Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hymistelyketju, tavallisia juttuja

Vierailija
04.02.2026 |

Räväkät älkööt vaivautuko. Täällä ei saa ilkeillä. Liian pitkästyttäviä kommentteja ei olekaan täyttämään tätä ketjua.

 

Kaikki mukaan, ketkä ikäviin ketjuihin olette kyllästyneet

Kommentit (9574)

Vierailija
9401/9574 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maistuipa hyvältä kahvin kanssa raejuusto- vohvelit ja karpalokinuskijäätelö! 

Vierailija
9402/9574 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmiannettu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9403/9574 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä innostuttiin pitkälle pyöräretkelle, n. 40km. Kauniita oli kukat teitten varsilla, paljon perhosia lenteli. Puolukka kukkii runsaasti.

Aika ventti olo oli loppumatkan, ei tietenkään tullut vesipulloa mukaan. No mukava oli päästä kotiin ja suihkuun.

Runsas kaalisalaatti, grilliperunoita ja savulohta- maistuipa hyvältä valkkarilasillisen kera.

Nyt pilvistyy ja tuulee, huomiselle luvattu ukkoskuuroja.

Vierailija
9404/9574 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitanpa minäkin lusikkani hymistelysoppaan, sohvailen dartsia katsellen, viinirypäleitä kahdella tavalla nauttien, väliin muutama suolainen pähkinä. Pakko olla sisällä "tuulettumassa", partsilla kestää vain kessun vaatiman ajan, senkin hikipisaroita tiputellen. 

Tukholmaa lähestyvän ukkosrintaman reitti jatkuu toivottavasti samaan suuntaan, sais täälläkin vähän jyristä ja salamoida. Tai itse asiassa sais PALJON jyristä ja salamoida, mikään ei ole nautittavampaa kuin kunnon ukkonen, ei edes se ;)

Vierailija
9405/9574 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitanpa minäkin lusikkani hymistelysoppaan, sohvailen dartsia katsellen, viinirypäleitä kahdella tavalla nauttien, väliin muutama suolainen pähkinä. Pakko olla sisällä "tuulettumassa", partsilla kestää vain kessun vaatiman ajan, senkin hikipisaroita tiputellen. 

Tukholmaa lähestyvän ukkosrintaman reitti jatkuu toivottavasti samaan suuntaan, sais täälläkin vähän jyristä ja salamoida. Tai itse asiassa sais PALJON jyristä ja salamoida, mikään ei ole nautittavampaa kuin kunnon ukkonen, ei edes se ;)

No "sehän" on ihan verrattavissa ukkoseen. Jyrisee, salamoi, välähtää ja siten valtava sähköpurkaus ja suihkuaa sadetta. Purkauttumisen  jälkeen  ihana olo.

Vierailija
9406/9574 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielummin lauluja kuin tyhjän jankkausta.

Ei hänelle tapahdu mitään, on pakko keksimällä keksiä kirjoitettavaa.

Kerrohan omat hienot kuulumiset.

Miten ehdit olla täällä ikäänkuin aina tyhjistä viesteistäsi päätellen?

Sivusta ihmettelen

Olen jo kertonut. Pitkä ajomatka mökille, mies ajaa ja mä oon puhelimella. Yritän malttaa olla nätisti, vielä on matkaa, mutta kuumana käydään jo. Mökki jotenkin laittaa hormonit hyrräämään. Täällä olo kyllä latistaa ne ja siksi täällä olen kunnes ollaan mökillä. Mites sun miesasiat? Kerro omasi, onko tietoa humpasta?

En usko sanaakaan. Sinullehan ei koskaan tapahdu mitään, mikä ihme mielikuvitusmies? Sulla mitään miestä ole, saati lapsia. Keksit täällä tarinoita, etkä huomaa, ettei kukaan usko. Voi ei. Kannattais kirjoittaa siniseen ruutuvihkoon tarinat, ettet kirjoittaisi itseäsi pussiin.

Sulla mitään mökkiä ole.

Sulla mitään autoa ole.

Sulla mitään puhelinta ole.

Sulla mitään hormoneja ole.

Jne. Sinäminäsinäminä... ja Sinä.

Olet niin täynnä itseäsi, että halkeat.

