Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hymistelyketju, tavallisia juttuja

Vierailija
04.02.2026 |

Räväkät älkööt vaivautuko. Täällä ei saa ilkeillä. Liian pitkästyttäviä kommentteja ei olekaan täyttämään tätä ketjua.

 

Kaikki mukaan, ketkä ikäviin ketjuihin olette kyllästyneet

Kommentit (9562)

Vierailija
9421/9562 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Djankkis on piloilla, tekee kielioppivirheitä, kirjoitusvirheitä. Ei muisti pelaa, ei osaa aikamuotojakaan, ressu. Tunnistamista kirjoittajien välillä ei ole koskaan osannutkaan.

Yritetään ymmärtää.

Mee sinne ajelulle! Sä et osaa pysyä totuudessa milloinkaan. 

Vierailija
9422/9562 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunpa sinä vanhempiesi kanssa työlääntynyt jotenkin repäisisit itsesi irti. Ensin mielessäsi, sitten konkreettisesti. Ajattele muutama vuosi eteenpäin- opiskelusi ei ilmeisesti johda vielä aikoihin työelämään ja ammattiin?

Äitisi terveys heikkenee joten sinä jämähdät lopullisesti häntä hoitamaan.

Jospa syksyllä jo elämäsi muuttuisi! Nut on tietysti vaikea kotoasi lähteä kun panostat puutarhaan niin paljon.

Tämä vanhemman naisen ystävyydellä! Älä ota loukkauksena vaan ajattele asiaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9423/9562 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen sanon vielä, että tämä ketju ei petä siinä mielessä, että jos katsoo viestejä täällä voi todeta sen, ettei mikään ole muuttunut ja joku ihminen ei pääse eteenpäin millään. On jumissa ja jumittaa sanassa aiheessa. Siinä mielessä on sama onko kesäkuu vai heinäkuu, kun sama levy pyörii. Ehkä ihminen joskus kyllästyy itseensäkin. Toteaa, että hetkinen. En minä voi näin toimia. Joskus käy minullekin niin. Huomaan, että nyt on esim aika siivota, kun olen ollut laiska. 

Vierailija
9424/9562 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

P irtisanoutui Doriksen kannattajista. Nyt ei ole ketään! Yksin saa olla. Kukaan ei jaksa, ei edes P. 

Ja minä sanon ettei minua saisi käyttää täällä missään mukana ja sinä käytät taas kerran. Ajat agendaa toisen kustannuksella. 

Vierailija
9425/9562 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunpa sinä vanhempiesi kanssa työlääntynyt jotenkin repäisisit itsesi irti. Ensin mielessäsi, sitten konkreettisesti. Ajattele muutama vuosi eteenpäin- opiskelusi ei ilmeisesti johda vielä aikoihin työelämään ja ammattiin?

Äitisi terveys heikkenee joten sinä jämähdät lopullisesti häntä hoitamaan.

Jospa syksyllä jo elämäsi muuttuisi! Nut on tietysti vaikea kotoasi lähteä kun panostat puutarhaan niin paljon.

Tämä vanhemman naisen ystävyydellä! Älä ota loukkauksena vaan ajattele asiaa.

Niin. Opiskelen avoimessa eli sitten kun olen ensi vuoden jälkeen saanut ne opinnot valmiiksi voin vasta niiden avulla yrittää pyrkiä viralliseksi opiskelijaksi yliopistoon. Onhan tänäkin silti epävarma tilanne ja myönnän sen. Minulla on kyllä ammatti jo ennestään. 

Nyt oikeastaan olosi täydellinen virhe lähteä, kun kaikki kesken. Näin tulen kyllä täällä vielä olemaan. En minä tyhjän päälle muutenkaan haluaisi mihinkään lähteä. Täällä elämä on mitä on ja kärsin välillä ihmisten takia (tästä olen kirjoittanut) , mutta muuten ajattelen aika taloudellista puolta. Nyt selviän täällä kuitenkin. Kaupungissa kalliimpaa ja mielestäni mietin, että sinne vasta kun on syytä lähteä. En minä muuten täällä olisi näin kauan ollut. Toki koirani vaikutti aikoinaan myös. En olisi sen kanssa voinut kaupunkiin muuttaa. 

Äidistäni olen tänne kirjoittanut. Hänellä siis lonkan nivelrikko. Tämän pitäisi silti leikkauksella hoitua jos kaikki menee ok. Muuten hän on terve ihminen, mutta tämän lonkan kanssa vaikeaa ja kipuja. Silti ketään ei voi pakottaa leikkaukseen. Toki ymmärtää sen, että jos meinaa kävellä niin lopulta on mentävä. 

