Hymistelyketju, tavallisia juttuja
Räväkät älkööt vaivautuko. Täällä ei saa ilkeillä. Liian pitkästyttäviä kommentteja ei olekaan täyttämään tätä ketjua.
Kaikki mukaan, ketkä ikäviin ketjuihin olette kyllästyneet
Kommentit (13322)
Kaikki järjestyy kyllä! Maksaahan se vähän korjauttaa korut, mutta jos on mieleisiä niin kannattaa. Ne kotiin kadonneet löytyvät kyllä jossain vaiheessa, silloin kun niitä vähiten etsii tulevat vastaan tai kun etsii jotain muuta. Alkava dementia hukkaa mun tavaroita, löytyvät kummallisista paikoista juurikin kun niitä ei etsi!
Vierailija kirjoitti:
Kaikki järjestyy kyllä! Maksaahan se vähän korjauttaa korut, mutta jos on mieleisiä niin kannattaa. Ne kotiin kadonneet löytyvät kyllä jossain vaiheessa, silloin kun niitä vähiten etsii tulevat vastaan tai kun etsii jotain muuta. Alkava dementia hukkaa mun tavaroita, löytyvät kummallisista paikoista juurikin kun niitä ei etsi!
Kiitos.
Hittolainen. Etten pahemmin sano. Kuumensin äsken ruokaa mikrossa, rannekoru jäi kiinni uuninkahvaan ja irtosi lukon vierestä, osat sinkoilivat pitkin keittiön lattiaa. Viimeksi irtosi perintökaulakorusta osa, onneksi löytyi. Sitä ennen katkesi pronssinen sormus. Sitä ennen hukkui (kotiin jonnekin) kaksi Kalevalan rannekorua ja tupperwarevesipullo. Kaikki nämä vuoden sisällä. Hittolainen!
Lohduttakaa minua jotenkin tyyliin: Kaikki järjestyy kyllä.