Kuulumisia ei ole, siksipä torppaat toisten. Musiikkia et kuuntele, et tykkää lauluista. Kas: toiset tykkää.

Yhdistelin eri viestejä. Ja takaan: tämä vitsikäs satiiri poistuu heti. Kuha raapustin. Otin oppia toisten kirjoituksista. Että tämmöinen hymistelyketju tämä.

Tämä on satiiria.

Satiiri on vaikea laji, tämä onnistui. Täysin.

Apua. Muistui mieleen se "katastrofipeli", jonka joku kirjoitti aiemmin johonkin ketjuun.   

Poistuu poistuu

Osuiko ja upposi?

Mihin olisi pitänyt osua? Oliko "satiirisi" tarkoitettu johonkin kohteeseen? Kirjoitus oli niin epämääräinen, epäjohdonmukainen ja sekava, eikä laisinkaan satiiria. 

No johonkinhan se tehosi, kun piti heti poistaa.

Lehdokintuoksuiset Juhannuksen toivotukset koivunvitsasille ja tähtitalvikeille

Pienellä kirjoitetaan  juhannus myös toivotuksussa.  Loppuun välimerkki. Voi Dee sun kielioppiasi.

ToivotuksUssa on sallittua käyttää Isoa Kirjainta, tämä ei ole Suomen Kielen Kirjeopisto ;)

Jep. Ei karttakepistä sormille. Tää on elämää.

Väkivallasta ja Tuksusta unelmoit? Ole rohkeasti se mikä olet! Masokisti ja lepakko?

🤛🦇

Onko Dee lesbo? 

Taidat itse olla, kun aihe niin kovin kiinnostaa? Ei haittaa, ollaan suvaitsevia täällä. Lesbous hyväksytään kyllä, ilkeyttä ja solvausta ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9407/9574 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielummin lauluja kuin tyhjän jankkausta.

Ei hänelle tapahdu mitään, on pakko keksimällä keksiä kirjoitettavaa.

Kerrohan omat hienot kuulumiset.

Miten ehdit olla täällä ikäänkuin aina tyhjistä viesteistäsi päätellen?

Sivusta ihmettelen

Olen jo kertonut. Pitkä ajomatka mökille, mies ajaa ja mä oon puhelimella. Yritän malttaa olla nätisti, vielä on matkaa, mutta kuumana käydään jo. Mökki jotenkin laittaa hormonit hyrräämään. Täällä olo kyllä latistaa ne ja siksi täällä olen kunnes ollaan mökillä. Mites sun miesasiat? Kerro omasi, onko tietoa humpasta?

En usko sanaakaan. Sinullehan ei koskaan tapahdu mitään, mikä ihme mielikuvitusmies? Sulla mitään miestä ole, saati lapsia. Keksit täällä tarinoita, etkä huomaa, ettei kukaan usko. Voi ei. Kannattais kirjoittaa siniseen ruutuvihkoon tarinat, ettet kirjoittaisi itseäsi pussiin.

Sulla mitään mökkiä ole.

Sulla mitään autoa ole.

Sulla mitään puhelinta ole.

Sulla mitään hormoneja ole.

Jne. Sinäminäsinäminä... ja Sinä.

Olet niin täynnä itseäsi, että halkeat.

Kuulumisia ei ole, siksipä torppaat toisten. Musiikkia et kuuntele, et tykkää lauluista. Kas: toiset tykkää.

Yhdistelin eri viestejä. Ja takaan: tämä vitsikäs satiiri poistuu heti. Kuha raapustin. Otin oppia toisten kirjoituksista. Että tämmöinen hymistelyketju tämä.

Tämä on satiiria.

Satiiri on vaikea laji, tämä onnistui. Täysin.

Apua. Muistui mieleen se "katastrofipeli", jonka joku kirjoitti aiemmin johonkin ketjuun.   

Poistuu poistuu

Osuiko ja upposi?

Mihin olisi pitänyt osua? Oliko "satiirisi" tarkoitettu johonkin kohteeseen? Kirjoitus oli niin epämääräinen, epäjohdonmukainen ja sekava, eikä laisinkaan satiiria. 

No johonkinhan se tehosi, kun piti heti poistaa.

