Hymistelyketju, tavallisia juttuja
Räväkät älkööt vaivautuko. Täällä ei saa ilkeillä. Liian pitkästyttäviä kommentteja ei olekaan täyttämään tätä ketjua.
Kaikki mukaan, ketkä ikäviin ketjuihin olette kyllästyneet
Kommentit (9884)
Tasan kuukauden päästä olen virallisesti eläkeläinen. Tässä pohtinut, mitä sitten alkaisi tekemään. Ehkä kyttäämään, lajitteleeko naapurit roskansa oikein. Jotain heippalappujakin voisi alkaa kirjoitella ja laittaa taloyhtiön ilmoitustaululle. Ystäväni kanssa tänään viestiteltiin ja hän sanoi, että ainakin aamukahvit kannattaa juoda paikassa, mistä näkee, kun onnettomat lähtee aamuisin töihin.
Reipas ja tunnollinen lammas kirjoitti:
Tasan kuukauden päästä olen virallisesti eläkeläinen. Tässä pohtinut, mitä sitten alkaisi tekemään. Ehkä kyttäämään, lajitteleeko naapurit roskansa oikein. Jotain heippalappujakin voisi alkaa kirjoitella ja laittaa taloyhtiön ilmoitustaululle. Ystäväni kanssa tänään viestiteltiin ja hän sanoi, että ainakin aamukahvit kannattaa juoda paikassa, mistä näkee, kun onnettomat lähtee aamuisin töihin.
Olet ymmärtänyt eläkeläisyyden syvimmän ytimen.
Kannattaa myös kerääntyä muiden kyttäilijöiden kanssa talon nurkalle setvimään muiden asukkaiden asioita. Tehän kuitenkin parhaiten tiedätte, miten muitten pitää olla ja elää. Samalla voi mulkoilla vihaisesti asukasta, joka välillä vuorotyöstä tullessaan uskaltautuu suihkuun kello 22.00. Kello 22.00! Eihän sitä säännöt kiellä, mutta kyllä ihmisen on käytävä levolle 21.00. Tästä voit suoraan hänelle sanoa, ihan vaan vanhemman ja viisaamman (sic!) neuvona. Mikä antoisa elämä sinua odottaakaan, jos loksahdat perinteiseen malliin. Mitä tosin en usko.
Vierailija kirjoitti:
Reipas ja tunnollinen lammas kirjoitti:
Olet ymmärtänyt eläkeläisyyden syvimmän ytimen.
Kannattaa myös kerääntyä muiden kyttäilijöiden kanssa talon nurkalle setvimään muiden asukkaiden asioita. Tehän kuitenkin parhaiten tiedätte, miten muitten pitää olla ja elää. Samalla voi mulkoilla vihaisesti asukasta, joka välillä vuorotyöstä tullessaan uskaltautuu suihkuun kello 22.00. Kello 22.00! Eihän sitä säännöt kiellä, mutta kyllä ihmisen on käytävä levolle 21.00. Tästä voit suoraan hänelle sanoa, ihan vaan vanhemman ja viisaamman (sic!) neuvona. Mikä antoisa elämä sinua odottaakaan, jos loksahdat perinteiseen malliin. Mitä tosin en usko.
Meillähän myöskin tuommonen taloyhtiön ikioma eläkkeellä oleva kierrätyskyylä, jonka toimia seuranneena voin antaa vinkkejä: aamutuimaan jo kierrätyspönttöjä tutkimaan ja erityisesti kartongit ja pahvilaatikot kannattaa tutkia tarkkaan, jos niitä ei ole oikeaoppisesti rutisteltu, voit ne nimet katsomalla palauttaa asianomaisille....
Ei. Ihan hyvät välit meillä on. Mä huolehdin aikoinaan äidin ja mun sisko huolehtii nyt isän. Sillä ei vaan aina ole ihan realistisia käsityksiä, mitä pitäisi tehdä.
https://safkaajashamanismia.blogspot.com/