Mulla ei ole vieläkään hampaita
Kommentit (759)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No onneksi on elämää vielä. Viis hampaista.
Toivottavasti ei olisi enää kauaa.ap
Mä varmaan kanssa pian menetän hampaani alle nelikymppisenä. Toivon kanssa, että kuolisin vain pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No onneksi on elämää vielä. Viis hampaista.
Toivottavasti ei olisi enää kauaa.ap
Mä varmaan kanssa pian menetän hampaani alle nelikymppisenä. Toivon kanssa, että kuolisin vain pois.
Tsemppiä sulle. Uskon kuitenkin että sun hammasproteesit onnistuu, jos niin käy, että menetät hampaasi. Mulla on miljoona muutakin syytä kuin hampaattomuus, miksi jo toivoisin kuolevani.ap
Eipä ole yhtään ihme, että mielesi vaihtuu lähes joka asiassa tuosta vaan. Oletko huomannut? Eikä siis kuukaudessa tai vuodessa, vaan jopa viikossa tai päivässä.
Mitkä sun juomistasi rajoittaa?
Vierailija kirjoitti:
Eipä ole yhtään ihme, että mielesi vaihtuu lähes joka asiassa tuosta vaan. Oletko huomannut? Eikä siis kuukaudessa tai vuodessa, vaan jopa viikossa tai päivässä.
Miehestähän moni asia riippuu.
Paljonko sulla nyt on eutanasia-kassassa rahaa?
Vierailija kirjoitti:
Mitkä sun juomistasi rajoittaa?
Joskus tietysti lääkkeet ja sitten perhe.
Vierailija kirjoitti:
Paljonko sulla nyt on eutanasia-kassassa rahaa?
Alle pari tonnia.
Vierailija kirjoitti:
Eli mies on kontrollifriikki.
Jossain asioissa on ja joissain ei.
Mieskö ei anna sun ottaa edes lasia viiniä? Ei suostu muuttamaan, ilkeilee sulle sun muuta "mukavaa". Ei jestas, nyt taas! Silti kyselet täällä, että miten saisit "hyvän" parisuhteen. Et kai ihan tosissasi sitä ainakaan tuollaisen äijän vänkyrän kanssa kuvittele saavasi? Sullahan oli jo se entinenkin ukko, joka oli lähes yhtä hirveä.
Vierailija kirjoitti:
Mieskö ei anna sun ottaa edes lasia viiniä? Ei suostu muuttamaan, ilkeilee sulle sun muuta "mukavaa". Ei jestas, nyt taas! Silti kyselet täällä, että miten saisit "hyvän" parisuhteen. Et kai ihan tosissasi sitä ainakaan tuollaisen äijän vänkyrän kanssa kuvittele saavasi? Sullahan oli jo se entinenkin ukko, joka oli lähes yhtä hirveä.
En mä kuvittele hänen kanssaan hyvää elämää saavanikaan. Toivon vaan että pääsen eläkkeelle. Mun ex mieheni oli pahempi. Hänhän oli aluksi pari vuotta todella fyysisesti väkivaltainen.
No miksi sitten kyselet täällä, onko sulla mahdollisuutta saada hyvä parisuhde jos kerran tiedät, ettet nykyisen kanssa sitä saa ja uutta miestä et väittämäsi mukaan edes halua? Ja mistä sellaisen yhtään kukaan voisi tietää.
Vierailija kirjoitti:
No miksi sitten kyselet täällä, onko sulla mahdollisuutta saada hyvä parisuhde jos kerran tiedät, ettet nykyisen kanssa sitä saa ja uutta miestä et väittämäsi mukaan edes halua? Ja mistä sellaisen yhtään kukaan voisi tietää.
No se oli varmasti turha kysymys. Ja tiedän kyllä vanhuuteni viettäväni yksin.
Parempi yksin, kuin 💩ssa suhteessa/ seurassa. Käy todella raskaaksi ihan kaikki huonot ihmissuhteet. Siinä menettää sekä mielenterveytensä, että muunkin terveytensä.
Kannattaa miettiä vakavasti, miten se sun elämänhaluttomuutesi vaikuttaa siihen sinun lapseesi. Miten hänen elämänsä menisi, jos sinä "poistuisit" siitä?
Eli jos asuisit yksin niin todennäköisesti syöpöttelisit ja juopottelisit itsesi hengiltä?
Joskus olen ollut vaan en enää. Tosin moni tekijä rajoittaa asiaa.ap