Lehdokintuoksuiset Juhannuksen toivotukset koivunvitsasille ja tähtitalvikeille

Pienellä kirjoitetaan  juhannus myös toivotuksussa.  Loppuun välimerkki. Voi Dee sun kielioppiasi.

ToivotuksUssa on sallittua käyttää Isoa Kirjainta, tämä ei ole Suomen Kielen Kirjeopisto ;)

Jep. Ei karttakepistä sormille. Tää on elämää.

Väkivallasta ja Tuksusta unelmoit? Ole rohkeasti se mikä olet! Masokisti ja lepakko?

🤛🦇

Onko Dee lesbo? 

Taidat itse olla, kun aihe niin kovin kiinnostaa? Ei haittaa, ollaan suvaitsevia täällä. Lesbous hyväksytään kyllä, ilkeyttä ja solvausta ei.

Mä oon trabsubiheterohomo ja kaikkee. Kokeilla pitää. Eihän sitä muuten tiedä mistä tykkää eniten.

Vierailija
9408/9574 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielummin lauluja kuin tyhjän jankkausta.

Ei hänelle tapahdu mitään, on pakko keksimällä keksiä kirjoitettavaa.

Kerrohan omat hienot kuulumiset.

Miten ehdit olla täällä ikäänkuin aina tyhjistä viesteistäsi päätellen?

Sivusta ihmettelen

Olen jo kertonut. Pitkä ajomatka mökille, mies ajaa ja mä oon puhelimella. Yritän malttaa olla nätisti, vielä on matkaa, mutta kuumana käydään jo. Mökki jotenkin laittaa hormonit hyrräämään. Täällä olo kyllä latistaa ne ja siksi täällä olen kunnes ollaan mökillä. Mites sun miesasiat? Kerro omasi, onko tietoa humpasta?

En usko sanaakaan. Sinullehan ei koskaan tapahdu mitään, mikä ihme mielikuvitusmies? Sulla mitään miestä ole, saati lapsia. Keksit täällä tarinoita, etkä huomaa, ettei kukaan usko. Voi ei. Kannattais kirjoittaa siniseen ruutuvihkoon tarinat, ettet kirjoittaisi itseäsi pussiin.

Sulla mitään mökkiä ole.

Sulla mitään autoa ole.

Sulla mitään puhelinta ole.

Sulla mitään hormoneja ole.

Jne. Sinäminäsinäminä... ja Sinä.

Olet niin täynnä itseäsi, että halkeat.

Kuulumisia ei ole, siksipä torppaat toisten. Musiikkia et kuuntele, et tykkää lauluista. Kas: toiset tykkää.

Yhdistelin eri viestejä. Ja takaan: tämä vitsikäs satiiri poistuu heti. Kuha raapustin. Otin oppia toisten kirjoituksista. Että tämmöinen hymistelyketju tämä.

Tämä on satiiria.

Satiiri on vaikea laji, tämä onnistui. Täysin.

Apua. Muistui mieleen se "katastrofipeli", jonka joku kirjoitti aiemmin johonkin ketjuun.   

Poistuu poistuu

Osuiko ja upposi?

Mihin olisi pitänyt osua? Oliko "satiirisi" tarkoitettu johonkin kohteeseen? Kirjoitus oli niin epämääräinen, epäjohdonmukainen ja sekava, eikä laisinkaan satiiria. 

No johonkinhan se tehosi, kun piti heti poistaa.

Lehdokintuoksuiset Juhannuksen toivotukset koivunvitsasille ja tähtitalvikeille

Pienellä kirjoitetaan  juhannus myös toivotuksussa.  Loppuun välimerkki. Voi Dee sun kielioppiasi.

On sillä muutakin pielessä.  Paljonkin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9409/9574 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinattiin lähteä terdelle, oli niin kaunis sää. Sit tehtiinkin maukkaat salaatit, kylmä olut oheen. Rauhallista on. Omalla parvekkeella. Terassilla olis varmaan ollut tuttuja,mutta eilisilta meni kokolla valvoessa, hyviä herkkuja nauttien. Ramasee.

Vierailija
9410/9574 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielummin lauluja kuin tyhjän jankkausta.

Ei hänelle tapahdu mitään, on pakko keksimällä keksiä kirjoitettavaa.

