Voiko myy jouluaattona kerrostalossa pestä pyykkiä ja siivota?
Yksin asun ja pyykkiä koneessa sekä pölyä lattialla. Voiko näin jouluaattona siivota ja pestä pyykkiä?
Kommentit (24)
Joo, Pikku-Myy on sellainen nuori kapinallinen, että voi tehdä ihan mitä vaan.
Ei joulu tunnu edes joululta kerrostalossa, eli voi.
älä tänään ja huomenna. Ylihuomenna tapaninpäivänä voit sitten jo pyykätä ja siivota. Se pyykkikoneen linkous kuuluu todella hyvin
Tottakai voi jos ei ole hiljasuusaika. Nykysin monet ihmiset on töissä jouluna, ei se joulu siis mitään erityistä ole. Siivoa rauhassa, voi kun mäkin jaksasin. Hyvää joulua!
Ei. Jos oksenna tai ripulit, voi.
Voi, eli on laillista. Mutta on myös häiritsevää ajatellen muiden joulunviettoa, kuten jo mainittu pesukoneen käyttö, samoin imurointi. Opettele rajoittamaan toimintaasi myös muiden takia, älä ole itsekeskeinen. Tee jotain muita, hiljaisia hommia kuten pölyjen pyyhintää, jos jouluna rauhallisesti oleminen tai kotoa ulos energiaa purkamaan lähteminen eivät ole mahdollisia. Hyvää pyhää sinulle myös!
Ite ainakin aattelin. Kerrankin on aikaa, kun on vaan kotona
Meinasin vasta huomenna kun on niin tylsä päivä tiedoissa
Olen tänään pessyt pyykkiä kaksi kertaa ja imuroinut. Naapuri kyllä tuli sanomaan siitä mutta sanoin että haista paska.
Minulla on pyykkikone laulanut. Ei taida lukea talon säännöissä mitään tästä.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on pyykkikone laulanut. Ei taida lukea talon säännöissä mitään tästä.
Talon säännöt 😂😂😂😂 Luuletko ihan oikeasti, että järjestyssäännöt menevät lain edelle? 🤦🏼
Olen niin kyllästynyt näihin idioottimaisiin aloituksiin. Totta H E L V E T I S S Ä omassa kodissa saa elää normaalisti vuoden ympäri, haloo!!!!!!!
Vierailija kirjoitti:
älä tänään ja huomenna. Ylihuomenna tapaninpäivänä voit sitten jo pyykätä ja siivota. Se pyykkikoneen linkous kuuluu todella hyvin
En minä kuule naapurin pesukoneen linkousta kuin kylpyhuoneessa. Kerrostalossa saa joulunakin elää normaalia elämää, ihan niin kuin muulloinkin. Jouluna saa pestä pyykkiä ja siivota.
Pikkumyy ?