Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Järkyttävä uutinen

Vierailija
16.08.2026 |

Jan Andersson muistaa elävästi uutisen, joka järkytti koko Suomea. Se oli uutinen Vilja Erikasta. 

Mikä on mediasta kuulemasi tai lukemasi uutinen, joka on järkyttänyt sinua eniten? 

Itselleni se oli Estonia. En voinut edes puhua siitä moneen päivään. 

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
16.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et puhunut siitä moneen päivään? Eikö tuo ole enemmän psykopaattista kylmyyttä kuin järkytystä?

Kaikki, jotka minä muistan, puhui siitä välittömästi. Oli se sen verran uskomatonta.

Vierailija
2/6 |
16.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle olof palme.ei vilja erika järkyttänyt kun oon ite elänyt samankaltaisen lapsuuten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
16.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei-suomalaisen värisestä tuli Miss SUOMI. Hyi halvata!

Vierailija
4/6 |
16.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et puhunut siitä moneen päivään? Eikö tuo ole enemmän psykopaattista kylmyyttä kuin järkytystä?

Kaikki, jotka minä muistan, puhui siitä välittömästi. Oli se sen verran uskomatonta.

Meillä se oli päinvastoin. Olen asiakaspalvelutyössä, jota oli pakko pystyä tekemään järkytyksestä huolimatta. Olisin voinut romahtaa, jos olisin yrittänyt sanoa samankin siitä ensimmäisenä aamupäivänä, ja työkaverit näkyivät olevan samanlaisia. Olimme siis hiljaa. 

Vierailija
5/6 |
16.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä se oli päinvastoin. Olen asiakaspalvelutyössä, jota oli pakko pystyä tekemään järkytyksestä huolimatta. Olisin voinut romahtaa, jos olisin yrittänyt sanoa samankin siitä ensimmäisenä aamupäivänä, ja työkaverit näkyivät olevan samanlaisia. Olimme siis hiljaa. 

Lisään vielä, että ei asiakkailtakaan juttua irronnut sinä päivänä. Tunnelma oli todella outo, normaali puheensorina oli vaihtunut hiljaisuuteen. 

Vierailija
6/6 |
16.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Thaimaan tsunami. Tuntui aluksi että ei voi olla totta ja sitten kun totuus iski, oli todella järkyttävää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kaksi