Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hymistelyketju, tavallisia juttuja

Vierailija
04.02.2026 |

Räväkät älkööt vaivautuko. Täällä ei saa ilkeillä. Liian pitkästyttäviä kommentteja ei olekaan täyttämään tätä ketjua.

Kaikki mukaan, ketkä ikäviin ketjuihin olette kyllästyneet

Kommentit (10749)

Vierailija
10681/10749 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mene. Mukavaa ja tarpeellista on kirjoituksesi. Huomenna ehkä painelen mustikkaan, ukkosta on ennustettu iltapäivällä. Katsellaan.

Vierailija
10682/10749 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukin kirjoittelee kuulumisiaan, siis mieluiten omiaan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
10683/10749 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa mukava päivä. Taas siskon ja miehensä kanssa lounastreffit hyvän ruuan äärellä.

Sitten menimme lapsuudenkotiini jossa poimittiin herukoita ja vadelmia. Hyvin pensaat tuottavat marjoja kymmenien vuosien päästäkin vaikka ei niitä mitenkään hoideta.

Ennen siellä ei ollut käärmeitä mutta nyt kyitä on tosi paljon. Kaipa syövät hiiriä vähemmäksi.

Oli rattoisaa jutella ja viettää aikaa. Vaihtelua aika tasapaksuun elämäämme.

Huomenna viimeinen heinäkuun päivä.

Vierailija
10684/10749 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipäs olekaan viimeinen päivä tätä kuuta!

Vierailija
10685/10749 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Levolle lasken luojani...hyvää yötä

Vierailija
10686/10749 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilinen meni mukavasti siskon kanssa kaupungilla, tänään vietän kotipäivän ihan koko päivän.

Vierailija
10687/10749 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopas sekoilin kuun loppumisen kanssa illalla- nyt on viimeinen päivä!

Näin eläkkeellä ei ole päivistä väliä, kalenterista pitää katsoa missä mennään.

Kaunis päivä tulossa taas. Tuulee jonkin verran.

Saa nähdä toimerrutaanko järvelle soutelemaan tänään, se on miehen mielipuuhaa, samalla uistellen.

Mukavaa perjantaita lajitoverit!

Vierailija
10688/10749 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sattuneesta syystä johtuen minä edelleen laiskottelen.

Vierailija
10689/10749 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurinkoista huomenta kaikille. Naureskelen vielä äsken lukemaani viestiä: 

Morsiain häissään: Vastakohdat täydentävät toisiaan, minä olen raskaana, sulhanen ei.

Vierailija
10690/10749 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyytyväinen on olo. Vapaa päivä ja lojun ulkona varjossa, tuuli humisee, vilvottaa. Lämmintä 22C, sopivasti. Kirjana Pirjo Rissasen Syyslaulu.

Vierailija
10691/10749 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin Maaseudun Tulevaisuuden, 3kk. Ihana on Kantriliite.

Vierailija
10692/10749 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstalle on joku tehnyt aloituksen Rautalammen K-marketin tilanteesta. Kauppias on puuttunut tilanteeseen, kun yli 50 v. setämiehet ahdistelevat kysymyksillään ja valokuvaamalla kaupassa työskenteleviä nuoria tyttöjä. Pyytelevät näiden yhteystietoja jne. myös kaupan somessa. Kauppias pyytää heitä jättämään henkilökunnan rauhaan. 

Olen itse nähnyt vastaavan tilanteen yhden ison marketin kassalla. Iäkäs mies alkoi leperrellä  kassatytölle asiattomuuksia, että kuinka mahtaa kaulakoru rintojen väliin pudota ja hiostaako peppua istua kassalla koko päivä. Ei poistunut, vaikka oli jo maksanut, vaan jäi roikkumaan kassan päätyyn. Sinne jäi kun läksin. Harmitti tytön puolesta. Heille pitäisi olla ohjeet, miten toimia, että pääsisivät limaisista jutuista eroon.

Ei ole iäkkäät aina hyvätapaisia. Kesän saldo: Riehujamummot junassa ja ahdistelijapapat kaupassa.

Vierailija
10693/10749 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saa nähdä toimerrutaanko järvelle soutelemaan tänään, se on miehen mielipuuhaa, samalla uistellen.

Tuo toimerrus on niin hykerryttävä sana mulle, että ihan tikusta asiaa minäkin; toimerruin vihdoinkin pyykkihommiin, kun alkoi jo puhtaat vaatteet olla vähissä. Mikähän siinä etten pitkään aikaan saanut toimerrettua itseäni siihen hommaan, vaikka konehan se työt tekee...

Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maanantaina tulee mun eka eläke. Heti tilaan sellaisen "dementiakellon", missä on kellonajan lisäksi  päivämäärä ja viikonpäivä. 11 kuukautta olen nyt ollut muuten vaan oloneuvoksena ja monesti huomaan aamulla herätessäni, etten aina tiedä, onko sunnuntai vai torstai. Koska viikonpäivällä tai päivämäärällä ei ole mitään väliä.

Näytä aiemmat lainaukset

Olipas melkoinen rankkasade äsken. Piti laittaa makkarin ikkuna kiinni, jotta sänky ei ole ihan litimärkä.

Vierailija
10696/10749 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reipas ja tunnollinen lammas kirjoitti:

Olipas melkoinen rankkasade äsken. Piti laittaa makkarin ikkuna kiinni, jotta sänky ei ole ihan litimärkä.

Täällä ripsii hiljakseen vettä, mutta tuulenpuuskat on kauheat, heittelee kukkaruukkuja ja kastelukannuja.

Näytä aiemmat lainaukset

Laiton äsken kuohuviinipullon jääkaappiin. Huomenna aamukahvi, voileipä, pensasmustikoita ja lasi skumpppaa. Aika harvoin on elämässä tällaisia virstanpylväitä kuin eläkkeelle jääminen.

Vierailija
10698/10749 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiton äsken kuohuviinipullon jääkaappiin. Huomenna aamukahvi, voileipä, pensasmustikoita ja lasi skumpppaa. Aika harvoin on elämässä tällaisia virstanpylväitä kuin eläkkeelle jääminen.

Kiva juttu, Lammas 🌷

Vierailija
10699/10749 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Sinulle:) Kivoja eläkepäiviä.

Vierailija
10700/10749 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maanantaina tulee mun eka eläke. Heti tilaan sellaisen "dementiakellon", missä on kellonajan lisäksi  päivämäärä ja viikonpäivä. 11 kuukautta olen nyt ollut muuten vaan oloneuvoksena ja monesti huomaan aamulla herätessäni, etten aina tiedä, onko sunnuntai vai torstai. Koska viikonpäivällä tai päivämäärällä ei ole mitään väliä.

Minä ostin vanhemmilleni tuollaisen kellon Ettonet-liikkeestä kun isä joka päivä soitti ja kyseli mikä päivä on.

No soitteli edelleen mutta halusi tietysti muutenkin jutella kun eli muistisairaan äitini kanssa. 

Lahjoitin sen kellon äitin hoitopaikkaan isän kuoltua.