Mulla ei ole vieläkään hampaita
Kommentit (759)
Vierailija kirjoitti:
Oliko ne miehen vanhemmat kasvissyöjiä vai mitä, kun joskus mainitsit? Onko mieskin?
Ei ole olleet eikä mieskään ole koskaan ollut kasvissyöjä. Ihan sekasyöjiä me ollaan. Mä olin nuorena 1,5 vuotta kasvissyöjä.
Ahaa...Mutta jotain ideologiaa/ aatetta ne vanhemmat kannatti, kun niin täällä joskus väitit?
Vierailija kirjoitti:
Ahaa...Mutta jotain ideologiaa/ aatetta ne vanhemmat kannatti, kun niin täällä joskus väitit?
Siis mun vanhemmat oli Helluntailaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No miksei se voi tuoda sulle jotain, mitä pyydät ja jos annat rahaa?
Kai sen mielestä pitää elää terveellisesti. Sen mukaan mä syön varmaan liikaa herkkuja. Käyhän se mulle aina apteekissa joskus.
Joskus kerroit painavasi 110? kiloa. Eli syöt liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No miksei se voi tuoda sulle jotain, mitä pyydät ja jos annat rahaa?
Kai sen mielestä pitää elää terveellisesti. Sen mukaan mä syön varmaan liikaa herkkuja. Käyhän se mulle aina apteekissa joskus.
Joskus kerroit painavasi 110? kiloa. Eli syöt liikaa.
Niin painan. Mulla on kymmeniä kiloja ylipainoa ja syön liikaa. Olin tavatessamme jo kymmeniä kiloja ylipainoinen.ap
Ihan tavallista on, että ihminen saa peräti kahdet hampaat täysin ilmaiseksi. Aika pitkälti omaa syytä, jos tarvitsee vielä kolmannet, ja ne sitten jo maksavatkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olet aikuinen niin miten voi olla että hampaat ei ole kasvaneet?
Ne on vedetty pois.
Anteeks mutta
🤢
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olet aikuinen niin miten voi olla että hampaat ei ole kasvaneet?
Ne on vedetty pois.
Anteeks mutta
🤢
Niin. Ne vedettiin pois. Hammaslääkäri suositteli sitä.ap
Mä seuraan erään lentoemännän instaa. Hänellä lento tänään.ap
Voidaanko haikailla nuoruutta ja sitä kun oli nätti.ap
Tänään ollut taas tosi kurja päivä. Mietin vaan, että voisikohan sitä saada normaalin parisuhteen?ap
Miksi sä TAAS jankutat siitä parisuhteesta? Kun nykyisestä pitäisi saada ero ja uutta et väittämäsi mukaan halua. Vai oletko muuttanut mielesi, tästäkin asiasta?
Sunhan piti mennä nukkumaan, kun on niiiin tylsää🤯🤯🤯🤯🤯
Vierailija kirjoitti:
Olisipa viiniä.ap
Eikö sun pitänyt olla absolutisti?
Vierailija kirjoitti:
Miksi sä TAAS jankutat siitä parisuhteesta? Kun nykyisestä pitäisi saada ero ja uutta et väittämäsi mukaan halua. Vai oletko muuttanut mielesi, tästäkin asiasta?
Saa kai sitä haaveilla.ap
Vierailija kirjoitti:
Sunhan piti mennä nukkumaan, kun on niiiin tylsää🤯🤯🤯🤯🤯
Piti mennä. Tein tuollaisen mutakakun, kun oli aineet enkä mennyt nukkumaan. ap
Oliko ne miehen vanhemmat kasvissyöjiä vai mitä, kun joskus mainitsit? Onko mieskin?