Meillä vain se järjestely on vaikeaa. Äitini haluaisi, että hänellä on apuja leikkauksen jälkeen ja itsellekin se on parempi tilanne, että olisin apuna. Näin meidän pitäisi sitten selvitä tuosta ajasta yhdessä ja järjestää elämä niin. Tämä ehkä ensi keväänä ja tulee olemaan rankkaa aikaa. Isästäni ei ikävästi sanoen ole oikein apua äidilleni. Rasittaisi vaan esim aamuheräilyllään, kun äitini nukkuu muutenkin huonosti. Näin se nojaa sitten minuun ja toivon tietysti, että leikkaus onnistuisi ja kaikki sitten palautuisi sellaiseksi kuin aiemmin ja äitini pärjäisi paremmin. Ilman tätä kaikkea meillä olisi elämä paljon parempaa. Äitini on onneksi muuten terve ihminen. Meillä vaan on jo tuollainen leikkaus sellainen asia, että sen kanssa järjestelyjä. Joku toinen voi ehkä kevyemmällä päätöksellä mennä. Joku tähänkin tietysti sanoo, että minä stressaan liikaa jne, mutta ollaan omillaan kaikessa ja näin pitää asioita ottaa huomioon. Toivon siis, että äitini pärjäisi vielä jonkin aikaa jalallaan. Se auttaisi tilanteen kanssa ja ei haluaisi itsekään vielä leikkaukseen. Ei tästä enempää, kun kirjoitan liikaa. Ehkä halusin tilannetta selvittää. 

Näin ensi vuosi menee täällä ja katsotaan miten sitten käy. Helposti en silti niin kuin sanon lähde  tyhjänpäälle täältä. Puutarha kyllä minulle tärkeä ja sinänsä en ole yhtään kaupunki ihminen. Kaikkea muuta. Sen vuoksi en mielelläni lähde täältä kuitenkaan. 

Vierailija
9426/9562 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Djankkis on piloilla, tekee kielioppivirheitä, kirjoitusvirheitä. Ei muisti pelaa, ei osaa aikamuotojakaan, ressu. Tunnistamista kirjoittajien välillä ei ole koskaan osannutkaan.

Yritetään ymmärtää.

Mee sinne ajelulle! Sä et osaa pysyä totuudessa milloinkaan. 

Kelle sä täällä luulet raivoavasi, minulleko?

Ainakin minä kirjoitin jotenkin: lähdetään sunnuntaiajelulle, kellonaikaa en toki maininnut. Pitäisikö? Tsiisus tätä touhua!

Tsiusus kun ällöt idiootit ei usko, että mä olen monta yhtäaikaa. Olen monistanut Doriksen, kun en lapsia saanut. Olen Sivusta. Eri. Ajelulle lähtijä, haukkuja, modelle ilmoittaja, dj. Vaikka mikä. Kaikki viestit on mun kirjoittamia, mä olen aina mun puolella meitä on monta Hartolan hullua. Joko toopet dillet uskotte. Tai ilmoitan ylläpitoon, modelle,  paaville ja itselleni. Adjööö! Huiii!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9427/9562 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Djankkis on piloilla, tekee kielioppivirheitä, kirjoitusvirheitä. Ei muisti pelaa, ei osaa aikamuotojakaan, ressu. Tunnistamista kirjoittajien välillä ei ole koskaan osannutkaan.

Yritetään ymmärtää.

Mee sinne ajelulle! Sä et osaa pysyä totuudessa milloinkaan. 

Kelle sä täällä luulet raivoavasi, minulleko?

Ainakin minä kirjoitin jotenkin: lähdetään sunnuntaiajelulle, kellonaikaa en toki maininnut. Pitäisikö? Tsiisus tätä touhua!

Tsiusus kun ällöt idiootit ei usko, että mä olen monta yhtäaikaa. Olen monistanut Doriksen, kun en lapsia saanut. Olen Sivusta. Eri. Ajelulle lähtijä, haukkuja, modelle ilmoittaja, dj. Vaikka mikä. Kaikki viestit on mun kirjoittamia, mä olen aina mun puolella meitä on monta Hartolan hullua. Joko toopet dillet uskotte. Tai ilmoitan ylläpitoon, modelle,  paaville ja itselleni. Adjööö! Huiii!