Kerrohan omat hienot kuulumiset.

Miten ehdit olla täällä ikäänkuin aina tyhjistä viesteistäsi päätellen?

Sivusta ihmettelen

Olen jo kertonut. Pitkä ajomatka mökille, mies ajaa ja mä oon puhelimella. Yritän malttaa olla nätisti, vielä on matkaa, mutta kuumana käydään jo. Mökki jotenkin laittaa hormonit hyrräämään. Täällä olo kyllä latistaa ne ja siksi täällä olen kunnes ollaan mökillä. Mites sun miesasiat? Kerro omasi, onko tietoa humpasta?

En usko sanaakaan. Sinullehan ei koskaan tapahdu mitään, mikä ihme mielikuvitusmies? Sulla mitään miestä ole, saati lapsia. Keksit täällä tarinoita, etkä huomaa, ettei kukaan usko. Voi ei. Kannattais kirjoittaa siniseen ruutuvihkoon tarinat, ettet kirjoittaisi itseäsi pussiin.

Sulla mitään mökkiä ole.

Sulla mitään autoa ole.

Sulla mitään puhelinta ole.

Sulla mitään hormoneja ole.

Jne. Sinäminäsinäminä... ja Sinä.

Olet niin täynnä itseäsi, että halkeat.

Kuulumisia ei ole, siksipä torppaat toisten. Musiikkia et kuuntele, et tykkää lauluista. Kas: toiset tykkää.

Yhdistelin eri viestejä. Ja takaan: tämä vitsikäs satiiri poistuu heti. Kuha raapustin. Otin oppia toisten kirjoituksista. Että tämmöinen hymistelyketju tämä.

Tämä on satiiria.

Satiiri on vaikea laji, tämä onnistui. Täysin.

Apua. Muistui mieleen se "katastrofipeli", jonka joku kirjoitti aiemmin johonkin ketjuun.   

Poistuu poistuu

Osuiko ja upposi?

Mihin olisi pitänyt osua? Oliko "satiirisi" tarkoitettu johonkin kohteeseen? Kirjoitus oli niin epämääräinen, epäjohdonmukainen ja sekava, eikä laisinkaan satiiria. 

No johonkinhan se tehosi, kun piti heti poistaa.

Lehdokintuoksuiset Juhannuksen toivotukset koivunvitsasille ja tähtitalvikeille

Pienellä kirjoitetaan  juhannus myös toivotuksussa.  Loppuun välimerkki. Voi Dee sun kielioppiasi.

ToivotuksUssa on sallittua käyttää Isoa Kirjainta, tämä ei ole Suomen Kielen Kirjeopisto ;)

Jep. Ei karttakepistä sormille. Tää on elämää.

Miksi haluat piiskausta? Onko sua lapsena piiskattu vai saatko eroottista mielihyvää piiskauksesta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9411/9574 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapin tyttö riitelee Tampereen flikan kanssa. Kätevää kun on paljon omia hahmoja. Saa kyselyitä ja liikettä ketjuun yksin.

Vierailija
9412/9574 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapin tyttö riitelee Tampereen flikan kanssa. Kätevää kun on paljon omia hahmoja. Saa kyselyitä ja liikettä ketjuun yksin.

Uusin hahmo on tää "huolestunut lähimmäinen." Onneksi kertoo mistä saa pääpipit apua, kokemusneuvonantaja. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9413/9574 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin yöllä kovaan ukkosenjyrähdykseen.

Menin parvekkeelle ihailemaan luonnon voimaa.

Puut taipuilivat kovassa tuulessa, järvi vaahtosi, vettä tuli rankasti. Nopeasti meni ohi myräkkä.

Eilisen pitkän pyöräilyn jälkeen olis luullu että uni tulee nopeasti mutta vielä mitä!

Valvoin melkein koko yön.

Tänään ei suunnitelmia vielä, katsotaan miten päivä etenee.

Kesäpäivänseisaus- pikkuhiljaa kallistutaan syksyä kohti.

Vierailija
9414/9574 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heräsin yöllä kovaan ukkosenjyrähdykseen.

Menin parvekkeelle ihailemaan luonnon voimaa.

