Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hymistelyketju, tavallisia juttuja

Vierailija
04.02.2026 |

Räväkät älkööt vaivautuko. Täällä ei saa ilkeillä. Liian pitkästyttäviä kommentteja ei olekaan täyttämään tätä ketjua.

 

Kaikki mukaan, ketkä ikäviin ketjuihin olette kyllästyneet

Kommentit (9562)

Vierailija
9441/9562 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juntit vastailee omaan ketjuunsa, armottomia juntteja!

Vierailija
9442/9562 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi hlvtn takia jonkun laittomuuksia tänne pitää alvariinsa postata? Mitä hyötyä niistä on jatkuvasti jankata, kysyn vaan? 

Katri-Helenan konserttia katselen. 

Ei todisteita, pelkkää lätinää. Boring.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9443/9562 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juntit vastailee omaan ketjuunsa, armottomia juntteja!

No mitä muuta tekemistä noilla läskeillä maalaismummoilla olisi?

Sinä läski mummukkako siellä huutelet?

Vierailija
9444/9562 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tummelit KUUMENEE!

Vierailija
9445/9562 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tummelien kuumenemista ei voi estää!

Vierailija
9446/9562 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hävettää teidän kaikkien puolesta. Riidellä nyt keskustelupalstalla. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka posti Lampaalle osoitetun vastauksen. Siinä oli kiusallista faktaa Deestä? Laillisuusasiaa.

Ehkä pitääkin miettiä, mitä yhteen kommenttiin kirjoittaa. Jos mä vastaan jotain esimerkiksi P:lle, niin se on vain ja ainoastaan hänelle. Ei Dorikselle, djankkaajalle, Kostajalle tai muillekaan. Itsekin olen kyllä kirjoittanut samaan kommenttiin useampaakin kuin yhtä asiaa, mutta ehkä meidän jokaisen kannattaisi kirjoittaa vain yksi asia per kommentti. Jos joku vastaa mun kommenttiini, niin turha sotkea Dorista, djankkaajaa tai Kostajaa mukaan. Tai ketään muutakaan, joka inhoaa hymistelyä.  Ne muut kommentit voi sitten kirjoittaa ihan erikseenkin. Omina kommentteinaan. 

Mua ei ihan helposti täältä ajeta pois. Joo, mulla on muutakin elämää enkä tosiaan notku ketjusssa kl 07-23. Mutta mä olin netissä jo silloin, kun mitään selaimia - saati sitten  älypuhelimia - ei vielä ollutkaan.  Sellaisella merkkipohjaisella systeemillä muiden kanssa viestiteltiin. Se oli aika kivaa aikaa. Ympäri maailman nörttiporukka kohtasi toisensa. Ja kaikki oli mukavia toisilleen. Kauniita muistoja. Mutta maailma muuttuu. 

Vierailija
9448/9562 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan minäkin vaihtaa tuonne toiseen ketjuun vähitellen. Täällä voin aina tulla käväisemään. Muuten ehkä parempi kirjoittaa sinne minkä näkee itselleen parhaimmaksi. 

Oikeastaan olet Lammas yksi syy miksi täällä käyn. Nytkin pohdin pitkään tuota viestiäsi missä pohdit oikeita ja vääriä vaihtoehtoja. Ehkä samaistuin siihen osittain. Minäkin olisi voinut jättää esim koirani kotiin jos olisin ollut välinpitämätön ja sanonut vanhemmille tai oikeastaan enemmänkin äidilleni, että hoida koirani ja sanonut, että minä lähden nyt kaupunkiin. 

 

Olisi ollut ollut näin helpompi tie ja olisin voinut ajatella itseäni enemmän ja välttänyt asumisen täällä missä joidenkin on kiva minuakin pilkata. Tuntuu vapauttavalta ajatukselta. Sitten mietin aikaa koirani kanssa ja vuosia täällä yhdessä niin tiedän, että yhdessä kulkeminen oli ainoa vaihtoehto. 