👍

Vierailija
9428/9562 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Djankkis on piloilla, tekee kielioppivirheitä, kirjoitusvirheitä. Ei muisti pelaa, ei osaa aikamuotojakaan, ressu. Tunnistamista kirjoittajien välillä ei ole koskaan osannutkaan.

Yritetään ymmärtää.

Mee sinne ajelulle! Sä et osaa pysyä totuudessa milloinkaan. 

Kelle sä täällä luulet raivoavasi, minulleko?

Ainakin minä kirjoitin jotenkin: lähdetään sunnuntaiajelulle, kellonaikaa en toki maininnut. Pitäisikö? Tsiisus tätä touhua!

Eihän täällä kohta tohdi mistään kirjoittaa, kun joutuu djankkiksen pöyvelihampaisiin!!!

Eri

Pyöveliä tarkoitit kai? En ensin hokannut, mikä sanassa oli pielessä, kun oli niin hassun näköinen.

Vihreä sohva, haloo. Tiskiä on taas kertynyt, vaikka aattona sorruttiinkin kertiksiin.

Älä lirkuta, hän ei halunnut sua. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9429/9562 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Djankkis on piloilla, tekee kielioppivirheitä, kirjoitusvirheitä. Ei muisti pelaa, ei osaa aikamuotojakaan, ressu. Tunnistamista kirjoittajien välillä ei ole koskaan osannutkaan.

Yritetään ymmärtää.

Mee sinne ajelulle! Sä et osaa pysyä totuudessa milloinkaan. 

Kelle sä täällä luulet raivoavasi, minulleko?

Ainakin minä kirjoitin jotenkin: lähdetään sunnuntaiajelulle, kellonaikaa en toki maininnut. Pitäisikö? Tsiisus tätä touhua!

Tsiusus kun ällöt idiootit ei usko, että mä olen monta yhtäaikaa. Olen monistanut Doriksen, kun en lapsia saanut. Olen Sivusta. Eri. Ajelulle lähtijä, haukkuja, modelle ilmoittaja, dj. Vaikka mikä. Kaikki viestit on mun kirjoittamia, mä olen aina mun puolella meitä on monta Hartolan hullua. Joko toopet dillet uskotte. Tai ilmoitan ylläpitoon, modelle,  paaville ja itselleni. Adjööö! Huiii!

👍

!

Vierailija
9430/9562 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Djankkis on piloilla, tekee kielioppivirheitä, kirjoitusvirheitä. Ei muisti pelaa, ei osaa aikamuotojakaan, ressu. Tunnistamista kirjoittajien välillä ei ole koskaan osannutkaan.

Yritetään ymmärtää.

Mee sinne ajelulle! Sä et osaa pysyä totuudessa milloinkaan. 

Kelle sä täällä luulet raivoavasi, minulleko?

Ainakin minä kirjoitin jotenkin: lähdetään sunnuntaiajelulle, kellonaikaa en toki maininnut. Pitäisikö? Tsiisus tätä touhua!

Tsiusus kun ällöt idiootit ei usko, että mä olen monta yhtäaikaa. Olen monistanut Doriksen, kun en lapsia saanut. Olen Sivusta. Eri. Ajelulle lähtijä, haukkuja, modelle ilmoittaja, dj. Vaikka mikä. Kaikki viestit on mun kirjoittamia, mä olen aina mun puolella meitä on monta Hartolan hullua. Joko toopet dillet uskotte. Tai ilmoitan ylläpitoon, modelle,  paaville ja itselleni. Adjööö! Huiii!

👍

!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9431/9562 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Djankkis on piloilla, tekee kielioppivirheitä, kirjoitusvirheitä. Ei muisti pelaa, ei osaa aikamuotojakaan, ressu. Tunnistamista kirjoittajien välillä ei ole koskaan osannutkaan.

Yritetään ymmärtää.

Mee sinne ajelulle! Sä et osaa pysyä totuudessa milloinkaan. 

Kelle sä täällä luulet raivoavasi, minulleko?

Ainakin minä kirjoitin jotenkin: lähdetään sunnuntaiajelulle, kellonaikaa en toki maininnut. Pitäisikö? Tsiisus tätä touhua!