Puut taipuilivat kovassa tuulessa, järvi vaahtosi, vettä tuli rankasti. Nopeasti meni ohi myräkkä.

Eilisen pitkän pyöräilyn jälkeen olis luullu että uni tulee nopeasti mutta vielä mitä!

Valvoin melkein koko yön.

Tänään ei suunnitelmia vielä, katsotaan miten päivä etenee.

Kesäpäivänseisaus- pikkuhiljaa kallistutaan syksyä kohti.

Meillä ei jyrissyt ollenkaan, tai sitten en kuullut. Olin koko päivän ulkona ja nukuin kyllä sikeästi. Muunlaisiakin öitä on ollut.

Niinpä, syksyä kohti. Onneksi on pitkä, kuuma? kesä ensin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9415/9574 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutamia lauseita juhannuksesta. Kaikki meni ihan ok. Isäni melko hyvällä tuulella ja tapansa mukaan teki hommia täällä. Otti esim oman ison trimmerinsä mukaan jo ajoi sillä ruohoja pois tuolta omenapuidenkin alueelta. Lisäksi pesi autoja ja korjasi omastaan pohjaa. Sitten kaivettiin iso kivi kuopasta ulos ja vietiin rikkineunöö pakastin pihalle. Enemmänkin olisi halunnut tehdä, mutta loppuivat hommat jo kesken. 

 

Isäni on kyllä tosi hyvässä kunnossa. Jaksaa tehdä paljon. Äitini väsyy isäni seurasta. Ei jaksa hänen perässään enää kulkea ja monesti, kun äitini tykkää juhannuksen aikaa jäädä tänne luokseni nukkumaan, eikä aja takaisin kämpilleen niin sitten katuu aina aamuisin, että olisi pitänyt kumminkin lähteä omaan kämppään, kun isäni aloittaa aamunsa jo kello 4.30 ja herättää äitini sitten  samalla. Minä nukun sitten miten nukun. Viime yönä korvatulppien kanssa melko hyvin. Välillä taas en. Isäni on niin aamuvirkku ihminen, että se korostuu. Tämä on oikeastaan aina meillä ollut tälläistä. Itse olen iltavirkku ja eilenkin menin nukkumaan myöhään. 

Itse tein puutarhahommia. Istutin myös yhden ruusun (lajike Alexander Mackenzie). Kävelyllä käytiin kauempana ja löysin roskiksesta taas maton. Jotain öljyä siinä oli isompi tahra. No, minä mielelläni otan vastaan kaikki ilmaismatot ja tämänkin, kun ehjä on. Olen tuolta jo yhden saanut. Toisen kerran unohdin ottaa maton mukaan, kun roskia vein ja mietin, että olen maton sieltä takaisin tullessa lenkin jälkeen, mutta sinne jäi ja muistin vasta myöhemmin ja harmitti tuo. Nyt sitten otan kaiken mitä saan. Sen innoittamana sitten pesin tämänkin maton ja tahra lähti melko hyvin. Sitten aiemmin perjantaina pesin kaikki muut kämpän matot. Lähinnä tämäkin jotain ajankuluttelua. Ei tule aika niin pitkäksi.

 

Ihan ok päiviä ollut nyt. Äidilläni lääkitystä nostettiin, mutta kivut vieläkin läsnä ja joukossa I olen, kun voi olla ettei pärjää kovin pitkään enää jalallaan. Ei tästä enempää. Isäni ei oikein käsitä vieläkään äitini tilannetta. Olettaa, että me pärjäämme täällä sitten ja minä jeesaan. 

Vierailija
9416/9574 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taas edelliseen pahoittelut, koska muutamat lauseet muuttuivatkin pitkäksi viestiksi. Ei tarvi suuttua tästä.

Vierailija
9417/9574 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapin tyttö riitelee Tampereen flikan kanssa. Kätevää kun on paljon omia hahmoja. Saa kyselyitä ja liikettä ketjuun yksin.

Eihän tämä mitään uutta ole, dooris on vuosia jo keskustellut yksin itsensä kanssa. Kaikkihan tuon tietää. Voitte lukea sitä ap kuulumisketjua ja monta kuukautta aluksi nosteli sitä yksikseen.

