Joudun harrastusryhmän takia asentamaan puhelimeeni Whatsapin, näkeekö muut sen?
Eli näkeekö puhelimen osoitekirjan henkilöt että minulla on tuo palvelu?
En halua että minulle alkaa tulla kutsuja muihin ryhmiin kuin tämä harrasteporukan ryhmä. Enkä halua alkaa kommunikoimaan kenenkään kanssa tämän ryhmän ulkopuolella.
Ja en löytänyt netistä tähän kunnon ohjeistusta.
Kommentit (25)
Instaa ei näe jos estää näkymisen.
Whatsapissako ei pysty estää näkymistä?
Ap
Näkee, mutta ei siitä ilmoitusta heille tule tyyliin "x on nyt asentanut whatsappin! Lähetä hänelle viesti!", toisin kuin esim. Snapchatin asentamisesta. Sut pitää erikseen etsiä sieltä.
En ole varma pystyykö jotenkin estämään wa:n näkymisen. Todennäköisesti ei.
Ap. Ei se haittaa vaikka on "ryyppäämme yhdessä" harrastusryhmässä.
Onko oikeasti niin köpönen sovellus, että näkymistä ei voi estää?
Aika pitkään olen ilman pysynyt ja nyt sitten on "vahva suositus" asentaa se. :(
Ap
Vierailija kirjoitti:
Näkee.
Kaikki puhelimen osoitekirjassa olevat näkevät että sinulla on WhatsApp, kuten myös Facebook- ja Instagram-kaverisi näkevät että sinulla on tuo sovellus.
Varminta on olla lataamatta tuollaisia, pyydä harrastusporukalta esim. tekstiviesti tai sähköposti.
No onpas tyhmää jos noin oikeasti on.
Jos et salli yhteystietojen tietojen käyttöä niin ei näy.
Mitä väliä vaikka näkyiskin?
Vierailija kirjoitti:
Ei se nyt noi päin mene. Whasapille voi antaa luvan käyttää omaan puhelimeen tallennettuja yhteystietoja. Jos jollain tyypillä on ap:n numero omissa yhteystiedoissaan ja hän on itse antnut omalle ehatsapilleen luvan käyttää yhteystietoja, hän voi löytää ap:n whastapin kautta.
Mutta ei ap siis kenenkään whasapp-viestilistalle pompsahda näkyviin.
Vierailija kirjoitti:
Kuten kirjoitin, en halua että alkaa tulla kutsuja viestiryhmiin, enkä halua tuon harrastusryhmän ulkopuolella käyttää kyseistä sovellusta. Sitä väliä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se nyt noi päin mene. Whasapille voi antaa luvan käyttää omaan puhelimeen tallennettuja yhteystietoja. Jos jollain tyypillä on ap:n numero omissa yhteystiedoissaan ja hän on itse antnut omalle ehatsapilleen luvan käyttää yhteystietoja, hän voi löytää ap:n whastapin kautta.
Eli pystyn estämään?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli pystyn estämään?
Ap
Eli et.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuten kirjoitin, en halua että alkaa tulla kutsuja viestiryhmiin, enkä halua tuon harrastusryhmän ulkopuolella käyttää kyseistä sovellusta. Sitä väliä.
Ap
Jos kutsuvat niin tuskin kutsuvat montaa kertaa kun ei mene mukaan.
Mitä he ajattelee tästä? Ajatelkoot mitä haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Mitä haittaa niistä kutsuista on? Jätät vaan hyväksymättä.
Ap, ei näy jos et anna lupaa yhteystiedoilla whats upissa. Minulla ei näy yhteystiedot eikä minua näy muiden osoitekirjoussa. Liityin ryhmään kutsulinkillä. Ja olen kieltänyt whats upilta puhelimeni yhteystietojen käytön.
Näkee. Ilmestyy WA kuvake puhelimen yhteystietoihin
Vierailija kirjoitti:
Ap, ei näy jos et anna lupaa yhteystiedoilla whats upissa. Minulla ei näy yhteystiedot eikä minua näy muiden osoitekirjoussa. Liityin ryhmään kutsulinkillä. Ja olen kieltänyt whats upilta puhelimeni yhteystietojen käytön.
No kun se sun yhteystietojen käytön estäminen ei vaikuta niiden muiden puhelimiin, joissa sun numero on!
Näkee.
Kaikki puhelimen osoitekirjassa olevat näkevät että sinulla on WhatsApp, kuten myös Facebook- ja Instagram-kaverisi näkevät että sinulla on tuo sovellus.
Varminta on olla lataamatta tuollaisia, pyydä harrastusporukalta esim. tekstiviesti tai sähköposti.