Tsiusus kun ällöt idiootit ei usko, että mä olen monta yhtäaikaa. Olen monistanut Doriksen, kun en lapsia saanut. Olen Sivusta. Eri. Ajelulle lähtijä, haukkuja, modelle ilmoittaja, dj. Vaikka mikä. Kaikki viestit on mun kirjoittamia, mä olen aina mun puolella meitä on monta Hartolan hullua. Joko toopet dillet uskotte. Tai ilmoitan ylläpitoon, modelle,  paaville ja itselleni. Adjööö! Huiii!

👍

Niin totta. Olemme tämän tienneet kauan. Emme ole hölmöjä. Tai siis höhliä.

Näytä aiemmat lainaukset

Eilen oli näköjään jotkut onnistuneet saamaan ketjun taas lukkoonkin. Toivottavasti heille tuli hyvä mieli saavutuksestaan. Kunhan nyt vaan lammasmaisesti asian totesin. Bää ja KÄÄK.

Mutta sitten toiseen asiaan. Joistain asioista ja ihmisistä on helppo päästä eroon. Senkus vaan dumppaa pois elämästään. Heittää vaikka vaan repun selkäänsä ja lähtee liftaten toiselle puolelle maapalloa. Palstalla on aina joskus ollut ketjuja, missä kysellään, mitä katuu elämässään.  Mä tavallaan kadun sitä, että puoli vuotta sen jälkeen, kun mut lempattiin pihalle, kuitenkin soitin äidille. Jos en olisi soittanut, mun elämäni olisi voinut kaikki nämä vuosikymmenet olla ihan erilaista. Todennäköisesti en olisi ainakaan asunut enää Suomessa. Mutta ainakin äitini sai mun ansiostani toiveidensa mukaisesti nukkua ikiuneen omassa kodissaan omassa sängyssään. Jos mua ei olisi ollut tai mä olisin lähtenyt jonnekin hevgonhe**lvettiin, äiti olisi joutunut elämään elämänsä viimeiset vuodet jossain hoivakodissa. Ja mitä nyt on viime aikoina juttuja sellaista lukenut, niin ei kovin hääppöinen loppuelämä hoivakodeissakaan. 

Tekeekö jotain oikein vai väärin, niin siinäpä dilemma. Ja ketä kohtaan oikein ja ketä kohtaan väärin. Siinä vieläkin suurempi dilemma. Mä olen koittanut räpistellä itseäni irti ansasta, johon kaikki muut tuntuu mut mielellään työntävän . Jotta eivät itse joutuisi siihen ansaan. 

Eilen keitin kotimaisia uusia perunoita. Keitinvedessä merisuolaa ja iso nippu tuoretta tilliä. Tein 1970-luvun tapaan jauhelihapihvit ruskeassa kastikkeessa. Mausteina maustepippuria, suolaa, sipulijauhetta ja valkosipulijauhetta. Sellainen 1970-luvun sapuska. Tein myös kotimaisista mansikoista jälkiruuaksi mansikkarahkan. Isä, joka ei paljon mitään enää syö, söi kolme perunaa, jahelihapihvin kastikkeineen ja vielä jälkiruuankin. Söin yhdessä hänen kanssaan. Aika kiusallista kyllä se hiljaisuus. Kun ei ollut enää mitään sanottavaa. Mutta kun oltiin syöty, isä katsoi mua silmiin, hymyili ja sanoi kiitos. Ehkä haluankin säilyttää tämän muiston isästäni enkä niitä kaikkia muita 64 vuoden aikaisia? Mikä on oikein ja mikä väärin ja ennenkaikkea: kenelle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9433/9562 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylellä lipsuu näyttävät Velipuolikuun ja papualaisoopperan ;D Oonko rääsisti kun minua naurattaa tämä. 

Vierailija
9434/9562 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pestiin vene. Vettä järvestä koukkiessa huomasin että eikä, saappaassa on reikä! Pakko kai ostaa uudet vaikka toinen on ihan ehjä- säästäväistä luonnettani riipii suorastaan.

Ihana ilma on, ukkosrintaman mentyä pilvipoutaa ja kova lämmin tuuli joka vei hyttyset mennessään.

Lounaaksi laputettuja broilerpihvejä ja grilliperunoita, alkuun kaalisalaatti. Ei ruualla pröystäilä!

Nyt tiskit kun tänne kakkoskotiin ei konetta hankittu.

Onpa kiva kun ketju aukesi taas!

Monesta viestistä tulee mieleen sanonta Tyhjät tynnyrit kolisevat eniten. 
Olipa ateriahetkesi isän kanssa ihan hyvä, Lammas!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9435/9562 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämäkin poistui: 

Jacques Bainville, Vanhat toistavat itseään ja nuorilla ei ole mitään sanottavaa. Ikävystyminen on molemminpuoleista.