Sitäkö sinä teet, luet vanhaa ketjua, kun muut lukee kirjoja tai lehtiä? Et osaa päästää irti. Missä säännössä, sanotaan, että täällä pitäisi kirjoittaa virheettömästi? Latelet omia sääntöjäsi kymmeniä päivässä, miksi?

Viesteissäsi ei ole sisältöä lainkaan, samaa toistoa vaan, moitit silti toisten kommentteja. Olet nolo epeli. Solvaat vanhoja ja sairaita, sinäkin vanhenet, ehkä sairastutkin, jos karma toimii. Tahdotko tälläistä kohtelua itsellesi silloin, mitä täällä suollat?

 

Radiossa soi Kesä, jonka kerran elää sain. Kaunista musiikkia muutenkin. Tihkusateinen päivä on ennustettu, mutta lämmin.

Aamulla varhain, kun aurinko nousi.

Kenelle tämän osoitat? Täällä on monta keskustelijaa tänääkin ollut ja sinä luulet, että vain yksi on täysin kyllästynut sinuun. Ei, kaikki ovat!

Sivusta

Yleensä viesti on osoitettu sille, jonka kommenttia lainaa. Eikö?

Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Reipas ja tunnollinen lammas kirjoitti:

Bää bää bää. Ja KÄÄK! En oikeasti enää tiedä, miten saisin ton sairaanhoitajan lakin pois päästäni. Tuntuu, että se on kiinnitetty pikaliimalla tai polttamalla päälakeeni. Kaikki muut isäni jälkeläiset viettävät juhannusta kuka missäkin ja mä nyt sitten lupasin isälle mennä keittämään sille huomenna uusia perunoita ja syömään sen kanssa yhdessä juhannuslounaan. Siis oikeesti? Taidan olla jo edunvalvonnan tarpeessa. No eipä tässä nyt sitten muuta kuin kauppaan ostamaan perunoita.

Lammas, eikö sun puhelimen pitänyt olla äänettömällä kaksi kuukautta eli tuonne elokuun puoleen väliin? Annoit "pirulle" pikkusormen ja kohta hypit taas Kääkän (nimi luvallasi) pillin mukaan,. Voi sinua, en kadehdi tilannettasi lakin ja kääkän välissä.

Lapsonen tuli eilen myöhään illalla ja lähti tunti sitten isällensä, nyt nautin yksinolosta ja harmittelen liian täyttä jääkaappia, tuli taas ostettua liikaa ruokaa (myös uusia pottuja) kun en koskaan muista kuinka vähäruokainen tuo lapsoseni on. Nyt on rehujakin voileivän päälle, muutakin kuin kurkkua ripauksella suolaa ;)

Mun puhelin onkin äänettömällä.  Mutta oli tullut useampi puhelu isältä ja sitten lopulta tekstiviesti, että oli tiputtanut sen lääkepurkin pöydältä lattialle ja purkki oli kierinyt sängyn alle, niin eihän se sitä sieltä itse mitenkään saa. Ja siskoni satojen kilometrien päässä juhannusta viettämässä. Toivottavasti KÄÄKkä ei keksi, että lääkepurkin viskaaminen lattialle on hyvä keino saada Lammas käymään :D 

Vierailija
9419/9574 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pappa teki viisaasti, kun lähti täältä pois. Ei tämä ole normaalien ihmisten ketju. Riitaa ja poistoja valtavasti. Yksi vanha nainen riehuu ja määrää ja pilaa ketjun, tämänkin taas.

Yksi Dorishullu trollaa, solvaa, riitelee. Muut ei.

Pappa sanoi muuta. Etkö muista? Sunhan piti olla ajelemassa, valehtelit taas. 

Vierailija
9420/9574 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en enää osallistu täällä riitoihin, enkä edes lue viestejä samasta aiheesta tämän jälkeen. Syynä se, että levyä voisi vaihtaa jo. Samoin minullakaan ei ole elämää mitä muilla, mutta voin silti käyttää aikana paremmin. Jollakin kai on tapana sitten kuunnella samaa levyä tai lukea samaa kirjaa jatkuvasti, että jaksaa myös lukuisat viestinsä aiheesta. Minä en enää jaksa. Minullakin on elämä kuitenkin ketjun ulkopuolellakin. Edes joku elämä, mutta kuitenkin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi neljä