Se maksoi hintansa ja on syy miksi olen täällä edelleen ja järjellä ajateltuna väärä valinta, mutta silti niin oikea valinta  kuin vaan voi olla. Tämä tuli mieleeni. Toki Lammas kirjoittaa vanhemmistaan ja minä nyt  koirastani, mutta kuitenkin. Vanhempiin liityen he eivät ole olleet aina parhaita. Tämä esim kiusaamiseeni liittyen, mutta minäkään en oikeastaan saa rauhaa jos jättäisin heidät pulaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9449/9562 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kello soi viittä vaille 7, joka aamu. Etten vaan myöhästy. Täältä. Kun muuta ei minulla ole. Yhtään mitään. Oih. Nukuin pitkään, ryntään palstalle 7.01. Milloin mihinkin ketjuun. Tylsissä en osaa olla, olen liian tyhmä ilniö sinne. Otsikoita en osaa lukea, aloitan roisit viestit, ihan mihin ketjuun vaan, mutta en tietenkään koskaan seksiosioon. Seksistähän en tiedä mitään, kumppania ei ole, vehkeet ja vempaimet on tutut toki. Omaa kivaa. Miksi tarinani ei kelpaa tavallisiin kuulumisiin? Osaan kirjoittaa haisevia tarinoita. Solvaan P:tä, Lammasta ja vielä 30 muuta, varmuuden vuoksi. Jos edes joku sattuisi olla D. Poistan 60 viestiä päivässä, varmuuden vuoksi. Olen the sääntö, the isäntä ja the määrääjä. Minun säännöt, paitsi tietenkin minulle. Miksi ette tykkää minusta? Kaivelenhan vuosia vanhoja muiden ketjujen tarinoita. Olen rikostoimittaja, palstapoliisi ja ylituomari. Ja ikuisesti nuori, en vanhene koskaan, solvaan säälittä vanhoja ja sairaita, olenhan kaiken tuon yläpuolella. Kirjoitan virheettömästi. Aina. Paitsi usein en.

Olen säälittävä luuseri. Nolo. Häpeällinen. The End.

Menis jo...

Vierailija
9450/9562 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lammas, vastasin sinulle pitkästi, mutta dee poisti sen, koska siinä oli hänen laittomuuksiaan. Ei täällä voi keskustella Deen vuoksi, hän poistaa kaikki.

Täällä keskustelu on mahdotonta ja turhaa. Pelkkää riitaa ja asiatonta käytöstä, aikuiselta! 

Onko djankkis aikuinen? Epäilen.

Minä olen. Vastasin Lampaalle, mutta sinä lapsentasoinen dee poistit sen. Minä en ole ainuttakaan poistanut enkä ole jankkis. Syytöksesi ovat perusteettomia. 

En tuhlaa aikaani riitelyyn ja väittelyyn kanssasi. Se on turhaa. Et ota vastuuta teoistasi etkä opi virheistäsi. Menetetty tapaus.

Narsisti ei myönnä virheitään eikä kadu koskaan.

Narsisti poistaa tämän kun raivostuu taas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9451/9562 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva on pyörittää samaa levyä jatkuvasti. 

Vierailija
9452/9562 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä värikkäät sohvat ja kirjavat nojatuolit

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9453/9562 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pestiin vene. Vettä järvestä koukkiessa huomasin että eikä, saappaassa on reikä! Pakko kai ostaa uudet vaikka toinen on ihan ehjä- säästäväistä luonnettani riipii suorastaan.

Ihana ilma on, ukkosrintaman mentyä pilvipoutaa ja kova lämmin tuuli joka vei hyttyset mennessään.

Lounaaksi laputettuja broilerpihvejä ja grilliperunoita, alkuun kaalisalaatti. Ei ruualla pröystäilä!

Nyt tiskit kun tänne kakkoskotiin ei konetta hankittu.

Onpa kiva kun ketju aukesi taas!

Monesta viestistä tulee mieleen sanonta Tyhjät tynnyrit kolisevat eniten. 
Olipa ateriahetkesi isän kanssa ihan hyvä, Lammas!