Näytä aiemmat lainaukset

Sinulle, joka vastasit jo kahdesti mun tän päiväiseen kommenttiini, niin ehdin lukea molemmat. Toiseen jo vastailinkin, mutta mikä lie Kostaja nyt keksi senkin poistaa ennenkuin ehdin edes painaa Lähetä-painiketta.  Mutta siis kiitos sanoistasi :)

Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Reipas ja tunnollinen lammas kirjoitti:

Sinulle, joka vastasit jo kahdesti mun tän päiväiseen kommenttiini, niin ehdin lukea molemmat. Toiseen jo vastailinkin, mutta mikä lie Kostaja nyt keksi senkin poistaa ennenkuin ehdin edes painaa Lähetä-painiketta.  Mutta siis kiitos sanoistasi :)

Useampi pyysi poistettuja takaisin. Ainakin postikortti-narsissiketjussa viestit palautui pian pyhdettäessä. Mode oli oikeudenmukainen.

Ehdin vilkaista trollihäirikkösatiiria, poistui kyllä tosi pian. Toivotaan palautusta.

Mielestäni on postilain rikkomista, jos toiselle osoitettu viesti poistetaan, eikö?

Eikö kostajapoistajahäirikkötrolli jo tajua: Ei voi voittaa. Uhokosto on turhaa. On paljon eri ketjuja, eihän kaikkia voi tuokaan uhokaikkivoipa lukkoon saada. Miksi jatkaa jankutusta? En vaan tajua.

Kyllä voi voittaa. Lakia pitää noudattaa, se on hänen puolellaan. Sitkeäkin näköjään on, jatkaa loputtomiin. 

Ja anteeksi kun nyt lammasmaisesti kysyn, mitähän ihmeen lakia mulle tänäänkin vastanneet ovat rikkoneet?  Mä ehdin lukea ne mulle kirjoitetut kommentit ja mä olen oikeasti aika pirun hyvä Suomen lainsäädännössä. Lait ja niiden tuulkitseminen kuului yli 30 vuotta mun työhönikin. Niissä kommenteissa ei ollut yhtään mitään lainvastaista. Mutta silti joku päätti poistattaa ne kommentit.  Joten jos sinä nyt tunnet Suomen lakia paremmin kuin minä, niin voisitko kertoa, mihin lakiin, mihin pykälään ja mihin momenttiin nyt nuo poistot perustui? Mielenkiinnolla odotan vastaustasi.

Vierailija
9438/9562 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö nyt vois jo tuon tyhjän jauhamisen lopettaa!!

Kerro ihmeessä mitä päivääsi kuuluu, mitä olet tehnyt, miten kesäsuunnitelmat?

Tuota jauhamista on luettu jo tarpeeksi.

Ei deelle tapahdu mitään. Ei sillä ole kerrottavana kuin satuja. 

Vierailija
9439/9562 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö nyt vois jo tuon tyhjän jauhamisen lopettaa!!

Kerro ihmeessä mitä päivääsi kuuluu, mitä olet tehnyt, miten kesäsuunnitelmat?

Tuota jauhamista on luettu jo tarpeeksi.

Ei deelle tapahdu mitään. Ei sillä ole kerrottavana kuin satuja. 

Sori, joku ystävällinen kysyi Sinulta, miksi ihmeessä? Heräät aamulla, mietit kaikki ilkeydet, mitkä eilen jäi kirjoittamatta vauvan eri ketjuihin, moneen. Ups, kello ei ole seitsemää, raapustat äkkiä sinikantiseen vihkoon, ettet unohda, kaikki kelle pitää uhota, kostaa, solvata tänään. Ainakin P, Lammas ja 20 muuta, joista joku saattaa olla d. Ai niin. Kun solvaukset loppuu varastostani, jankkaan tyhjää 200 kertaa, poistan 50 kivaa viestiä. Mitäs sitten? Viittä vaille seiska. Kirjoitan päiväunistani roisia tekstiä, kumppania minulla ei tietenkään ole. Pelit ja vehkeet riittää. Jaan rivot viestit eri ketjuihin. Jippii, kello on seiska, "työpäiväni alkaa".

Hih. Näinkö hän päivänsä täyttää, polonolo?

Apua! !!

Vierailija
9440/9562 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jussi on aika tavallinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kahdeksan