoonallisuushäiriöisistä miehistä. Jos kukaan minua kiinnostava ei haluaisi suhteeseen kanssani, olisin yksinkertaisesti yksin. Toistaiseksi ei ole tarvinnut olla. 

N47

Vierailija
299/884 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

77 Ei vahvistettua kuvaa tai ei ollenkaan kuvia itsestään  tai selkeästi ikivanhat kuvat (tyyliin ikä 47v ja kuvat selkeästi luokkaa 30 vuotiaasta, ja näyttävätkin 15+ vuotta sitten otetun laatuisilta)  - - > nämä ovat huijareita tai pettäjiä tai vaan yrittävät piilottaa oikean henkilöllisyytensä. (itsenäni on 6 kuvaa, kaikki vuoden sisältä ja ilman mitään filttereitä) 

Ihan mielenkiinnosta, miten otit filtterit puhelimestasi pois? Jokaisessa nykyaikaisessa puhelimessa ne ovat oletuksena päällä.

Väitän että useimmilla naisilla hyvin alhainen tykkäysprosentti johtuu samanlaisista syistä, ei siitä että mies ei ole "pitkä, komea ja rikas". Mitään tinderin karkkikauppaa naisille en ole vielä löytänyt, kun se on täynnä näitä tyhjiä profiileja tai botteja/huijareita... 
Pulma on siinä, että tutkitusti vain miesten kärkipää näyttää naisten silmissä keskiverroilta. Todellinen keskivertomies on naisten silmissä ruma örkki.

Vierailija
300/884 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eri, vanha nainen 

Sama

Oli niin tai näin, niin selkeästi miehesi ei ole sinulle liian korkeatasoinen, kun hän kerran valitsi sinut elämänkumppanikseen. 

Mitä tämä itku naisten "hypergamiasta" sitten on? Sitä, että sinkkunaiset eivät ota ketä tahansa, ts. palstaulia, vaan odottavat ja etsivät itseään kiinnostavaa kumppania? Niin minunkin kohdallani oli.