Tyhjät tynnyrit... keskustelee itsensä kanssa, komppaa itseään kyllästymiseen asti

Jank

Vierailija
9454/9562 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taivaassa enkeli ei ole mitään erityistä

Bernard Shaw

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9455/9562 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa tämä aloitus muuttunut oudoksi. Eripuraa vaan.

Vierailija
9456/9562 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohdin mainita, että ohjasin käärmeen taas pihasta pois. Oli tullut auton viereen tänne ulos ns mäelle päin ja taas sai ohjauksen pitkällä varrella alas mäkeä tuen ylitse kohti toisen puolen metsää. Saisi pysyä siellä. Ikinä enää en silti käärmettä tapa. Sen olen päättynyt, kun viime kesänä siihen kerran sorruin, kun en saanut käärmettä terassilta pois. Kurja olo jäi ja nyt käärmeet saavat tuon ohjauksen pois pihasta. Toimii niin kuin toimii, mutta edes jotenkin. 

Vierailija
9457/9562 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko D l-nainen?

Sinä taidat itse, olla, kun niin kiinnostaa toisten asiat. 

Vierailija
9458/9562 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Unohdin mainita, että ohjasin käärmeen taas pihasta pois. Oli tullut auton viereen tänne ulos ns mäelle päin ja taas sai ohjauksen pitkällä varrella alas mäkeä tuen ylitse kohti toisen puolen metsää. Saisi pysyä siellä. Ikinä enää en silti käärmettä tapa. Sen olen päättynyt, kun viime kesänä siihen kerran sorruin, kun en saanut käärmettä terassilta pois. Kurja olo jäi ja nyt käärmeet saavat tuon ohjauksen pois pihasta. Toimii niin kuin toimii, mutta edes jotenkin. 

Käärmeet ei paljon siirtelystä välitä ne menee sinne missä ruokaa on.

Vierailija
9459/9562 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko D l-nainen?

Sinä taidat itse, olla, kun niin kiinnostaa toisten asiat. 

Mä olen lesbo, mutta ei sentään tuollainen kelpaa. Mulla on ollut ihania naisia, kauniita, empaattisia,  hyväntuulisia mutta ennen kaikkea rehellisiä. Deetä en sietäisi koskaan.

Rehellisyys on tärkeä arvo kaikissa ihmissuhteissa. Jos sanaan ei voi luottaa, putoaa kaikelta pohja.

Koko yhteiskunnan perusta on rehellisyys. Itänaapurista nähdään, mitä tapahtuu kun koko valtio on epärehellinen, ihmiset keskenään, virkamiehet, päälliköt kavaltaa rahoja ja valehtelee kaikille. Suuri johtaja valehtelee muille valtioille. Ystävävaltioita ei ole, halveksitaan koko kansaa. Epärehellisyys on tuhonnut kaiken.

Vierailija
9460/9562 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko D l-nainen?

Sinä taidat itse, olla, kun niin kiinnostaa toisten asiat. 

Mä olen lesbo, mutta ei sentään tuollainen kelpaa. Mulla on ollut ihania naisia, kauniita, empaattisia,  hyväntuulisia mutta ennen kaikkea rehellisiä. Deetä en sietäisi koskaan.

Rehellisyys on tärkeä arvo kaikissa ihmissuhteissa. Jos sanaan ei voi luottaa, putoaa kaikelta pohja.

Koko yhteiskunnan perusta on rehellisyys. Itänaapurista nähdään, mitä tapahtuu kun koko valtio on epärehellinen, ihmiset keskenään, virkamiehet, päälliköt kavaltaa rahoja ja valehtelee kaikille. Suuri johtaja valehtelee muille valtioille. Ystävävaltioita ei ole, halveksitaan koko kansaa. Epärehellisyys on tuhonnut kaiken.

Miksi piti poistaa Rehellisyyden merkitys ihmissuhteissa  -viestit?  Joku epärehellinen poisti.

Ne eivät olleet laittomia, toisin kuin asiaton poistaminen on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän viisi